Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Akredytowane Centrum Szkoleniowe i Egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing zaprasza na kolejne edycje programu Diploma in Professional Marketing:

Kraków – marzec 2015
Warszawa – maj 2015
Trójmiasto – październik 2015

• Rozwiń swoją wiedzę oraz umiejętności zarządzania marketingiem na poziomie strategicznym,
• porównuj swoje działania z działaniami występującymi na międzynarodowym rynku,
• buduj praktyczne kompetencje indywidualne i zespołowe w sferze zarządzania i marketingu

Nie czekaj, wzmocnij swoją pozycję na rynku pracy i dołącz do największego grona profesjonalnych marketerów w Polsce!

Więcej szczegółów: http://cim.questus.pl/cim/diploma/materialy-do-pobrania/

Zachęcam do kontaktu:
Agata Stasiak
questus
astasiak@questus.pl
601-052-704
Justyna M Dąbrowska

Justyna M Dąbrowska HR & marketing -
wieloletnia synergia

Temat: Ogłoszenia

PM Group LAAX Sp. z o.o. Sp.k. zleci pilne pozyskanie 3 firm średnich (50-249 pracowników zatrudnionych na umowę o pracę) do projektu PARP Zarządzanie kompetencjami w MSP (http://kompetencjemsp.parp.gov.pl).
Część analityczna projektu odbywa się w siedzibie przedsiębiorstwa, szkolenie jest planowane w Warszawie na początku lutego 2015.

Zainteresowane współpracą w tym zakresie osoby proszę o kontakt:
533 333 401
justyna.dabrowska@szkolenia-polska.pl
Rafał Florkiewicz

Rafał Florkiewicz Mistrz ds. Obsługi
Taboru, Tramwaje
Warszawskie Sp. z o.
o.

Temat: Ogłoszenia

Witam

Chciałbym na poważnie zająć się marketingiem sieciowym. Poszukuje liderów, managerów do współpracy. Mam świetną firmę która dopiero wystartowała w branży medycznej z ogromnym potencjałem.
Zachęcam do kontaktu ze mną.
kom. 501258379
masterrf@wp.pl
Pozdrawiam
Rafał Florkiewicz
Daniel Bossy

Daniel Bossy Przedsiębiorca,
trener rozwoju
osobistego

Temat: Ogłoszenia

***UWAGA*** WAŻNA INFORMACJA DLA SPRZEDAWCÓW, PRZEDSIĘBIORCÓW, MENADŻERÓW, MARKETERÓW***

Już W Dniu 27.01.2015 Odbędzie Się Szkolenie PRO z Marketingu Internetowego, Podczas Którego Przedstawione Zostaną Zasady, Jakimi Kieruje Się Marketing Internetowy. Dowiesz Się W jaki Sposób Zwiększyć Ruch Na Swojej Stronie Kilkukrotnie, Oraz Jak Generować Sprzedaż W Krótkim Czasie. Szkolenie Jak i Zapis Są Bezpłatne, Natomiast Ograniczona Została Liczna Osób do 500. Zapisz Się klikając w link: http://bit.ly/zapisfree


Obrazek
Adam Grzesik

Adam Grzesik Pomagam Budować
Zyskowne Firmy

Temat: Ogłoszenia

Video-zaproszenie na na spotkanie http://psychologiasukcesu.gr8.com
Psychologia Sukcesu - Łódź 28 styczeń 2015
Wstęp FREE - obowiązkowa rezerwacja na http://psychosukceswroclaw.evenea.pl
Patricia M.

Patricia M. Communication
Strategy, business
incubation &
transformat...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na krótkie, wyjazdowe szkolenia Business & Language Immersion w Londynie w naszym centrum szkoleniowym Open Solutions na Twickenham.

Przygotowujesz się do negocjacji lub prezentacji w języku angielskim?
Myslisz o zmianie pracy, czeka Cię rozmowa kwalifikacyjna w obcym języku?
Chcesz nawiazać nowe kontakty na brytyjskim rynku?

Oferujemy szkolenie, networking, możliwość udziału w seminariach na lokalnych uczelniach oraz ciekawe formy spedzania czasu wolnego.

Nasze szkolenia Business & Language Immersion to nie tylko szansa na naukę, nabycie lub zwiększenie umiejętności językowych czy miękkich, ale także wyjątkowa szansa na wypróbowanie tych umiejętności na żywo, w środowisku biznesowym, na nawiązanie nowych kontaktów.

Open Solutions wspiera zarówno firmy, organizacje jak i osoby indywidualne, w biznesie i karierze.
Z pomocą współpracujących z nami doświadczonych i zaangażowanych trenerów oferujemy odpowiednie rozwiązania, aby rozwinęli Państwo swoje kompetencje językowe oraz komunikacyjne na światowym poziomie, zwiększyli szanse na nowe możliwości kariery, a także rozwinęli swój biznes na globalną skalę.

Open Solutions London to więcej niż typowy kurs w szkole językowej.

Dowiedz się więcej i zarezerwuj miejsce:
http://www.opensolutions-london.co.uk
elt@opensolutions-london.co.uk

Jesteśmy członkiem PBLink oraz FSB
Open Solutions London, Regal House, 70 London Road, TW1 3QS, London, UK
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji:

"Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie - trendy, kanały, narzędzia."
Już 17 lutego 2015 w Warszawie.


Wydarzenie, poświęcone będzie omówieniu najnowszych narzędzi komunikacji w organizacji oraz sposobie ich wykorzystania. Będziemy rozmawiać m.in. na temat tego, jaki wpływ mają rozwiązania nowoczesnej komunikacji na efektywność pracy firmy oraz jej pozycję na tle konkurencji.

Strona konferencji: http://successpoint.pl/komunikacja-w-firmie

Podczas konferencji swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się z Państwem m.in.:

- Pani Katarzyna Saja - współwłaściciel Sparta Academy - Siedem zasad dobrej komunikacji biznesowej
- Pan Marek Jurkiewicz - General Manager serwisu infoPraca.pl - Komunikacja a wzrost skuteczności organizacji
- Pani Katarzyna Gajda - Kierownik Działu Marketingu i PR Redwood sp. z o.o. - Spotkania na miarę XXI wieku – wideokonferencje jako forma efektywnej komunikacji
- Pan Aleksander Sala - wydawca portalu Intranety.pl - Jak intranet realnie wpływa na komunikację wewnętrzną i wiedzę w organizacji - czyli wyniki unikalnego, międzynarodowego badania IntranetTime

Ponadto intencją organizatorów jest przekazanie wiedzy w zakresie:

- ujednoliconej platformy komunikacyjnej
- systemów telekomunikacyjnych
- interaktywnej komunikacji multimedialnej
- rozwiązań komunikacji głosowej
- rozwiązań contact center i call center
- systemów digital signange w komunikacji wewnętrznej
- komunikacji „w chmurze"
- komunikacji rozproszonych środowisk mobilnych
- rozwiązań sprzętowych i akcesoriów

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy:

- Kadrę zarządzającą pracownikami (korzystającymi z technologii informatycznych) oraz działem IT Osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej
- Osoby zajmujące się zarządzaniem wiedzą (przepływ wiedzy i informacji w firmie) Kierowników działów komunikacji, osoby odpowiedzialne za optymalizację procedur nawiązywania kontaktów i porozumiewania się
- Kierowników działów integracji systemów IT
- Kierowników działów obsługi klienta, Call Center
- Osoby odpowiedzialne za automatyzację oraz optymalizację procesów biznesowych
- Osoby z działów marketingu, PR, HR / zarządzanie personelem / kadr,
- Dyrektorów działów handlowych, osoby odpowiedzialne za realizację planów sprzedażowych.

Rejestracja: http://successpoint.pl/komunikacja-w-firmie#zarejestru...

Kontakt z organizatorem:

Agnieszka Różnicka
tel. +48 721 729 134
e-mail: agnieszka.roznicka[at]successpoint.pl
Aneta Radzimirska

Aneta Radzimirska Creative Director

Temat: Ogłoszenia

Poszukuję kreatywnego do przygotowania oferty na sampling.
Sprawa pilna
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Czy wiesz czego Ci brakuje, aby podnieść swoją wartość na rynku pracy?
Chcesz poszerzyć swoje horyzonty, uporządkować wiedzę, poznać wspaniałych ludzi z każdej branży,
w końcu zdobyć międzynarodowe kwalifikacje uznawane na całym świecie?

Odpowiedź jest prosta:

Diploma in Professional Marketing - poziom zaawansowany w certyfikacji
The Chartered Institute of Marketing (CIM)

Najbliższe edycje:

Kraków - marzec
Warszawa - maj
Trójmiasto - październik
Warszawa - listopad

Więcej informacji: http://cim.questus.pl/cim/diploma/

Zapraszam!
Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
Paweł S.

Paweł S. Certyfikowany
Specjalista Google
Adwords - SEO, SEM -
Web...

Temat: Ogłoszenia

Witam,
zapraszam do zapoznania się z ofertą CAMP7 Agencji Strategiczno-Interaktywnej z Gdańska.
Od 2008 roku zajmujemy się marketingiem internetowym w ujęciu lokalnym, kierując na strony, serwisy czy sklepy naszych klientów wartościowy ruch zwiększający ilość konwersji, zapytań etc. Wprowadziliśmy także świeże podejście do pozycjonowania stron internetowych. Więcej tu: pozycjonowanie stron Gdańsk. Zapraszamy :)
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Sprawdź się!

Właśnie dla Ciebie przygotowaliśmy zestaw pretestów do programu Diploma in Professional Marketing, które pozwalają zbadać style Uczenia się, określić aktualny stan wiedzy marketingowej oraz zidentyfikować style Myślenia.

Wypełnij formularz na naszej stronie www: http://cim.questus.pl/cim/rekrutacja/formularz/
a w zamian otrzymasz zestaw testów.

Wypełnienie ich absolutnie do niczego nie zobowiązuje.

Najbliższe edycje programu Diploma in Professional Marketing:

Kraków – 20 marca
Warszawa – 15 maja
Trójmiasto – 9 października
Warszawa - 6 listopada

Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
601-052-704
Tomasz Woźniak

Tomasz Woźniak Dyrektor
zarządzający,
Context Language
Solutions Ltd.

Temat: Ogłoszenia

Witam,
Zachęcam do zapoznania się z ofertą szkoleń w j. angielskim.
http://www.context.edu.pl/dla-korporacji.html
Jeden z trenerów Bob Dignen będzie w Warszawie 20.02.2015. Można umówić się na spotkanie w celu uzyskania szczegółowych informacji.
Z poważaniem,
Tomasz Woźniak.
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Ogłoszenia

Wystąpienia publiczne szkolenie

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:
► Zdobędziesz umiejętności z zakresu przygotowywania i prowadzenia prezentacji
► Uświadomisz sobie swoje mocne strony i nabierzesz wiatru w żagle
► Przekonasz się, że wystąpienia publiczne dają dużo satysfakcji

Kontakt w sprawie szkolenia:
http://www.wstronerozwoju.com/
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Współczesny lider- trening mentalny charyzmy z Jakubem B.Bączkiem

3 największe Korzyści z uczestnictwa:

- Po pierwsze: Oprócz wiedzy, przetestujesz najważniejsze umiejętności charyzmatycznego lidera!
- Po drugie: Poznasz trening mentalny Mistrzów Świata i jego niewiarygodną skuteczność!
- Po trzecie: Otrzymasz wyjątkowe narzędzia motywacyjne, gdyby czasem brakowało sił!

Współczesny lider - trening mentalny charyzmy

cena do 10 lutego 2 447 zł
cena od 11 lutego 2997 zł
cena od 21 lutego 3497 zł

AGENDA 2 - DNIOWYCH WARSZTATÓW

Dzień pierwszy 28 lutego 2015 - sobota:

10:00 - 11:30 Określanie swojej wizji, misji, zasobów i celów
11:30 - 11:45 Przerwa kawowa
11:45 - 13:15 Wywieranie wpływu na ludzi
13:15 - 14:30 Lunch time
14:30 - 16:00 Rekrutacja ludzi do zespołu
16:00 - 16:15 Przerwa kawowa
16:15 - 17:45 Budowanie oddanego zespołu
17:45 - 18:00 Ewaluacja i program na jutro

Dzień drugi 1 marca 2015 - niedziela:

10:00 - 11:30 Motywowanie siebie, motywowanie ludzi
11:30 - 11:45 Przerwa kawowa
11:45 - 13:15 Charyzma i postawa eksperta
13:15 - 14:30 Lunch time
14:30 - 16:00 Delegowanie zadań i automatyzacja
16:00 - 16:15 Przerwa kawowa
16:15 - 17:45 Trening mentalny: Lider ostrzy piłę…
17:45 - 18:00 Rozdanie dyplomów

MIEJSCE SZKOLENIA: WARSZAWA CENTRUM KONFERENCYJNE 360SBC

Po więcej informacji jak i możliwość nabycia rabatu na bilet zapraszam do kontaktu:

Justyna Zalewska
e-mail: justyna.zalewska@360sbc.pl
tel. 731-170-770
Jacek Jagiełło

Jacek Jagiełło Partner All In One
Profits

Temat: Ogłoszenia

Jeżeli poważnie myślisz o budowaniu ‪‎Biznesu W Internecie‬ polecam rozpoczęcie działalności z All In One Profits z grupą ‪‎AIOP Team Polska‬. Twórcy grupy profesjonalnie podeszli do tematu oferując swym partnerom gotowy system, z którym nawet zupełnie niedoświadczony użytkownik jest w stanie rozpocząć swoją przygodę w zarabianiu w internecie.
Każdy kto przystąpi do AIOP Team Polska
otrzymuje zestaw narzędzi i instrukcji jak krok po kroku budować swój biznes. System zawiera filmiki instruktażowe, ‪‎strony przechwytujące‬ i materiały promocyjne, a wszystko to w postaci komplementarnej platformy, gdzie nawet żółtodziób z powodzeniem osiągnie sukces.
Zapraszam do prezentacji
http://pasywnyzarobek10.000usd.pl/prezentacja

Temat: Ogłoszenia

MLM. Profesjonalny marketing sieciowy
http://digitals.nextore.pl/audiobooki/mlm__profesjonal...
Barbara Sapiołko

Barbara Sapiołko Specjalista ds.
rekrutacji - Bank
Zachodni WBK S.A.

Temat: Ogłoszenia

Witam,
Dla naszego Klienta, instytucji finansowej z siedzibą w Ostrołęce, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Brand Manager

Miejsce pracy: Ostrołęka (możliwość częściowej pracy zdalnej)

Najważniejsze zadania:
• Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla kanału sprzedaży off-line;
• Zarządzanie kampaniami ATL/BTL;
• Odpowiedzialność za cały proces realizacji strategii marketingowej;
• Inicjowanie i opracowywanie nowych rozwiązań marketingowych;
• Współpraca z firmami zewnętrznymi (agencja reklamowa, dom mediowy, drukarnia, itd.);
• Analiza działań konkurencji;
• Sporządzanie raportów i analiz z prowadzonych prac.

Nasz Klient oczekuje:
• Minimum 3-4- letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu działań marketingowych (mile widziane w B2C);
• Doświadczenia w marketingu typu performance;
• Podejścia biznesowego (pracy w optyce ROI);
• Doświadczenia w efektywnej współpracy z zewnętrznymi dostawcami marketingowymi;
• Umiejętności zarządzania projektami, samodzielności i bardzo dobrej organizacji pracy;
• Zaangażowania i orientacji na zadania;
• Talentu negocjacyjnego i wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych.

Nasz Klient proponuje:
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (możliwa także inna forma umowy);
• Stałe wynagrodzenie oraz system premiowy;
• Możliwość częściowej pracy zdalnej;
• Zdobywanie różnorodnych doświadczeń w dziale marketingu i PR prężnie rozwijającej się instytucji finansowej i możliwość realnego wpływu na kształtowanie działań marketingowych w firmie.

Osoby zainteresowane proszę o kontakt: barbara.sapiolko@hrk.eu
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Ogłoszenia

Szkolenie autoprezentacja

Adresaci szkolenia:
Szkolenie kierujemy do osób:
► Nastawionych na rozwój osobisty
► Chcących wzmocnić wyrazistość swych wystąpień
► Dążących do wzmocnienia pewności siebie podczas wystąpień
► Występujących publicznie
► Tremujących się podczas wystąpień
► Zainteresowanych tematyką

Kontakt w sprawie szkolenia:
http://www.wstronerozwoju.com/
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Wiesz co to CIM?

CIM to skrót od The Chartered Institute of Marketing - jest to największa na świecie organizacja zrzeszającą marketerów, która liczy około 35.000 członków, a ponad 150 000 osób na całym świecie posiada dyplomy CIM. Organizacja powstała w 1911 roku, a od 1989 posiada oficjalny Patronat Korony Brytyjskiej oraz akredytację Rządu Brytyjskiego. The Chartered Institute of Marketing jest obecny w ponad 100 krajach na świecie, a w Polsce od 1999 roku.

Już teraz możesz stać się częścią tej prestiżowej społeczności!

Dołącz do kolejnych edycji programu DM:
Kraków – 20 marca
Warszawa – 15 maja
Trójmiasto – 9 października

Opieraj się na międzynarodowych standardach działania!
Dołącz do nas.

Więcej szczegółów: http://cim.questus.pl/cim/diploma/
Bądź bezpośrednio:
Agata Stasiak
Customer Relationships Manager
astasiak@questus.pl
601-052-704

Temat: Ogłoszenia

Fajna mina ;)

Chciałbym zaoferować doskonałe farby w sprayu za 60% średniej ceny rynkowej .

Nowoczesna linia luksusowych, uniwersalnych, szybkoschnących farb o wysokim połysku w aerozolu. Unikalna kompozycja surowcowa gwarantuje wysoką trwałość i powtarzalność koloru, jednolitość powierzchni oraz trwały połysk. Emalie Uniwersalne są idealne jako farby zewnętrzne i wewnętrzne do malowania przedmiotów metalowych, z tworzyw sztucznych, gipsu, tynku, blach karoserii, rowerów, drewna, mebli itp.


Obrazek


Cena: 6,95zł / szt. 400ml {z vat)

Zamów:
Telefonicznie - 722398357 / 957298508
Mailowo - kontakt@fullpak.pl
Wejdź na stronę - http://www.fullpak.pl/farby/77-farba-w-aerozolu-uniwer...

W ofercie mamy wiele innych rodzajów farb, w tym geodezyjne, antykorozyjne i żaroodporne.Ten post został edytowany przez Autora dnia 13.02.15 o godzinie 11:49



Wyślij zaproszenie do