Temat: szukam rozwiązania, a może pomysłu

mała firma, początkowo dwa stanowiska. Obsługa zdalna jak?
Jacek Jaworski

Jacek Jaworski Opiekun Klienta
Kluczowego, SIP
TECHNOLOGY

Temat: szukam rozwiązania, a może pomysłu

Witam!
Panie Dariuszu proponuję firmę SIP Technology. Chętnie pomogę rozwiązać problemy związane z obsługą teleinformatyczną, jednakże proszę na priv.
Pozdrawiam
Robert Lulkowicz

Robert Lulkowicz Rzeczy niemożliwe
załatwiam od ręki,
cuda zajmuja mi
troc...

Temat: szukam rozwiązania, a może pomysłu

Usługa VoiceLink rozwiązuje taki problem. Zapraszam po szczegóły na PRIV

http://voicelink.com.pl
http://voicelink.rmmedia.plRobert Lulkowicz edytował(a) ten post dnia 19.07.09 o godzinie 01:26
Michał Daniel Misiak

Michał Daniel Misiak Founder & CTO at
Focus Telecom Polska
Sp. z o.o.

Temat: szukam rozwiązania, a może pomysłu

Witam,

dołączam się z naszym rozwiązaniem, które w ostatnim czasie znacząco rozbudowalismy. Aplikacja do obsługi Call Center dostępna jako Usługa. Nie musi Pan kupować drogiego sprzętu, podpisywać umowy z operatorem telekomunikacyjnym. Wystarczy internet i komputer ze słuchawkami.

Wirtualne Call Center posiada rozbudowane funkcje wspierające procesy telesprzedazy, takie jak: skrypter, formulrze, recall (prywatny,systemowy, zwykly) zaawansowane moduły statystyk do rozliczania supervisora oraz agenta.

Zapraszamy: http://systemycallcenter.pl.



Wyślij zaproszenie do