Jan Hochzeiger

Jan Hochzeiger właściciel firmy

Temat: Skrypt książek telefonicznych

Witam wszystkich !

Poszukuję informacji o skryptach call center, np. książek telefonicznych, z ukierunkowaniem na sprzedaż reklam w tych książkach.

Osobiście wielokrotnie się spotkałem z operatorkami tych książek (2 firmy na rynku, czyli pf i pkt) i doskonale na ich przykładzie widać, że pracują na skrypcie, bo która by z nich nie zadzwoniła, rozmowa jest prowadzona według tego samego schematu.

Wpierw pytają o aktualizację danych, potwierdzamy je, następnie dostajemy info, że nie mamy u nich reklamy, ble ble ble, po czym próbują nam sprzedać jakiś moduł. Napewno istnieją jeszcze inne możliwości rozwijania/przeprowadzania tych rozmów. Interesują mnie również metody na to co robić, gdy Klient powie "nie". Zawsze im to mówię, a one zawsze mają coś do powiedzenia i ciężko przerwać rozmowę, albo wciąż powtarzać "nie". Po czym akceptujemy ofertę. Często też przeciągamy sprawę, byle tylko nie wchodzić z nimi w następną konfrontację przy odrzuceniu ich propozycji.

Czy ktoś posiada takie skrypty i mógłby się nimi podzielić ? Czy macie jakieś know-how w tej dziedzinie ?
Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Skrypt książek telefonicznych

Panie Janie takimi skryptami za darmo zapewne nikt się nie podzieli. Chyba, że się mylę...

Tworzone są one przez wyspecjalizowane osoby - zazwyczaj trenerów praktyków sprzedaży.

A może warto się zatrudnić w takim call center :) Najprostszy sposób.

Pozdrawiam
M.
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: Skrypt książek telefonicznych

Należy rozgraniczyć dwie sprawy- technologię, i tzw. content. Technologia- czyli narzędzie, to tzw. skrypter. Czyli na dobrą sprawę edytor HTML z jakimś serwerem WWW, i bazą danych. Tworzymy tam strukturę, na podstawie bloczków logicznych TAK/NIE, dopinamy możliwe pytania i odpowiedzi i....... koniec. Jeśli chodzi o dostawców "niezależnych"- to chyba największy kawałek rynku ma NIPO (http://www.niposoftware.com/). Z reguły jednak każdy dostawca softu do CC ma jakiśtam skrypter wbudowany. W sytuacji skrajnej wystarczy jak wspomniałem nieco darmowego softu, nieco dłubaniny programistycznej- i powinno działać.
Zupełnie inną sprawą to kwestia samego wsadu- czyli jak się prowadzi rozmowę, co należy powiedzieć, kiedy, co odpowiedzieć.... No i to zdobywa się w walce (albo podkupując kogoś od konkurencji :-))- podobnie jak kwestia uzupełnienia, czyli baza wiedzy.
Marcin Sawicki

Marcin Sawicki Imposible Is Nothing

Temat: Skrypt książek telefonicznych

Literatura i Praktyka ot co.
Praktyka przez długi czas a czas jest drogi. Fachowa literatura z kolei nie jest dostępna w bibliotekach (przynajmniej dla ludzi zabieganych nie mających czasu po 10 razy chodzić i dopytywać się o tę samą książkę) też do najtańszych nie należy a gdy dodać do tego fakt że trzeba jej przeczytać naprawdę sporo żeby na pewnym etapie rozwoju coś nowego innowacyjnego się dowiedzieć to mamy całkiem kosztowną i drogą wiedze której praktycznie nikt nie udostępni.
Ja juz jestem na takim poziomie że w 30 min potrafię do dowolnego produktu ułożyć prezentację która jest skuteczna dzień prób przez 1-8 telemarketerów z doszlifowywaniem i Voila.
Tomasz Gordon

Tomasz Gordon Trener Biznesu I
Coach I Wykładowca
Akademicki

Temat: Skrypt książek telefonicznych

Jan Król:
Witam wszystkich !

Poszukuję informacji o skryptach call center, np. książek telefonicznych, z ukierunkowaniem na sprzedaż reklam w tych książkach.

Nie damy, w sejfie trzymamy ;)
Jan Hochzeiger

Jan Hochzeiger właściciel firmy

Temat: Skrypt książek telefonicznych

Tomasz Gordon:
Jan Król:
Witam wszystkich !

Poszukuję informacji o skryptach call center, np. książek telefonicznych, z ukierunkowaniem na sprzedaż reklam w tych książkach.

Nie damy, w sejfie trzymamy ;)

ile ? :)
Paweł Leon Niklas

Paweł Leon Niklas "Death Before
Dishonor"

Temat: Skrypt książek telefonicznych

Jan Król:
Tomasz Gordon:
Jan Król:
Witam wszystkich !

Poszukuję informacji o skryptach call center, np. książek telefonicznych, z ukierunkowaniem na sprzedaż reklam w tych książkach.

Nie damy, w sejfie trzymamy ;)

ile ? :)
To zależy, czy tylko sam skrypt Pana interesuje, czy chce Pan zlecić projekt do przeprowadzenia przez CC, gdzie przygotowanie skryptu leży po stronie tegoż CC w ramach wdrażania kampanii.
Beata  Witkowska-Wielan ek

Beata
Witkowska-Wielan
ek
Dyrektor
Zarządzający,
Dyplomowany Trener/,
Doradca Call ...

Temat: Skrypt książek telefonicznych

Może Pan zlecić także przygotowanie samego scenariusza rozmów z klientami dostosowanego do Pana potrzeb, który uzglednia liczne obiekcje klientów i tym samym gotowe i skuteczne sposoby ich pokonywania.

Proszę pamietać, że sam skrypt nie jest wystarczajacym narzedziem do sukcesu prowadzonej akcji. Niezbedne jest przygotowanie szkoleniowe pracowników: poznanie technik wywierania wpływu na klienta i sposobów skutecznej finalizacji rozmowy.

Firmy (w tym moja)są w tym temacie wyspecjalizowane i oferuja uługę napisania skryptów + instruktaż do skutecznego ich wykorzystywania w rozmowach z klientami. Zapraszam.Beata Witkowska edytował(a) ten post dnia 19.01.09 o godzinie 19:50
Paweł Leon Niklas

Paweł Leon Niklas "Death Before
Dishonor"

Temat: Skrypt książek telefonicznych

Paweł Niklas:
Jan Król:
Tomasz Gordon:
Jan Król:
Witam wszystkich !

Poszukuję informacji o skryptach call center, np. książek telefonicznych, z ukierunkowaniem na sprzedaż reklam w tych książkach.

Nie damy, w sejfie trzymamy ;)

ile ? :)
To zależy, czy tylko sam skrypt Pana interesuje, czy chce Pan zlecić projekt do przeprowadzenia przez CC, gdzie przygotowanie skryptu leży po stronie tegoż CC w ramach wdrażania kampanii.
JEŚLI INTERESUJE PANA WYSOKA JAKOŚĆ, PROFESJONALIZM ORAZ SKUTECZNOŚĆ ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY:)



Wyślij zaproszenie do