Natalia K.

Natalia K. Marketing Director,
Snufkin Studio

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie.

Szanowni Państwo.
Chcielibyśmy poinformować o utworzeniu nowego działu agencji East News. ENstock to komórka odpowiadająca za materiały ilustracyjne oraz kreację usług. Posiadamy kolekcje unikatowych, wyselekcjonowanych i specjalistycznych materiałów foto i video, zarówno o profilu naukowo – edukacyjnym jak i reklamowym. Ponadto nasi kreatywni posiadają szeroki wachlarz możliwości tworzenia wysoce spersonalizowanych rozwiązań związanych z kreowaniem tożsamości wizualnej.

Specjalnie dla branży reklamowej oraz farmaceutycznej, przygotowaliśmy niewielką prezentację naszych możliwości – linki poniżej (proszę kliknąć w jeden z bannerów). Są to przykładowe materiały, których w naszej obszernej bazie, posiadamy niezliczoną ilość. Na specjalne zamówienie Klienta, jesteśmy w stanie również stworzyć nowe, unikatowe i dostosowane do indywidualnych potrzeb.

http://vimeo.com/84767397

http://vimeo.com/81803886

http://vimeo.com/53842351
Łukasz Zegar

Łukasz Zegar Dyplomowany Coach,
Trener Zarządzania
Sprzedażą

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie.
Jestem trenerem, coachem i specjalistą zajmującym się pomocą w rozwijaniu firm. Pomagam tworzyć modele biznesowe, rozwijać komunikację w firmie oraz podnosić efektywność procesów we wszystkich działach firm handlowych, produkcyjnych i usługowych.Zapraszam do zapoznania się z moją osobą na stronie internetowej http://zegar-consulting.pl oraz zawartą w załącznikach.

Jako trener:
- prowadzę szkolenia dotyczące sprzedaży, zarządzania sprzedażą i rozwoju menedżerów
- tworzę projekty szkoleniowe nastawione na długofalowy efekt
- pomagam firmom szkoleniowym w tworzeniu projektów dla swoich klientów
Jako mentor:
- pomagam podnieść wyniki w działach handlowych
- pomagam w przepływie wiedzy w organizacji
- tworzę relacje intermentoringu
- międzypokoleniowego przepływu doświadczenia
Jako coach:
- pomagam rozwijać menedżerów w coachingu menedżerskim
- pomagam w rozwoju firm podczas sesji coachingu grupowego
- prowadzę sesje lifecoachingu dotyczące rozwoju osobistego i połączenia różnych obszarów swojego życia
Jako specjalista:- tworzę modele biznesowe dla firm
- pomagam w tworzeniu i wdrażaniu strategii zarządzania
- pomagam w podnoszeniu wyników w charakterze zewnętrznego dyrektora handlowego

Pozdrawiam
Łukasz Zegar

Tel.: 695 931 276

E-mail: l.zegar@zegar-consulting.pl
Strona: http://zegar-consulting.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na bezpłatną konferencję: "Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie – kanały, narzędzia, trendy" 5 lutego 2014 w Warszawie

Zunifikowana komunikacja to technologia, która skupia w sobie różnorodne kanały komunikacji pomiędzy pracownikami (m.in. grupy dyskusyjne, wiadomości email, wideo rozmowy), pracownikiem a klientem (m.in. call center, digital signage, wideo konferencje). Powszechnie wykorzystuje się do tego standardowe aplikacje biurowe.

Do debaty zaprosiliśmy ekspertów – praktyków, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami z tego zakresu, a Partnerzy spotkania celem uzupełnienia całości zaprezentują najnowsze możliwości i technologie z zakresu komunikacji.

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

Proponowane zagadnienia tematyczne:

- ujednolicona platforma komunikacyjna,
- systemy telekomunikacyjne,
- outsourcing call i contact center
- interaktywna komunikacja multimedialna,
- rozwiązania komunikacji głosowej,
- rozwiązania contact center i call center,
- systemy digital signange w komunikacji wewnętrznej,
- komunikacja „w chmurze",
- komunikacja rozproszonych środowisk mobilnych,
- rozwiązania sprzętowe i akcesoria

Na konferencję zapraszamy:

- dyrektorów/kierowników Call Center, Contact Center,
- dyrektorów/kierowników marketingu, sprzedaży,
- dyrektorów/kierowników działów IT,
- dyrektorów/kierowników działów komunikacji,
- dyrektorów/kierowników działów HR,
- dyrektorów/kierowników działów integracji systemów,
- kadrę zarządzającą pracownikami korzystającymi z technologii informatycznych,
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie wiedzą i przepływ informacji w firmie,
- osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej,
- osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną,
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie pracownikami mobilnymi

Udział jest BEZPŁATNY dla ww osób. Ilość miejsc jest ograniczona.
Udział jest płatny*: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych w obszarze UC.Opłata za osobę wynosi 1 000 zł + 23%VAT.
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Czy nadal zastanawiasz się od czego zacząć projektowanie swojej ścieżki rozwoju? A czy znasz już swój styl uczenia się, styl myślenia oraz poziom wiedzy marketingowej? Chcesz rozwinąć swoje kompetencje poznawcze i społeczne?

Gorąco zachęcam do wypełnienia pretestów, które są jednym z kryteriów weryfikacji na prestiżowy program Professional Diploma in Marketing (http://www.questus.pl/pl/page/242).

Najbliższe edycje:

Łódź 21 lutego,
Kraków 28 lutego,
Warszawa 28 marca
Poznań 9 maja

Więcej informacji: http://www.questus.pl/pl/page/228

W razie pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam serdecznie,
Agata Stasiak.
Dariusz N.

Dariusz N. robię to co lubię

Temat: Ogłoszenia

Potrzebujesz dodatkowego dochodu?
Interesują Cię dobre kosmetyki?
Chcesz sam decydować o godzinach swojej pracy?
Lubisz pracę z ludźmi?
Chcesz stać się liderem i zarządzać grupą osób?

Jeśli przynajmniej raz odpowiedziałeś TAK - zapraszam do kontaktu

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Szukamy reklamodawców do katalogu

Centrum Filantropii planuje w marcu wydać katalog promujący działalność CF i pomoc społeczną. Oprócz prezentacji stowarzyszenia w wydawnictwie znajdzie się opis nowych programów pomocowych realizowanych przez stowarzyszenie. Katalog ma być elegancką formą prezentacji Centrum podczas spotkań z potencjalnymi sponsorami i mecenasami jak również będzie rozsyłany do średnich i dużych firm i instytucji.

Katalog ma posiadać 22 strony w pełnym kolorze. Nakład 10 000 szt. Format A4.

Poszukujemy reklamodawców, którzy poprzez umieszczenie reklamy w/w katalogu wesprą wydanie tej publikacji.

Przewidziana jest sprzedaż:
- II, III i IV okładki (ewentualnie rozkładówka II okładka i 3 strona, oraz rozkładówka na środku)
- 2 x strona A4 we wnętrzu katalogu,
- 2 x 1/4 strony A4 we wnętrzu katalogu.

Zainteresowane firmy wsparciem wydania katalogu przez zamieszczenie w nim reklamy proszę o kontakt: biuro@cf.org.pl
Mateusz Marjańczuk

Mateusz Marjańczuk "Wybierz pracę,
którą kochasz, a nie
będziesz musiał
prac...

Temat: Ogłoszenia

WITAJCIE czy mielibyście moze kogos kto chcialbym wpasc do CALYPSO na dzień próbny (można skorzystac ze wszystkich usług , zajęć grupowych jak i porad trenerów (ZA DARMO) i jeśli bylibyście chętni zaczac przygode z silownia:D ?
Mamy specjalnie oferty promocyjne ! : D
Jeśli tak , dajcie info
Paweł Krzych

Paweł Krzych Marketing and
business
development. I am
open to business...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Całkiem dobra opcja, by zacząć przygodę z ebiznesem. Z okazji 10 000 fanów na FB - 10 000 sklepów Click Shop Premium za 1,23 zł na pół roku (bez haczyków)

Link: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=663817730330578...
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIE OTWARTE W RAMACH AKADEMII LEAN MANAGERA
Temat: Wizualne zarządzanie wynikami i System Ciągłego Doskonalenia z elementami Problem Solving

Data: 13-15.02.2014 (3 dni)
Miejsce: Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości – Gdańsk, ul. Lęborska 3b
Cena: 440-660 zł/dzień

CEL SZKOLENIA: przygotowanie managerów do projektowania systemu zarządzania wynikami, poprzez: budowanie piramidy celów w odniesieniu do całej firmy, projektowanie wizualnych narzędzi monitoringu wyników i inicjowania działań doskonalących, raportów do prezentowania wyników, definiowanie standardów w zakresie prowadzenia spotkań i zarządzania systemem wskaźników i ich rezultatów. Poznanie techniki rozwiązywania problemów takich jak: 5WHY, Root causes, Pareto, czy Ishikawa.

Forma: warsztat szkoleniowy, gry symulacyjne, case- study, coaching, dyskusje i wymiana doświadczeń

Adresaci: managerowie i liderzy lean, kierownicy i szefowie produkcji/logistyki/usług, pełnomocnicy ds. zarządzania jakością, koordynatorzy ciągłego doskonalenia, project managerowie, specjaliści ds. zarządzania procesem, inżynierowie produkcji.
Więcej informacji na stronie internetowej http://www.lean.info.pl lub pisząc na e-mail: ahromiak@lean.info.pl
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIE Z METODOLOGII LEAN SIX SIGMA NA POZIOMIE YELLOW BELT

Data: 26 -27.02.2014 (2 dni)
Miejsce: Łódź, Hotel Iness

CEL SZKOLENIA:
1. Zapoznanie się z Six Sigmowym modelem ciągłego poprawiania jakości produktów i usług.
2. Zapoznanie się zasadami kierowania projektem Lean Six Sigma
3. Prowadzenia projektu według metody DMAIC.
4. Praktyczne zastosowanie podstawowych narzędzi Lean Six Sigma podczas licznych symulacji i ćwiczeń
5. Poszerzenie wiadomości na temat zastosowania wybranych zagadnień statystyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
6. Podniesienie kompetencji na poziom Yellow Belt – pozwalający na zarządzanie programem Lean Six Sigma w organizacji lub projektem prowadzonym zgodnie z tą metodologią.

Szkolenie na poziomie Yellow Belt jest również wstępem do bardziej zaawansowanych szkoleń, poświęconych wykorzystaniu metod, technik i narzędzi w projektach Six Sigma.

FORMA SZKOLENIA: warsztat szkoleniowy, gry symulacyjne, case- study, coaching, dyskusje i wymiana doświadczeń

DLA KOGO:
Dla tych, którzy rozpoczynają przygodę z Lean Six Sigma i chcą przygotować się do wykorzystania tej koncepcji w zarządzaniu podległym obszarem przedsiębiorstwa. Po szkoleniu będziecie Państwo mogli podjąć decyzję o tym czy i jak powinno przebiegać wdrożenie koncepcji Lean Six Sigma w Waszej organizacji.

Cena: 650-800 zł/dzień

Prosimy o zapisy przez stronę internetową http://www.lean.info.pl lub e-mail: ahromiak@lean.info.pl
Roman Zawadza

Roman Zawadza Właściciel,
Freelancer, Broker
informacji naukowej

Temat: Ogłoszenia

----------------Firma Mentor - Science wykorzystując ogromne możliwości jakie niesie za sobą BIG DATA stała się analitycznym think tankiem i świadczy usługi szeroko pojętego konsultingu (w tym: gospodarczego i technologicznego) dla polskich i zagranicznych firm w zakresie: analityki biznesowej, analiz, badań, infobrokeringu, ekspertyz, prognoz, strategii, studia wykonalności, raportów itp.: (branżowych, ekonomicznych, sektorowych, gospodarczych i innych). Dedykowane oprogramowanie modułowe Business Intelligence wykonane na nasze potrzeby pozwala wykorzystać potencjał ilościowy i jakościowy w przygotowywaniu projektów skierowanych na polskie i międzynarodowe rynki a także uzyskiwać wysoką relewantność w zakresie źródeł - pozwalając tym samym uzyskać efekt komplementarności opracowania w ramach poruszanych zagadnień biznesowych. Dodatkowe działania w ramach naszych kompetencji to kreowanie e-biznesu / e-marketing oraz biznesowe bazy danych. Skupiając się na interdyscyplinarności projektowej współpracujemy z ekspertami branżowymi, pracownikami nauki a także doradcami dziedzinowymi i analitykami biznesu.

kancelaria_prawna@post.pl
Roman Z.

Roman Z. import/export Profil
niealtywny kontakt
dla zinteresowany...

Temat: Ogłoszenia

Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw 2014 w Centrum
http://www.goldenline.pl/spotkanie/miedzynarodowe-targ...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam,
reprezentuję Grupę TAI właściciela marki PressInfo.
Jako jedyna firma na rynku mamy w swojej ofercie
INDYWIDUALNY MONITORING PRZETARGÓW

To usługa polegająca na dopasowaniu otrzymywanych informacje do unikalnych preferencji Państwa firmy.

JAK DZIAŁA ?

Przed dostarczeniem informacji, każde opublikowane zamówienie publiczne przechodzi proces dostosowania do Twoich oczekiwań.

Etap I
Pozyskanie Informacji przez wyspecjalizowany zespół analityków

przetargi ogłoszone przez BZP – w ciągu najbliższych minut od ogłoszenia; ponad 90% w dniu ogłoszenia
przetargi ogłoszone w prasie – ponad 90% w dniu wydania gazety
przetargi ogłoszone w Internecie – ponad 90% w dniu ogłoszenia

Aby w pełni wykorzystać możliwości internetu, stworzyliśmy odrębną komórkę, zajmującą się przeszukiwaniem ponad 15 000 stron www, głównie pod kątem informacji o przetargach i zleceniach. Na życzenie monitorujemy również wskazane źródła internetowe.

Etap II
Wstępna weryfikacja informacji przetargowych przez analityków

sprawdzenie poprawności ogłoszeń
dołączenie linków do dokumentów SIWZ

Etap III
Analiza informacji przez analityków na podstawie indywidualnie dobranych dla Twoich potrzeb kryteriów

Etap IV
Wysyłka informacji

Opracowane informacje przesyłane są na adres e-mail w postaci informatora zawierającego spis treści oraz szczegóły przetargów z adresem i kontaktem do zleceniodawcy. Dodatkowo załączamy kopię informacji w plikach txt.

Istnieje możliwość podświetlenia dowolnych słów kluczowych w biuletynie.
Na życzenie wysyłka może nastąpić w dowolnym układzie godzinowym w ciągu dnia.
Standardowe godziny wysyłki – do kwadransa po 10, 14, 18.

Etap V - na indywidualne życzenie
Obsługa niestandardowa

Możliwość zamówienia informacji przetargowych w postaci zestawień i raportów umożliwiających analizę porównawczą i dalszą obróbkę np. w formacie xls.

Zapraszam do kontaktu,
Wojciech Sander
61 664 57 03
wsander@tai.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam!
Chciałbym zaprosić państwa do współpracy przy rozwoju nowego modułu programu zakupowego. Współpraca nie wymaga wkładu finansowego w fazie początkowej i może być traktowana jako zajęcie dodatkowe. Aby rozpocząć współpracę wystarczy odpowiedzieć sobie na dwa podstawowe pytania. Czy robią państwo zakupy? Czy znają państwo osoby które robią zakupy? Jeśli na oba pytania odpowiedź brzmi TAK!, to wystarczy aby rozpocząć swój biznes.
Pozdrawiam!
Monika Jonkisz

Monika Jonkisz Asystentka CoRaZa

Temat: Ogłoszenia

Poszukujemy outsourcingu sprzedaży dla aplikacji BI - dystrybucja na terenie Polski (w tym możliwość wyłączności), najlepiej w zamian za success fee

zainteresowanych zapraszam na priv
Anna Maria D.

Anna Maria D. Grafik komputerowy

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


STUDIO TATUIN ZAPRASZA DO WSPÓŁPRACY

STRONY WWW/HOSTING/REKLAMA

Nasza oferta to:

DZIAŁALNOŚĆ REKLAMOWA I PREZENTACYJNA:

* firmowe strony www, sklepy internetowe
* pozycjonowanie stron www
* systemy zarządzania treścią CMS
* reklama internetowa - banery, animacje flash
* ulotki reklamowe - projektowanie, skład, przygotowanie do druku
* materiały reklamowe - druk
* benery reklamowe - typu planteka (solwent)
* całościowe opracowanie wizualizacji sklepów
* projekty oraz wykonanie szyldów
* przygotownaie identyfikacji wizualnej firm (papier firmowy,logo itp)
* reklama na pojazdach

DZIAŁALNOŚĆ IT:

* serwery www
* konta email
* informatyka w księgowości
* obsługa programu płatnik
* informatyka medyczna - obsługa oprogramowania rozliczeniowego z NFZ
* tłumaczenia zwykłe i przysięgłe

http://kwnet.pl
http://tatuin.org
http://facebook.com/tatuinpl

Obsługujemy klientów z Polski i z zagranicy.
Tomasz Podyma

Tomasz Podyma właściciel, Tobak

Temat: Ogłoszenia

Witam,

jeśli katalogowanie/linkowanie nie działa już na ilość a na jakość to zamierzam dla swoich potrzeb budować dobrą jakość właśnie na http://www.spalam.pl
Wpisy darmowe - pierwszeństwo z maili w domenie zgłaszanej strony
Sławomir Bednarek

Sławomir Bednarek Associate Consultant
SSC / BPO

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie!

Specjalnie dla Was, ludzi związanych z biznesem, tworzymy Magazyn Business Code - kompendium wiedzy niezbędnej w karierze zawodowej. W nowym numerze znajdziecie między innymi:

- Negocjacje - o tym jak się do nich przygotować opowiada Krzysztof Sarnecki, zawodowy negocjator.
- Zarządzanie sobą w czasie - jak pogodzić wszystkie obowiązki i nie zwariować?
- Sprzedaż - kilka zasad dla początkujących. To łatwiejsze niż myślicie!
- „Pocztówki z Europy” - artykuł Przemka Skokowskiego, autora bloga autostopem-przez-życie.pl

Zachęcam do lektury, ponieważ "JUTRO NALEŻY DO LUDZI DZIAŁAJĄCYCH OD DZISIAJ"!

Pozdrawiam,

Sławomir Bednarek

Redaktor Magazynu Business Code -> http://tinyurl.com/magazynbcode

P.S. Zachęcam także do polubienia naszej strony aby być z informacjami na bieżąco -> https://www.facebook.com/pages/Business-Code/1821654318...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Psychologiczny profil predyspozycji zawodowych za 9,80 zł.

http://tomastest.eu

Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał. Zig Ziglar

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo, Grupa Marketingowa TAI od ponad 20 lat zajmuję się monitoringiem informacji przetargowych oraz zapytań ofertowych.

Na dzień dzisiejszy posiadamy w swojej bazie ponad 120 aktualnych zleceń na usługi reklamowe.
Codzienne porcja informacji jest podsyłana drogą elektroniczną w postaci newslettera. Poniżej kilka przykładów:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wraz z opracowaniem graficznym oraz dostawą do siedziby Zamawiającego ulotek i plakatów promujących projekt...
2. Przedmiotem zamówienia jest projekt, wykonanie i dostawa ekologicznych gadżetów promocyjnych projektu...
3. Przygotowanie koncepcji i realizacja działań komunikacyjnych (PR + media społecznościowe) w ramach kampanii wizerunkowej...
4. Usługa przygotowania i nakręcenia filmu dokumentalno-promocyjnego w ramach projektu..
5. Zakup 3 spotów reklamowych składa się z:
przygotowania (opracowania) treści trzech spotów, nagrania oraz ich rozpowszechnienia czyli emisji w rozgłośni radiowej..

W razie pytań proszę o kontakt.
Pozdrawiam,
Kamil Łątka
Specjalista ds. Sprzedaży

_____________________________________________
Grupa Marketingowa TAI Sp. z o.o.
61-732 Poznań, ul. Nowowiejskiego 25/12
tel.: (61) 664-57-09
e-mail: klatka@tai.pl
http://tai.pl, http://pressinfo.pl, http://targetmarketing.pl



Wyślij zaproszenie do