Tomasz
G.
Social Media
Influencer
Marcin
Szpak
Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.
Temat: Wydarzenia
Oferta szkoleń Grupy Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers
Szkolenia Otwarte
Łódź
Warszawę
Kraków
Trójmiasto
Poznań
Wrocław
Katowice
Szkolenia dla FIRM
Umiejętności Menedżerskie
• Lider w organizacji.
• Przywództwo sytuacyjne.
• Rekrutacja i selekcja pracowników.
• Motywacja pracowników.
• Wspieranie pracowników w rozwoju.
• Coaching i mentoring.
• Zarządzanie projektem.
• Zarządzanie zmianą.
• Budowanie zespołu.
• Zarządzenie zespołem.
• Efektywne prowadzenie spotkań.
• Performance Coaching jako nowoczesna metoda wspierania handlowców.
• Komunikacja w relacjach biznesowych.
• Selekcja i rekrutacja pracowników.
Kompetencje sprzedażowe
• Prospecting - aktywne pozyskiwanie klientów.
• Sprzedaż doradcza.
• Obsługa klienta.
• Telefoniczna obsługa klienta.
• Upselling - sprzedaż w obsłudze klienta.
• Sztuka obsługi reklamacji.
• Odzyskiwanie należności.
• Sytuacje trudne w obsłudze klienta.
• Techniki sprzedaży.
• Techniki negocjacji.
Szkolenia interpersonalne
• Komunikacja interpersonalna
• Asertywność.
• Perswazja i wywieranie wpływu.
• Sztuka prezentacji.
• Zarządzanie sobą w czasie.
• Zarządzanie sobą w czasie GTD
• Inteligencja emocjonalna.
• Techniki rozwiązywania problemów.
SPRAWDŹ NASZE REFERENCJE
Potrzebujesz więcej informacji?
Zapraszamy do kontaktu mailowego szpak.marcin@gntb.pl lub telefonicznego +48796-319-705
Więcek informacji o nas:
http://gntb.eu - Szkolenia Biznesowe
http://gntb-bt.pl - Strefa wiedzy
Adam Karczerski
Michał
Kraus
Dyrektor ds. PR i
marketingu |
www.unity.pl |
Temat: Wydarzenia
BEZPŁATNE SEMINARIA E-COMMERCE W PRAKTYCE W 5-CIU MIASTACH JUŻ WE WRZEŚNIU!Jesteś zainteresowany polskim rynkiem e-commerce, prowadzisz sklep internetowy, a może właśnie rozważasz rozszerzenie swoich kanałów sprzedaży poprzez internet?
Zapraszamy przedstawicieli sklepów internetowych, liderów lokalnego rynku e-commerce oraz przedsiębiorstwa zainteresowane rynkiem e-commerce b2b/b2c.
Zapraszamy na cykl bezpłatnych seminariów, podczas których eksperci z różnych dziedzin oraz praktycy internetu opowiedzą w jaki sposób można rozwijać działalność w internecie, na jakie problemy można się natknąć i jak sobie z nimi radzić? Seminaria odbędą się w Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku oraz Warszawie, w godzinach dopołudniowych.
Poruszane zostaną tematy w trzech blokach:
PRAWO, FINANSE
M.in. o klauzulach niedozwolonych, prawnych regulacjach zwrotu towaru, regulaminach sklepów internetowych, aspektach prawa działalności, dobrych zasadach e-commerce...
BIZNES,MARKETING
Rola marketingu i PR w działalności sklepu internetowego, biznesowe aspekty prowadzenia działalności, analizy rynku e-commerce, certyfikacje, etc...
TECHNOLOGIE
Użyteczność stron i sklepów internetowych, wydajność, optymalizacja, integracja, płatności on-line, analizy działających rozwiązań e-commerce...
Wśród prelegentów m.in.:
Kancelaria Radcy Prawnego Marianna Poproch-Wesołowska, TRUSTED SHOPS - Anna Rak, EMPATHY - Sebastian Błaszkiewicz, EDISONDA - Hubert Turaj, SHOPER - Tomasz Tybon, KRAJOWA IZBA ROZLICZENIOWA, UŻYTECZNA STRONA - Anna Boguska i inni...
Gdzie i kiedy?
Każde seminiarium potrwa od godz. 9:00 do 13:00. Seminaria odbędą się:
19.09 - Kraków, Krakowski Park Technologiczny, al. Jana Pawła II 41L
20.09 - Wrocław, Wrocławski Park Technologiczny, ul. Muchoborska 18
21.09 - Poznań, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Głogowska 14 (pawilon 14B)
22.09 - Gdańsk, Gdański Park Naukowo-Technologiczny, ul. Trzy Lipy 3
23.09 - Warszawa, ATRIUM Centrum, al. Jana Pawła II 27, Warszawa
WARUNKIEM UCZESTNICTWA JEST REJESTRACJA ZA POMOCĄ FORMULARZA NA STRONIE http://ECOMMERCE.EVENEA.PL
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!
Daria
R.
trener biznesu,
menedżer projektów
szkoleniowych
Temat: Wydarzenia
Zapraszamy na kolejną edycję warsztatów:FACEBOOK MARKETING
21 września 2011, Warszawa
W trakcie szkolenie dowiecie się jak działać na Facebooku kreatywnie, profesjonalnie i zgodnie z regulaminem serwisu, jak się komunikować i budować zaangażowanie odbiorców.
Jest to szkolenie warsztatowe. Zapewniamy silną dawkę wiedzy, wysokiej jakości materiały i inspirującą atmosferę. :-)
W programie:
• Komunikacja i budowanie wizerunku na Facebooku
• Facebook w Polsce i na świecie. Liczby i przykłady
• Facebook dla biznesu: narzędzia, możliwości i ograniczenia.
• FanPage: konfigurowanie i zarządzanie
• Kampanie reklamowe na Facebooku
• Aplikacje na Facebooku
• Moduł statystyk na Facebooku - analiza i interpretacja wyników.
• Elementy strategii obecności marki na Facebooku
Szczegółowy program, warunki udziału i zgłoszenia na stronie: http://www.conceptlabs.pl/szkolenia/facebook-marketing...
Stanisław
Miczel
Senior Activation
Executive, SMG
London
Temat: Wydarzenia
26 września, Multikino Złote Tarasy, Warszawa
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, wspólnie z Agencją Ars Thanea oraz Multikinem, zapraszają 26 września do Multikina Złote Tarasy w Warszawie na Imagination Day – konferencję połączoną z pokazem prac nagrodzonych na tegorocznym festiwalu Cannes Lions.
Na konferencję zaprosiliśmy światowej sławy dyrektorów kreatywnych, którzy mają na swoim koncie m.in. Lwy Canneńskie.
Opowiadać oni będą o nowym podejściu do komunikacji, innowacji i kreatywności oraz o nowych modelach agencji i relacjach z Klientami.
Prelegenci:
- Florian Shmitt (Hi-Res! - UK)
- Alessandro Beda (Duda Propaganda – Portugalia)
- Dominik Lammer i Christian Auth (Syzygy – Niemcy)
- Jimmy Herdberg (Kokokaka – Szwecja)
Konferencję rozpoczniemy o godzinie 10:00, 4 prezentacje zaproszonych gości potrwają, wraz z przerwami, do około 15:00.
Dzień zakończy pokaz prac nagrodzonych na tegorocznym festiwalu Cannes Lions.
Pokaz rozpocznie się o 19:30 i trwać będzie 3h.
Zapraszamy w szczególności pracowników:
- agencji reklamowych
- agencji interaktywnych
- agencji public relations
- domów mediowych
- mediów
- oraz wszystkich zainteresowanych aktualnymi trendami w świecie reklamy
Więcej informacji: http://www.imaginationday.pl/
Serdecznie zapraszamy!
Kinga
K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...
Temat: Wydarzenia
SPRZEDAŻ, NEGOCJACJE, PROFESJONALNY WIZERUNEK - techniki efektywności w biznesie - bezpłatne szkolenia dla MałopolskiW ramach programu prezentujemy: JAK SKUTECZNIE SPRZEDAWAĆ I KORZYSTNIE NEGOCJOWAĆ, czyli vademecum profesjonalnego przedsiębiorcy, a w nim m.in.:
•techniki efektywnej sprzedaży
•skuteczne negocjacje handlowe
•kreowanie profesjonanego wizerunku
•budowanie korzystnej relacji handlowej
•bank rozwiązań trudnych sytuacji w kontakcie z klientem
Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na II edycję bezpłatnego cyklu szkoleń finansowanych z budżetu UE z obszaru technik sprzedażowo-negocjacyjnych, umiejętności autoprezentacji i efektywnej komunikacji z klientem. Warunek - zatrudnieie lub prowadzenie działalności zarejestrowanej w województwie małopolskim.
Zapewniamy:
• 15 dni szkoleniowych: 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie (w ciągu tygodnia) i 6 dni szkoleń wyjazdowych w Wieliczce (w weekendy)
• bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach + materiały
• pełny catering
• zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
• zajęcia w 12 osobowych grupach
Dlaczego WARTO:
1. Gdyby udział nie był finansowany ze środków UE jego koszt wyniósłby od kilku do kilkanastu tysięcy złotych.
2. Pozytywne rekomendacje uczestników I edycji.
3. Udział w projekcie zapewnia nie tylko wiedzę i konkretne umiejętności, ale też stanowi cenne źródło kontaktów biznesowych.
4. Program: sprzedaż, negocjacje, autoprezentacja - to nie tylko praktyczne narzędzia biznesowe, ale też przydatne elementy codziennej komunikacji.
Terminarz:
od października do listopada (II grupa)- po zakończeniu procesu rekrutacji (28/09)o kalendarzu spotkań oraz dokładnej dacie ropoczęcia zostaną Państwo niezwłocznie poinformowani (planujemy wystartować 3/10)
od listopada do grudnia (III grupa)- termin do ustalenia
Warunki rekrutacyjne, program szkoleń oraz zaproszenie video z opinią uczestników minionej edycji odnajdziecie Państwo pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...
Zgłoszenia możecie Państwo dokonać wypełniając formularz online: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...
Zachęcam do aplikacji. OSTATNIE WOLNE MIEJSCA!
W razie jakichkolwiek pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.
Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.pl
tel. 516 196 995
Przemysław
Pazderski
multi-biznes.pl -
autorski projekt
Temat: Wydarzenia
Chcesz zarabiać na WŁASNY rachunek, ale boisz się ryzyka związanego z niepowodzeniem oraz stratą zainwestowanych pieniędzy?
FAKT: 85% OSÓB NIGDY NIE DECYDUJE SIĘ NA OTWARCIE WŁASNEGO BIZNESU, W OBAWIE PRZED PORAŻKĄ LUB ZBYT DUŻĄ INWESTYCJĄ.
www.BiznesBezRyzyka.pl
Biorąc udział w tym szkoleniu dowiesz się:
- jaki jest najprostszy sposób na własną działalność
- jak ominąć koszty związane z inwestycją początkową
- jak uniezależnić się od nawracającego KRYZYSU
- jakie kroki należy podjąć, żeby już po tygodniu
zacząć czerpać satysfakcjonujące zyski?
Startujemy 4. PAŹDZIERNIKA 2011 r. o godzinie 20:00
www.BiznesBezRyzyka.pl
P.S. Jeśli uważasz, że to szkolenie może pomóc również Twoim znajomym, to zapraszaj ich bez obaw :)
Pozdrawiam,
Przemysław Pazderski
www.Przemyslaw.Pazderski.pl
Rafał
Broniarek
Dyrektor ds.
rozwoju, Wolters
Kluwer Polska
Temat: Wydarzenia
Największa otwarta konferencja dla branży HRBiznesowa odpowiedzialność HR: optymalny wybór i adekwatne działania – 24.10.2011, Warszawa, Hotel Mariott
Kryzys gospodarczy przyniósł nowe wyzwania działom personalnym. Obecnie zarządy stawiaj przed działami HR cele czysto biznesowe i wymagają współodpowiedzialności za wyniki finansowe przedsiębiorstwa. Zarządzanie zmianą, ewaluacja pracowników, konkurencja o talenty – procesy i narzędzia HR znane od dawna uzyskują nowy wymiar. Konferencja „Rozwiązania HR” to największe otwarta konferencja dla branży HR w Polsce. Tej jesieni tematem kluczowym będzie efektywność bizneowa HR w procesie zmiany oraz skuteczne budowanie przywództwa jako budowanie kapitału organizacji.
Pierwsza edycja konferencji Rozwiązania HR była jednym z największych wydarzeń HRowych 2010 roku. Miejsc było mniej niż chętnych – do udziału w konferencji zgłosiło się blisko 1000 osób z całej Polski. W tym roku, 24 października w Hotelu Marriott spotka się kilkuset praktyków i ekspertów HR. Udział w konferencji jest bezpłatny.
Gościem specjalnym tegorocznej edycji będzie Elisabeth Henderson autorytet w dziedzinie dynamiki i efektywności zmiany – założycielka i dyrektorka Recess College for Senior Executives and Professionals w Wielkiej Brytanii. Elisabeth Henderson po raz pierwszy przyjechała do Polski w 1985 roku z międzynarodową grupą specjalistów w ramach nieformalnej grupy, która współpracowała z Solidarnością, a po upadku PRL pracowała dla Ministerstwa Przekształceń Własnościowych oraz Ministra Janusza Lewandowskiego. Elisabeth Henderson wystąpi podczas sesji plenarnej, a następnie weźmie udział w dyskusji panelowej wspólnie z polskimi dyrektorami personalnymi. Temat jej wystąpienia to:
"Duchy przeszłości kontra wizja przyszłości
– wspieranie zmian w kontekście relacji interpersonalnych oraz zarządzania talentami".
W ramach jednego dnia, w kilku ścieżkach tematycznych poprowadzone zostaną krótkie warsztaty, interaktywne spotkania z praktykami i ekspertami HR oraz panele dyskusyjne. Wszystko po to aby uczestnicy mogli uzyskać odpowiedź na pytania z którym zmagają się w życiu zawodom oraz praktyczną wiedzę jak działać w sytuacji nowych wymagań na zmieniającym się rynku.
W trakcie 3 ścieżek tematycznych, podczas przerw networkingowych, a także na radiowej kanapie, kilkudziesięciu ekspertów i praktyków zaprosi uczestników do dialogu. Oto przykładowe zagadnienia:
• Współpraca HR z zarządami to szczególna „gra”. Poznaj jej zasady.
• Polimex-Mostostal. MSZ + UKIE. Jak przygotować zespoły do poważnych zmian?
• Dyskusja panelowa „Kobiecy styl przewodzenia – dlaczego jest skuteczny?
• Czym kierują się liderzy polskiego biznesu realizując „Dobre Przywództwo”. Zaprezentujemy przykłady z codziennej praktyki.
• W dzisiejszych czasach autorytet wynikający tylko z pozycji czy władzy formalnej, okazuje się niewystarczający.
• Jakie strategie rekrutacyjne stosują cenni i świadomi kandydaci na rynku pracy?
• Jednoosobowe przywództwo już się nie sprawdza. Jak przełamać ten stereotyp i zespołowo odnosić sukcesy na rynku.
• Które z poznanych na szkoleniu narzędzi przyczynia się do realnego efektu w pracy? Wykorzystaj metodę Brinkenhoff’a.
• Na co zwrócić uwagę przy budowaniu zwycięskich zespołów: analogie między zespołem sportowym, a zespołem menedżerskim.
Organizatorem Rozwiązań HR jest Wolters Kluwer Polska – największy wydawca publikacji prawniczych i biznesowych na rynku polskim. W ofercie Wolters Kluwer Polska znajdują się produkty elektroniczne, książki, czasopisma, jak również szkolenia i konferencje.
Udział w konferencji jest bezpłatny. Szczegółowy program konferencji jest dostępny na stronie http:http://abc.com.pl/rozwiazaniahr
Aleksandra
Kuźmicz
Marketing Manager,
STRATEX
Temat: Wydarzenia
Zapraszam na seminarium:„Projektowanie i wdrażanie strategii w szkołach wyższych”
organizowane przez firmy StratEx i InEdu w dniach 25-26 października oraz 30 listopada – 1 grudnia 2011 roku w Warszawie.
PROGRAM SEMINARIUM
Dzień 1: Projektowanie strategii
• Pojęcie strategii i przygotowanie do jej wdrożenia
• Definiowanie misji i wizji uczelni
• Formułowanie celów strategicznych uczelni
Dzień 2: Wdrażanie strategii
• Definiowanie mierników strategii
• Wyznaczanie i planowanie projektów strategicznych
• Komunikacja strategii na uczelni
• Monitorowanie i przeglądy strategii na uczelni
WYKŁADOWCY:
• Witold Horowski, Stratex, Partner Zarządzający, doświadczony konsultant i trener.
• Dr Łukasz Kononowicz, Stratex, Partner, doświadczony konsultant i trener.
• Hanna Król, inEdu, Dyrektor Zarządzający, coach, konsultant biznesu, doświadczony menedżer edukacji
DLACZEGO WARTO:
• profesjonalne narzędzia do analizy, formułowania, wdrażania i komunikacji strategii,
• trenerzy z wieloletnim praktycznym doświadczeniem,
• 2-dniowy program gwarantujący przepływ wiedzy i praktycznych umiejętności,
• wartościowa wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami seminarium,
• wyjątkowe materiały szkoleniowe wsparte o wieloletnie doświadczenia.
Szczegółowy program, informacje i zgłoszenia:
tel. 61 855 34 53, e-mail: seminaria@stratex.pl
http://www.inEdu.pl/, http://www.stratex.pl/
Cecylia
Kolanowska
Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu
Temat: Wydarzenia
Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w PoznaniuUl. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl
Zaprasza gorąco wszystkie Panie na specjalnie dedykowane szkolenie:
"Kobiece zarządzanie - świadomość płci"
Sukces jest dla kobiet!
Szkolenie odbędzie się 28.10.2011 r. o godzinie 17:00![b] w Poznaniu. W ramach warsztatów, które będą miały miejsce w klimatycznym obiekcie (Hotel Restauracja Meridian, ul. ul. Litewska 22) przy kawie i ciastku zostanie poruszony temat: „Kobiece zarządzanie – świadomość płci”, które poprowadzi doświadczona [b]Pani trener Agata Olszyńska.
Oprócz części merytorycznej nastąpi przerwa networkingowa, gdzie wszystkie Panie będą miały możliwość wymienienia się wrażeniami oraz doświadczeniami.
Ponadto zaplanowane jest wystąpienie Pani Aleny Suszyckiej Managing Director TEQUILA\Polska, a także wystąpienie projektantek/stylistek z firmy MAConcept: Agnieszki Domańskiej oraz Moniki Kowalewskiej.
Cena za warsztaty to jedyne 100 zł brutto To inwestycja, która przyniesie korzyści, to motywacja do dążenia drogą sukcesu, który wpisany jest w naturalny tryb funkcjonowania kobiet!
Jeśli jeszcze o tym nie wiesz, to przybądź na nasze szkolenie.
http://odksimp.pl/promocje.html
Zapisy prosimy kierować na adres: biuro@odksimp.pl
tel. 728 339 309
Na pewno będzie inspirująco!
Cecylia
Kolanowska
Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu
Temat: Wydarzenia
Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w PoznaniuUl. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl
zaprasza na ciekawe szkolenia personalne objęte atrakcyjnymi rabatami:
Excel 2010 – nowe funkcje
TERMINY SZKOLEŃ:
11.10.2011 r.
25.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 270 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...
Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
18.10.2011 r.
29.10.2011 r. (sobota)
CENA PO 40% RABACIE: 294 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...
Excel w biznesie
TERMIN SZKOLENIA: 18.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 300 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...
Negocjacje biznesowe
TERMIN SZKOLENIA: 20-21.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 870 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/rozwoj-osobowos...
ABC ergonomii w biurze
Dodatkowo dla każdego uczestnika MATA do ćwiczeń GRATIS!
TERMINY SZKOLENIA:
27.10.2011 r.
16.11.2011 r.
CENA OD OSOBY: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...
Więcej na stronie Promocje: http://odksimp.pl/promocje.html
Kinga
K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...
Temat: Wydarzenia
E-MARKETING: SEO, Google AdWords, social media, czyli KNOW HOW SKUTECZNEJ PROMOCJI W SIECI - szkolenie DOFINANSOWANE ze środków UE + DARMOWA WIEDZA - BEZPŁATNA PRÓBKA SZKOLENIAAkademia Rozwoju Biznesu zaprasza na kolejną edycję szkolenia z obszaru marketingu internetowego: „Jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy?” dla województwa mazowieckiego, współfinansowanego (80% wartości szkolenia) ze środków UE.
Zajmiemy się praktycznym aspektem biznesowej obecności Państwa firmy w Internecie oraz popracujemy nad strategią e-marketingową w kontekście jej tradycyjnej działalności.
Warunek uczestnictwa: prowadzenie mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa z siedzibą na terenie województwa mazowieckiego, bądź bycie jego pracownikiem.
W ramach projektu oferujemy BEZPŁATNĄ WIDEOPREZENTACJĘ - PRÓBKĘ SZKOLENIA – w której przedstawimy jak bardzo tanio lub za darmo pozyskać klientów w Internecie. Prezentacja stanowi stronę powitalną oferty, która przekieruje Państwa do informacji dotyczących szkoleń z możliwością zapisu.
Uzyskacie do niej Państwo dostęp wpisując się na listę adresową Akademii Rozwoju Biznesu pod adresem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html
Z WIDEOPREZENTACJI dowiesz się:
1. Jakie są 3 największe mity dotyczące marketingu internetowego?
2. Co to jest NOA i dlaczego pod żadnym pozorem nie wolno Ci tworzyć "wizytówki firmy" w internecie?
3. Jaka jest najskuteczniejsza strategia pozyskiwania "fanów" na portalu Facebook, którą być może stosuje już Twoja konkurencja?
4. Jakie narzędzie jest internetową "górą złota", która może generować przychody nawet gdy jesteś na wakacjach?
W ramach programu szkolenia między innymi:
• Zastanowimy się nad wyborem form reklamowych optymalnych z punktu widzenia wyznaczonych celów.
• Omówimy na przykładach najczęściej popełniane błędy oraz dobre praktyki, które wykorzystują najlepsze firmy po to, by przekonać do siebie gości odwiedzających ich witryny internetowe.
• Podpowiemy na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony, by skutecznie pozycjonować serwis.
• Pokażemy również, jak promować się w systemie AdWords, dobierać słowa kluczowe, monitorować kampanie.
Co zapewniamy:
• szkolenia dofinansowane od 70 do 80 procent, prowadzone przez najwyższej klasy ekspertów i specjalistów;
• profesjonalne materiały szkoleniowe;
• certyfikaty potwierdzające ukończenie kursu;
• obiady i przerwy kawowe;
• noclegi dla osób z poza Warszawy;
• ubezpieczenie na czas szkolenia;
• możliwość nawiązania kontaktów zawodowych podczas szkoleń;
• pomoc przy składaniu aplikacji.
Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych – 2 dni
Termin szkolenia: 20-21/10, 27-28/10/2011
Lokalizacja: Warszawa
Profil naszego BENEFICJENTA:
Właściciele firm, dyrektorzy i kierownicy działów marketingu i sprzedaży, pracownicy odpowiedzialni za promocję i budowę wizerunku firmy w internecie.
Szczegółowy program szkolenia, warunki rekrutacyjne oraz koszt znajdziecie Państwo w oknie szkolenia dofinansowanego. Zarejestruj się do obejrzenia darmowej prezentacji pod linkiem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html po czym dokonaj wyboru interesującego Cię szkolenia.
Zachęcam do zgłoszeń – LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!
W razie jakichkolwiek pytań, pozostaję do Państwa dyspozycji.
Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.pl
tel. 516 196 995
Przemysław
Pazderski
multi-biznes.pl -
autorski projekt
Temat: Wydarzenia
Tissa Godavitarne, legenda marketingu partnerskiego z USA jutro za DARMO specjalnie dla osób z Polski!!!ZAPISZ SIĘ JAK NAJSZYBCIEJ, bo miejsc jest niewiele!!!
Zapisy na szkolenie
Justyna Gugała aktorka
Temat: Wydarzenia
Zapraszam wszystkich ,,biznesmanoow'' i ,,bizneswoomenki'' na odrobinę szaleństwa w dobrym, starym stylu. Z humorem i kobiecym wdziękiem!PTASZYNY LATAJĄ NAD WARSZAWĄ
********************************************
Kabaret Starszych Panów w damskim wykonaniu
Niedziela, URSYNOFF ul. Szolc-Rogozińskiego 1,
GODZ.18.00
WSTĘP 10ZŁ
WYSTĘPUJĄ PTASZYNY W SKŁADZIE:
JUSTYNA GUGAŁA- ŚPIEW
WERONIKA JEGOROW- ŚPIEW
MARTA GRZYWACZ- PIANO
********************************************
ZAPRASZAM!!! http://ptaszyny.com
Agata
Modzelewska
PR, Centrum Promocji
Informatyki
Temat: Wydarzenia
Zapraszamy do udziału w seminarium"UŻYTECZNOŚĆ SERWISÓW INTERNETOWYCH - INTERAKTYWNE STRONY WWW"
23 listopada 2011 roku, Warszawa
Dzięki tej informacji – masz dostęp do specjalnego 5% formularza rabatowego
http://www.cpi.com.pl/imprezy/2011/usi/formularz_pr_ra...
W celu uzyskania formularza faksowego – skontaktuj się z Organizatorem: pr@cpi.com.pl
Zapraszam na seminarium, podczas którego dowiecie się Państwo na temat użyteczności serwisów internetowych i interaktywnych stronach www - w różnych aspektach. Jak i co zrobić, aby spełniały swoją rolę marketingową jak najlepiej.
Wg badań na świecie każdego dnia tworzonych jest ponad 5 tyś. nowych narzędzi wspomagających strategie marketingowe on-line. Paradoksalnie w XXI wieku aż 84% marketerów sądzi, że o e-marketingu wiemy już wszystko. Dlatego właśnie tylko 16% wszystkich strategii marketingowych przyniesie ponadnormatywną konwersję, która znacznie zwiększy przychody ze sprzedaży on-line w najbliższych latach.
Do udziału zapraszam: dyrektorów, ekspertów, analityków i specjalistów, którzy tworzą, koordynują i odpowiadają za serwisy internetowe i strony www w swoich firmach, a także wszystkich zainteresowanych technologią wspierającą marketing w sieci.
W PROGRAMIE (10:00-16:00)
- Web usability - czyli ergonomia użytecznych stron internetowych
dr Maciej Dutko (dutkon.pl, akademia-internetu.pl)
- Projektowanie interaktywnych stron internetowych. Bezpieczeństwo aplikacji internetowych (symulacje i automatyczne analizy ataków)
dr inż. Marek Zachara (AGH)
- Prezentacja danych multimedialnych na stronach internetowych
dr inż. Mariusz Szwoch (Politechnika Gdańska)
- Aspekty techniczne budowy stron www. SEO - pozycjonowanie stron internetowych
Rafał Hostyński (ekspert)
- Koniec reklamy romantycznej - neuromarketing jako owoc mariażu nauki i biznesu
Kacper Osiecki (LABIOMETRICS)
- Audyt użyteczności stron internetowych
Eryk Orłowski (specjalista od użyteczności interfejsów użytkownika)
Pełen program wydarzenia dostępny jest na stronie:
http://www.cpi.com.pl/imprezy/2011/usi/index.php
W celu uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z Organizatorem: pr@cpi.com.plAgata Modzelewska edytował(a) ten post dnia 14.11.11 o godzinie 20:53
Paulina
K.
Specjalista ds.
Obsługi Sprzedaży
Przedhurtowej, GRUPA
NEUCA
Temat: Wydarzenia
Witam,wszystkie osoby zainteresowane inwestowaniem w nieruchomości, zapraszam na szkolenie organizowane przez naszą firmę - Aquarius Property Investments.
Szkolenie prowadzimy w taki sposób, aby każdy uczestnik był w stanie sam dokonywać inwestycji po jego ukończeniu - posiadał wiedzę na temat tego jak, gdzie i kiedy inwestować.
Wszelkie informacje o szkoleniu znajdą Państwo na stronie
http://inwestowanie-w-nieruchomosci.pl
Pozdrawiam,
Paulina Kościukiewicz
Beata
Jędruszak
starszy specjalista,
Unlimited Group
Polska
Temat: Wydarzenia
Seminarium „Żyj i bogać się” prowadzone przez wykwalifikowanego trenera Arkadiusza Bednarskiego już niedługo w Lublinie!Podczas szkolenia:
Poznasz strategie zamożności,
Dowiesz się jak uzyskiwać pożądane zyski,
Poradzisz sobie z finansowymi zobowiązaniami,
Nauczysz się planować swoje finanse,
Rozpoznasz i przełamiesz blokady swoich działań
tutaj znajdziesz kwalifikacje naszego trenera: http://www.goldenline.pl/arkadiusz-bednarski2
Zarejestruj się na seminarium na stronie: http://cs.unlimitedgroup.pl/zapisy.html
TERMIN: 3-4.12.2011
CENA: 350zł
KONTAKT:
info@unlimitedgroup.pl
telefon: 533 99 33 37
Przemysław
Pazderski
multi-biznes.pl -
autorski projekt
Temat: Wydarzenia
Mam przyjemność zaprosić na absolutnie wyjątkowe spotkanie, które gościnnie poprowadzi Joel Therien, specjalnie dla Polaków.
ZAPISZ SIĘ TUTUAJ
Joel będzie mówił o tym jak zbudować 7-cyfrowy biznes w marketingu sieciowym będąc zupełnie zwyczajnym człowiekiem. Bez specjalnych umiejętności marketingowych.
W trakcie spotkania oficjalnie otworzy serwis GVO Polska i ogłosi absolutnie wyjątkowy konkurs, w którym każdy będzie mógł zdobyć duże pieniądze. Nie tylko kilka pierwszych osób. O tym jednak dowiesz się więcej od Joela już w ten czwartek.
ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ, a w czwartek koniecznie zarezerwuj sobie miejsce już przed godziną 21:00, bo spodziewamy się pełnego pokoju konferencyjnego.
Justyna Muranowicz HR Biznes Partner
Temat: Wydarzenia
Krajowa Izba Gospodarcza Elektroniki i Telekomunikacjizaprasza na bezpłatne spotkanie informacyjne
pt. „Wykorzystanie modeli scoringowych, w celu zwiększenia efektywności zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwach, w oparciu o doświadczenia z bankowości”.
w dniu 29 listopada 2011 roku
w Biurze Europejskiej Grupy Doradczej przy skwer. Wyszyńskiego 5 /27
w Warszawie
w godzinach od 14:00 do 16:00
Projekt ma na celu udostępnienie przedsiębiorstwom narzędzi informatycznych wykorzystujących zaawansowane prognozowanie z zastosowaniem statystyki matematycznej (modele scoringowe) do:
• Zarządzania ryzykiem w działalności gospodarczej
• Optymalnego doboru kontrahentów
• Budowania bazy rzetelnych firm
W efekcie poprzez skuteczne zarządzanie ryzykiem biznesowym, usługi te pomogą przedsiębiorcom ograniczyć koszty działalności gospodarczej
i podnieść ich konkurencyjność na rynku . Na spotkaniu dowiecie się Państwo o korzyściach płynących z przystąpienia do projektu, możliwościach jakie daje wykorzystanie modeli scoringowych w codziennej działalności przedsiębiorstwa i będziecie mieli niepowtarzalną szansę znaleźć się w bazie rzetelnych firm, ponieważ projekt zakłada stworzenie „białej księgi” przedsiębiorców na polskim rynku poprzez budowanie ogólnopolskiej bazy pozytywnych transakcji zawieranych pomiędzy przedsiębiorstwami. Jeżeli po spotkaniu spodoba się Państwu idea, to będzie możliwość bezpłatnego wzięcia udziału w projekcie.
UWAGA:
Udział w spotkaniu nie jest zobowiązujący daje on jedynie możliwość bezpłatnego uczestnictwa Państwa firmy w pilotażowym wdrożeniu,
Więcej szczegółowych informacji w dniu 29 listopada.
ZAPRASZAMY.
Zgłoszenia prosimy kierować na adres mailowy: muranowicz@eurogrupa.com.pl
lub pod numerem telefonu 22 412 16 01 kom. 698 741 803
Z poważaniem,
Justyna Muranowicz
Specjalista ds. Szkoleń
Europejska Grupa Doradcza Sp. z o.o.
Biuro Regionalne
ul. Skwer Wyszyńskiego 5, lok. 27
01-015 Warszawa
tel. 22 412 16 01; 698 741 803
fax 22 412 16 02
http://eurogrupa.pl | http://certyfikacja.com.pl | http://radynadzorcze.pl