Justyna Biernacka

Justyna Biernacka pośrednik pracy

Temat: Ogłoszenia

Wielkopolska Bezpłatne szkolenie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi

Chcesz umiejętnie zarządzać? Być dobrym szefem? Wielkopolska Akademia Zarządzania Ci to umożliwi.

Serdecznie zapraszam do udziału w cyklu bezpłatnych szkoleń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.

Więcej informacji na stronie projektu http://waz.brainstorm.biz.pl Rekrutacja nadal trwa.

Zapraszam do kontaktu chętnie odpowiem na wszystkie pytania.

Justyna Smolińska
Specjalista ds. administracji
509-967-317
e-mail: jsmolinska@brainstorm.biz.pl

BRAINSTROM Biuro projektu:
„Wielkopolska Akademia Zarządzania”
ul. Garncarska 9, II piętro 61-817 Poznań
http://waz.brainstorm.biz.pl

BRAINSTORM Główna Siedziba:
ul. Laryska 54
41-404 Mysłowice,
tel. 32 202 31 38
http://brainstorm.biz.pl

Karolina Mazowiecka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Lech Tkaczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Tomasz Górecki

Tomasz Górecki Project Management,
IT Interim
Management, Coaching

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Czasami przygotowujemy się do roli kierownika projektu przez lata, stopniowo dojrzewając i podglądając starszych kolegów. Bywa tak, że zanim przyjdzie nam poprowadzić osobiście projekt, to mamy już za sobą wieloletnie doświadczenie w roli członka zespołu i ukończone studia z zakresu zarządzania projektami. Bywa również tak, że życie stawia nas znienacka w roli project managera. Oczekiwanie sukcesu w stojącym przed nami przedsięwzięciu może być świetnym motywatorem do nauki lub stanowić przygniatający ciężar. W każdym z przypadków dwudniowe szkolenie „Praktyczne zarządzanie projektami” może stanowić solidną porcję konkretnej wiedzy, jak zmierzyć się z projektem. Program szkolenia powstał na bazie osobistych, wieloletnich doświadczeń w zarządzaniu, odnosi się również bezpośrednio do zbioru uznanego standardu PMBOK Guide. Mała grupa i warsztatowy charakter szkolenia zwiększają efektywność nauki.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 20-21 sierpnia, szkolenie dwudniowe
Miejsce: Warszawa

Czytaj więcej...
Franciszek Staniszewski

Franciszek Staniszewski Dyrektor w European
Trade Advisory
Centre Ltd.

Temat: Ogłoszenia

Czy wiesz, że.. brak umiejętności skutecznej rekrutacji
współpracowników, jest jednym z głównym powodów
upadku wielu biznesów?

Już dzisiaj webinar o tym, jak skutecznie prowadzić
proces rekrutacji i selekcji współpracowników.

Szczegółowy program spotkania ONLINE oraz
opis Bonusów o wartości 300 PLN na:
http://wtorkowespotkaniabiznesowe.pl/

Franciszek Staniszewski
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia

"MOBILE TECHNOLOGY – NOWY WYMIAR SPRZEDAŻY W TERENIE"
25 lipca w Centrum Bankowo – Finansowym ul. Nowy Świat 6/12 Warszawa

Już 25 lipca w Warszawie jedyna konferencja o nieocenionych narzędziach dla wszystkich tych, którzy zarządzają sieciami przedstawicieli handlowych.

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/mobilne_iv.htm

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/mobilne_iv.htm

Proponowana tematyka konferencji:

- Rynek rozwiązań mobilnych w Polsce
- Mobile w handlu – czy rozwiązania mobilne wspierają sprzedaż?
- Rozwiązania wspomagające mobilną sprzedaż
- Rozwiązania do zarządzania pracą przedstawicieli handlowych
- Rozwiązania zapewniające obsługę i wsparcie sprzedaży u Klienta
- Urządzenia mobilne: palmtopy, tablety, smartfony, telefony komórkowe, MDA, notebooki, pocket PC, przenośne urządzenia do nawigacji satelitarnej GPS
- Systemy operacyjne dla urządzeń mobilnych: który jest lepszy?
- Szerokopasmowe sieci mobilne i ich możliwości
- Rozwiązania typu: Mobile Device Management (MDM), Mobile Applications Management (MAM), Mobile Content Management (MCM), Mobile Email Management (MEM)
- Aplikacje biznesowe i dedykowane wspomagające pracę w terenie
- Bezpieczeństwo aplikacji i urządzeń mobilnych oraz bezpieczeństwo danych
- Jak zatrzymać klienta? (mobilne aplikacje dla programów lojalnościowych, marketing mobilny)

Na konferencję zapraszamy:

- Prezesów, członków zarządu
- Decydentów odpowiedzialnych za sprzedaż oraz nadzór nad pracownikami mobilnymi
- Osoby zajmujące kluczowe stanowiska w działach sprzedaży, usług, marketingu i trade marketingu
- Dyrektorów, managerów działów IT

Udział dla przedstawicieli powyższych grup jest BEZPŁATNY

*Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*
Katarzyna Dąbrowska

Katarzyna Dąbrowska Asystentka ds.
promocji, MultiTrain

Temat: Ogłoszenia

31.07.2013 - Aktualne trendy w modowym e-commerce
Jeśli działasz na rynku modowym...
Masz sklep w internecie...
Masz sklep stacjonarny, ale planujesz wejść do sieci...
Planujesz sprzedawać odzież, obuwie, galanterię, akcesoria przez Internet...
Dołącz do nas 31 lipca !!!
Wiedzą oraz doświadczeniem podzielą się z nami m.in:
Pani Ewa Wysmyk, e-Commerce Manager, Monnari Trade
Pani Ewa Kacperek, Radca Prawny, Hogan Lovells
Pan Andrzej Garapich, Prezes Zarządu, PBI - Polskie Badania Internetu
Proponowana tematyka konferencji:
multichannel commerce vs. agile commerce
wyszukiwanie i nawigacja w sklepie internetowym - pomóż klientom znaleźć to czego szukają
systemy b2b b2c
bezpieczne płatności (on-line, poprzez tablet, smartfon)
certyfikacja sklepów internetowych
standardy bezpieczeństwa danych
e-dokument, e-faktura, e-katalog
e-procurement
marketing on-line
social commerce
mobile commerce
automatyzacja obsługi zamówień
rekomendacja dla e-biznesu
programy lojalnościowe i programy partnerskie
zjawisko social shoppingu
uwarunkowania prawne
Do udziału zapraszamy przedstawicieli z branży modowej:
właścicieli i managerów sklepów internetowych
właścicieli sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy
osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce
szefów działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta
osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta
Udział jest bezpłatny dla ww. osób
Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT
Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowe-trendy-...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

LinkedIn jest najbardziej popularnym portalem rekrutacyjnym na świecie. W chwili obecnej zarejestrowanych jest w nim ponad 200 mln profesjonalistów z niemalże wszystkich branż na całym świecie. Odpowiednikiem portalu LinkedIn w Polsce jest najbardziej popularny i wykorzystywany aż przez 40% polskich przedsiębiorców portal Goldenline, w którym zarejestrowanych jest ponad 1 mln użytkowników. Podczas naszych szkoleń nauczymy Cię jak odpowiednio i skutecznie zmaksymalizować użycie tych dwóch portali w procesie rekrutacji.

Podczas tego szkolenia dowiesz się jak:

- Wykorzystać potencjał zarówno portalu LinkedIn, jak i Goldenline w kontekście wizerunku Twojej firmy, sprzedaży Twoich usług, pozyskania nowych klientów oraz procesu rekrutacji
- Zbudować efektywny i przyjazny wyszukiwarkom profil osobisty, który przyciągnie dla Twojej firmy nowych klientów oraz kandydatów
- Budować reputację Twojej firmy poprzez grupy na LinkedIn, dyskusje oraz inne aplikacje
- Budować reputację Twojej firmy poprzez grupy dyskusyjne, mikroblogi, spotkania oraz poprzez profil firmowy na portalu Goldenline
- Powinien wyglądać Twój profil firmowy, który przyciągnie nowych klientów oraz właściwych kandydatów
- Wykorzystywać zaawansowane metody wyszukiwania właściwych kandydatów
- Skutecznie kreować employer branding online

Szkolenie kierowane jest przede wszystkim do osób związanych z rekrutacją, a w szczególności do:

Agencji rekrutacyjnych
Headhunterów
Agencji rekrutacyjnych typu executive search
Osób zajmujących się rekrutacją na co dzień
Pracowników działów Human Resources
Właścicieli firm rekrutacyjnych
Wszystkich osób chcących poszerzyć swoją wiedzę na temat wykorzystania mediów społecznościowych w rekrutacji i HR
Daty szkoleń:

5 Lipiec 2013, Warszawa
9 sierpień 2013, Warszawa
29 sierpień 2013, Warszawa

Czas trwania: 8 godzin
Koszt: 799,00 zł netto + 23 % VAT za osobę (cena obejmuje szkolenie, certyfikat, materiały drukowane, kawa i herbata, lunch)

Więcej informacji tutaj: http://smls.pl/oferta/szkolenia/linkedin-goldenline-wo...
Tadeusz Orlenko

Tadeusz Orlenko Ludzie są zazwyczaj
pokonanymi przez
samych siebie.

Temat: Ogłoszenia

Tadeusz O.:
Inne Programy Partnerskie Fajna zabawa - Przeszkadzają Ci reklamy, które są WSZĘDZIE?

Jeśli nastawiasz się na duże pieniądze, to ten projekt (przynajmniej na tym etapie) nie jest dla Ciebie.
- Projekt jest tak naprawdę w fazie początkowej i dlatego będę informował o swoich spostrzeżeniach.

Program „Poleć eRmail znajomemu“
Obrazek
więcej szczegółów na stronie:
http://www.ermail.pl/link/NYaca2XcVJXaa7NYC2NjCjaXCXel...
Życzę miłej zabawy :)
Pozdrawiam
Tadeusz Orlenko :)
Ps. Nie wiem jak program (system) będzie działał, ale obiecuję, że o wszystkim będę informował

Program „Poleć eRmail znajomemu“

Widzę, że jest zainteresowanie programem i dlatego zgodnie z moją obietnicą, że będę informował o moich osobistych osiągnięciach w tym projekcie, przedstawiam moje saldo na dzień 02-06-2013r.

Z ankiet: 4 zł
Z eRmaili: 32,70 zł
Z Programu Poleć: 8,92 zł
Inne: 20 zł
Moje saldo na koncie (02-06-2013r - 65,66 zł

Poleć system eRmail swoim znajomym i zyskaj dzięki temu prowizję o 200% większą z każdego przeczytanego eRmaila.

Moja lista znajomych w Programie Poleć - Ile zarobili dla mnie:
(Trzy kropki w adresach e-mail zostały dodane ze względów ustawodawczych i bezpieczeństwa.)

1. mari...@interia.eu 3,16 zł2. elao...@wp.pl 2,73 zł3. sash...@gmail.com 2,22 zł4. szym...@gmail.com 0 zł5. bali...@gazeta.pl 0,81 zł6. [Wolne] 0 zł
7. [Wolne] 0 zł
8. [Wolne] 0 zł
9. [Wolne] 0 zł
10. [Wolne] 0 zł

System umożliwia zbiorowe zaproszenie do Programu Poleć

Mój link do adresu internetowego
----> http://www.ermail.pl/link/mm2YeJTCcmeej2lmAjeml2ATNCJj...
Pozdrawiam
Z Szacunkiem
Tadeusz Orlenko :)
Paweł Szarek

Paweł Szarek Handlowiec, PR,
Marketing,
Prowadzenie szkoleń

Temat: Ogłoszenia

W imieniu Firmy Informatycznej PiM zapraszam do współpracy.

Czym się zajmujemy?
Zajmujemy się tworzeniem programami dla firm, jeśli prowadzisz księgowość, sklep, bar, hurtownie, re-staurację - to mamy gotowe rozwiązania dla ciebie.
Jeśli aktualne oprogramowanie nie spełni twoich oczekiwań, stworzymy opcje jakich potrzebujesz.

W naszej ofercie znajduje się również wyposażenie sklepu, baru, apteki, czy innej placówki handlowej.

terminale kasowe/POS
wagi
skanery /czytniki
kolektory
sprawdzarki cen
kasy fiskalne
drukarki fiskalne
drukarki nie fiskalne
drukarki etykietujące

Szczegóły:

http://www.fiskalline.pl/

Kontakt:

oferta@pim.krakow.pl:

Temat: Ogłoszenia

Szkolenie AVENHANSEN: Młody menedżer - jak stworzyć zwycięski zespół?
10-11.07.2013, Poznań.

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/m...

Celem szkolenia jest dostarczenie niezbędnej wiedzy i umiejętności w zakresie kluczowych technik menedżerskich. Uczestnicy poznają praktyczne aspekty zarządzania na początku drogi kierowniczej, tak aby już na wstępie wyrobić w sobie skuteczne nawyki zarządzania i komunikacji z zespołem.

Korzyści dla uczestników:

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

zdiagnozować mocne i słabe strony zespołu
motywować i inspirować pracowników do efektywnej pracy
rozwijać umiejętności członków zespołu
efektywnie komunikować się z zespołem
budować własny wizerunek i autorytet

Szkolenia polecamy dla:

Szkolenie skierowane jest głównie do osób, które awansowały właśnie na stanowisko menedżerskie i chcą rozwinąć swoje umiejętności zarządzania. Zapraszamy również osoby, które czeka awans w niedalekiej przyszłości i już teraz chciałyby się do tej roli przygotować.
Bartłomiej M.

Bartłomiej M. Student, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

Lex Factory to firma dedykowana głównie szkoleniom nastawionym na aspekty prawne. To jedyne miejsce w Polsce, w którym znajdziesz wszelkie możliwe szkolenia prawne. Firma jest stworzona przez profesjonalistów dla profesjonalistów, a tworzą ją wybitni trenerzy i praktycy w swoich dziedzinach. Grupa trenerów jest dobrana w sposób gwarantujący usługi na najwyższym poziomie.
Korzyści płynące z udziału w szkoleniu to przede wszystkim wymiana doświadczeń osób biorących udział w szkoleniu, uzupełnienie wiedzy, powtórzenie znajomości niektórych aspektów tematyki.
Prowadzimy szkolenia z zakresu:
-Czasu pracy
-Prawa pracy
-Prawa cywilnego
-Prawa budowlanego
-Wynagrodzeń pracowniczych
-Finansów i Rachunkowości
-Windykacji
-Własności intelektualnej
-Bezpieczeństwa informacji
-Prawa administracyjnego
-Prawa budowlanego
-Prawa gospodarczego
-Projektów unijnych
-Reklamacji i sprzedaży
-Ubezpieczeń

Kontakt z nami:
Tel. 607 127 947
E-mail: kontakt@lexfactory.pl
http://lexfactory.pl

Zapraszamy do współpracy.
Izabela Kowalczyk

Izabela Kowalczyk Asystent dyrektora
zarządzającego

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Szkolenie jak zarabiać w internecie !

Zapraszam na stronę wydarzenia: http://www.goldenline.pl/spotkanie/wakacyjna-oferta-sz...

serdecznie zapraszam !
Witold Pląskowski

Witold Pląskowski matematyk, broker,
manegar

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,
reprezentuję nowo otwarte wirtualne biuro w centrum warszawy Biznes Aid
Mamy dla Państwa szeroki zakres wsparcia biznesu na starcie, jak i propozycje optymalizacji obecnych kosztów Firmy.

Wirtualny Adres (dane teleadresowe, odbiór korespondencji, skanowanie korespondencji) 79zł netto
Biurko (miejsce pracy) 300 zł netto.
Osobisty Prawnik od 550zł netto
Osobisty Księgowy od 200zł netto
Ulotkarz 25zł/h
Posłaniec 25zł/h
Sekretarka 25zł/h
Sala spotkań 20zł/h

Ciekawy system rabatów, dzięki czemu mogą Państwo stworzyć indywidualny pakiet usług Biznes Aid.

Zapraszam do zapoznania się z naszymi innymi usługami.
http://www.biznes-aid.pl

Z poważaniem
Anna Kaczyńska
668-500-190
Obsługa Klienta
Oskar K.

Oskar K. Pomocny frellancer

Temat: Ogłoszenia

Cześć ! Czy ty także jesteś sfrustrowany niepewnymi biznesami? Czy ty również masz doła jak tobie się program zwija lub nie idą ci interesy? Jeśli odpowiedź brzmi TAK, mam do ciebie doskonałą oferte, w której twoje pieniądze są pod twoją kontrolą i są prowadzone przez doświadczonych ludzi biznesu, czy to nie jest bajka? Nie wiem sam się przekonaj …http://nieznany-sposob-zarabiania.ezarabiam.com.pl/
Witold Pląskowski

Witold Pląskowski matematyk, broker,
manegar

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,
reprezentuję nowo otwarte wirtualne biuro w centrum warszawy Biznes Aid
Mamy dla Państwa szeroki zakres wsparcia biznesu na starcie, jak i propozycje optymalizacji obecnych kosztów Firmy.

Wirtualny Adres (dane teleadresowe, odbiór korespondencji, skanowanie korespondencji) 79zł netto
Biurko (miejsce pracy) 300 zł netto.
Osobisty Prawnik od 550zł netto
Osobisty Księgowy od 200zł netto
Ulotkarz 25zł/h
Posłaniec 25zł/h
Sekretarka 25zł/h
Sala spotkań 20zł/h

Ciekawy system rabatów, dzięki czemu mogą Państwo stworzyć indywidualny pakiet usług Biznes Aid.

Zapraszam do zapoznania się z naszymi innymi usługami.
http://www.biznes-aid.pl

Z poważaniem
Anna Kaczyńska
668-500-190
Obsługa Klienta
Krzysztof Łuczak

Krzysztof Łuczak Profesjonalnie

Temat: Ogłoszenia

Witam, pracuję nad rozwiązaniami zwiększenia sprzedaży w internecie przy użyciu najnowszych dostępnych narzędzi na ryku. W tym celu przeprowadzam krótką ankietę. Dla wszystkich, którzy zdecydują się pomóc w tym procesie udostępniam e-book pt "CZAS NA E-BIZNES" autorstwa Piotra Majewskiego, który w bardzo szeroki i prosty sposób przedstawia sposoby i strategie wykorzystania marketingu internetowego.
Link do ankiety:
http://krzysztofluczak.wufoo.com/forms/kratka-ankieta/
Z góry dziękuję i serdecznie pozdrawiam.
Krzysztof Łuczak
Oskar K.

Oskar K. Pomocny frellancer

Temat: Ogłoszenia

Masz odłożone kilka set złoty ? Wiesz o tym że banki oferują na lokacie 3 % i tak nie wiadomo czy w którymś dniu nie powtórzy się sytuacja jaka miała miejsce na Cyprze lub w Meksyku. Ale jednak ty chcesz zarobić pieniądze w sposób pasywny (czyli taki jak na lokacie ) lecz denerwuje cie to że tak trudno znaleźć taką propozycje … To właśnie jest teraz możliwość poznania może jednej z lepszych a nawet najlepszych propozycji do inwestycji twojego kapitału. Sprawdź sam http://www.benefiter.pl/landing/najlepsze-sposoby-na-t...
Tomasz Górecki

Tomasz Górecki Project Management,
IT Interim
Management, Coaching

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Czasami przygotowujemy się do roli kierownika projektu przez lata, stopniowo dojrzewając i podglądając starszych kolegów. Bywa tak, że zanim przyjdzie nam poprowadzić osobiście projekt, to mamy już za sobą wieloletnie doświadczenie w roli członka zespołu i ukończone studia z zakresu zarządzania projektami. Bywa również tak, że życie stawia nas znienacka w roli project managera. Oczekiwanie sukcesu w stojącym przed nami przedsięwzięciu może być świetnym motywatorem do nauki lub stanowić przygniatający ciężar. W każdym z przypadków dwudniowe szkolenie „Praktyczne zarządzanie projektami” może stanowić solidną porcję konkretnej wiedzy, jak zmierzyć się z projektem. Program szkolenia powstał na bazie osobistych, wieloletnich doświadczeń w zarządzaniu, odnosi się również bezpośrednio do zbioru uznanego standardu PMBOK Guide. Mała grupa i warsztatowy charakter szkolenia zwiększają efektywność nauki.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 20-21 sierpnia, szkolenie dwudniowe
Miejsce: Warszawa

Czytaj więcej...
Dagmara Pakulska

Dagmara Pakulska Specjalista ds.
marketingu.

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam Was do skorzystania z usług świadczonych przez firmę e-City Vision.

e-City Vision to stosunkowo młoda i dynamicznie rozwijająca się firma, oferująca swoim Klientom szeroki wachlarz usług informatycznych i telekomunikacyjnych.

Zajmujemy się m.in:
-tworzeniem stron internetowych
-tworzeniem sklepów internetowych
-hostingiem WWW i FTP
-pozycjonowaniem
-dyskiem wirtualnym
-projektami graficznymi na potrzeby reklamowe i do druku
-szeroko pojętym programowaniem
oraz kampaniami informacyjnymi (SMS, Mailing, automatyczne Kampanie telefoniczne)

Zachęcam do odwiedzenia strony: e-cityvision.pl
Oraz do podejrzenia nas na FB: https://www.facebook.com/ECityvision



Wyślij zaproszenie do