Katarzyna Ć.

Katarzyna Ć. Rozliczeniowiec,
naliczeniowiec,
archiwsta:)

Temat: Szkolenia sprzedażowe i marketingowe, czyli to co jest...

Chcesz zapoznać się ze stylem ze stylami i standardem
prowadzenia negocjacji?
Nauczyć się jak otwierać negocjacje, prowadzić dyskusje
negocjacyjne, targować i radzić w sytuacjach trudnych?


Serdecznie zapraszam na szkolenie:

Negocjacje handlowe
Termin: 3-4 listopada
Miejsce: Wrocław

Wszystkie szczegóły pod adresem:
http://www.aridotacje.pl/szkolenia/otwarte/sprzedazowe...

Kontakt:
szkolenia@aridotacje.pl
Katarzyna Ć.

Katarzyna Ć. Rozliczeniowiec,
naliczeniowiec,
archiwsta:)

Temat: Szkolenia sprzedażowe i marketingowe, czyli to co jest...

Chcesz się dowiedzieć jaka jest różnica pomiędzy „tradycyjnym” marketingiem a marketingiem partyzanckim? Nauczyć się strategii oraz narzędzi marketingu partyzanckiego oraz poznać reguły jakimi rządzi się marketing partyzancki?
Przyjdź na nasze szkolenie!


Marketing partyzancki
Termin: 17 października
Miejsce: Wrocław

Wszystkie szczegóły pod adresem:
http://www.aridotacje.pl/szkolenia/otwarte/marketingow...

Kontakt:
szkolenia@aridotacje.pl
Katarzyna Pędziwiatr

Katarzyna Pędziwiatr Centrum Szkoleniowe
FRR

Temat: Szkolenia sprzedażowe i marketingowe, czyli to co jest...


Obrazek


Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy znajdą Państwo na: www.frr.pl

Serdecznie zapraszam!
Katarzyna Ć.

Katarzyna Ć. Rozliczeniowiec,
naliczeniowiec,
archiwsta:)

Temat: Szkolenia sprzedażowe i marketingowe, czyli to co jest...

SZTUKA SKUTECZNYCH NEGOCJACJI

Nasze szkolenia ma na celu ćwiczenie umiejętności przydatnych w negocjowaniu. Uczestnicy dowiedzą się z jakimi typami negocjacji mogą mieć do czynienia. Jakie krążą pułapki i stereotypy, jak budować strategię negocjacyjną, jak radzić sobie w konfliktach. Kolejne etapy negocjacji będą ćwiczone, nagrywane na kamerze video a następnie odtwarzane, tak by każdy z uczestników mógł rozpoznać swoje mocne strony oraz zauważyć błędy wymagające korekty.

Po przeprowadzonym szkoleniu uczestnicy będą:

• znali typy negocjacji i zasady w nimi kierujące,
• znali sposoby radzenia sobie z emocjami,
• potrafili zbudować strategie negocjacyjną,
• znali umiejętności perswazyjne.

Program
1. Negocjacje – zagadnienia podstawowe
• Gra negocjacyjna
• Dwa wymiary negocjacji – budowanie relacji i osiąganie wyniku
• Typy negocjacji-negocjacje twarde, miękkie, oparte na zasadach
• Negocjacje kupna i sprzedaży
2. Emocje w negocjacjach
• Pułapki i stereotypy w negocjacjach
• Płaszczyzny powstawania konfliktu w negocjacjach
• Sposoby radzenia sobie z konfliktami
3. Interesy a stanowiska w negocjacjach
• Przełożenie stanowiska na interesy
• Techniki rozpoznawania interesów
• Zadawanie pytań
4. Przygotowanie do negocjacji
• Budowanie strategii negocjacyjnej,
• Cele negocjacji,
• Planowanie opcji,
• Planowanie ustępstw),
5. Techniki budowania relacji w trakcie negocjacji
• Komunikacja niewerbalna – język ciała, gesty
• Zadawanie pytań
• Sztuka słuchania
• Podsumowywanie wypowiedzi
6. Umiejętność perswazji - przekonywanie drugiej strony
• Argumentacja
7. Zasady udzielania ustępstw
• Targowanie się
8. Presja i manipulacja w negocjacjach
• Techniki brudnych chwytów
9. Asertywność –jako technika radzenia sobie z manipulacjami
• Niewerbalna komunikacja w asertywności
• Język „ja”
• Umiejętność mówienia „nie”

Miejsce szkolenia: Katowice
Termin szkolenia: 21-22.02.2012
Koszt szkolenia: 890 zł netto


Więcej informacji na stronie:
http://www.ariszkolenia.pl/szkolenia.php/show/21
Agnieszka Majcherek

Agnieszka Majcherek Specjalista ds CRM

Temat: Szkolenia sprzedażowe i marketingowe, czyli to co jest...

16 kwietnia 2012 r. pod hasłem: „ZWIĘKSZ SPRZEDAŻ, POKONAJ PRZECIWNOŚCI RYNKU! Najlepsze praktyki i skuteczne metody działania” odbędzie się w Warszawie XXXV seminarium z cyklu AUTORYTETY. Spotkanie poprowadzi brytyjski ekspert z obszaru
sprzedaży i jeden z najlepszych mówców motywacyjnych – Richard Denny. Więcej informacji http://www.autorytety.com.pl

ZAPISZ SIĘ NA SEMINARIUM, JEŚLI CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ JAK...
* wykorzystywać nowe możliwości wynikające z zachodzących na rynku zmian,
* skutecznie pozyskiwać klientów,
* motywować i zarządzać zespołem sprzedażowym.

W czasie seminarium Richard Denny zaprezentuje odmienne od dotychczas stosowanych techniki komunikowania się z potencjalnymi i obecnymi klientami. Wyjaśni, co zrobić, aby zyskać ich lojalność i jak zmienić klientów w ambasadorów firmy. Wytłumaczy też, czym charakteryzuje się doskonała obsługi klientów i co zrobić, aby zyskać ich uznanie.

Według Richarda główną przyczyną niepowodzeń w biznesie, czy sprzedaży jest brak strategii. Sama strategia jednak nie wystarczy. Musimy pamiętać, aby była dostosowana do warunków rynkowych i zastosowana we właściwym czasie. Opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu brytyjski ekspert opowie, w jaki sposób rozwijać firmę w trudnych czasach i wykorzystywać możliwości wynikające z niekorzystnej koniunktury.

W ostatniej części dnia Richard Denny zaprezentuje skuteczne metody motywowania, które znacząco mogą wpłynąć na poprawę efektywności zespołu sprzedażowego. Przedstawi także dziesięć przyczyn niepowodzeń menedżerów w sprawowaniu przywództwa.

Organizatorzy: BIGRAM oraz Golden Mark
Organizacja wspierająca: Polska Rada Centów Handlowych, SARE
Patron Biznesowy: Brytyjsko Polska Izba Handlowa
Parter: Puls Biznesu
Patron Branżowy: Brief
Patroni Medialni: Business Magazine Manager, Bloomberg Businessweek Polska, Wolters Kluwer Polska, Gazeta Bankowa, Fischer Trading Group, Puls Biznesu, THINK TANK, ESSENCE, BNI Polska.


Obrazek
Agnieszka Majcherek edytował(a) ten post dnia 10.02.12 o godzinie 11:05
Katarzyna Ć.

Katarzyna Ć. Rozliczeniowiec,
naliczeniowiec,
archiwsta:)

Temat: Szkolenia sprzedażowe i marketingowe, czyli to co jest...

SKUTECZNA PREZENTACJA SPRZEDAŻOWA czyli jak przekonać klienta do zakupu i osiągnąć własne cele?

To szkolenie zainspirowane, narastającymi potrzebami rozwijania umiejętności wpływania na decyzję klienta poprzez profesjonalną prezentację handlową w trakcie spotkań z kluczowymi klientami, w trakcie spotkań, konkursów, przetargów, targów i konferencji. Po szkoleniu uczestnicy będą posiadali pełną świadomość charakteru i zachowań, które w pełni czynią go ekspertem w swojej dziedzinie. Uczestnicy warsztatu nabędą umiejętność budowania autorytetu w oczach odbiorców oraz wzmocnią kompetencje związane z komunikacją interpersonalną wpływającą na decyzję klienta dokonującego zakupu. Ponadto przygotują własną prezentację sprzedażową, która posłuży im jako narzędzie zdobywania nowych odbiorców do swoich produktów i usług. Poprzez ćwiczenia i pełną informację zwrotną od trenera oraz słuchaczy warsztatu rozwiną język perswazji i dyplomacji handlowej.

Program szkolenia:
BLOK I Psychologia sprzedaży, a umiejętności osobiste
• Fundament nastawienia i źródło entuzjazmu sprzedażowego
• Metody na wzmacnianie pewności siebie
• Radzenia sobie z tremą
• Siła osobowości skupiająca uwagę i budująca autorytet w oczach słuchaczy.
BLOK II Język profesjonalnej prezentacji sprzedażowej
• Przygotowanie prezentacji handlowej – najważniejsze kamienie milowe
• Sposób przekazu i korzyści z tego wynikające; werbalnie i niewerbalnie
• Narzędzia składające się na dobrą prezentację handlową min. język obrazu i metafory
• Struktura prezentacji i inne reguły min. 3P, 4P, KISS, CZK,
• Pomoce audiowizualne i wartość ich użycia
• Czego nigdy robić? Jakich błędów nie możesz popełniać?

BLOK III Różnorodność prezentacji względem każdego typu klienta
• Systemy prezentacji słuchowcy, wzrokowcy
i kinestetycy. Których klientów jest więcej?
• Predykaty, tj. słowa które trafiają do każdego Klienta
• Typologia klienta, podstawowe założenia na rozpoznanie moich słuchaczy.
• Co jeszcze powinieneś wiedzieć podczas prezentacji
o kliencie ukierunkowanym na cel, problem, zgodnym, negującym, ja i inni.
• Sesja pytań i odpowiedzi. Jak ją prowadzić, aby kontrolować jej przebieg?
• Pełne utwierdzanie i kotwiczenie klienta

Miejsce szkolenia - Wrocław
Termin szkolenia - 23-24.02.2012
Cena szkolenia - 890,00 PLN + 23% VAT.
Kontakt:
Agencja Rozwoju Innowacji SA
ul. Ostródzka 38,
54 – 116 Wrocław,
tel./fax 71 354 07 93
tel.: 071/354 07 93;
e-mail: szkolenia@aridotacje.pl
http://ariszkolenia.pl
Michał Gawor

Michał Gawor NAUKA PŁYWANIA
KRAKÓW | SZKOŁA
PŁYWANIA KRAKÓW |
INSTRUKT...

Temat: Szkolenia sprzedażowe i marketingowe, czyli to co jest...

Szanowne Panie od zamieszania takich ogłoszeń/komentarzy jest chyba wątek o ogłoszeniach w tej grupie.

Czy zaśmiecanie grupy ma sens? Nie róbmy kolejnej grupy gdzie będzie jeden wielki śmietnik, zwłaszcza, że ta grupa ma potencjał.

Czy administrator grupy może robić tak jak administrator grupy np. KRAKÓW

"Proszę o zamieszczanie w tym wątku wszelkich ogłoszeń, informacji, reklam.
Tutaj zamieszczamy również wypowiedzi z linkami do "zasobów własnych" reklamujących usługi lub produkty.
Jedynym ograniczeniem zamieszczonej treści jest: Regulamin GL i dobry smak.

Jak to z tablicami bywa, po pewnym czasie robi się tłoczno i mało estetycznie - dlatego z tablicy po 30 dniach ogłoszenia będą usuwane.

Istniejące ogłoszenie osoby zostaje usunięte w przypadku gdy ta osoba zamieści swoje nowe ogłoszenie."

Można zrobić dwa lub trzy wątki - ogłoszenia i szkolenia i np. wymiana usług. I co 30 dni kasować stare i dawać nowego dzięki temu jest bardziej elegancko i przyjaźnie w grupie.

Oczywiście bezwzględna musi być też konsekwencja administratora żeby kasował inne ogłoszenia czy reklamy zakładane poza odpowiednimi wątkami.Michał Gawor edytował(a) ten post dnia 13.02.12 o godzinie 14:38

Następna dyskusja:

Szkolenia z Etykiety w Bizn...




Wyślij zaproszenie do