Katarzyna
Michalak
Junior Service
Designer w FUZERS,
Facylitator w DOERS,
Or...
Temat: Prawdziwa wartość płynąca z pracy marketera na podstawie...
Cześć!Szukasz nowych metod, narzędzi i podejść wspierających dostarczanie jeszcze większej wartości dla Twoich klientów?
Czujesz, że pora spojrzeć na to co robisz z innej perspektywy i zmienić myślenie?
Mamy dla Ciebie:
Dzień spotkań z innowatorami Skanska, TVN, Bobby Burger, IKEA;
Studia przypadków znanych marek - konkretne historie sukcesów i porażek z polskiego rynku;
Sprawdzone narzędzia Service Design Thinking, które możesz zastosować w swoich projektach; Recepty na poznanie Klienta i uwzględnienie go przy budowaniu strategii;
Aromatyczna kawa od zaprzyjaźnionych baristów. Smaczny posiłek;
Potężną dawka inspiracji w stylu... Reinvent.
Do tego wyjątkowe otoczenie Szklana Stodoła oraz kameralna 35 osobowa grupa uczestników. Będzie moc, wiedza, narzędzia i dobry klimat.
Tematy wystąpień:
Głos klienta - jak działać, aby zadowoleni byli wszyscy – klienci i biznes, story TVN Digital;
Historia zespołu, który miał przekroczyć oczekiwania klientów, story Skanska;
Jak odkryć innowacje w „zwykłym biznesie", story Bobby Burger;
Dlaczego zatrudniamy pragmatycznych rebeliantów, story IKEA;
3 wystąpienia niespodzianki uczestników w ramach sesji otwartego mikrofonu.
Szczegóły w wydarzeniu oraz na http://www.reinvent.cx
A jeśli Ty nie możesz lub nie chcesz się wybrać, to będzie nam bardzo miło, jeśli udostępnisz to info potencjalnie zainteresowanym osobom!
Widzimy się 21 września?