Zuzanna Wasilewska

Zuzanna Wasilewska Account manager,
Opal Firma
Transportowa

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

OPAL FIRMA TRANSPORTOWA ZACHĘCA DO WSPÓŁPRACY

OFERUJEMY:


* transport międzynarodowy
* przewozy krajowe
* usługi spedycyjne
* doradztwo logistyczne

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY

tel./fax.: 48 71 794 64 56
@: zuzanna@opaltransport.pl
http://opaltransport.plZuzanna Wasilewska edytował(a) ten post dnia 07.09.11 o godzinie 13:36
Tomasz Smykowski

Tomasz Smykowski Agencja Social Media
Websoul

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

W ostatnich miesiącach powstało na polskim rynku wiele ambitnych agencji marketingu społecznościowego i dobrze przygotowanych rozwiązań wspierających marketing na Facebooku.

Trudność jednak jest, aby znaleźć je wszystkie w jednym miejscu. Dlatego też powstał katalog, który ma na celu gromadzić wszystkie firmy związane z social media tak aby klienci mogli łatwiej odnaleźć potrzebne usługi w tym zakresie.

Zapraszam do dodawania do katalogu:

- agencji social media
- twórców oprogramowania społecznościowego np. na Facebook
- twórców zakładek na fanpage
- twórców gotowych kreatorów zakładek, konkursów i promocji na Facebook
- firmy tworzące inne rozwiązania wspierające social media

Warto dodać się teraz ponieważ katalog będzie intensywnie promowany wkrótce, a obecnie w wersji beta dla early-adopterów dodanie na 30 dni jest za darmo:

Adres katalogu: http://social-media-marketing.pl/

pozdrawiam serdecznie,
Tomasz Smykowski
Grzegorz Pięta

Grzegorz Pięta Doradca Klienta

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do odwiedzenia niedawno powstałej strony zajmującej się organizacją incentivów:http://www.goldenline.pl/mikroblog/blue-sky-travel.

W swojej ofercie firma proponuje również niestandardowe kierunki np Nepal (lot nad Mount Everest). Dodatkowo w trakcie takich wyjazdów odbywają się szkolenia motywacyjne.

Jeśli macie pytania na temat podróży biznesowych to zapraszam na forum: http://www.goldenline.pl/forum/biznesowa-strefa-podrozy

Oto przykładowy film z takiego wyjazdu:
http://www.youtube.com/watch?v=lms-61Ci7FE&feature=cha...
Kinga Łakomska

Kinga Łakomska Seksuolog,
Psychoterapeuta
NLPt, Trener NLP,
Coach, Szk...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na szkolenie:
Rola przywództwa i kolektywnej inteligencji w tworzeniu koalicji na rzecz zmian.

Prowadzący:
Robert Dilts i Marek Rudziński

14-15.11.2011 Warszawa
http://www.neuroedukacja.pl/szkolenia-otwarte/rola-prz...

Współpraca ludzi w grupach i zespołach jest coraz bardziej powszechnym i ważnym elementem nowoczesnego biznesu oraz współczesnego życia. Zespoły osiągające wysokie wyniki charakteryzują się cechą nazywaną kolektywną inteligencją. Dotyczy ona zdolności ludzi w zespołach, grupach lub organizacjach, do myślenia i działania w sposób skoordynowany i wyrównany. Podobnie jak łączą się wodór i tlen, tworząc trzecią substancję - wodę, kolektywna inteligencja transformuje oddzielne jednostki w spójną grupę i tworzy zespół, w którym całość jest naprawdę większa, wspanialsza niż suma jej części.

Nasze życie staje się coraz bardziej złożone. Poradzenie sobie z tą złożonością wymaga bycia twórczym i elastycznym. Jest to oczywiste, szczególnie dla współczesnego rynku i organizacji biznesowych. Jesteśmy zmuszani do ciągłego uczenia się. Po to, by coraz lepiej radzić sobie z nowymi wyzwaniami musimy zmieniać nasz sposób działania na bardziej efektywny i innowacyjny. Zmiana jest jedynym stałym procesem naszych czasów. Z tego też powodu przyszłość należy do zespołów. Potrzebujemy kolektywnej inteligencji, która jest bardziej twórcza, elastyczna, szybka i skuteczna niż nasza własna szczególnie, gdy mamy do czynienia z nieznanym.

Kluczowym czynnikiem sukcesu dla uwolnienia zbiorowej inteligencji jest skuteczne przywództwo. Liderzy zespołów wysokiej wydajności nie są „szefami” czy „dowódcami", raczej są to ludzie, którzy zobowiązali się do „kreowania świata, do którego ludzie chcą przynależeć." Zobowiązanie to wymaga specjalnego zestawu umiejętności i zdolności do zarządzania relacjami oraz interakcji z pozostałymi osobami, w celu realizacji wizji satysfakcjonującej przyszłości.

To jest właśnie miejsce, gdzie coaching staje się niezbędny. Coaching to proces wspierania ludzi w osiąganiu ich szczytowych możliwości. Proces ten polega na wzmacnianiu i podkreślaniu mocnych stron ludzi, pomaganiu im w przezwyciężaniu wewnętrznych oporów i zakłóceń oraz ułatwieniu im funkcjonowania w zespole. Coaching jest sposobem upewnienia się, że ludzie są przygotowani do osiągnięcia swoich najwyższych możliwości, sprostania wyzwaniom, pokonywania przeszkód i osiągania wspólnych celów.

Owocem skutecznego coachingu, przywództwa i zbiorowej inteligencji, jest to, co nazywamy generatywną współpracą. Generatywna współpraca oznacza ludzi pracujących razem w celu wygenerowania czegoś nowego, zaskakującego i czegoś, co przekracza możliwości każdego z członków grupy indywidualnie. Dzięki współpracy generatywnej, ludzie są w stanie wykorzystać swoje możliwości w pełni oraz odkryć i zastosować zasoby, z których istnienia nie zdawali sobie sprawy. Czerpią nowe pomysły i zasoby od siebie nawzajem. Taki sposób działania sprawia, że osiągnięcia grupy jako całości są daleko wspanialsze niż, gdyby jednostki tworzące grupę pracowały indywidualnie.

Zarządzanie zmianą jest procesem, który wymaga dobrego przywództwa i skutecznej pracy zespołowej. Na różnych etapach procesu zmiany pojawiają się różne wyzwania, dlatego też potrzebne są różne rodzaje przywództwa i pracy zespołowej na każdym etapie zmian. Według Johna P. Kottera można wyróżnić osiem etapów procesu zarządzania zmianą:

1.Pierwszym etapem zmian jest „Impuls” - obecna sytuacja zostaje zakwestionowana. Lider buduje motywację do zmian w zespole. Istnieją problemy, które powinny być rozwiązane lub nowe możliwości, które chcemy zrealizować. W ten czy inny sposób potrzebujemy przekroczyć samozadowolenie i osiągnąć coś nowego.
2.Druga faza to "Koalicja" – lider buduje zespół, który ma władzę, kompetencje i odpowiedni poziom relacji do przeprowadzenia zmian.
3.„Wizja” - lider i zespół analizują sytuację i wspólnie tworzą nową wizję i strategię.
4.„Komunikacja" - „uwspólnianie” wizji, wizja staje się wizją współdzieloną, strategia jest przedstawiana, aż zostanie rozumiana i zaakceptowana w całej organizacji, społeczeństwie lub grupie, w której nastąpi zmiana. Członkowie zespołu kierują swoją wiadomość do przynajmniej 15-25% organizacji lub społeczeństwa. Pojawiają się bohaterowie wspierający zmiany.
5.„Bariery" - ludzie zaczynają wierzyć, że zmiana jest możliwa, nie wiedzą jednak, jak ją przeprowadzić lub boją się tego, co z jednej strony jest konieczne, a z drugiej jest nowe i nieznane. To jest odpowiedni moment, aby bohaterowie przekroczyli bariery i dokonali zmiany.
6.„Małe zwycięstwa" - pierwszy mały sukces to znak, że wizja jest właściwa i nowe rzeczy, które muszą być wykonane są możliwe do zrealizowania. Dlatego bohaterowie opowiadają swoje historie innym.
7.„Konsolidacja" – pojawiają się pierwsze sukcesy, inni dołączają do nas i możemy prosić o więcej wsparcia. To jest ten moment, kiedy ci, którzy boją się zmian stają się chętni do wypróbowania nowych zachowań i strategii. Lider zdobywa potwierdzenie swojej wiarygodności i może pokazać nową, jeszcze bardziej wymagającą część wizji.
8.„Instytucjonalizacja" – uczymy się z naszych sukcesów i błędów. W trakcie tego procesu w grupie lub organizacji powstaje wspólna wiedza. Zapisujemy nasze doświadczenia i przekształcamy je w nowe przekonania, strategie, procesy i zasady.

Ten program będzie obejmował kilka kluczowych strategii przywództwa i coachingu użytecznych do tego, by pomóc grupie w osiągnięciu odpowiedniej spójności oraz w uwolnieniu geniuszu zbiorowej inteligencji w trakcie przechodzenia przez proces zmian.

Tematy obejmują:

Impuls
Tworzenie ważnego celu – integracja, wizja, misja i ambicja,

Koalicja
• Tworzenie relacyjnego „pola", które wykracza poza behawioralne porozumienie,

Wizja i Komunikacja
• Wspólna wizja - komunikacja i dzielenie wizji w grupie,
• Kreatywność zespołu: wykorzystanie kreatywności zespołu

Strategia i Komunikacja
• Przejście od wizji do działania z wykorzystaniem różnych poziomów uczenia się i zmiany,

Przekraczanie barier i tworzenie małych zwycięstw
• Wspierający uczenie zespołowe - modelowanie i wymiana najlepszych praktyk,
• Generatywnie gromadzenie grupowych zasobów- budowanie „inteligencji roju",
• Uwalnianie i kierowanie „archetypowych" energii w grupie,

Konsolidacja
• Wzajemny Sponsoring-Zapewnienie wsparcia grupowego dla poszczególnych osób, aby osiągnęły poziom swoich najlepszych możliwości,

Instytucjonalizacja
• Stworzenie kultury, która wspiera innowacyjność
Zaproszeni goście opowiedzą o doświadczeniach z wprowadzania zmian w swoich organizacjach.
Dla kogo: dla osób zainteresowanych zmianą, osobistą, w organizacji biznesowej, a takze rodzinie i grupie.

PROWADZĄCY: Robert Dilts i Marek Rudziński
TERMIN: 14-15.11.2011
MIEJSCE: Warszawa, ,Pure Sky Club
CENA : w zależności od terminu wpłaty
Wpłata do 30 września 2011 – 2610 zł
Wpłata do 15 października 2011 – 2755 zł
Wpłata po 15 października 2011 – 2900 zł
Jolanta Lenart

Jolanta Lenart Wszystko co
odczuwalne zmyslami
jest zmienne, a
przez to ...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam Cię do Programu Partnerskiego

Zastanów się czy stać Cię by zainwestować 30zl.by się przekonać,czy warto się angażować
Co to za program? Nazywa się Host Then Profit i jest to pakiet hostingowy dla początkujących marketerow, a w nim: autoresponder, wideohosting, pokój wideokonferencyjny (GVO Conference), hosting do 4 domen i wiele innych ciekawych możliwości. Wszystko za mniej niż 30 złotych na miesiąc.

A dodatkowo wypłaty partnerskie do 10 poziomów w dół w systemie automatycznego matrixa - struktura zapełnia sie automatycznie przez mechanizm tzw. spillover.
Szansa dla wielu osób na stworzenie niezłych warunków finansowych, a dodatkowo dobra szkoła marketingu online. I o to w tym eksperymencie chodzi - aby jak najwięcej osób "załapało" bakcyla na marketing internetowy.

Jeśli chcesz zobaczyć z bliska jak to działa i jeszcze na tym skorzystać, to zarejestruj się od razu pod tym adresem:

http://wrzos.hostthenprofit.com

Będzie podręcznik i instrukcje krok po kroku, jak poruszać się po panelu i korzystać z narzędzi.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Dowiedz się JAK SKUTECZNIE ZARZĄDZAĆ PRZEDSIĘBIORSTWEM w aktualnych warunkach wolnego rynku, JAK OPRACOWAĆ PEŁNOWARTOŚCIOWY PLAN STRATEGICZNY oraz JAKICH BŁĘDÓW UNIKNĄĆ przy projektowaniu przyszłości dla swojej firmy.

Zapraszam na szkolenie ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE MAŁYMI I ŚREDNIMI PRZEDSIĘBIORSTWAMI W NOWOCZESNEJ GOSPODARCE,
Wrocław 28-29 września 2011


Szkolenie poprowadzi ekspert w dziedzinie zarządzania strategicznego i strategii finansowej firm Arkadiusz Derkacz, wykładowca warszawskiej SGH i dyrektor finansowy kilku polskich przedsiębiorstw.

SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA!

KONTAKT
tomasz.michna@gigacon.pl
22 427 36 42

Więcej informacji o szkoleniu na stronie: http://moneycon.pl/zarzadzanie-strategiczne.

Pozdrawiam,
Tomasz Michna
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail: biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie personalne objęte 40% rabatem:

Skuteczna rekrutacja i selekcja pracowników:

Sukces firmy zależy między innymi od kompetencji i umiejętności pracowników. Dlatego tak ważne jest aby mieć w zespole odpowiednie osoby. Ale skąd mamy wiedzieć, który kandydat jest najlepszy? Odpowiedzi na to pytanie dostarczy proponowany warsztat.

Uczestnicy zapoznają się z etapami dobrze przeprowadzonej rozmowy rekrutacyjnej, nauczą się przygotowywać do takiej rozmowy i wyciągać wnioski z uzyskanych informacji.

Profil uczestnika:

Warsztat kierowany jest do pracowników działów HR, firm rekrutacyjnych oraz kadry kierowniczej

Cele szkolenia:

- zdobycie wiedzy na temat etapów przygotowywania rekrutacji

- zdobycie umiejętności określania potrzebnych kompetencji idealnego kandydata

- zdobycie umiejętności tworzenia wskaźników kompetencji i ich operacjonalizacji

- zdobycie wiedzy na temat przygotowania rozmowy rekrutacyjnej i jej przeprowadzania

- zdobycie umiejętności analizowania wypowiedzi kandydata

Korzyści dla uczestników:

Po ukończeniu warsztatu uczestnicy będą potrafili przygotować samodzielnie rekrutacje i przygotować się do przeprowadzenia rozmowy rekrutacyjnej oraz dokonać wyboru najlepszego kandydata na określone stanowisko.

Metody pracy:

- mini wykłady

- ćwiczenia indywidualne i zespołowe

- symulacje rozmowy rekrutacyjnej

Czas trwania: 16 godzin/2 dni

Program zajęć:

1. Etapy przygotowania rozmowy rekrutacyjnej

określenie zakresu obowiązków na danym stanowisku
określenie niezbędnych kompetencji na danym stanowisku – jak to zrobić?
zdefiniowanie kompetencji
określenie wskaźników teoretycznych i empirycznych poszczególnych kompetencji
operacjonalizacja każdego ze wskaźników

2. Ustalenie kompetencji na danym stanowisku

czym jest kompetencja?
jakie kompetencje na jakim stanowisku?
ustalenie hierarchii kompetencji

3. Opracowywanie wskaźników

czym jest wskaźnik? - różnica między wskaźnikiem teoretycznym i empirycznym
jak ustalać wskaźniki?
dobrze sformułowany wskaźnik empiryczny

4. Operacjonalizacja wskaźników

co to jest operacjonalizacja?
jak operacjonalizować wskaźniki?
pytania czy zadania?

5. Przeprowadzenie rozmowy rekrutacyjnej

JA oceniam czy JA jestem oceniany? – rozmowa rekrutacyjna jako wzajemne prezentowanie się
w jakich warunkach przeprowadzać rozmowę?
lepiej być życzliwym czy szorstkim? – korzyści i zagrożenia
sposób zadawania pytań w czasie rozmowy
odbiór komunikatów niewerbalnych

6. Wnioskowanie na podstawie uzyskanych informacji w czasie rozmowy rekrutacyjnej

interpretacja niewerbalnych komunikatów i pierwsze wrażenie
interpretacja informacji merytorycznych uzyskanych w czasie rozmowy
kandydat „jest taki” czy „zachowuje się tak” ?
podejmowanie decyzji, którego wybrać?

TERMIN SZKOLENIA: 15-16.09.2011 r.
CENA REGULARNA: 1450 zł netto
CENA PO RABACIE: 870 zł netto

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/umiejetnosci-me...
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail: biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie personalne objęte 40% rabatem:

Efektywna sprzedaż (techniki sprzedażowe)

Gotowość wprowadzania innowacji jest podstawowym warunkiem kształtowania kultury przedsiębiorczości. Postawę tę wspomagać musi umiejętność dostrzeżenia nadarzających się sposobności i wprowadzania zmian. Aby innowacja była skuteczna, musi być stosunkowo prosta i ukierunkowana na konkretny cel. Bezpieczniej jest, gdy dotyczy jednego zagadnienia; w przeciwnym przypadku łatwo wprowadzić zamieszanie.

Szkolenie „Zarządzanie zmianą" pokazuje jak wprowadzać zmiany w przedsiębiorstwie i jak uczestniczyć w procesie ich wdrażania.

Cele szkolenia

• zrozumienie procesu zmian w organizacji

• pokazanie korzyści wynikających z ustrukturalizowanego podejścia do dużego zadania jak do projektu

• powiązanie doświadczeń w zarządzaniu projektami z umiejętnościami potrzebnymi w zarządzaniu zmianą

• nabycie umiejętności spojrzenia z różnych punktów widzenia na proces zmian

• zmiana postrzegania sytuacji- od poczucia zagrożenia do osobistego rozwoju

Profil uczestnika

• menedżerowie szczebla średniego i wyższego

• specjaliści HR

• pracownicy wszystkich szczebli zarządzania

Metody pracy

• ćwiczenia indywidualne i grupowe

• wykład interaktywny

Czas trwania: 8 godzin/1 dzień

Program szkolenia

1. Psychologia zmiany

- Zmiana – szansa, czy konieczność?

- Stereotypy dotyczące zmiany

- Przygotowanie się do zmiany

2. Gotowość do zmiany

- Wewnętrzne i zewnętrzne czynniki wymuszające zmiany

- Rodzaje oporu wobec zmian

- Pozytywne i negatywne reakcje na zmiany

3. Automotywacja i pozytywne myślenie w procesie kreatywnego zarządzania i zmian organizacyjnych

- Jak prawidłowo rozpoznawać własne uczucia? Własny sposób myślenia – rozpoczynanie zmian od nas samych

- Szukanie nowych rozwiązań w znanych sytuacjach

4. Myślenie ukierunkowane na cel

- Parametry poprawnie wyznaczonych celów

5. Zmiana w organizacji

- Motywy, cele, rodzaje i istota zmian w przedsiębiorstwie

- Cykl procesu zmian

- Efektywna komunikacja w procesie zmian

- Radzenie sobie z oporem wobec zmian

- Angażowanie pracowników w proces zmian

6. Zmiana w układach organizacyjnych, jej rodzaje i implikacje dla zasobów ludzkich

- Komunikacja w procesie zmiany

- Wpływ zmian na zachowania pracowników. Model: reakcja na zmianę

- Przełamywanie niechęci pracowników do zmian

7. Kultura organizacyjna jako czynnik wpływający na zmiany

8. Zarządzanie projektami a zarządzanie zmianą

- Zarządzanie projektem w świetle wprowadzania zmian organizacyjnych

- Rola menadżera w zarządzaniu zmianą, jej kreowaniu i wprowadzaniu

- Procedura sterowania zmianami

9. Kreatywne zarządzanie zmianą

- Jak rozwiązać kluczowe problemy?

- Zarządzanie sobą wobec zmiany

- Wyznaczenie nowych priorytetów

- Wyznaczanie norm czasowych

- Wyznaczanie progów krytycznych

10. Lider w procesie zmian

- Jak być liderem w każdej sytuacji?

- Rola lidera w obliczu zmiany

- Dobór narzędzi i technik do zarządzania zmianą

TERMIN SZKOLENIA: 22-23.09.2011 r.
CENA REGULARNA: 1450 zł netto
CENA PO RABACIE: 870 zł netto

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/umiejetnosci-me...
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail: biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie personalne objęte 40% rabatem:

Kreatywność w biznesie:

Kreatywność rozumiana jako cecha pozwala generować dużą ilość niepowtarzalnych, nowych pomysłów w różnych dziedzinach życia. Oznacza to, że twórczość nie jest zarezerwowana dla artystów czy wynalazców. Jak każda dyspozycja kreatywność poddawana treningowi może się rozwijać.

Jeżeli chcesz rozwijać swój kreatywny potencjał, poznać własny potencjał i zasady generowania oryginalnych rozwiązań a przy tym dobrze się bawić, zapraszamy Cię na te zajęcia.

Trening twórczości jest skoncentrowany na osobistych dyspozycjach uczestników i ich rozwoju poprzez ćwiczenie technik wspomagających generowanie oryginalnych pomysłów i pokonywanie ,,ograniczeń’’. Oznacza to dwa dni dobrej zabawy, której celem jest praca nad rozwojem osobistym i poznanie własnych zasobów wspierających rozwiązywanie wszelkich problemów.

Cele szkolenia:
Zmiana postaw na bardziej otwarte wobec twórczego myślenia i rozwiązywania problemów

Osłabianie własnych ograniczeń utrudniających twórcze myślenie

Rozwój operacji myślowych związanych z twórczym myśleniem

Profil uczestnika:
Trening skierowany jest do osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności kreatywnego myślenia z powodów zawodowych lub z powodu kaprysu. Zapraszamy kierowników, pracowników działów marketingu i wszystkich, którzy uważają się za kreatywnych i niekreatywnych.

Metody pracy:
- ćwiczenia indywidualne

- ćwiczenia zespołowe

- ćwiczenia rozwijające operacje myślowe,

- ćwiczenia osłabiające własne bariery i ograniczenia

Czas trwania: 16 godzin/2 dni
Program zajęć:
1.Twórczość elitarna czy egalitarna?.

pojęcie twórczości;
płynność, giętkość, oryginalność;
kreatywność indywidualna i grupowa;
myślenie schematyczne – myślenie kreatywne.
2.Operacje umysłowe również twórcze (rozwój) .

abstrahowanie
skojarzenia;
metafora;
analogia.
3.Grupowe formy generowania pomysłów.

zasady efektywnej burzy mózgów;
,,mordercy’’ pomysłów;
grupa jako inspiracja pomysłów;
zasady oceniania pomysłów.
4.Budowanie w grupie klimatu sprzyjającego generowaniu pomysłów

nastrój
presja czasu
5.Ja twórca

Określenie własnego potencjału jako twórcy
O co siebie nie podejrzewałem
6.Wybrana technika kreatywnego rozwiązywania problemów

Definicja – redefinicja problemu
Wybór jednej z technik najbardziej odpowiedniej do rozwiązywania problemu zaproponowanego przez grupę i przećwiczenie jej.

TERMIN SZKOLENIA: 29-30.09.2011 r.
CENA REGULARNA: 1450 zł netto
CENA PO RABACIE: 870 zł netto

Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...
Janusz Kowalewski

Janusz Kowalewski Handlowiec, Firma
Handlowo
Usługowa,,K.F"

Ewa Nowosielecka

Ewa Nowosielecka
http://264.klubnoric
um.pl/

Temat: Ogłoszenia

Witam...Zapraszam dziś na konferencje on-line,której tematem będzie inwestowanie i zarabianie jednocześnie..START 20.30,jako nick wpisz swoje imie264... http://gvolive.com/conference,93870342 w loginie wpisz swoje imie+264..NAPRAWDĘ WARTO..Jeśli chcesz raz na zawsze zmienić swoje życie,posłuchaj w jaki sposób możesz to zrobić.nie jest to sprzedaż kosmetyków,ani sprzętów..nic takiego..jest to zupełnie nowy system w Polsce,
Łukasz P.

Łukasz P. Specjalista ds.
marketingu/
Inspektor Ochrony
Danych / Fr...

Temat: Ogłoszenia

Witam,

obecnie poszukuje nowego zajęcia z zakresu mediów lub marketingu. Interesuje się mediami (zakupem mediów) oraz szeroko pojętym marketingiem.

Więcej na mój temat na:

http://przyszly.wordpress.com/

Zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam,
Łukasz

P.S.

jeśli złamałem regulamin to przepraszam.

Temat: Ogłoszenia

Profesjonalne techniki sprzedaży

Opis szkolenia

Warsztaty profesjonalnych technik sprzedaży przeznaczone są dla wszystkich osób zajmujących się sprzedażą i chcących podnieść swoje umiejętności związane z wykorzystaniem narzędzi, technik i modeli profesjonalnej sprzedaży. Uczestnicy warsztatów zdobędą praktyczną wiedzę na temat przygotowania, prowadzenia i analizy rozmów handlowych. Dowiedzą się jaki wpływ mają przekonania dotyczące sprzedaży na wyniki sprzedaży i nauczą się jak budować wspierające przekonania. Poznają i opanują narzędzia wspierające prowadzenie rozmowy handlowej, na każdym jej etapie. Nauczą się skutecznych technik argumentacji i finalizacji sprzedaży. Przyswoją sobie wiedzę na temat postepowania w trudnych sytuacjach i sposobów radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta. Przećwiczą poszczególne techniki i nauczą się wykorzystywać w praktyce poznane narzędzia i modele profesjonalnej sprzedaży.

Celem szkolenia jest nauczenie umiejętności:

• Budowania właściwych przekonań na temat sprzedaży.
• Przygotowywania i analizowania rozmowy handlowej.
• Tworzenia i utrzymywania dobrych relacji w procesie sprzedaży.
• Poszukiwania informacji istotnych ze względu na proces sprzedaży.
• Zadawania trafnych pytań na każdym etapie procesu sprzedaży.
• Parafrazowania wypowiedzi Klienta.
• Aktywnego słuchania i zbierania informacji.
• Celnego argumentowania podczas prezentacji sprzedażowej.
• Radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.
• Skutecznego zamykania sprzedaży.

Program szkolenia

1. Strategiczne czynniki decydujące o sukcesie w sprzedaży.

• Planowanie i analizowanie działań bazą skutecznej sprzedaży.
• Wyznaczanie celów sprzedażowych podstawą do planowania i rozwoju sprzedaży.
• Czynniki decydujące o sukcesie w sprzedaży.
• Przekonania na temat sprzedaży fundamentem dla działań sprzedażowych.
• Podwójne przygotowanie do rozmowy handlowej.
• Model procesu sprzedaży i modele rozmowy handlowej.

2. Sprawdzony w praktyce i niezawodny pięcioetapowy proces sprzedaży.

• Wyszukiwanie potencjalnych Klientów i ich kwalifikacja.
• Kontakt z potencjalnym Klientem - umawianie spotkań.
• Spotkanie z Klientem – prowadzenie rozmów handlowych.
• Referencje – rozbudowywanie bazy potencjalnych Klientów.
• Obsługa posprzedażowa.

3. Praktyczne narzędzia ułatwiające zdobywanie informacji i prowadzenie rozmowy handlowej.

• Komunikacja werbalna i niewerbalna w procesie sprzedaży.
• Sztuka zadawania właściwych pytań.
• Umiejętność aktywnego słuchania.
• Parafrazowanie wypowiedzi Klienta.
• Prosty i funkcjonalny model zbierania informacji w procesie budowania relacji i analizy potrzeb Klienta.

4. Taktyki i elementy budowania trwałych i dobrych relacji z Klientem, tworzące fundament do końcowego porozumienia.

• Elementy wpływające na budowanie dobrych relacji.
• Nawiązanie kontaktu z Klientem.
• Zdobywanie zaufania Klienta.
• Wykorzystanie elementów ułatwiających budowanie dobrej relacji i prowadzenie rozmowy handlowej.

5. Właściwe metody analizy potrzeb, skracające drogę do zamknięcia sprzedaży.

• Model czterech obszarów analizy potrzeb w praktyce sprzedażowej.
• Badanie obecnej sytuacji Klienta.
• Ustalanie celów i priorytetów Klienta.
• Definiowanie obecnych i przyszłych problemów – potrzeb Klienta.

6. Recepta na skuteczną prezentację i dotarcie do emocjonalnych powodów zakupu, decydujących o decyzji Klienta.

• Proces sprzedaży zgodny z procesem zakupu.
• Cecha, zaleta, korzyść - stary model tworzenia argumentów dla Klienta.
• Rachunek zysków i strat – nowy model tworzenia argumentów dla Klienta.
• Trzy użyteczne modele argumentacji ułatwiające prowadzenie prezentacji handlowej i radzenia sobie z wątpliwościami lub zastrzeżeniami Klienta.
• Od problemu do korzyści pełny model uniwersalnej prezentacji w rozmowie handlowej.

7. Najlepsze sposoby na wątpliwości i zastrzeżenia, dające pewność dobrania właściwej argumentacji, ułatwiającej przekonanie Klienta.

• Przygotowanie do rozwiania przewidywalnych wątpliwości lub zastrzeżeń.
• Wykorzystanie prezentacji do wyprzedzenia mogących pojawić się wątpliwości lub zastrzeżeń.
• Trzy sprawdzone modele radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.

8. Kluczowe strategie i techniki zamykania sprzedaży, gwarantujące udane zakończenie transakcji.

• Przygotowanie Klienta do podjęcia decyzji na tak.
• Sondowanie opinii Klienta i zamknięcia podsumowujące w procesie prezentacji.
• Zamknięcia próbne badające gotowość Klienta do zakupu.
• Siedem praktycznych technik zamykania sprzedaży.

Termin 30.09.2011

wiecej informacji
biuro@systemysa.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Drogi Przedsiębiorco,
Mam przyjemność zaoferować wyjątkowe narzędzie marketingu dla Twojego biznesu. Są to interaktywne prezentacje produktów które przedstawią Twoją ofertę w bardzo atrakcyjnej formie.

Jakie odniesiesz korzyści?
Zastosowanie naszych prezentacji:
- przyciąga uwagę klientów i wyróżnia ofertę spośród innych
- sprawia że oferta staje się ciekawsza i przyjemniejsza w odbiorze
- zwiększa zainteresowanie stroną www
- wydłuża czas przebywania na stronie
- zmniejsza liczbę zwrotów spowodowanych niezgodnością towaru z opisem
- zmniejsza liczbę pytań zadawanych przez klientów
- ułatwia kontakty biznesowe

Zapraszam na naszą stronę aby dowiedzieć się więcej, obejrzeć portfolio, poznać cennik.
http://360foto.com.plGrzegorz Wach edytował(a) ten post dnia 15.09.11 o godzinie 20:01
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo!

Serdecznie zapraszam na szkolenie:

PODSTAWY TWORZENIA APLIKACJI WINDOWS PHONE,

które odbędzie się 7 października w Warszawie.

Opis wydarzenia

Aplikacje na urządzenia mobilne stały się w ostatnich latach dość potężnym narzędziem dla firm w procesie rozwoju. Jeszcze kilka lat temu mogliśmy jedynie tworzyć proste aplikacje w środowisku Java. W tym momencie mamy szereg możliwości, aby tworzyć aplikacje, a nawet całe systemy, które są zaawansowane technologicznie, estetyczne i użyteczne. Rośnie też liczba użytkowników tego typu aplikacji. Już około 15% procent Polaków posiada urządzenia typu smart fon. Jednym z najpopularniejszych systemów operacyjnych na urządzenia mobilne jest produkt firmy Microsoft – Windows Mobile oraz jego następca – Windows Phone. Właśnie z tematem tworzenia aplikacji na te systemy zmierzymy się na spotkaniu.

Na spotkaniu uczestnicy zostaną zaznajomieni z tematyką tworzenia aplikacji na urządzenia mobilne, działające na systemie operacyjnym Windows Phone. Poznają m.in. środowisko programistyczne, w którym te aplikacje są tworzone, sposób projektowania aplikacji, zarówno od strony wizualnej, jak i funkcjonalnej oraz podstawy programowania aplikacji.

Każdy z uczestników stworzy swoją pierwszą (działającą!!!) aplikację oraz zaprojektuje swoją własną aplikację, którą będzie mógł następnie rozwijać.

Jeśli wystarczy czasu, rozpoczniemy temat wykorzystywania w aplikacjach baz danych. Na spotkaniu nie jest wymagane posiadanie urządzeń z systemem Windows Phone. Wszystkie aplikacje będą testowane na emulatorze, choć oczywiście możliwe będzie też uruchomienie swojej aplikacji na swoim „fizycznym” urządzeniu.

Cele szkolenia
Celem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z aplikacjami mobilnymi, możliwościami jakie oferują i jednocześnie ograniczeniami i problemami[] związanymi z tworzeniem tego typu oprogramowania. Założeniem tego warsztatu nie jest wyszkolenie naszych gości na profesjonalnych programistów, a jedynie poznanie specyfiki procesu tworzenia aplikacji na urządzenia przenośne, z systemem Windows.

Szkolenie przeznaczone jest dla:
- Specjalistów ds. rozwoju
- Menedżerów
- Analityków biznesowych
- Analityków systemowych
- Inżynierów zapewniania jakości
- Wszystkich osób zainteresowanych rozwojem rynku aplikacji na urządzenia mobilne i możliwościami jakie one oferują.

CENA
Koszt szkolenia: 800 PLN/ osoba* + 23% VAT

W ramach szkolenia zapewniamy:
- przerwy kawowe
- obiad
- materiały szkoleniowe
- certyfikat ukończenia szkolenia
(nie zapewniamy miejsca noclegowego oraz parkingu)

RABATY

Nr / Typ rabatu / Wysokość rabatu
1 / Uczestnictwo w poprzednich szkoleniach SQAM / 5%
2 /Rejestracja dwóch osób z Firmy / 5%
3 / Rejestracja trzech osób z Firmy / 10%

Szczegółowa agenda oraz formularz rejestracyjny: http://sqam.org/podstawy-tworzenia-aplikacji-windows-p...

Kontakt:
Agata Sobkowska
Koordynator Projektu
tel: 22 427 36 93
fax: 22 244 24 59
e-mail: agata.sobkowska@sqam.org
Dominika W.

Dominika W. Testowanie
oprogramowania

Temat: Ogłoszenia

Witam wszystkim,

Chciałabym serdecznie zaprosić do kontaktu osoby zainteresowane pracą Konsultanta Biznesowego w branży IT (Trójmiasto).
Nasz przyszły pracownik będzie odpowiedzialny m.in za:
- Sprzedaż systemów do zarządzania Comarch CDN XL/ Comarch Optima,
- Pozyskiwanie nowych klientów i realizację planów sprzedażowych,
- Kompleksową obsługę klientów,
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych,
- Przygotowywanie ofert handlowych dla klienta,
- Organizację i przeprowadzanie prezentacji,
- Prowadzenie rozmów handlowych,
- Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.

W związku ze stałym rozwojem firmy poszukuję także Konsultantów Wdrożeniowych ERP. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku będzie realizacja zadań wdrożeniowych Comarch CDN XL/ Comarch Optima oraz przygotowywanie prezentacji dla potencjalnych klientów.Od kandydatów oczekujemy praktycznej znajomości twrzenia praocedur składowych oraz zagadnień optymalizacji zapytań SQL.

Polecam się do kontaktu - chętnie udzielę bardziej szczegółowych informacji :)

Dominika Wojtko
Michał Konieczny

Michał Konieczny Prezes Zarządu,
MK-Estate Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Jak podczas kryzysu sprzedać nieruchomość za 100 % wartości ?

Fridomia na 3-dniowych warsztatach w Warszawie!
Niezależnie od tego czy masz już portfel nieruchomości, zgromadziłeś już pewien kapitał na inwestycje, czy dopiero zaczynasz i nie wiesz jeszcze jak sfinansować swoją pierwszą nieruchomość – przekonasz się, że dzięki wiedzy zdobytej na 3-dniowych intensywnych warsztatach, będziesz mógł pozwolić sobie na większe inwestycje niż początkowo zakładałeś.

Dodatkowa niespodzianka dla sympatyków Fridomii!

W najbliższej edycji warsztatów swój udział zapowiedział Pan Sławek Muturi - inwestor, autor poradnika Zarządzenie najmem, bloga Fridomia.pl oraz współautor książki Wolność finansowa dzięki inwestowaniu w nieruchomości.

W trakcie warsztatów dowiesz się między innymi:
• Jak znaleźć okazję inwestycyjną
• Jak ocenić opłacalność przyszłej inwestycji
• Jak kupić nieruchomości za 40% wartości
• Jak kupić nieruchomość bez wkładu własnego i udziału banku
• Czym jest i jak zastosować model Phoenix dla rynku detalicznego i komercyjnego
• Jak wykorzystać przepisy prawne i podatkowe do ochrony Twojej inwestycji
• Jak nawiązać współpracę z inwestorami, którzy sfinansują Twoją nieruchomość

zapoznaj sie z programem:
http://www.mk-estate.pl/index.php?p=299&showu=140
Łukasz Łukaszewicz

Łukasz Łukaszewicz Trener/ Coach/
Terapeuta
Racjonalnej Terapii
Zachowania/A...

Temat: Ogłoszenia

Już w październiku 6 EDYCJA
Coaching w Biznesie ©

Ucz się i Praktykuj podczas rocznego kursu
wyjątkowa oferta na rynku
CENTRUM EDUKACJI COACHINGU
w Krakowie

teraz w nowej, udoskonalonej odsłonie

• ABSOLUTNA UNIKATOWOŚĆ NA RYNKU POLSKIM – Praktykuj Coaching ©. Jako jedyni zapewniamy praktyki zawodowe – prowadzenie sesji coachingowych w firmie z klientami biznesowymi. Nad przebiegiem procesu czuwa Coach Superwizor.

• Po egzaminach końcowych uczestnicy otrzymują certyfikat Centrum Edukacji Coachingu oraz Międzynarodowy Certyfikat Transforming Comunnication™

• Maksymalnie kładziemy nacisk na rozwój i praktykę – zajęcia w formie warsztatowej prowadzone przez doświadczonych, certyfikowanych coachów (ICF, ICC), praktyki w firmie, superwizje podczas Coach Forum ©, przeprowadzonych minimum 20 sesji coachingowych.

• Kurs spełnia kryteria dydaktyczne (ilość i jakość godzin szkoleniowych oraz mentoringu) konieczne do przystąpienia do procesu egzaminacyjnego w ICF celem uzyskania tytułu Coacha ACC.

• Kurs zorganizowany w ramach Centrum Edukacji Coachingu jest zmodyfikowanym oraz udoskonalonym programem studiów podyplomowych prowadzonych od 2006 roku. Sprawdzony już wielokrotnie. Program kursu

a wszystko to podczas:
• 7 zjazdów obejmujących 132 godziny szkoleniowe
• 10 godzin Mentor Coachingu w trakcie praktyk zawodowych w firmach
• 2 spotkań superwizyjnych z doświadczonym Coachem Opiekunem podczas Coach Forum ©

EXTRA BONUS 300 zł dla tych, którzy zdecydują się do 20 września 2011r

Tak więc jeśli chcesz:
• Zostać Coachem
• Lepiej zarządzać swoim zespołem
• Być Mentorem dla swoich podwładnych
• Doradzać innym w ich rozwoju osobistym lub zawodowym
• Lepiej rozumieć siebie …
…ten kurs jest dla Ciebie.
Ucz się
Kompleksowo! Intensywnie! Praktycznie!

Zaintrygowało Cię to?
Chcesz więcej informacji?
Chcesz się zapisać?
• więcej na: http://perla.edu.pl/Coaching_w_Biznesie.html
• informacje w sprawach merytorycznych – Małgorzata Klimczyk, kom. 601 477 764, mail: szkolenia@perla.edu.pl, biuro@perla.edu.pl

Transformuj siebie i świat – sięgnij po nową jakość życia.
Do zobaczenia w Krakowie
Piotr Dróżdż

Piotr Dróżdż specjalista ds.
sprzedaży i
marketingu

Temat: Ogłoszenia

Wszystkich zainteresowanych bezpłatną promocją w internecie zapraszam do kontaktu.
Reprezentuję portal zakupów grupowych deallx.pl - to jeden z najnowszych, ale i najprężniej się rozwijających portali tego typu.
Nie inwestując ani złotówki dotrzesz ze swoją ofertą do tysięcy potencjalnych odbiorców.
Zapraszam do współpracy
piotr.drozdz@deallx.plPiotr Dróżdż edytował(a) ten post dnia 20.09.11 o godzinie 09:27

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Moj klient szuka Dyr. Marketingu i Sprzedaży do prężnie rozwijającej się firmy wytwarzającej dobra luksusowe. Oczekiwana: doświadczenie, duża innowacyjność, samodzielność! Szczwegóły na PRIVa!



Wyślij zaproszenie do