Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo
z przykrością informujemy, że z przyczyn od nas niezależnych FORUM FRR pt. ”Zawód księgowego zawodem zaufania publicznego?”
zaplanowane na 4 listopada 2015 w Warszawie
w Urzędzie Marszałkowskim,
zostaje przełożone na 27 stycznia 2016r.
Za zaistniałą sytuację oraz niedogodności przepraszamy.


Nie odwołujemy panelu dyskusyjnego tylko przekładamy na 27 stycznia 2016r. W tym czasie każda osoba, która chciałaby się wypowiedzieć na temat „Zawód księgowego zawodem zaufania publicznego?” może podzielić się z nami swoją opinią na forum Klubu Rachunkowości i Finansów http://www.krif.pl/

Kontakt

Magdalena Banasiewicz
tel. 728 948 687
e-mail: magdalena.banasiewicz@frr.pl
Wodniak Jola

Wodniak Jola GREDAN Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Polecam!

– Interesujesz się tematyką zarabiania pieniędzy przez inwestowanie
– Jesteś otwarty na ludzi i chętnie z nimi rozmawiasz
– Zależy Ci na rozwoju i ciągłym podnoszeniu swoich kwalifikacji
– Praca mobilna daje Ci satysfakcję

„Jeśli chcesz być częścią sukcesu marki PRO-ZYSK, dołącz do nas”
praca@pro-zysk.pl
Anna G.

Anna G. Specjalista ds.
rekrutacji

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy serdecznie na XI już edycję niestandardowych warsztatów piłkarskich Trenera Marcina Gabora, które w grudniu odbędą się w Poznaniu.
Tradycyjnie zapraszamy trenerów (wszystkich klas rozgrywkowych, kategorii wiekowych, a także specjalizacji - choćby Trenerów Bramkarzy), dyrektorów sportowych, klubowych oficjeli, scoutów, piłkarzy, menedżerów, dziennikarzy oraz wszystkie osoby, chcące poszerzyć prawdziwie merytoryczną wiedzę.

Szczegóły dotyczące tego wydarzenia znajdują się w poniższym linku:

https://www.facebook.com/events/915189598567137/
Agnieszka Szczuka

Agnieszka Szczuka International
Resourcer at Pyramid
Consultancy Ltd

Temat: Ogłoszenia

Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną, specjalizującą się w poligrafii i outsourcingu druku.

Poszukujemy Account Executive do pracy w międzynarodowej grupie w ich oddziale w Warszawie. Wymagane są:
- doświadczenie w obsłudze klienta
- wiedza z zakresu druku/kupna materiałów POS, MarComm itp.
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego, niemieckiego lub francuskiego

Osoby zainteresowane tą i innymi ofertami proszę o kontakt.
Pozdrawiam serdecznie,
Aga

Aga Szczuka
International Resourcer
Pyramid Consultancy Ltd.
agas@pyramidconsultancy.co.uk
http://pyramidconsultancy.co.uk
Paulina Garlej

Paulina Garlej Specjalista ds.
Promocji i szkoleń,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Ogłoszenia

W imieniu Organizatora - firmy AVENHANSEN oraz Partnera Wspierającego - firmy SuccessPoint pragniemy serdecznie zaprosić Państwa do udziału w:
Ogólnopolskie Forum Biznesu 1-2 grudnia

Strategiczne zarządzanie firmą - wyzwania XXI w.

HOTEL SPA DR IRENA ERIS Krynica Zdrój)

Obrazek

Specjalnie dla osób zajmujących się zarządzaniem, przygotowaliśmy wyjątkową formułę eksperckiego szkolenia, które poprowadzą dwaj wybitni eksperci w dziedzinie zarządzania Profesor Andrzej Blikle, oraz trener Marcin Rzucidło .

W jaki sposób zbudować skuteczną strategie zarządzania firmą?
Jak uzyskać przewagę nad konkurencją?
W ilu procentach przedsiębiorstwa wykorzystują potencjał zatrudnionych w nich ludzi?

Na te i wiele innych pytań odpowiedzą nasi eksperci mający na koncie setki zrealizowanych godzin szkoleń zamkniętych i projektów doradczych dla największych przedsiębiorstw i instytucji centralnych w Polsce.

<<< Zgłaszam swój udział>>>

Podczas forum odbędą się dwa szkolenia:
1. Strategiczne zarządzanie firmą - prowadzący Marcin Rzucidło więcej>>>

2. Firma XXI wieku - Profesor Andrzej Blikle więcej>>>

Szczegóły wydarzenia>>>
Rafał Chrzan

Rafał Chrzan "Rzeczy niemożliwe
robimy od zaraz"

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Pragnę przedstawić firmę 3M Konkret, w której oczywiście pracuje :)

Bardzo chętnie zaproponował bym pomoc przy wysyłaniu różnego rodzaju przesyłek. Moja firma zajmuje się tematem konfekcjonowania ( czyli po prostu przygotowujemy przesyłki oraz paczki do dystrybucji adresowych). Dlatego pomagamy firmom w obsłudze wysyłek marketingowych drogą pocztową . Naszym zadaniem jest zapakowanie ( rodzaj opakowania wybiera klient), zaadresowanie i etykietowanie przesyłek/paczek oraz dodatkową opcją jest wysyłka, którą proponujemy za pomocą Poczty Polskiej czy też InPost'u. Oczywiście również mamy możliwość wysłania paczek kurierskich.

Partnerom biznesowym proponujemy kompleksową obsługę , w ramach której oferujemy:

- konkurencyjną cenę dowolnego rodzaju koperty ( np. koperty firmowe itp. )
- konkurencyjną cenę druku materiałów marketingowych ( np. broszurki informacyjne, ulotki itp. )
- personalizację treści drukowanych dokumentów i materiałów marketingowych znakomicie podnoszącą efektywność kampanii reklamowej i dotarcie oferty do odbiorcy
- odbiór materiałów z Państwa drukarni - wyceniane po ustaleniu miejsca ( w całej Polsce )
- konfekcjonowanie wszelakich materiałów marketingowych ( dodatkowo mają Państwo możliwość dokonania audytu wewnętrznego i skontrolowania procesu konfekcji i przygotowań do wysyłki )
- adresowanie z Państwa bazy adresowej lub wykupienia naszej bazy adresowej konkretnej grupy docelowej
- wysyłkę pocztową przez Pocztę Polska oraz InPost po bardzo konkurencyjnej cenie
- możliwość nadawania paczek do 30kg oraz euro palet nawet do 1000kg za pomocą naszego kuriera

Po więcej informacji zapraszam pod numer 500 777 922 lub mail r.chrzan@konkret3miasto.pl
Paulina Garlej

Paulina Garlej Specjalista ds.
Promocji i szkoleń,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Ogłoszenia

W imieniu Organizatora - firmy AVENHANSEN oraz Partnera Wspierającego - firmy SuccessPoint pragniemy serdecznie zaprosić Państwa do udziału w:
Ogólnopolskie Forum Biznesu 1-2 grudnia

Strategiczne zarządzanie firmą - wyzwania XXI w.

HOTEL SPA DR IRENA ERIS Krynica Zdrój)

Obrazek

Specjalnie dla osób zajmujących się zarządzaniem, przygotowaliśmy wyjątkową formułę eksperckiego szkolenia, które poprowadzą dwaj wybitni eksperci w dziedzinie zarządzania Profesor Andrzej Blikle, oraz trener Marcin Rzucidło .

W jaki sposób zbudować skuteczną strategie zarządzania firmą?
Jak uzyskać przewagę nad konkurencją?
W ilu procentach przedsiębiorstwa wykorzystują potencjał zatrudnionych w nich ludzi?

Na te i wiele innych pytań odpowiedzą nasi eksperci mający na koncie setki zrealizowanych godzin szkoleń zamkniętych i projektów doradczych dla największych przedsiębiorstw i instytucji centralnych w Polsce.

<<< Zgłaszam swój udział>>>

Podczas forum odbędą się dwa szkolenia:
1. Strategiczne zarządzanie firmą - prowadzący Marcin Rzucidło więcej>>>

2. Firma XXI wieku - Profesor Andrzej Blikle więcej>>>

Szczegóły wydarzenia>>>

Paulina Garlej
Asystentka ds. promocji

tel. +48 720 911 821
fax. +48 22 244 25 37
e-mail: successpoint@successpoint.pl
Grzegorz Szymański

Grzegorz Szymański Rozwój struktur
sprzedaży

Temat: Ogłoszenia

--------------------------------------------------------------------------------

Mój blog
Niezależność finansowa w profesjonalnej odsłonie :

gszymanski.pl


-------------------------------------------------------------------------------
Marcin Mucha

Marcin Mucha Prezes Zarządu,
Excelsior Global
Invest Group Sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia

[Kraków]
Dzisiaj o 18:00 w Krakowie odbędzie się spotkanie informacyjne odnośnie nowego biznesu, który będzie widoczny dla "zwykłych ludzi" w przyszłym roku. Jeśli ktoś z Was chciałby zająć się czymś przyszłościowym z pogranicza crowd-sellingu i m-commerce, to zapraszam do kontaktu telefonicznego ze mną, bym podał adres spotkania lub w razie niedostępności miejsc ustalił kolejny termin.

T. 794403359
Kamila Pochodaj

Kamila Pochodaj Specjalista ds.
promocji
konferencji,
MultiExpo Sp. zo.o.

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam na spotkanie przedstawicieli branży produkcyjnej !
Bezpłatna konferencja pt. ''Wpływ technologii na konkurencyjność zakładów przemysłowych'' obędzie już 18 listopada w Katowicach.

Zagadnienia tematyczne konferencji:
1 .Kaizen i Lean Manufacturing - co zrobić, aby jak najmniej włożyć w wytworzenie produktu i jak najlepiej spełnić wymagania klienta?
2. Systemy informatyczne w zakładzie produkcyjnym
3. Pomiar efektywności inwestycji w rozwiązania IT
4. Zarządzanie energią w zakładzie przemysłowym

Z wykładami wystąpią:
- Dorota Szczęsnowicz-Kocięcka - Radca Prawny, Kancelaria Gessel
"Istotne zagadnienia prawne umowy wdrożenia systemu informatycznego BI w przedsiębiorstwie"
- Magdalena Wąsik – Inżynier Sprzedaży w firmie Axence
"Niezawodna sieć komputerowa – monitorowanie i zarządzanie infrastrukturą IT z Axence nVision"
- mgr inż. Artur Marcinkowski - Specjalista ds. systemów CAE w firmie AB-MICRO Sp. z o.o.
"PLATFORMA EPLAN – narzędzie do multidyscyplinarnego projektowania"
- Piotr Remiszewski - Product Sales Manager w firmie IT EXPERT
„Zastosowanie narzędzi klasy BI do oceny efektywności przedsiębiorstwa.”
- mgr inż. Jarosław Gacel – AGH Kraków
"Efektywnie zintegrowane IT w przedsiębiorstwie produkcyjnym"
-dr hab. inż. Stanisław Trenczek, prof. nadzw. ITI EMAG, Dyrektor Instytut Technik Innowacyjnych EMAG
"Systemowa kontrola i ocena parametrów istotnych dla bezpieczeństwa korporacyjnego procesu produkcyjnego i procesu biznesowego"
- Marek Amrozy - Kierownik działu efektywności energetycznej, Prokurent, Narodowa Agencja Poszanowania Energii
"Programy poprawy efektywności energetycznej w przedsiębiorstwie. Audyty energetyczne i Systemy Zarządzania Energią."

Na konferencję zapraszamy przedstawicieli zakładów przemysłowych, w szczególności:
- Dyrektorów i kierowników ds. technicznych
- Dyrektorów, kierowników i mistrzów produkcji
- Kierowników, mistrzów i inżynierów Utrzymania Ruchu
- Dyrektorów, kierowników i specjalistów ds. zakupów
- Właścicieli firm, dyrektorów wykonawczych zakładów produkcyjnych
- Dyrektorów zarządzających
- Dyrektorów i kierowników ds. logistyki
- Szefów departamentów informatyki
- Kierowników planowania produkcji i dostaw
- Inżynierów ds. jakości
- Specjalistów ds. gospodarki energetycznej

BEZPŁATNA Rejestracja: http://multiexpo.pl/it-w-przemysle/rejestracja

Serdecznie zapraszamy

Agnieszka Demianiuk
Kierownik Projektu
tel: +48/ 531 645 512
e-mail: agnieszka.demianiuk@pirbinstytut.pl
Dawid Bułakowski

Dawid Bułakowski Dawid Onderhoud

Temat: Ogłoszenia

Chcę zachęcić do zapoznania z moją stroną i tym co oferuję a mianowicie Jak zarabiać w internecie nawet 1200 zł w ciągu 2-ch tygodni moja strona .
http://dawidbulakowski.pl/jak-zarabiac-przez-internet/

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Snufkin Studio zajmuje się kompleksową produkcją filmów wszelkiego rodzaju. Od pomysłu po realizację. Zapraszamy do współpracy!

Nasz zespół tworzą ludzie młodzi, dynamiczni i pomysłowi. Niebanalna wyobraźnia pomaga nam w tworzeniu filmów zwiększających Twoją sprzedaż. Zdobycie wykształcenia w państwowych uczelniach filmowych nie było łatwe, ale teraz procentuje. Wiemy co i jak z filmami. Nasze łączne doświadczenie w branży mediów cyfrowych to na chwilę obecną 69 lat i ciągle rośnie. Zaufaj profesjonalistom. Nie wystawiaj wizerunku swojej firmy na pośmiewisko. Zawsze służymy radą i pomocą. Serdecznie zapraszamy do współpracy!

Link do portfolio - https://www.youtube.com/channel/UC3ulQsHFfy2te7J33SSj8ng
Strona: http://snufkin.pl
kontakt: Paweł.madejski@snufkin.pl
604-061-523

Zapraszam :)
Maciek Majkusiak

Maciek Majkusiak product manager,
biznes i marketing
internetowy,
emarketing

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na Szkolenie e-Marketing TRENDY

http://sunsolutions.pl/szkolenie-e-marketing-trendy.html

Szkolenie odbywa się w Warszawie
Sala szkoleniowa jest w centrum - łatwy i szybki dojazd z dworca PKP
czas szkolenia 8 godzin
dla pierwszych uczestników promocja first minute

Zapraszam,

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Łódź, 28.11.2015 (sobota), godz. 11:00, ŁARR ul. Narutowicza 34

Szkolenie dla mężczyzn “Profesjonalny wizerunek w biznesie - negocjacje, perswazja, autorytet”

Uczestników szkolenia poddamy specjalnej formule zajęć, aby musieli się w pełni zaangażować w symulacje i ćwiczenia negocjacyjne. Ta formuła jest niezwykle efektywna i przynosi znacznie lepsze rezultaty, aniżeli typowe szkolenia - wykłady - z negocjacji.

KORZYŚCI:
-> większa skuteczność w zamykaniu transakcji,
-> korzystniejsza pozycja w negocjacjach,
-> poprawienie wizerunku,
-> poznanie sztuki budowania więzi biznesowych,
-> zwiększenie pewności siebie w relacjach biznesowych.

CZAS: ok. 5 h
BILET: 199 zł brutto
LIMIT: 40 miejsc
ZAREZERWUJ swoje miejsce.
eventydiamenty@gmail.com | 534 996 588 (gdyby nr był zajęty prosimy o ponowny kontakt)

OPŁATA na nr konta: 36 1020 4580 0000 1602 0077 3697 (PKO BP)
Tytuł przelewu: Opłata za szkolenie 28.11.2015 “Szkolenie dla mężczyzn”
Zajrzyj na: https://www.facebook.com/events/1479386589031949/

* wystawiamy również faktury

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Szkolenie: PRAWO W MARKETINGU I REKLAMIE.
Zapraszamy 26-27 listopada w Warszawie.
Cena szkolenia 1590 zł netto
Szkolenie prowadzą mecenasi: Zbigniew Okoń i Mateusz Franke z kancelarii dLK Korus Okoń Radcowie Prawni:
http://www.delege.pl/
PROGRAM SZKOLENIA: http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/prawo-w-mark...

W programie szkolenia:
1. Nieuczciwe praktyki i nieuczciwa konkurencja w marketingu
2. Prawo konkurencji a promocje sprzedaży
3. Prawo autorskie w działalności reklamowej
4. Znaki towarowe w przekazie reklamowym
5. Wykorzystanie wizerunku w reklamie
6. Konkurs, sprzedaż premiowa i inne promocje
7. Gry losowe – loteria promocyjna, loteria audioteksowa
8. Organizacja akcji promocyjnych a ochrona konsumenta
9. Ochrona danych osobowych w marketingu
10. Marketing elektroniczny i telemarketing

Zapraszamy do kontaktu: szkolenia@szkoleniaatrium.pl, tel. 530 502 000.
SZCZEGÓŁY: http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/prawo-w-mark...
Michal Pupa

Michal Pupa Boss, własna firma

Temat: Ogłoszenia

Czy chciałbyś/chciałabyś zarabiać pieniądze codziennie nie wychodząc z domu,7 dni w tygodniu,365 dni w roku ?

Czy jesteś w stanie poświęcić na to 10 minut dziennie ?

Czy chciałbyś/chciałabyś stać się niezależnym/niezależną finansowo i zacząc spełniać swoje marzenia ?

Jeśli odpowiedziałeś/aś 3X tak to zapraszam do zapoznania się z moja ofertą ponizej.

Tutaj każdy zarabia ! Zapraszam do kontaktu !

http://spelniajmarzeniaztrafficmonsoon.pl/
Bożena  Lublińska-Kasprz ak

Bożena
Lublińska-Kasprz
ak
Prawda wyzwala zaś
kłamstwo podnieca

Temat: Ogłoszenia

Wiele osób dopisuje sie do listy oszukanych przez MARR i PARP na stronie http://fundusze-unijne.org ale strona ta niedawno została zablokowana. Powód oczywisty - nasze organy bardzo nie lubią krytyki a prawda w oczy kole.

Jesli jestes przekonany, ze miales racje ale z powodu braku srodków nie byles juz w stanie walczyc o swoje prawa przed Sadem - jestesmy, aby Ci pomóc. Mamy dowodu na niezgodne z prawem praktyki Agencji.

Dostatecznie duza liczba beneficjentów ma dosc bycia bezpodstawnie oskarzanymi, dosc z falszywymi oskarzeniami i donosami do prokuratury!

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
http://ireneusz-drzewiecki.pl -> opozycjonista i tym samym "wróg" Agencji (tak go widzą)
http://marr-krakow.pl -> szczegółowo opisane historie poszkodowanych prze Agencje
Stefania Kowalska

Stefania Kowalska ANALITYK SPRZEDAŻY,
ING Bank Śląski SA

Temat: Ogłoszenia

Ostatnie dni promocyjnej ceny 77zł szkolenia „Kobieta Niezależna” w Warszawie!

Witaj serdecznie,

Miło jest nam poinformować Cię, że całodzienne szkolenie „Kobieta Niezależna”, które odbędzie się 16.04.2016 roku w Warszawie cieszy się dużym zainteresowaniem.

Pula biletów za promocyjną cenę 77 zł będzie dostępna tylko do piątku 27.11.2015r. do godziny 23:59. Jeżeli masz więc ochotę przeżyć niezwykłe chwile – mieszankę fachowej
wiedzy i inspiracji, jeżeli chcesz poznać osoby, z którymi możesz rozpocząć swoją biznesową przygodę – koniecznie już dzisiaj zarezerwuj sobie miejsce!

http://rowinskabusinesscoaching.com/aff/monique/sklep/...

Kamila Rowińska nie może się już doczekać kolejnej niezwykłej grupy, dla której przyleci specjalnie z Brukseli na swoje flagowe szkolenie :)

Jeżeli interesują Cię inne miasta, takie jak Kraków, czy Wrocław zarezerwuj sobie bilet tutaj

Kraków 30 stycznia 2016r.

http://rowinskabusinesscoaching.com/aff/monique/sklep/...

Wrocław 7 lutego 2016r.

http://rowinskabusinesscoaching.com/aff/monique/sklep/...


Obrazek



Obrazek
Anna Kowalska

Anna Kowalska Stażysta, Dudziak i
Partnerzy

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Firma Dudziak i Partnerzy jest na rynku Polskim od 2012 roku. Pomimo tak krótkiego stażu zdążyła już osiągnąć liczne sukcesy. Firma Dudziak i Partnerzy w swoim profilu zawodowym ma status firmy szkoleniowej. Obecnie otworzyła nowoczesne biuro w Centrum Szczecina, gdzie wynajmowana jest

SALA SZKOLENIOWA 30m2
- wyposażenie dla 14 uczestników
- rzutnik full HD
- tablica kredowa
- powierzchnia na FlipCharty
- bezprzewodowe nagłośnienie
- sieć Wifii
- kolorowe poduchy
- stanowisko dla trenera

COACHING ROOM 10m2
- 2 sofy + fotel
- powierzchnia na FlipCharty
- sieć WiFi
- elastyczność spotkań

Dodatkowo jesteśmy wyposażeni w szatnie i poczekalnię.

CENNIK:
~SALA SZKOLENIOWA 35 zł netto za 45 min

~ COACHING ROOM 30 zł netto za 1 h

http://dudziakipartnerzy.pl
http://wynajemsaliszkoleniowej.pl

Zapraszamy do kontaktu tel.: +48 519 441 068

Zapraszamy też na nasz funpage na facebooku:
http://facebook.com/dudziakipartnerzy?fref=ts

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Kinga Szostak

Kinga Szostak Młodszy Konsultant
ds. szkoleń, Russell
Bedford

Temat: Ogłoszenia

ZAPRASZAM SERDECZNIE NA SZKOLENIA STACJONARNE - RUSSELL BEDFORD

Ze szczegółowymi programami szkoleń można zapoznać się klikając w tytuły poniżej.

Opcje menadżerskie, systemy motywacyjne dla kadry zarządzającej – warsztaty z zakresu planowania korzyści finansowych, bilansowych i podatkowych
Warszawa, 21-22.12.2015r.

Nowa dokumentacja podatkowa cen transferowych w oparciu o regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2016 r. / 1 stycznia 2017 r. – Praktyczne warsztaty 2 dniowe dla zaawansowanych
Katowice, 12-13.01.2016r.

Najnowsze zmiany w prawie pracy w 2016 roku
Warszawa, 12.01.2016r.

Budżetowanie i kontrola kosztów
Warszawa, 18-19.01.2016r.

Administrator Bezpieczeństwa Informacji - warsztaty praktyczne - dlaczego warto wyznaczyć ABI?
Warszawa, 19.01.2016r.

Koszty uzyskania przychodów 2015 – na gruncie ustaw o podatku dochodowym, nowelizacja przepisów stosowanie przepisów obowiązujących w 2015 roku, przegląd orzecznictwa i interpretacji
Warszawa, 19.01.2016r.

Nowa dokumentacja podatkowa cen transferowych w oparciu o regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2016 r. / 1 stycznia 2017 r. – Praktyczne warsztaty 2 dniowe dla zaawansowanych
Warszawa, 19-20.01.2016r.

Podatek od nieruchomości 2016. Zmiana przepisów. Aktualne interpretacje i wyroki.
Warszawa, 19.01.2016r.

VAT w Niemczech – inwestycje w Niemczech, relacje z niemieckim kontrahentem, obsługa księgowa niemieckich firm, zmiany na 2015 r.
Warszawa, 22.01.2016r.

Wszystkie szkolenia z naszego katalogu jesteśmy w stanie przeprowadzić w formie szkolenia zamkniętego, dodatkowo oferujemy zniżkę dla nowych i stałych Klientów.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam serdecznie do kontaktu.

Pozdrawiam,

Kinga Szostak
Russell Bedford Poland

kom: + 48 533 339 801
e-mail: kinga.szostak@russellbedford.pl
Central Office
Antares
ul. Marynarska 11
02-674 Warsaw Poland



Wyślij zaproszenie do