Wojciech Ruciński

Wojciech Ruciński freelancer,
copywriter

Temat: Ogłoszenia

Coś w miarę świeżego dla przedsiębiorców ode mnie ;)
http://www.fabrykafirm.com :)
Gotowe spółki z o.o. od ręki. Co nas wyróżnia od reszty rynku?? ;)

-otwarty rachunek w banku
-adres rejestrowy / pocztowy spółki przez rok za darmo,
-wirtualne biuro przez rok za darmo,
-domena internetowa za darmo,
-gotowy do edycji nowoczesny template strony www,
-propozycje logotypu, grafik reklamowych, wizytówek itd za darmo

i wiele, wiele innych jeszcze wartość.
Bartłomiej Tomiło

Bartłomiej Tomiło specjalista ds.
koordynacji
projektów

Temat: Ogłoszenia

Szkolenie otwarte „Zarządzanie projektami unijnymi czyli nowa perspektywa finansowania 2014-2020″ dla Mikro, Małych i Średnich przedsiębiorstw.
28 lipca 2014 r., Jastrzębie Zdrój

Cele szkolenia:
- Zapoznanie uczestników z kompleksowym procesem zarządzania projektami
współfinansowanymi ze środków unijnych.
- Przestawienie założeń nowego cyklu finansowania na lata 2014 – 2020.

Korzyści dla uczestnika:
- Zdobycie praktycznych umiejętności niezbędnych do efektywnego zarządzania projektem unijnym.
- Aktywna forma warsztatowa pozwoli na spotkanie i wymianę doświadczeń z przedstawicielami
różnych organizacji i instytucji.
- Studium przypadku – czyli ciekawe rozwiązania trudnych projektów.

Godziny szkolenia:
9.00 - 16.00

Cena szkolenia zawiera:
- materiały szkoleniowe
- serwis kawowy
- świadectwo ukończenia szkolenia
- bezpłatne konsultacje poszkoleniowe.

KONTAKT:
Grupa Trenerska "Działanie"
Izabela Sibelska
tel. 602 716 319
http://dzialanie.eu;
Bartłomiej Tomiło
tel. 512 179 346
http://papierkowarobota.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Sprzedam kupony Adwords o wartości 250 zł

http://www.google.pl/intl/pl/adwords/coupons/terms.html

Trzeba wydać na początku 100 zł, aby otrzymać 250 zł.

Kontakt: wojciech.przekop@gmail.com

Sprzedam za 50 zł/szt.

Transakcja MBank, PKO lub Skrill.
Bartłomiej Tomiło

Bartłomiej Tomiło specjalista ds.
koordynacji
projektów

Temat: Ogłoszenia

Wszystkich zainteresowanych dotacjami unijnymi zapraszam na swoją stronę http://papierkowarobota.pl.Ten post został edytowany przez Autora dnia 21.07.14 o godzinie 21:22
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: Ogłoszenia

Witam !
W związku z licznymi prośbami o zmianę terminów, od osób chcących uczestniczyć w najbliższych szkoleniach z Jakubem B. Bączkiem w Warszawie: Misja – „Firma warta Milion Euro™”, oraz „Jeśli chcesz być szczęśliwy to... BĄDŹ!™” postanowiliśmy przesunąć je o jeden tydzień do przodu. W pełni rozumiemy, iż długi weekend (15, 16 i 17 sierpień) pragniecie przeznaczyć na wypoczynek poza miastem. Dlatego szkolenia odbędą się :

23 sierpnia (sobota) Warszawa – szkolenie pt. „Misja - Firma warta Milion Euro™”,

24 sierpnia (niedziela) Warszawa – szkolenie pt. „Jeśli chcesz być szczęśliwy to... BĄDŹ!™”.

Więcej informacji na temat szkoleń pod adresem: http://www.jbbcoaching.pl/szkolenia,dc12.html, oraz mailem biuro@jbbcoaching.pl.


Obrazek
Mateusz Glapiński

Mateusz Glapiński European Sales and
Marketing Manager,
Media4u

Temat: Ogłoszenia

Cześć

Stworzyliśmy w Media4U nowe narzędzie do monitorowania pozycji strony oraz stron konkurencyjnych i chciałem was zaprosić do jego przetestowania :)

http://webpinger.com/

Na tym etapie bardzo ważny jest dla nas feedback, więc mega duża prośba od nas - zakładajcie konta korzystajcie i dawajcie znać o plusach i minusach :) - mozecie tez na maila, zeby nie robic bałaganu tutaj - mglapinski@media4u.pl

Z góry dziękujemy!
Michał Rogalski

Michał Rogalski Marketing Manager,
Indiver S.A.

Temat: Ogłoszenia

Rozdajemy kampanie AdWords z bonusem 600 zł.

Więcej informacji: http://www.icbm.pl


Obrazek
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: Ogłoszenia

Wczoraj na blogu Jakuba B. Bączka pojawił się nowy wpis, o bardzo przyjemnym tytule: ”Mniej złości, więcej radości”. Kuba w swoim wpisie ponownie przedstawia prostotę działania prowadzącą do lepszego „JA”.

http://www.jbbcoaching.pl/mniej-zlosci-wiecej-radosci,...


Obrazek
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Diploma in Professional Marketing

Najbliższe edycje:
17 października – Poznań
21 listopada – Warszawa

Program dla tych, którzy nie boją się wyzwań, dla tych, którzy cenią międzynarodowe standardy i fachową wiedzę. To rok ciężkiej pracy w zamian za możliwość uzyskania dyplomu cenionego na całym świecie!

Wypełnij formularz na questus.pl (http://www.questus.pl/pl/page/242)
i sprawdź swoją aktualną wiedzę!

Teraz możliwość uczestniczenia jedynie w 1 z 4 proponowanych bloków tematycznych!

Ogólny materiał informacyjny znajdziesz pod adresem:
http://www.questus.pl/pub/dokumenty/261.pdf

Zapraszam!

Agata Stasiak
Project Manager

tel. 601 052 704
42 662 00 07

http://questus.pl
ul. Organizacji WiN 83/7
91-811 Łódź
--------------
Dołącz do nas w mediach społecznościowych:
http://facebook.com/questuspolska

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Wstęp do lean management

Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom podstawowych informacji o zarządzaniu przedsiębiorstwem za pomocą Lean Management.

Profil uczestnika: właściciele przedsiębiorstw, prezesi przedsiębiorstw, dyrektorzy produkcji, kierownicy produkcji, kierownicy działów, brygadziści, specjaliści ds. organizacji produkcji, zarządzający procesami, technolodzy, operatorzy maszyn, monterzy, spawacze.

Zakres szkolenia obejmuje:
• Wstęp do Lean Management
• Zasady Lean Management
• Wartość dodana
• 5S
• Kanban
• SMED
• TPM
• Zarządzanie wizualne
• Mapowanie strumienia wartości
• Poka-Yoke

Czas trwania: 25-26.08.2014
Miejsce: Poznań
Cena: 1100 zł netto (+23% VAT)

Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje:
• Komplet materiałów
• Certyfikat ukończenia szkolenia
• Przerwy kawowe oraz obiadową
• Możliwość konsultacji po szkoleniu

Więcej informacji na stronie:
http://arsprofectus.pl/szkolenia-otwarte/szkolenie-otw...

Ogranizator:
Ars Profectus
Ul. Lęborska 3b
80-386 Gdańsk
Tel: 58 500 84 31
Fax: 58 500 84 51
Mail: szkolenia@arsprofectus.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

5S – Doskonalenie zarządzania stanowiskiem pracy

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z nowoczesnym podejściem do organizacji i zarządzania stanowiskiem pracy. Uświadomienie uczestnikom jaki wpływ na produktywność pracy (wzrost wydajności, redukcja kosztów, poprawa jakości) ma dobrze wdrożony program 5S.

Profil uczestnika: właściciele przedsiębiorstw, prezesi przedsiębiorstw, dyrektorzy produkcji, kierownicy produkcji, kierownicy działów, brygadziści, specjaliści ds. organizacji produkcji, zarządzający procesami, technolodzy, operatorzy maszyn, monterzy, spawacze.

Zakres szkolenia obejmuje:
• Wstęp do Lean Management
• Zasady Lean Management
• Wartość dodana
• Omówienie pierwszego kroku
• Omówienie drugiego kroku
• Omówienie trzeciego kroku
• Omówienie czwartego kroku
• Omówienie piątego kroku
• Korzyści z 5S
• Wdrożone 5S i co dalej?
• Audyty 5S

Czas trwania: 27.28.2014
Miejsce: Poznań
Cena: 550 zł netto (+23% VAT)

Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje:
• Komplet materiałów
• Certyfikat ukończenia szkolenia
• Przerwy kawowe oraz obiadową
• Możliwość konsultacji po szkoleniu

Więcej informacji na stronie:
http://arsprofectus.pl/szkolenia-otwarte/szkolenie-otw...

Ogranizator:
Ars Profectus
Ul. Lęborska 3b
80-386 Gdańsk
Tel: 58 500 84 31
Fax: 58 500 84 51
Mail: szkolenia@arsprofectus.pl
Plutos Teem

Plutos Teem Sales menager,
Plutos Team

Temat: Ogłoszenia

Witam ,
Nasza firma pośredniczy w udostępnianiu numerów telefonów dla firm, które chcemy Państwu przedstawić w ofercie Callingmate są skierowane typowo dla firm i poza samym posiadaniem numeru, oferują wiele więcej.

Są to numery pozwalające na tanie połączenia z Polski do Anglii i na odwrót . Mamy w ofercie, które wyglądają, jak numer pochodzący z danego regionu Wielkiej Brytanii, albo numery typowo biznesowe dla UK np. 0800, 0845, 0300, 0330, 0871 czy 0845.

Numery Callingmate to nie tylko numery, to również szereg dodatkowych usług. Numery te można rozdzielić pomiędzy pracowników firmy lub klientów , jeśli np; posiadasz klientów za granicą.

Nasze firma do tanich numerów posiada,\ również szereg usług, takich jak:

Przekierowanie rozmów na inne numery w zależności od pory dnia,
Poczta głosowa przesyłana na adres email,
Monitorowanie statystyk,
Zarządzanie połączeniami i usługami online,
Możliwość nagrywania rozmów,

Nasze usługi pozwolą zmniejszyć twoje płatności za połączenia, nadadzą podniosą status Twojej firmy , przez nadanie jej statusu firmy międzynarodowej i pozwolą Ci zarobić .

Serdecznie zapraszamy do współpracy z Callingmate.

Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej !
Lub odwiedź naszą witrynę http://tanie-rozmowy-uk.info/

Tel: 02031919299
Email: anetta@plutos.org.uk
Katarzyna Kasprzycka

Katarzyna Kasprzycka HR, Doradztwo,
Projekty

Temat: Ogłoszenia

Szkolenia dofinansowane dla firm i organizacji z zakresu Społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR)

Zapraszamy firmy i organizacje sektora MŚP do udziału w bezpłatnym projekcie szkoleniowo – doradczym” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Badania rynku potwierdzają, że przedsiębiorstwa, które wdrożyły strategię CSR zauważają wzrost wartości swojej marki. Odpowiednia strategia CSR powoduje również większą konkurencyjność gdyż klienci spośród morza podobnych produktów i usług wybierają firmę, która dodatkowo podejmuje działania CSR.

Uczestnicy projektu otrzymują:
1. Badanie potrzeb firmy w zakresie ekologii CSR
2. Szkolenie w temacie: ”Społeczna odpowiedzialność biznesu” 3. Szkolenie hybrydowe: polegające na połączeniu szkoleń z grami i symulacjami terenowymi.
4. Doradztwo dla organizacji, którego celem będzie wypracowanie narzędzi zrównoważonego zarządzania w tym strategii CSR ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań proekologicznych.

W projekcie mogą wziąć udział pracownicy firm z sektora mikro, małych bądź średnich przedsiębiorstw, osoby prowadzące działalność gospodarczą oraz pracownicy organizacji pozarządowych, które prowadzą działalność gospodarczą.

Osoby zainteresowany udziałem w projekcie zachęcamy do odwiedzenia strony http://CSRon.pl lub kontaktu z biurem projektu (+48) 664 001 427 lub tel. (+48) 58 341 94 93.
E-mail: rekrutacja@e-dialogos.pl
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam !
Pozostało już tylko 15 dni do kolejnego szkolenia Jakuba B. Bączka - „Misja - Firma warta Milion Euro™”. Odbędzie się ono 23 sierpnia w Warszawie i dotyczyć będzie przede wszystkim edukacji finansowej, poprawie funkcjonowania już istniejących biznesów. Ponadto z pewnością nie zabraknie ogromnej dawki inspiracji i humoru !

https://www.youtube.com/watch?v=Q4cwewtWZ1M
Więcej informacji o szkoleniu na stronie : http://www.jbbcoaching.pl/misja-firma-warta-milion-eur..., pod adresem mailowym biuro@jbbcoaching.pl, oraz numerem telefonu 791 999 222

Obrazek
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: Ogłoszenia

Firmy na etapie rebrandingu oraz tworzenia nowej marki - zapraszam do skorzystania z usług specjalisty z zakresu nazewnictwa marketingowego.

By nie popełnić błędu na etapie tworzenia nazwy firmy, stworzyć silną markę, by odcisnąć się w umyśle konsumenta - warto współpracować z kimś, kto strategicznie doradzi, a także na bazie profesjonalnej metodologii zbuduje wyróżniającą komunikację wizerunkową dla firmy, produktu, marki.

Zapraszam: patryk.rykala@gmail.com
Katarzyna Rejdych

Katarzyna Rejdych Student, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Krakowie

Temat: Ogłoszenia

Szkolenia prowadzone przez praktyków biznesu - Akademia Osiągnięć. Najbliższe wydarzenie - Katowice - temat Autoprezentacja - szczegóły: http://bit.ly/X90yXr - zapoznaj się z innymi szkoleniami. Może akurat są w Twoim mieście ;)
Tomasz Dziedzic

Tomasz Dziedzic Zarządzanie i
marketing

Temat: Ogłoszenia

Szkolenie "MISTRZ SPRZEDAŻY 2014" Gala Finałowa
w Warszawie, 3 września

--> 5 wspaniałych prelegentów

--> 500 osób w jednym miejscu

--> Niepowtarzalne wydarzenie

Dla pierwszych zdecydowanych specjalna zniżka po wpisaniu kodu:
989821342TS3

Zobacz szczegóły i odbierz BONUS!

http://biznes21.eu

Biznes 21 wieku

"Ludzie sukcesu ciągle się uczą i rozwijają, ludzie przeciętni uważają, że już wszystko wiedzą" Harv EkerTen post został edytowany przez Autora dnia 14.08.14 o godzinie 17:10
Mateusz Galiński

Mateusz Galiński Właściciel,
Simplecoworking.pl

Temat: Ogłoszenia

Prowadzisz własną działalność w domu?

Nie możesz się skupić na pracy siedząc ciągle w mieszkaniu?

Posiadamy dla Ciebie rozwiązanie! Mikrobiuro do wynajęcia od zaraz przy skrzyżowaniu Madalińskiego i Niepodległości!

Posiadamy również w pełni wyposażoną salę konferencyjno-warsztatową mieszczącą 12 osób przy biurkach!

Ponadto oferujemy wirtualny adres w promocyjnej cenie 99 pln!

Gorąco zapraszamy!
tel: 511 004 097, 791 233 329
kontakt@simplecoworking.pl
Więcej informacji na http://simplecoworking.pl
Piotr Łuczynski

Piotr Łuczynski Specjalista ds.
marketingu i obsługi
turystycznej

Temat: Ogłoszenia

Gdyby ktoś planował wyjazd do Warszawy i szukał taniego noclegu, zachęcam do skorzystania z Camera Hostel znajdującego się pomiędzy Starym Miastem a Pałacem Kultury i Nauki. Hostel posiada pokoje wieloosobowe i prywatne, w cenę prywatnych wliczone są śniadania. Hostel objęty jest Internetem WIFI, mamy darmową kawę i herbatę, darmowe plany miasta, telewizję satelitarną, DVD oraz filmy. Nasz obiekt jest strzeżony i monitorowany, tak samo jak parking. W pokojach znajdują się zamykane na klucz szafki, mamy przechowalnię bagażu. Recepcja jest czynna całodobowo i cały rok. Każde piętro posiada własne łazienki z prysznicami i pełni wyposażoną kuchnio/ jadalnię gdzie można przygotować sobie proste posiłki.
Można się z nami kontaktować:

- telefonicznie: (22) 828-86-00

- mailowo: info@camerahostel.com

Więcej informacji na stronie: http://www.camerahostel.com
Sabina B.

Sabina B. Business Development
Manager CEE at APMG
International

Temat: Ogłoszenia

Have you ever wondered how you could distinguish your consulting services from your competitors?
Wouldn’t your services add value to your clients if your consultants have been independently approved and certified by a credible accredited body like the APMG International against ISO standards?
Don’t you think having access to benchmarking tools and high level software that distinguishes your services could make a BIG difference?
Interested?
Then please join us on our webinar about the value of an Accredited Consulting Organisation (ACO): https://www4.gotomeeting.com/register/808311223



Wyślij zaproszenie do