konto usunięte
Temat: reklama na telewizorach w sklepach
moje pytanie o źródło badań było do Mariusza :)a za Wasze badanie będę bardzo wdzięczny
konto usunięte
Aleksander
Chudy
Activation Manager,
Żywiec Zdrój S.A.
konto usunięte
konto usunięte
Tadeusz Brajczewski manager operacyjny
Joanna
Pełech- Mikulska
BE Media - digital
OOH
>Nie rozumiem - przeszkodą jest to, że Klient ma dłuższy czas kontaktu z reklamą?Konsument widzi ją - tak samo jak billboard, tylko że dłużej.Włąsnie dlatego ludzie nie chcą współpracować z Tą formą reklamy i wybierają outdoor.
chyba mówimy o czymś innym ;Jakie CPP przy takiej formie reklamy jest dla Was akceptowalne?Wartościowe!!! - i tu wracamy do startu tematu
W przypadku marketów komputerowych, inne usługi to wyłacznie firmy oferujące raty (ale to już kwestia danego marketu z kim współpracuje etc. reszta to pochodne, mozesz dać reklame jakiegoś energetyka przy zakupie komputera do gamingu...
Igor
Downar-Zapolski
marketing/reklama/pr
/www
Radek Zagrodnik:
ekspozycja TV jest widoczna w całym sklepie - ciężko tutaj mówić o ścieżkach klienta :)
konto usunięte
konto usunięte
Aleksander
Chudy
Activation Manager,
Żywiec Zdrój S.A.
Joanna Pełech:
Jeżeli produktu nie ma w RTV/AGD nie polecam, jeżeli jest ten produkt to pomysł jest ok - co potwierdzają badania dotyczące reklamy w miejscu sprzedaży * ( w miejscu sprzedaży podejmujemy ostateczną decyzję, a nasze zakupy w 70 % to impuls)
Aleksander
Chudy
Activation Manager,
Żywiec Zdrój S.A.
Radek Zagrodnik:
to ja się powtórzę:
- zakupy AGD/RTV nie są impulsywne. Klient przed zakupem sprawdza ofertę 3-6 sklepów + internet. Rzadko zdarza się, że Klient dokonuje zakupu impulsywnego przy wydatku 1000 zł i więcej. Z tego powodu, jeszcze raz podkreślę, ma sens reklama wizerunkowa nie sprzedażowa.
- mówimy o sklepach o powierzchni 200-250 m2, w których zawsze widać ścianę TV. Po co w takim razie śledzić ruch Klienta? Może ma to sens w sklepach wielkopowierzchniowych
- grupa docelowa: sprecyzowana :) wiemy, kto odwiedza nasze sklepy
co do skuteczności ekranów LED - częstym błędem są nieczytelne reklamy (nie widać ich, za dużo drobnego tekstu, za długi przekaz etc.), Klient ma zbyt mało czasu aby zapoznać się z całym przekazem (krótki czas kontaktu), brak sieciowych LED - różne rozdzielczości, formaty etc.
Paweł Szydlik Sprzedaż
Michal
Mazik
Dziennikarz branżowy
- ogrodnictwo,
leśnictwo, przyroda
Paweł Szydlik Sprzedaż
Michal Mazik:
Sam pomysł dobry, no pozostaje kwestia, co chcesz zareklamować.
Na pewno jednak reklamy na monitorach odbiera się pozytywniej niż nachalne ulotki, czy często zaśmiecające pomieszczenia plakaty. Na ekranach reklama będzie wyglądała bardziej elegancko a ekrany mimowolnie przyciągają uwagę.
Michal
Mazik
Dziennikarz branżowy
- ogrodnictwo,
leśnictwo, przyroda
Paweł Szydlik Sprzedaż
Następna dyskusja: