Krzysztof Borkowski

Krzysztof Borkowski Biznesowe Bazy
Danych

Temat: sprzedaż przez internet

Chciałem się zapytać czy ktoś z Was zajmuje się sprzedażą produktów przez
internet i jakie poleca skuteczne kanały reklamy.
Osobiście przetestowałem
Google Adwords linki sponsorowane
Adtaily
progam partnerskie Novem.
Własny progam parnerski
Wlasny newsletter
Mailingi platne u firm zewnętrznych

W przypadku tych powyżej dysponowałem dobrym pomiarami skuteczności pozwlajacym na ustaleniu źródła trakcji. Maiałem tez dobre statystyki
Webtrends, troszki lepsze od gemiusa bo na przykład w przypadku sklepu internetowego pokazują poszczególne kroki i procentowy spadek userow
na ścieżce zamówienia.

Bawiłem się tez w programy partnerskie Adsens i bankier.pl

Generelnie jakie macie pozytywne i negatwyne doświadczenia ze sprzedaża przez net?

K.
Paweł Mąka

Paweł Mąka Zarządzanie
płynnością
finansową,
ubezpieczenia,
windykac...

Temat: sprzedaż przez internet

Najwyższą skuteczność można osiągnąć przy sprzedaży przez mailing ale do własnej bazy.
Krzysztof Borkowski

Krzysztof Borkowski Biznesowe Bazy
Danych

Temat: sprzedaż przez internet

tak. stara dobra szkoła polega na tym aby przechwytywać maila z płatnych mailingów do własnej bazy z której można już korzystać bezpłatnie. Wiem, ale
tego nie testowałem - wolałem od razu skoncentowac sie na produkcie do sprzedazy a nie tworzeniu własnej bazy.

Zniecheciło mnie to, że mało uytkowników się zapisuje.
Paweł Mąka

Paweł Mąka Zarządzanie
płynnością
finansową,
ubezpieczenia,
windykac...

Temat: sprzedaż przez internet

Owszem mało się zapisuje. Jednak gdy zbuduje się relację efekty są bardzo dobre i warto poświęcić czas dla stabilności biznesu.
Urszula P.

Urszula P. Jak blogować
kreatywnie i tworzyć
swoją markę blogową
w I...

Temat: sprzedaż przez internet

Polecam wykorzystanie Facebooka i Twittera. Marketing jest bezplatny, ale dobra strategia moze podwoic Panu ilosc klientow, wiec i sprzedazy.
Łukasz Skibiński

Łukasz Skibiński General Manager,
Doradztwo biznesowe

Temat: sprzedaż przez internet

Kwestia tego co i jak sprzedajesz. Dla niektórych duży napęd daje porównywarka, dla innych to pieniądze wyrzucone w błoto. Tak samo pozycjonowania, google adwords itp.
Warto też śledzić trendy swoich klientów przez google analytics, czasami głupia obserwacja ruchu między podstronami podpowie coś ciekawego.
To tak samo jak z mocnymi i słabymi ofertami firmy - jeden powie, żeby reklamować słabszą część oferty bo mocna sama się sprzeda, inny powie, żeby reklamować mocną, bo słabsza... jest słabsza. To pierwsze może doprowadzić do osłabienia mocnej oferty, to drugie do całkowitego odcięcia oferty słabszej, która może de facto też się sprzedawać, tylko potrzebuje promocji:)



Wyślij zaproszenie do