konto usunięte
Adam Pielak IT SEC
Temat: "wirtualne" call center
Hmm moge takowa centrale postawic u siebie.Wiecej info. PW
Piotr G. wl, PGnet
Temat: "wirtualne" call center
Świadczymy taką usługe, wiecej informacji na prv
Aleksander
Wierciński
Telecommunications
Enterpreneur
Temat: "wirtualne" call center
WitamW czerwcu uruchamiamy fazę beta CLUDO contact center. Jest to pierwsze w Polsce hostowane multimedialne (telefon,email,czat, sms, video) contact center w Polsce. Rozwiązanie bazowane jest na systemie OneContac używanym na rynku międzynarodowym przez ING, Vodafone, TATA. Więcej informacji na http://cludo.pl. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu.
http://cludo.plAleksander Wierciński edytował(a) ten post dnia 27.05.12 o godzinie 12:59
Andrzej K. Trader
Temat: "wirtualne" call center
WitamPosiadamy rozwiązanie które zapewni wszystkie potrzeby. System jest oferowany w dwóch wersjach wirtualnej i stacjonarnej.
Kilka istotnych informacji o wirtualnym call center oferowanym przez naszą firmę.
- Brak konieczności zakupu urządzeń serwerowych – wszystkie urządzenia serwerowe znajdują się w kolokacji SysTell (serwer baz danych, serwer aplikacji, serwer komunikacyjny).
- Brak konieczności podpisywania umowy z dostawcą telekomunikacyjnym na dostarczenie łącz do realizacji ruchu głosowego, brak opłat abonamentowych za usługi telekomunikacyjne.
- Opłaty za korzystanie z usługi wirtualnego call center to składowa dwóch elementów:
------Opłata za aktywne licencje konsultantów (brak ograniczeń na liczbę licencji).
-------Opłata za ruch telefoniczny, płatny w formie przedpłaconej pri – paid.
- Możliwość założenia wielu kont użytkowników niezależnie od ilości posiadanych licencji.
- Role managera, back office i administratora nie są licencjonowane i nie podlegają dodatkowym kosztom
- W ramach umowy serwis i gwarancja.
- Elastyczny model finansowania: W ramach umowy mają Państwo możliwość elastycznego dodawania i zmniejszania ilości aktywnych licencji, dopasowując ich liczby do aktualnych potrzeb firmy.
W celu poznani funkcjonalności i możliwości systemu zapraszam do kontaktu.
Andrzej Kosiński
Specjalista ds. Klientów Kluczowych
tel. (+48) 616690409
Tel .kom 669 825 557
andrzej.kosinski@systell.pl
Podobne tematy
-
Call Center oprogramowanie » Call Center ze zdalną obsługą przeż www. -
-
Call Center oprogramowanie » Konferencja: KANAŁ DIRECT-rozwój w czasach kryzysu... -
-
Call Center oprogramowanie » Speców od projektowania call center poszukuję -
-
Call Center oprogramowanie » Bezpłatna konferencja Call Center, 15 listopada 2011 -... -
-
Call Center oprogramowanie » Nagrywanie linii telefonicznych dla CALL CENTER -
-
Call Center oprogramowanie » Jaki sprzęt potrzebny do wirtualnego Call Center -
-
Call Center oprogramowanie » Szukasz doświadczonego informatyka do Call Center ?? -
-
Call Center oprogramowanie » Bazy danych dla Call Center -
-
Call Center oprogramowanie » call center - weryfikacja dzwoniącego po numerze PIN -
-
Call Center oprogramowanie » call center - szukam rozwiązania -
Następna dyskusja: