Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: [Prasówka] "Zadzwoń, to ukoimy "

Kolejny link zewnętrzny- myślę, że wart dyskusji.
http://wyborcza.pl/1,75480,5715374,Zadzwon__to_ukoimy....
Jacek Janiszewski

Jacek Janiszewski Prezes Zarządu IQRC
Polska Sp. z o.o. |
Doradca biznesowy...

Temat: [Prasówka] "Zadzwoń, to ukoimy "

Wiesz Michał,sama prawda. Dobrze opisane. Z doświadczenia wiem, że tak jest. Ale ostatnio miałem okazję kontaktować się jako klient z Działem Obsługi Klienta serwisu elektronicznego dwóch "znamienitych" wytwórców (z grzeczności nie wymienię ich nazwy). Jak za trzecim kontaktem mailowym (gdy ja jestem lekko poddenerwowany usterką) dostaje odpowiedź, w której po rak kolejny figuruje sakramentalne: "Dziękujemy za ponowny kontakt z działem obsługi klienta..." to powiem ci, że moja irytacja sięgnęła zenitu. Uważam, że trzeba z umiarem używać dostarczonych narzedzi. Jest to pewna filozofia podejścia do klienta ale odnoszę wrażenie, że brak jej nuty człowieczeństwa. Nie wiem jak by się skończył czwarty kontakt z tym konsultantem ale moja cierpliwość była na wyczerpaniu. Musze tutaj nadmienić, że odniosłem wrażenie, że konsultant swoje a ja swoje. W innym przypadku w ogóle nie było woli rowiązania problemu klienta tylko sztywne procedury...

Michał Szybalski:
Kolejny link zewnętrzny- myślę, że wart dyskusji.
http://wyborcza.pl/1,75480,5715374,Zadzwon__to_ukoimy....
Kasia W.

Kasia W. Project Manager,
analityk; spec od
rozwiązań
niemożliwych

Temat: [Prasówka] "Zadzwoń, to ukoimy "

- Dziękujemy za kontakt z infolinią xxxbanku. Pani reklamacja jest w realizacji.
- Ale w Waszym regulaminie jest napisane, ze na rozpatrzenie reklamacji macie 14 dni, a ja czekam już miesiąc.
- No tak, ale w ciągu 14 dni przesyłamy do Pani informację o przyjęciu reklamacji. Otrzymała pani taką informację?
- Nie.
- A to moze sprawdzimy adres
(sprawdzamy adres, zgadza się)
- Nie wiem czemu nie dotarła do Pani informacja o przyjęciu reklamacji, wyślemy ponownie.
- Ale ja nie chcę informacji o przyjęiu reklamacji tylko rozwiązania sprawy!
- Ale ja tu nie mam takiej informacji, ja mogę tylko spowodować, że do pani zostanie ponownie wysłana informacja o przyjęciu reklamacji...

Następna dyskusja:

Prasówka




Wyślij zaproszenie do