Artur Pajkert

Artur Pajkert Dyrektor marketingu,
Ogicom

Temat: W których elementach Twojej strony www tracisz punkty?

Ile można stracić na złej stronie www?

Zarządzając usługami obsługi kampanii Adwords i SEO dla naszych Klientów w Blink.pl (a mówimy tu o tysiącach Klientów) spotykałem się z sytuacją, w której świetnie przygotowana kampania nie przynosiła Klientowi oczekiwanego efektu sprzedażowego, bo jakość samej strony i treści, które ona oferowała, skutecznie zniechęcała do zakupu.

Aby pomóc małym przedsiębiorcom w uniknięciu podstawowych błędów, związanych ze stronami www - przygotowaliśmy bezpłatne narzędzie, audytujące stronę www pod kątem jakości treści. Sprawdzamy kilkadziesiąt elementów strony.

To pierwszy w Polsce i prawdopodobnie w ogóle, pierwszy na świecie – semantyczny audyt strony. Sprawdzamy elementy wpływające zarówno na ludzi, jak i na wyszukiwarki, ale to właśnie elementy wpływające na ludzi są tu najważniejsze – bo one mogą zdecydować o dokonaniu konwersji w witrynie.

Narzędzie jest w fazie BETA, codziennie dodawane są nowe funkcje – zapraszam do sprawdzania, jak wypadnie Twoja strona, a jeśli ktoś znajdzie czas na przesłanie feedbacku i pomysłów, jak moglibyśmy zrobić to jeszcze lepiej - zapraszam.


Obrazek
Zbigniew Fałek

Zbigniew Fałek Dyrektor Generalny

Temat: W których elementach Twojej strony www tracisz punkty?

http://audyt.blink.pl/audyt.blink.pl ;)
Artur Pajkert

Artur Pajkert Dyrektor marketingu,
Ogicom

Temat: W których elementach Twojej strony www tracisz punkty?

Doceniam żart :)

A na poważnie, to jeśli się spodoba - życzę miłej zabawy z narzędziem. Choć pracujemy nad tym od niedawna, sprawdziliśmy już ponad 44 tys. elementów stron www, generując kilka tysięcy porad - zainteresowanie jest o wiele większe, niż się spodziewaliśmy :)
Zbigniew Fałek

Zbigniew Fałek Dyrektor Generalny

Temat: W których elementach Twojej strony www tracisz punkty?

Pomysł jest OK, ale chyba nie uwzglednia plików pdf w których znajdują się kontrolowane elementy.

i w funkcji kontrolującej meta name="description" content="Opis strony" jest błąd. Literę "ł" uznaje jako koniec opisu zgłaszając problem, którego nie ma.
Artur Pajkert

Artur Pajkert Dyrektor marketingu,
Ogicom

Temat: W których elementach Twojej strony www tracisz punkty?

Dzięki za feedbak. PDF'ów jeszcze faktycznie nie analizuje, sprawdzamy z tym description :)

Następna dyskusja:

Jakiej potrzebujesz pomocy ...




Wyślij zaproszenie do