Justyna O.

Justyna O. Online Business
Specialist

Temat: Ogłoszenia

Witam,
W spółce Marketing Relacji pojawiła się nowa możliwość uzyskania ważnych informacji w bazach B2C.
Od czerwca dysponujemy unikalnymi na polskim rynku danymi o wysokości dochodów gospodarstw domowych potencjalnych Klientów.
Informacje te generujemy za pomocą metody mikro lokalizacji, która została przetestowana i cechuje się dużą dokładnością.

W celu umożliwienia Państwu przetestowania tego narzędzia, przygotowaliśmy promocję - po szczegóły zapraszamy na naszą stronę http://marketingrelacji.com w zakładce Promocja.

Na oferowanej bazie możemy zrealizować różnego działania wspierające, do komunikacji: e-mail, sms, voice mail, call center bądź też wysyłki pocztą tradycyjną.

Zachęcam do skorzystania z nowych możliwości oraz o przekazanie tej informacji również innym osobom, których taka baza może zainteresować :)

Pozdrawiam,

Justyna Osypiuk

Tel.: 530 793 804
e-mail. justyna.osypiuk@marketingrelacji.com

Temat: Ogłoszenia

Dzień dobry,

Na event, konferencję, szkolenie czy spotkanie:

profesjonalnie przygotowana torba papierowa (http://zrobtorebke.pl)
z pełną (4+4), dedykowaną grafiką wg projektu, (zrobimy też projekt)
z grubego papieru (200 g),
z indywidulanie dobranymi dodatkami
od 50 szt.

Dostawa gratis. Krótkie terminy to nie problem.

http://zrobtorebke.pl

Proszę nas sprawdzić.

Dziękuję,

Temat: Ogłoszenia

Głównym zadaniem targów jest stworzenie platformy komunikacji i współpracy pomiędzy przedsiębiorcami oraz instytucjami i przedstawicielami świata nauki prowadzącymi działalność innowacyjną. Uczestnicy Targów mają możliwość zwiększenia wiedzy na temat możliwości rozwoju ich potencjału poprzez prowadzenie prac badawczo-rozwojowych oraz wdrażanie innowacji.

Targi Nauki i Kooperacji odbędą się w dniach 26-27 czerwca 2014 roku w Warszawskim Centrum Expo XXI. Organizatorem wydarzenia jest Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego

Targi Nauki i Kooperacji kierowane są do przedstawicieli małych i średnich firm, które prowadzą lub planują rozpocząć działania innowacyjne, jednostek naukowych, instytucji non-profit działających w obszarze innowacji, ośrodków przedsiębiorczości i innowacyjności oraz instytucji finansowych.

Wstęp na Targi Nauki i Kooperacji jest bezpłatny. Udział Wystawców finansowany z pomocy de minimis.

Rejestracji na to wydarzenie można dokonać poprzez stronę: http://msodi.mazovia.pl/targi.

Targom będzie towarzyszyła bezpłatna Konferencja, podczas której prelegenci omówią istotne tematy z zakresu innowacji oraz współpracy biznesu i nauki. Celem Konferencji jest zwiększenie świadomości na temat innowacyjnych rozwiązań nauki oraz ich roli w rozwoju przedsiębiorstw, a także metod podnoszenia konkurencyjności na rynku poprzez wdrażanie innowacji.

Zapraszamy również do odwiedzenia oficjalnego fanpage'u targów na Facebook'u pod adresem:
https://www.facebook.com/TargiNaukiIKooperacji?focus_co...
Robert Smyka

Robert Smyka Uniwersytet im. Jana
Długosza w
Częstochowie

Temat: Ogłoszenia

Uwaga przedsiebiorcy! Okazja do darmowej reklamy waszej firmy. Wystarczy wypełnić ankietę pod adresem : https://fwpiro.wufoo.com/forms/wywiad/
Estera S.

Estera S.
http://studioprojekt
.net/ projektowanie
wnętrz

Temat: Ogłoszenia

Projektowanie wnętrz Olsztyn, Trójmiasto a także teren całej Polski
http://studioprojekt.net/
Maciej Stachowicz

Maciej Stachowicz Konsultant -
murawiecki
recruitment

Temat: Ogłoszenia

OFERTA PRACY

Witam,

prowadzimy obecnie projekt rekrutacyjny na stanowisko Managera ds. Marketingu dla firmy zlokalizowanej pod Warszawą.
Podstawowe obowiązki to Social Media, Internet i Product Management (Marketing klasyczny).
4 lata doświadczenia to minimum. Doświadczenie Managerskie nie jest wymagane.

Osoby zainteresowane proszę o kontakt.

Maciej Stachowicz
maciej.stachowicz@murawiecki.com
Brian Jung

Brian Jung PR Specialist,
wizytówki4you

Temat: Ogłoszenia

Polecam drukarnię wizytówek http://wizytowki4you.pl bardzo dobra jakość druku i papieru, szybko i w rozsądnej cenie
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy Cię na niezwykłe szkolenie – „Misja - Firma warta Milion Euro™”, które odbędzie się 16 sierpnia 2014 r. w Warszawie !

Jest to event z mocno ograniczoną liczbą miejsc, na którym spotkasz praktyków biznesu i weźmiesz udział w warsztatach na najwyższym światowym poziomie. Spotykamy się, by pokazać Ci jak zbudować i/lub rozwinąć Twoją Firmę i zwiększyć jej rentowność. Skupimy się na technikach, metodach i narzędziach. Nie oczekuj od nas teorii, zbyt wielu dygresji i chaosu. Jesteśmy przedsiębiorcami i szanujemy zarówno Twój, jak i swój czas.

https://www.youtube.com/watch?v=M7FfaoY5-Fg

Więcej o szkoleniu na stronie http://www.jbbcoaching.pl/misja-firma-warta-milion-eur..., oraz pod adresem mailowym biuro@jbbcoaching.pl.

Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Manifest Dobrej Obsługi Klienta. Dla wszystkich małych i średnich firm.
http://5pillows.com/pl/manifest/
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: Ogłoszenia

Jeśli chcesz być szczęśliwy to... BĄDŹ!™ - szkolenie , które odbędzie się 17 sierpnia 2014 r. w Warszawie !
Niezwykły warsztat, który wyrósł na bazie potrzeb, marzeń i doświadczenia. Zapraszamy na głębokie spotkanie, różniące się znacznie od wszystkiego tego, co znasz. Będzie to intymna praca kontaktowania się z kompleksami, lękami, złodziejami energii i radości. Na podstawie metod coachingowych, psychoanalitycznych, buddyjskich i autorskich technik zapraszam Cię do kontaktu z wewnętrznym spokojem.
https://www.youtube.com/watch?v=fi9ygEWzlgk

Więcej o szkoleniu na stronie http://www.jbbcoaching.pl/jesli-chcesz-byc-szczesliwy-..., oraz pod adresem mailowym biuro@jbbcoaching.pl.


Obrazek
Edyta Zawistowska - Rola

Edyta Zawistowska -
Rola
" Żyj z całych sił i
uśmiechaj się do
ludzi - bo nie
jest...

Temat: Ogłoszenia

Chcesz podnieść swoje kompetencję sprzedażowe? Zapraszam na szkolenie - z Arturem Wikerą
http://master.evenea.pl/

kod promocyjny EZ1219
uprawnia do 50% rabatu

Pozdrawiam
Edyta Zawistowska

Temat: Ogłoszenia

Witam Serdecznie,

Chciałbym państwu zaprezentować kserokopiarki Konica Minolta z serii Bizhub która firma Fix and Print prowadzi dystrybucje - serwis - naprawę - dzierżawę na atrakcyjnych warunkach! I nie tylko, jeśli potrzebują Państwo materiałów eksploracyjnych do swojego sprzętu drukującego - proszę śmiało się odzywać.

http://fixandprint.pl/

W razie jakich kol wiek pytań służę pomocą.
http://fixandprint.pl/
markiewicz@fixandprint.pl

Pozdrawiam Serdecznie

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

ODPOCZNIJ OD WAKACJI - kameralny kurs - COACHING STARTUP - 7-10 sierpnia 2014
Młodzież bierze udział bezpłatnie

Nie znamy Cię! Mimo to uważamy, że jesteś otwartą, dynamiczną, uzdolnioną, ciekawą siebie i innych osobą. Dlaczego? Ponieważ jako coachowie widzimy w człowieku mocne strony i potencjał. Zapraszamy Cię na aktywne wakacje z coachingiem.

Nie obiecujemy, że odpoczniesz.

Warsztat Coaching StartUp jest pierwszym etapem intensywnego Studium Coacha LIFE. Podczas 28 godzin zajęć opanujesz solidne podstawy coachingu. Możesz stać się profesjonalnym coachem (jeśli podejmiesz taką decyzję). Możesz także zdobyć kluczowe umiejętności coachingowe z zamiarem włączenia ich do codziennego życia i z satysfakcją obserwować zmieniającą się jakość relacji z bliskimi, rodziną i współpracownikami. Podczas czterech dni przez zabawę i dyskusję dokonasz odkryć na swój temat. Przez doświadczanie, autorefleksję, ćwiczenia z uczestnikami i prowadzącymi zobaczysz jak inni dzięki Tobie dochodzą do ważnych dla siebie wniosków. Zbadasz, jak Twój umysł, emocje, dusza i ciało radzą sobie z życiowymi wyzwaniami.

TWOJE NASTOLETNIE DZIECKO BIERZE UDZIAŁ BEZPŁATNIE

Jesteśmy rodzicami. Widzimy jak ważne i cenne dla młodych ludzi są wartości kształtowane przez coaching. Jako jedyni w Polsce proponujemy Ci wyjątkową możliwość. Zabierz ze sobą bezpłatnie swoje nastoletnie dziecko. To czego Ty uczysz się jako dorosły, może być jego udziałem już w szkole. Wchodząc w dojrzałość nie będzie musiało wyważać otwartych drzwi i radzić sobie z uwarunkowaniami z przeszłości. Jego rozwój będzie Ci sprawiał jeszcze większą radość i częściej wprawiał w zachwyt. Przewidzieliśmy 4 bezpłatne miejsca dla nastolatków. Pozwól swojemu synowi lub córce skorzystać z tej unikalnej możliwości razem z Tobą.

Prowadzący:

Obrazek

Monika Zubrzycka-Nowak
...Wspieram uczestników warsztatów w rozwiązywaniu problemów i kreowaniu siebie od nowa. Podstawową cechą mich działań jest stwarzanie warunków, w których uczestnicy samodzielnie odkrywają mechanizmy i zasady, wyciągają wnioski, tworzą/sprawdzają modele w ćwiczonym obszarze funkcjonowania jednostki, zespołu, systemów. Kontakt z drugim człowiekiem w dowolnych warunkach, czy to na coachingu, szkoleniu czy w kuluarach, jest dla mnie okazją, by wesprzeć go w pełniejszym rozumieniu mechanizmów rządzących funkcjonowaniem człowieka...

Obrazek

Krzysztof Michał Nowak
...Mam poczucie humoru i nie waham się go używać. W coachingu dostrzegam prostą drogę do rozwiązywania z pozoru trudnych zagadnień. Lubię zmiany i dobrze się w z nimi czuję. Wybieram takie aktywności zawodowe, które mnie interesują. Dzięki temu mogę zajmować się nimi z zapałem i swobodą. Dlatego staram się zachęcać klientów do odważnego i kreatywnego mierzenia się z wyzwaniami. Stosuję różnorodne i złożone metody pracy. Dysponuję zarówno praktycznymi umiejętnościami elastycznego i wieloaspektowego patrzenia na stojące przede mną wyzwania, jak również zmysłem analitycznym, swobodą i kreatywnością w znajdowaniu rozwiązań...

Więcej informacji na stronie www.gwps.pl

Organizator: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Szkolenia Monika Zubrzycka-Nowak
Termin: 7-10 sierpnia 2014
Lokalizacja: Żyrardów - Aparthotel - Stara Przędzalnia
Cena warsztatu: 3 400 zł
Zapisy: gwps.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Dzień dobry Państwu,

chciałbym zachęcić do zapoznania się z oprogramowaniem przeznaczonym dla firm z branży farmaceutycznej.
Reprezentuję firmę która jest producentem oprogramowania dla sieci aptek, hurtowni farmaceutycznych i grup zakupowych. Nasze oprogramowanie optymalizuje koszty działalności i zwiększa zyski dzięki inteligentnej analizie bieżących stanów magazynowych i potrzeb na nowe zamówienia. Świetnie sprawdzi się w sieciach aptecznych, sieciach drogerii kosmetycznych, sieciach sklepów medycznych, sklepach zielarskich, hurtowniach farmaceutycznych bądź kosmetycznych. Wszędzie tam gdzie konieczne jest częste monitorowanie bieżących zapasów magazynowych i prognozowanie sprzedaży, tak by uniknąć niepotrzebnych zapasów magazynowych, przeterminowanych leków czy kosmetyków, które później trzeba utylizować. Dzięki funkcjonalności Grupy Zakupowej, mogą Państwo znacząco obniżyć koszty nowych zamówień.

Farmaster to zaawansowane narzędzie B2B dedykowane dla managerów zarządzających siecią aptek. Stworzonym z myślą o wzroście efektywności procesów biznesowych. System wspomaga zarządzanie siecią sprzedaży, wspiera analizę stanów magazynowych i optymalizuje zapasy. Dostarcza wszelkich informacji potrzebnych do podejmowania trafnych decyzji.

Oprogramowanie stworzone dla producentów leków i ich przedstawicieli handlowych działających na rynku farmaceutycznym. Szybki i mobilny dostęp do raportów sprzedaży przekłada się na większą kontrolę procesów sprzedażowych, podniesienie efektywności pracy, a w konsekwencji wzrost zysku z działalności. System może współpracować z każdym rodzajem oprogramowania typu BI, CRM, ERP.

Innowacyjny sposób na stworzenie i zarządzanie grupą zakupową, umożliwiający efektywne planowanie zakupów. Możliwe jest stworzenie oraz zaprezentowanie oferty w całej sieci sprzedaży. Bieżące odbieranie zamówień dla wybranych produktów podczas zamówień grupowych, pozwala na dogodne negocjacje z Producentem. Szybkie zrealizowanie planów sprzedażowych wpływa na efektywność ekonomiczną oferowanych promocji.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie internetowej http://farmaster.pl

Nasza firma zajmuje się również produkcją oprogramowania dedykowanego dla producentów farmaceutycznych. Jesteśmy w stanie wykonać dla Państwa dowolną aplikację. Na rynku farmaceutycznym działamy od 1999 roku.

Zachęcam do kontaktu:

Krzysztof Socha - Zalewski
Business Development Manager
tel: +48 725 588 323
krzysztof.socha-zalewski@sabiosystem.com

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

warsztaty z copywritingu 3h z naczelnym Harvard Business Review Polska
https://www.facebook.com/events/635188146577524

Już 24 lipca weź udział w bezpłatnym webinarium ICAN Institute: "Copywriting – zasady skutecznej komunikacji": ►http://goo.gl/TUUZLB

Poprowadzi je dr Witold Jankowski - twórca najlepszego czasopisma biznesowego w Polsce, redaktor naczelny "Harvard Business Review Polska".

Na szkoleniu:
• dowiesz się jak kreować hasła i slogany zapadające w pamięć,
• poznasz techniki, które dowolny tekst zmieniają w ofertę nie do odrzucenia,
• nauczysz się, jak natychmiast poprawić skuteczność swojej komunikacji,
• wyjaśnimy dlaczego, nasze materiały marketingowe są sprzedawane na Allegro (http://bit.ly/1qRg8mB) :-)

Aby wziąć udział w webinarium, zarejestruj się w naszym nowym portalu: ►http://goo.gl/TUUZLB


Obrazek

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na darmowy webinar, podczas którego dowiecie się, jak pozyskać klientów przez landing page i marketing automation:

http://webinar.landingi.pl/salesmanago
Marcin Staszak

Marcin Staszak Analityk Danych w BI

Temat: Ogłoszenia

Agata R.:
Zapraszam na darmowy webinar, podczas którego dowiecie się, jak pozyskać klientów przez landing page i marketing automation:

http://webinar.landingi.pl/salesmanago

Widzę w odnośniku, że webinar odbędzie się w dość nieprzyjaznych dla mnie godzinach (10:00); Gdzie będzie można znaleźć nagranie??
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: Ogłoszenia

W ubiegłym tygodniu na blogu Jakuba B. Bączka pojawił się świetny, naprawdę niesamowity wpis! Oto kilka słów na jego temat od samego autora:

”Dojrzewałem do tego tekstu kilka tygodni... Wiem, że go PRZECZYTASZ. A skąd to wiem? Wiem! I cieszę się, bo to tekst, który da Ci odpowiedź na jedno bardzo ważne pytanie: DLACZEGO MARZENIA SIĘ NIE SPEŁNIAJĄ?”

Warto przeczytać. Polecam!

http://www.jbbcoaching.pl/marzenia-sie-nie-spelniaja,d...


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszam do bezpłatnego rejestrowania swoich start upów na platformie http://biuroprojektowinnowacyjnych.pl. Jest to agregator treści uchodzących za innowacyjne, którego docelową grupą odbiorców są osoby pracujące w branżach technologicznych, PR i miłośnicy nowinek. W tej chwili znajduje się w fazie bety. Następnym krokiem z będzie uruchomienie machiny marketingowej, która ściągnie użytkowników. Warto załapać się na launch [okolice połowy lipca] i zwiększyć zapewnić Panstwa firmie darmowy marketing ;)

Pozdrawiam
Mateusz Kiszło
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: Ogłoszenia

WIZUALNE ZARZĄDZANIE ZMIANĄ W BIURACH
7 - 9.08.2014, SOPOT


PROGRAM:

Rola wizualnego zarządzania wynikami
•Czym jest zarządzanie uczestniczące
•Komu potrzebne jest wizualne zarzadzanie wynikami w biurach
•Zasady doboru i projektowania wskaźników
•Warsztat: gra puzzle Piramida celów
•Kalkulacja wskaźników i częstotliwośd raportowania
•Poziomy zarządzania zmianą
•Wizualizacja wskaźników – główne zasady
•Główne składowe tablicy wizualnej
•Projektowanie Tablicy wizualnej
Powiązanie tablic wizualnych z procesem rozwiązywania problemów
•Monitoring i doskonalenie działao
•Angażowanie pracowników – spotkania przy tablicach
•Zasady prezentowania wyników przed zespołem
•Sposoby udzielania informacji zwrotnej
•Delegowanie zadao i wyznaczanie celów
•Planowanie działao doskonalących w oparciu o wyniki
•Zasady eskalacji problemów – jak i kiedy
•Budowa agendy spotkania i prowadzenie symulacji spotkania przed tablicą
•Trudności wdrożeniowe, najczęstsze problemy i sposoby ich pokonywania

Godziny szkolenia:
czwartek 10.00 – 17.30
Piątek 9.00 – 16.30
Sobota 8.00 – 13.00

Miejsce szkolenia:
Klub Sportowy NAVIGO
ul. Bitwy pod Płowcami 67A
81-731 Sopot, Poland
tel. 503114384
katamaran@sopot.pl
http://www.katamaran.sopot.pl

W CENĘ SZKOLENIA WLICZONE SĄ:
1. Materiały szkoleniowe
materiały opracowane przez nasz zespół trenerski zawierające całośd prezentacji wykorzystywanej podczas szkolenia oraz zdjęcia/filmy i instrukcje gry zaprojektowane podczas szkolenia
2. Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Imienny certyfikat zaświadczający udział w szkoleniu wraz z opisem jego zakresu i nabytymi kompetencjami.
3. Serwis kawowy oraz obiady
Dostępny podczas całego szkolenia catering pozwalający na regenerację podczas intensywnych dwiczeo.
4. Voucher na kurs pływania katamaranem

KONTAKT
Agnieszka Hromiak
ahromiak@lean.info.pl
+ 48 508 714 377;
+ 48 58 346 06 77 w. 14



Wyślij zaproszenie do