konto usunięte

Temat: "wirtualne" call center

Poszukuję dostawcy usługi call center opartego wyłącznie o internet oraz pracę konsultantów na zasadzie home office. Niestety oferta takich dostawców jest dość skromna na naszym rodzimym rynku - może jednak pojawiły się firmy które taką usługę prowadzą - będę wdzięczna za jakiekolwiek wskazówki.

Temat: "wirtualne" call center

Hmm moge takowa centrale postawic u siebie.
Wiecej info. PW
Piotr G.

Piotr G. wl, PGnet

Temat: "wirtualne" call center

Świadczymy taką usługe, wiecej informacji na prv
Aleksander Wierciński

Aleksander Wierciński Telecommunications
Enterpreneur

Temat: "wirtualne" call center

Witam

W czerwcu uruchamiamy fazę beta CLUDO contact center. Jest to pierwsze w Polsce hostowane multimedialne (telefon,email,czat, sms, video) contact center w Polsce. Rozwiązanie bazowane jest na systemie OneContac używanym na rynku międzynarodowym przez ING, Vodafone, TATA. Więcej informacji na http://cludo.pl. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu.


Obrazek

http://cludo.plAleksander Wierciński edytował(a) ten post dnia 27.05.12 o godzinie 12:59

Temat: "wirtualne" call center

Witam

Posiadamy rozwiązanie które zapewni wszystkie potrzeby. System jest oferowany w dwóch wersjach wirtualnej i stacjonarnej.

Kilka istotnych informacji o wirtualnym call center oferowanym przez naszą firmę.

- Brak konieczności zakupu urządzeń serwerowych – wszystkie urządzenia serwerowe znajdują się w kolokacji SysTell (serwer baz danych, serwer aplikacji, serwer komunikacyjny).

- Brak konieczności podpisywania umowy z dostawcą telekomunikacyjnym na dostarczenie łącz do realizacji ruchu głosowego, brak opłat abonamentowych za usługi telekomunikacyjne.

- Opłaty za korzystanie z usługi wirtualnego call center to składowa dwóch elementów:

------Opłata za aktywne licencje konsultantów (brak ograniczeń na liczbę licencji).

-------Opłata za ruch telefoniczny, płatny w formie przedpłaconej pri – paid.

- Możliwość założenia wielu kont użytkowników niezależnie od ilości posiadanych licencji.

- Role managera, back office i administratora nie są licencjonowane i nie podlegają dodatkowym kosztom

- W ramach umowy serwis i gwarancja.

- Elastyczny model finansowania: W ramach umowy mają Państwo możliwość elastycznego dodawania i zmniejszania ilości aktywnych licencji, dopasowując ich liczby do aktualnych potrzeb firmy.

W celu poznani funkcjonalności i możliwości systemu zapraszam do kontaktu.

Andrzej Kosiński
Specjalista ds. Klientów Kluczowych

tel. (+48) 616690409
Tel .kom 669 825 557
andrzej.kosinski@systell.pl



Wyślij zaproszenie do