Artur
Pajkert
Dyrektor marketingu,
Ogicom
Temat: W których elementach Twojej strony www tracisz punkty?
Ile można stracić na złej stronie www?Zarządzając usługami obsługi kampanii Adwords i SEO dla naszych Klientów w Blink.pl (a mówimy tu o tysiącach Klientów) spotykałem się z sytuacją, w której świetnie przygotowana kampania nie przynosiła Klientowi oczekiwanego efektu sprzedażowego, bo jakość samej strony i treści, które ona oferowała, skutecznie zniechęcała do zakupu.
Aby pomóc małym przedsiębiorcom w uniknięciu podstawowych błędów, związanych ze stronami www - przygotowaliśmy bezpłatne narzędzie, audytujące stronę www pod kątem jakości treści. Sprawdzamy kilkadziesiąt elementów strony.
To pierwszy w Polsce i prawdopodobnie w ogóle, pierwszy na świecie – semantyczny audyt strony. Sprawdzamy elementy wpływające zarówno na ludzi, jak i na wyszukiwarki, ale to właśnie elementy wpływające na ludzi są tu najważniejsze – bo one mogą zdecydować o dokonaniu konwersji w witrynie.
Narzędzie jest w fazie BETA, codziennie dodawane są nowe funkcje – zapraszam do sprawdzania, jak wypadnie Twoja strona, a jeśli ktoś znajdzie czas na przesłanie feedbacku i pomysłów, jak moglibyśmy zrobić to jeszcze lepiej - zapraszam.