konto usunięte

Temat: Wydarzenia


Obrazek



Obrazek


Zapraszamy do rejestracji na XX edycję BEZPŁATNEJ konferencji EOIF GigaCon, tym razem spotkamy się w Poznaniu w Hotelu Mercure.

Podczas wydarzenia przedstawiciele firm zaprezentują swoje rozwiązania. Będzie to doskonała okazją do zapoznania narzędzi do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Wybrane tematy wykładów:

Wykład inauguracyjny poprowadzi
dr Marcin Kraska (Instytut Logistyki i Magazynowania)

W oczekiwaniu na e-urzędy – jak daleko nam do elektronizacji administracji?

Patryk Zarębski (ATENA Usługi informatyczne i finansowe)

Strategia zarządzania treścią w przedsiębiorstwie

Jarosław Żeliński (IT-Consulting)

Projektowanie wdrożeń systemów obiegu dokumentów, przepływu pracy
i archiwizacji


Marcin Makowski (BeOne)

Elektroniczny Obieg Dokumentów na platformie Alfresco w Polskiej Grupie Farmaceutycznej

Tomasz Grzybkowski (Adwokacka Spółka Partnerska Grzybkowski Guzek Jackowski)

Weksele w codzinnym życiu

Anna Sobczak (PROGMATE Sp. z o.o.)
Zbigniew Stężyński (PROGMATE Sp. z o.o.)


Użyteczność i ergonomia w systemie PROGMATE DOCs

Krzysztof Dobrzyński (IMPAQ)

Pióro cyfrowe w elektronicznym obiegu dokumentów

Marcel Kasprzak (MIS SA)

Procesy biznesowe wspierane internetem - przykład praktycznej implementacji

Wojciech Kroczak (DYSANT Software)

Strategia Jednolitej Platformy Zarządzania Procesami Biznesowymi

Agenda, szczegółowe informacje: http://gigacon.org/eoif_poznan

Bezpłatna rejestracja: http://gigacon.org/eoif_poznan/rejestracja


Obrazek


Firmy zainteresowane promocją na konferencji zapraszam do kontaktu.

ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ!!!

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

Zapraszam Was na konferencje Internet ASAP!
Kraków, 31 maja - 1 czerwca

Specjalnie dla Was 20% zniżki (=879 pln netto)! *
Wystarczy przy rejestracji wpisac kod rabartowy: GLINTASAP

wiecej info na temat konferencji: http://internetasap.pl

* Promocja dotyczy pracowników działu marketingu i kadry zarządzającej.


Obrazek
Dagna Pozorska

Dagna Pozorska Kontroler
kontraktów/Specjalis
ta ds. Reklamacji,
DITEL S.A.

Temat: Wydarzenia

Polecam Wam spektakl pożegnalny Andropauza", który odbędzie się 22.05.2012 roku w Sali Audytoryjnej Hali Stulecia we Wrocławiu o godz. 19.00. Więcej informacji o spektaklu na stronie http://daga.wroclaw.pl lub http://ticketpro.pl. Wspaniały prezent dla rodziców i jednocześnie rozrywka dla młodych. POLECAM!!!!!

konto usunięte

Temat: Wydarzenia


Obrazek

Zakładasz w 2012 roku wzrost sprzedaży o 10%? A może należy pomyśleć o wzroście 30-40%?

Pora na ZARZĄDZANIE ZYSKOWNOŚCIĄ KLIENTÓW

* Jakie mity narosły wokół lojalności klientów?
* Czym wyróżniają się klienci wartościowi dla firmy?
* W jaki sposób można oszacować wartość klienta?
* Kiedy przestać inwestować w klienta?
* Jak podzielić budżet między działania nastawione na * pozyskiwanie i utrzymywanie klientów?
* Jakiej strategii użyć, aby zbudować rentowne relacje z klientami?

Odpowiedź także i na te pytania - pojawi się w czasie warsztatów szkoleniowych „Zarządzanie Zyskownością Klientów”

Zapraszamy na szkolenie we Wrocławiu – 31 maja 2012 roku od 9.00 do 17.00
Cena 590 zł.

Więcej szczegółów na stronie www
Maria Bombała Moskała

Maria Bombała Moskała Dyrektor promocji,
MultiTrain

Temat: Wydarzenia

Szanowni Państwo,

Informujemy, że 21 czerwca 2012r. w Warszawie odbędzie się konferencja poświęcona prezentacji najnowszych i najbardziej efektywnych rozwiązań z zakresu projektowania i utrzymania infrastruktury firmy:
"Infrastruktura nowoczesnej serwerowni"

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/infrastruktu...
Izabella Oliwia Galon

Izabella Oliwia Galon Human resources -
Ludzie - Firma

Temat: Wydarzenia

M A N I P U L A C J A
fakty i mity

KRAKÓW: 31.05 - 3.06.2012
warsztaty rozwoju osobistego


Obrazek


* Co jest manipulacją, a co nią nie jest ?
* Techniki manipulacyjne – broń defensywna i ofensywna!
* Wywieranie wpływu zrozumiale i praktycznie!

SAWARES - Stowarzyszenie Rozwoju Osobistego zaprasza.

W programie m.in.
• Jednostka „pod wpływem”:
- cechy osoby podatnej na wpływ
- predyspozycje do wywierania wpływu
• Wpływ Społeczny - praktycznie:
- normy społeczne a wpływ
- uczciwe wywieranie wpływu
• Manipulacja od podszewki:
- zagrania, tricki, sposoby, reguły, techniki i strategie
• "Do broni!”
- dokładna samodefinicja czyli podstawa zwycięstwa
- zaplecze czyli dystans emocjonalny, intelekt i własne zdanie

Chcesz więcej? ZOBACZ CAŁY PROGRAM

Kontakt i zapisy:
KASIA - 608 307 809, katarzyna@sawares.eu

POLUB NAS NA Facebooku
Marcin J.

Marcin J. szef PR Metrohouse

Temat: Wydarzenia

Zapraszam na spotkanie Polskiego Stowarzyszenia Public Relations poświęcone marketingowi i PR-owi w sporcie: 7 dni do EURO. To już jutro (31 maj 2012). Wstęp wolny.

Miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie, ul. Karowa 31
Początek: godz. 18.00

Więcej informacji o prelegentach i programie na http://www.facebook.com/events/314697661944432/ i http://www.polskipr.pl/aktualnosci/aktualnosci/art,124...

Temat: Wydarzenia

Coaching kompetencji osobistych - czyli jak wybić się w firmie i w życiu.

Masz poczucie, że Twoja kariera stoi w miejscu?
Czy czujesz siê pomijanych w awansach i podwyżkach?
Jesteœ niezrozumiany w kontaktach osobistych i zawodowych?


Warsztaty z coaching'u są skierowane do osób, które chcą poznac i rozwinąć swoje umiejętności w zakresie coachingu.
Szkolenie opierać się będzie na realizacji specjalnych zadañ interaktywnych; praktycznie ujawniających i rozwijających naturalne predyspozycje coachingowe uczestników.


Obrazek


W programie (10 godzin praktycznych):

1. Praktyczna definicja coachingu

* coaching jako forma efektywnego zarządzania i komunikacji
* predyspozycje coacha: mianowany lider a naturalny autorytet

2. Mentor czyli świadomość coacha

* świadomość swojej pozycji i wizerunku w grupie
* charakter coacha: zalety i słabości

3. Coach w działaniu – praktyczne zasady

* nastawienie coacha: œwiadomy wybór czy obowiązek ?
* dobry dowódca czyli dwie (równoległe) płaszczyzny działania

4. Coach’ering z wyższej półki

* wielowymiarowość funkcjonowania jednostki w grupie
* widzenie i rozumienie informacji zwrotnych

5. Wizerunek coacha

* kształtowanie wizerunku (błędy i złote zasady)
* praktyczne posługiwanie się wizerunkiem w komunikacji

Zobacz więcej: http://www.sawares.eu/dzialalnosc/pr.html

Zobacz opinie uczestników:
http://www.slideshare.net/sawares/warsztaty-public-relations-opinie

Kiedy: 15-18.06.2012
Gdzie: Kraków, Centrum
Kontakt: Kasia 608 307 809Karolina K. edytował(a) ten post dnia 07.06.12 o godzinie 15:22
Małgorzata K.

Małgorzata K.
http://naturalnepols
kieprodukty.blogspot
.com/

Temat: Wydarzenia


Obrazek


Właśnie ruszyła rejestracja na sobotni maraton webinarowy.
Poznaj szczegóły http://tinylink.pl/webinarmonster

Dowiesz się od najlepszych marketerów z Polski i USA, jak zacząć biznes online, jak go rozwijać i jak maksymalizować efekty. Będzie to niesamowite wydarzenie, ponieważ będziesz mógł zadawać pytania na żywo i od razu uzyskasz odpowiedź. Przygotuj sobie teraz najlepiej listę pytań i zarezerwuj sobie czas w sobotę.
Rejestracja pod tym adresem:
http://tinylink.pl/webinarmonster

Do zobaczenia po drugiej stronie!

PS. W trakcie tego niezwykłego webinaru wystąpią:
Tissa Godavitarne (USA) - jak zacząć zarabiać online
Joel Therien (USA) - jak budować biznes online
Mike Potvin (USA)
Brian Bear (USA) - czekamy na ostateczne potwierdzenie
Mark Call (USA) - budowanie MLM Online
Jacek Dudzic - jak zbudował w ciągu miesiąca 800 współpracowników (będąc nowicjuszem)
Marcin Godlewski - o mediach społecznościowych
Dariusz Dubik
Przemek Pazderski - opowie o video marketingu
i inni

Oto wstępny program tego maratonu webinarowego:

10:00 Start z niespodzianką

10:15 "O dwóch takich, co pozyskali 800 osób w miesiąc" - Jacek i Darek (powtórka na żądanie)

10:45 kwadrans techniczny "Webinar"

11:00 JAK PROWADZIĆ DOBRZE KONWERTUJĄCE WEBINARY - Jacek i Darek

11:30 WIDEO HOSTING OD KULIS - Przemek Pazderski

11:45 kwadrans techniczny "Easy Video Producer"

12:00 BUDOWANIE WIZERUNKU W NECIE - Tomasz Damian

12:30 Rzut oka na kanał LiveStream

12:45 kwadrans techniczny "Hosting"

13:00 PREZENTACJA GVO

13:15 MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY - Marcin Godlewski

13:45 kwadrans techniczny "Autoresponder - Eresponder Pro"

14:00 JAK ZACZĄĆ ZARABIAĆ ONLINE - Tissa Godavitarne z USA

14:20 BUDOWANIE MLM ONLINE - Mark Call z USA

14:45 kwadrans techniczny "Panel GVO"

15:00 GVO OPPORTUNITY - Joel Therien & Mike Potvin z USA

(punkty programu od godz. 14.00 będą w języku angielskim z tłumaczeniem na jęz. polski)

Odbierz swoją darmową wejściówkę pod tym adresem:
http://tinylink.pl/webinarmonsterMałgorzata K. edytował(a) ten post dnia 07.06.12 o godzinie 22:39

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

Wakacyjne szkolenie z innowacyjnych technik pracy z grupami - Kurs Dramy Stosowanej (40 godz, 11-15 lipca): http://stop-klatka.org.pl/kurs-dramy

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Wydarzenia

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 29 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01Marta Sykut edytował(a) ten post dnia 22.06.12 o godzinie 13:47

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

SmartDevCon 2012

Dużymi krokami zbliża się już wrzesień a wraz z nim pierwsza edycja konferencji SmartDevCon.
Znany jest już program konferencji! Serdecznie zapraszamy wszystkich fanów technologii mobilnych, developerów aplikacji i inne zainteresowane osoby do wzięcia udziału.
Konferencja odbędzie się w dniach 4-6 września 2012 w Katowicach (dokładne szczegóły na stronie konferencji).

O sile każdej konferencji świadczą jej prelegenci. Nie inaczej jest w przypadku SmartDevCona, gdzie wysłuchać będzie można ciekawych wystąpień zagranicznych gości. Wśród nich koniecznie należy wspomnieć o Jeremym Olsonie - młodym bloggerze, przedsiębiorcy i zdobywcy Apple Design Award 2011, który w trakcie swojej prelekcji zdradzi własny przepis na sukces w App Store.
Z kolei rozwiązanie problemu jak szybko stworzyć aplikację mobilną nie instalując całej masy narzędzi i środowisk programistycznych przedstawi, pochodzący z Australii, Flame Herbohn. W tym celu wykorzysta swój autorski system appMode (http://www.appmo.de/), który do zbudowania aplikacji wymaga jedynie przeglądarki internetowej.
Inny z prelegentów, ekspert z zakresu różnych platform mobilnych i organizator Dutch Mobile Conference - Martin de Keijzer, przybliży uczestnikom SmartDevCona ideę czegoś co być może w ciągu paru lat zagrozi Androidowi i iOSowi, czyli tworzony przez Fundację Mozilla system Firefox OS. Ponadto Martin przedstawi framework Sencha Touch 2 umożliwiający tworzenie wieloplatformowych aplikacji, który, podobnie jak inne tego typu rozwiązania, w czasach fragmentacji na rynku mobilnym zyskuje na znaczeniu.
Na SmartDevConie, obok wcześniej wspomnianych, z wystąpieniem pojawi się Carsten Munk współtwórca i główny architekt projektu Mer. Co ciekawe tym otwartym i wydawałoby się niszowym rozwiązaniem opartym na GNU/Linuksie interesują się zarówno znane, duże firmy z Azji, ale również małe, obiecujące fińskie startupy zakładane przez byłych pracowników Nokii jak Jolla Mobile. Ta ostatnia, działająca od ubiegłej jesieni, firma jeszcze w tym roku chce wypuścić dwa smartfony bazujące na owocach projektu Mer i tym co znane było szerzej światu jako Meego.
Mocnym punktem całej imprezy będzie na pewno prelekcja Arkadiusza Stopczyńskiego, doktoranta z Denmark Technical University - jednego z twórców pierwszego na świecie mobilnego skanera mózgu. Nie mniej ciekawie zapowiada się też prezentacja projektu Telecar, czyli sterowanego smartfonem samochodu działającego pod kontrolą Linuksa.
Poza tym w programie SmartDevCona znalazło się między innymi miejsce na wystąpienia poświęcone rynkowi gier na platformy mobilne, systemom in-vehicle infotainment, jak i skutecznym tworzeniu wydajnych i pozbawionych błędów aplikacji dla systemu Android.
Warto wspomnieć, że SmartDevCon to nie tylko prelekcje, ale również świetna okazja do spotkania podobnych sobie specjalistów, wymiany doświadczeń, nawiązania współpracy czy wręcz znalezienia pracy w branży. By uczynić konferencję dostępniejszą dla większego grona fanów technologii mobilnych i osób zainteresowanych - wprowadziliśmy tańsze wejściówki typu “lite” dające również dostęp do całego programu konferencji.

Po więcej szczegółów odnośnie konferencji warto odwiedzić stronę SmartDevCona -http:// http://smartdevcon.eu

Warto nie zwlekać i zarejestrować się już dziś!

Firmy zainteresowane zaprezentowaniem swoich rozwiązań, sponsorowaniem zapraszamy do kontaktu - adresy e-mail na naszej stronie www.

Pozdrawiam,
Marcin Jabrzyk
Marcin.Jabrzyk@smartdevcon.eu
Mateusz Tułecki

Mateusz Tułecki Zarządzający
Akceleratorem
GrowPoint,
utworzonym przy
Aka...

Temat: Wydarzenia

Zapraszam na kolejną edycję, podobno najciekawszej konferencji o Internecie w Polsce.

InternetBeta 2012, czyli już 4 edycja. 26-28 września 2012, Rzeszów.

więcej szczegółów na stronie imprezy

http://internetbeta.pl/

zapraszam ;)

konto usunięte

Temat: Wydarzenia


Obrazek

Krakowska edycja programu Professional Diploma in Marketing
Pierwsza noworoczna grupa programu Professional Diploma in Marketing wystartuje 22 lutego w Krakowie. To już 28 grupa organizowana przez akredytowane centrum szkoleniowe i egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing w Polsce - firmę questus.

Chartered Institute of Marketing
The Chartered Institute of Marketing (CIM) jest największą na świecie organizacją zrzeszającą marketerów, która liczy około 41 000 członków. Organizacja powstała w 1911 roku, a od 1989 posiada oficjalny Patronat Korony Brytyjskiej oraz akredytację Rządu Brytyjskiego. The Chartered Institute of Marketing to 250 akredytowanych centrów w 138 krajach na świecie, a w Polsce od 1999 roku.

Obrazek


Professional Diploma in Marketing
Professional Diploma in Marketing (DM) kształtuje kompetencje marketerów na poziomie strategicznym i operacyjnym. DM adresowany jest między innymi do menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla, brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów oraz wielu innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem.

Obrazek


Professional Diploma in Marketing składa się z czterech bloków tematycznych
• Planowanie marketingowe
• Marketing wartości
• Zarządzanie marketingowe
• Zarządzanie projektami marketingowymi

Program DM adresowany jest m.in. do:
• menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla
• brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów
• innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem

Obrazek

Professional Diploma in Marketing realizowany w questus to:
• największa społeczność profesjonalnych marketerów w Polsce
• jedna z najwyższych zdawalności na świecie
• certyfikowani trenerzy realizujący programy CIM od ponad 11 lat
• najszerszy program wartości dodatkowych, m.in. warsztaty wyjazdowe, spotkania Best Practice, program EPP przygotowujący do egzaminów
• kilkuset absolwentów rekomendujących program

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu

Obrazek
Beata K. edytował(a) ten post dnia 13.12.12 o godzinie 15:29
Jerzy Zaskiewicz

Jerzy Zaskiewicz Instruktor sztuk
walki, inspektor
TOZ, wydawca,
fotograf,...

Temat: Wydarzenia

W związku z wieloma pytaniami mailowymi dotyczącymi dostępności płyt CD z materiałami historycznymi chciałbym poinformować, że są one dostępne na bieżąco. Więcej informacji na ten temat na stronie http://www.wydawnictwoyama.pl/ na zakładce Płyty CD.

http://www.facebook.com/events/129021210588456/

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

Witam,

mam przyjemność zaprosić Państwa na konferencję CRM GigaCon.

Konferencja odbędzie się: 16 kwietnia 2013 w Warszawie - Hotel Courtyard ul. Żwirki i Wigury 1.

Proponujemy następujący zakres tematyczny:
System CRM a prowadzenie kampanii sprzedażowych i marketingowych
Social CRM
Zarządzanie projektami CRM
Integracja systemów CRM i ERP
Obsługa klienta, komunikacja i budowanie lojalności
E-business, E-commerce
CRM w modelu Cloud
Call Center w rozwiązaniach CRM
Outsourcing CRM
Zarządzanie aplikacjami, Back Office, Front Office, EAI
Mobilny CRM
Jak osiągnąć właściwy efekt marketingowy, wykorzystując system CRM

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY, natomiast należy dokonać uprzedniej rejestracji.

Na konferencję zapraszamy:
-kierowników działów marketingu i sprzedaży, dyrektorów handlowych
-osoby, odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną i marketingową
-kierowników działów obsługi i kontaktu z klientem
-analityków danych o klientach oraz sprzedaży
-osoby, odpowiedzialne za rozwój i informatyzację firm, a także selekcję i dobór rozwiązań informatycznych
-administratorów sieci, inżynierów systemowych i integratorów, osób zajmujących się analizą wdrożeniową systemów klasy CRM

Więcej informacji o konferencji i rejestracja na stronie:
http://gigacon.org/crm-gigacon_kwiecien2013/warszawa
Justyna Zajdel

Justyna Zajdel Copywriter, Copy360

Temat: Wydarzenia

Jesteś freelancerem/właścicielem firmy i chcesz mieć więcej klientów?

BIÓRO uruchamia cykl szkoleń pod hasłem

--- SIŁOWNIA KOMPETENCJI ---

Spotkania przeznaczone są dla tych, którzy chcą:
- poszerzyć wiedzę
- pracować efektywniej
- mieć więcej klientów
- i nie umrzeć z przepracowania...

Dlaczego SIŁOWNIA?

Na nasze szkolenia przychodzisz jak na siłownię lub do szkoły tańca – kupujesz karnet i przychodzisz wtedy, kiedy odbywają się interesujące Cię zajęcia. Chyba możesz poświęcić 2 godziny po pracy na to, żeby później pracować efektywniej?

Dlaczego KOMPETENCJI?

Nasze szkolenia dostarczają zarówno teoretyczną wiedzę, jaki i praktyczne umiejętności, które powinieneś posiadać, prowadząc własną działalność. Od nich zależy Twój sukces.

Każde szkolenie składa się z kilku spotkań. Możesz przyjść na wszystkie spotkania lub tylko na jedno. Należy jednak swój udział potwierdzić.

Pamiętaj! Tak samo jak nie wyrzeźbisz sylwetki podczas jednej wizyty na siłowni, nie nauczysz się robić dobrego wrażenia na klientach po jednym spotkaniu szkoleniowym.

Przyjdź do SIŁOWNI KOMPETENCJI, by rzeźbić swoje umiejętności biznesowe!

===
TERMINY SZKOLEŃ
===

I TYDZIEŃ:

8 kwietnia (poniedziałek) - 18:30 - 20:30
COPYWRITING: Mailing - jak pisać, co pisać i do kogo pisać?
Prowadząca: Anna Piwowarska

http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/1copywriting

11 kwietnia (czwartek) - 18:30 - 20:30
AUTOPREZENTACJA: Czy zawsze mówisz to, co chcesz powiedzieć? - komunikacja werbalna, sztuka argumentowania i perswazji
Prowadząca: Izabela Skrypuch/ WOKAliza

http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/2autoprezentacja

II TYDZIEŃ:

15 kwietnia (poniedziałek) - 18:30 - 20:30
KOMUNIKACJA: Jak przeprowadzić skuteczną rozmowę handlową z klientem?
Prowadząca: Karolina Nikorowska, CoachingSpace

http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/1komunikacja

17 kwietnia (środa) - 18:30 - 20:30
NETWORKING: Podstawy networkingu: jak się przygotować (mowa w windzie)?
Prowadzący: Bartłomiej Piotrowski/ Świstak/ freelancer

http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/2networking

18 kwietnia (czwartek) - 18:30 - 20:30
AUTOPREZENTACJA: Jak być sobą i nie zwariować, czyli wszystko o wykorzystywaniu swoich atutów.
Prowadząca: Izabela Skrypuch/ WOKAliza

http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/1autoprezentacja

III TYDZIEŃ:

22 kwietnia (poniedziałek) - 18:30 - 20:30
COPYWRITING: Jak pisać o sobie i o swojej firmie?
Prowadząca: Anna Piwowarska

http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/2copywriting

24 kwietnia (środa) - 18:30 - 20:30
ZARZĄDZANIE: Jak zaplanować strategię własnego sukcesu
Prowadzący: Tomasz Tryczyński/ StuGO

http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/1zarzadzanie

25 kwietnia (czwartek) – 18.30 – 20.30
KONTAKTY Z MEDIAMI: Formy współpracy z mediami, przygotowywanie materiałów i spotkań dla mediów. Najczęściej popełniane błędy w kontaktach z mediami
Prowadząca: Nikko Biernacka

http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/1kontakty

Szczegółowy opis szkoleń oraz informacje na temat trenerów znaleźć można na stronie http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/

Daty kolejnych szkoleń ukażą się już wkrótce. Program może ulec zmianie. Obowiązuje rezerwacja za pomocą http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/

===
DOSTĘPNE KARNETY
===

Karnet 1 spotkanie = 50 zł
Karnet 5 spotkań = 250 zł - 5% rabatu = 237 zł
Karnet 10 spotkań = 500 - 10 % rabatu = 450 zł
Podane ceny są kwotami netto.

KARNETY DOSTĘPNE NA: http://silowniakompetencji.ezapisy.pl

Jeśli natomiast spodoba Ci się BIÓRO, mamy do wynajęcia BIURKA w coworkingu i SALĘ SZKOLENIOWĄ, szczegóły http://www.bioro.pl/index.php/oferta

===
MIEJSCE
===
BIÓRO coworking inaczej
ul. Dietla 97/9a
31-031 Kraków
http://bioro.pl
http://facebook.com/biorokrakow

===
OSOBA KONTAKTOWA
===
Justyna Zajdel /koordynator szkoleń
justyna@bioro.pl
tel. 607 471 179

===
PATRONI MEDIALNI
===

Coaching Space http://www.coachingspace.pl/

Don't Panic Polska http://www.dontpaniconline.pl/

Krakoff.pl http://krakoff.pl/

Nieznany Kraków http://nieznanykrakow.com/

Przejdź na swoje http://www.przejdznaswoje.pl/

Studentnews.pl http://www.studentnews.pl/

Kalendarz, zapisy, dodatkowe informacje na stronie http://bioro.pl.
Wojtek Szywalski

Wojtek Szywalski PressPadApp.com

Temat: Wydarzenia

Szkolenie Online z Facebook Marketingu.

Witajcie. Zapraszam Was na bezpłatne szkolenie online.

Temat: "Jak zbudować bazę kontaktową nowych, potencjalnych klientów Twojej firmy za pomocą promocji na Facebooku"

Zapisz się tutaj

Termin szkolenia: 11.04.2013
Godzina rozpoczęcia: 15:00
Czas trwania: Część prezentacyjna ~30min + Sesja Q&A ~30min.

Podczas szkolenia poruszone zostaną następujące tematy:

* Jak zbudować bazę kontaktową nowych klientów za pomocy Promocji na Facebooku?
* Jak skonfigurować skuteczną promocję?
* Jak poprawnie moderować konkurs?
* Jak pobierać dane użytkownika za pomocą konkursu na Facebooku?
* Jak i kiedy wykorzystać dane kontaktowe?
* Jak nawiązać kontakt z użytkownikiem po konkursie?
* Jak wykorzystać potencjał zwycięzców do promowania Twojej marki w Social Media?

Wszyscy uczestnicy webinaru Megafoni otrzymają wyjątkową możliwość obejrzenia i wysłuchania rozmowy z przedstawicielką firmy SOTO, która opowie w jaki sposób udało się zwiększyć sprzedaż pozyskując 1201
nowych fanów przy pomocy konkursu na Facebooku.

Liczba miejsc ograniczona.
Zapisz się na bezpłatny webinar
Jakub Godlewski

Jakub Godlewski Konkurs Na Pomysł -
Koordynator Konkursu

Temat: Wydarzenia

Chciałbym zaprosić wszystkich studentów, młode osoby i nie tylko - do udziału w IV edycji Konkursu na Pomysł organizowanego przez Kancelarię Prawno-Patentową Jarzynka i Wspólnicy.

Działamy Pro Bono, w związku z czym nie czerpiemy z tego żadnych korzyści. Jedynym celem jest dotarcie do jak największej liczby młodych osób, aby umożliwić im rozwój talentu oraz uzyskanie praw w zakresie własności intelektualnej. Wszystko dlatego, iż w Polsce patentowanie własnych pomysłów (wynalazków) oraz dążenie do ochrony prawnej w zakresie własności intelektualnej jest bardzo mało popularne i wciąż raczkuje.
Chcemy zmienić taką sytuację poprzez organizację Konkursu na Pomysł, informacje poniżej:


Obrazek

„Konkurs na pomysł” kierujemy do wybitnie uzdolnionych studentów. Chcemy Was zainspirować do twórczego działania, a także doprowadzić do prawnego sfinalizowania pomysłów, które powstały lub powstają w Waszych głowach.

Dla zwycięzców oferujemy:
- profesjonalną obsługę prawną w zakresie własności intelektualnej, obejmującą dokonanie wszelkich czynności i opłat związanych z procedurą zgłoszeniową wynalazku (wzoru użytkowego) przed Urzędem Patentowym Rzeczypospolitej Polskiej zwycięskich prac;
- szkolenie dotyczące sposobów pozyskania inwestorów do komercyjnego zastosowania projektu;
- nagrody rzeczowe.

Formularze zgłoszeniowe można wypełniać do 30 kwietnia 2013 roku!

Więcej informacji na stronach:
http://www.konkursnapomysl.pl
FACEBOOK

KONKURS@KONKURSNAPOMYSL.PL



Wyślij zaproszenie do