Robert Lulkowicz

Robert Lulkowicz Rzeczy niemożliwe
załatwiam od ręki,
cuda zajmuja mi
troc...

Temat: VoiceLink - mini CallCenter - znacie to??


Obrazek

VoiceLink - nowa forma kontaktu firmy z klientami prosto ze strony WWW. VoiceLink to także statystyki i funkcje dodatkowe.

W celu optymalnego zarządzania liczbą i pracą konsultantów Klient otrzymuje raporty ruchowe z posiadanych przez niego VoiceLink-ów.

Statystyki pokazują:

* łączną ilość połączeń,
* średni czas połączenia,
* średnią długość kolejki do konsultanta lub grupy konsultantów,
* ilość wywołań nieobsłużonych,
* rozkład wywołań w czasie.

Możliwe jest udostępnienie innych, dedykowanych raportów.

Koszty roczne obsługi VoiceLink to 500zł netto

Informacje o usłudze VoiceLink: http://www.VoiceLink.RMmedia.pl
Zamówienia na usługę: http://www.voicelink.com.pl

Co wy na to??Robert Lulkowicz edytował(a) ten post dnia 18.07.09 o godzinie 21:55
Michał Daniel Misiak

Michał Daniel Misiak Founder & CTO at
Focus Telecom Polska
Sp. z o.o.

Temat: VoiceLink - mini CallCenter - znacie to??

Witam,

proponuje skorzystac z oferty firmy Cray Techonologies i Systemy Call Center Sp. z o.o. odnosnie uslugi Click 2 Call i Wirtualne Call Center.

Virtual Call Center (VCC) jest alternatywą dla tradycyjnego call center, która zapewnia zaawansowaną funkcjonalność zarządzania kontaktami, nie wymaga zakupu skomplikowanego oprogramowania i dodatkowego sprzętu.

- Brak konieczności inwestycji w nowe urządzenia i oprogramowanie
- Monitorowanie i zarządzanie pracą agentów z dowolnego miejsca dzięki profesjonalnym narzędziom:
o Monitoring Pracy Konsultantów on-line
o Zarządzanie kampaniami
o Click2call – wybieranie numeru bezpośrednio z systemy przez kliknięcie ikony
o Statystyki najważniejszych parametrów efektywności konsultantów
o Import baz danych
o Nagrania
- Możliwość pracy agentów z dowolnego miejsca - stanowisko pracy jest tam, gdzie znajduje się komputer podłączony do Internetu.
- Możliwość dopasowania ilość stanowisk roboczych do aktualnych potrzeb
- Wysoka jakość połączeń telefonicznych oraz Konkurencyjne stawki
- Kompleksowość – zaawansowana aplikacja, profesjonalne wsparcie, Połączenia telefoniczne w konkurencyjnych cenach

Dodatkowe informacje dostepne u naszych przedstawicieli handlowych:
info@systemycallcenter.pl, tel. 61 643 29 01.Michał Daniel Misiak edytował(a) ten post dnia 07.09.09 o godzinie 16:33
Michał Daniel Misiak

Michał Daniel Misiak Founder & CTO at
Focus Telecom Polska
Sp. z o.o.

Temat: VoiceLink - mini CallCenter - znacie to??

Robert Lulkowicz:

Obrazek

VoiceLink - nowa forma kontaktu firmy z klientami prosto ze strony WWW. VoiceLink to także statystyki i funkcje dodatkowe.

W celu optymalnego zarządzania liczbą i pracą konsultantów Klient otrzymuje raporty ruchowe z posiadanych przez niego VoiceLink-ów.

Statystyki pokazują:

* łączną ilość połączeń,
* średni czas połączenia,
* średnią długość kolejki do konsultanta lub grupy konsultantów,
* ilość wywołań nieobsłużonych,
* rozkład wywołań w czasie.

Możliwe jest udostępnienie innych, dedykowanych raportów.

Koszty roczne obsługi VoiceLink to 500zł netto

Informacje o usłudze VoiceLink: http://www.VoiceLink.RMmedia.pl
Zamówienia na usługę: http://www.voicelink.com.pl

Co wy na to??Robert Lulkowicz edytował(a) ten post dnia 18.07.09 o godzinie 21:55

Czy można konto testowe?

pozdrawiam.

Następna dyskusja:

Skype a CallCenter - rozwi...




Wyślij zaproszenie do