Edyta Pazur

Edyta Pazur PCC ICF & CoachWise™
Certified Coach,
Trener Biznesu

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na sesje coachingowe.
Jestem certyfikowanym coachem metody CoachWiseTM, członkiem ICF.
Specjalizuję się w coachingu managerskim, kariery i talentów.
Pracuję z klientami osobiście, telefonicznie oraz na skype.
Pierwsze godzinne spotkanie bezpłatne.
Kontakt:
edyta.pazur@coaching4you.com.pl
Więcej informacji na: http://coachwroclaw.comEdyta Pazur edytował(a) ten post dnia 25.06.12 o godzinie 17:37
Elżbieta C.

Elżbieta C. Psycholog, trener
biznesu, coach

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy na BEZPŁATNE szkolenie prowadzone w ramach projektu "Kompendium Kompetencji Trenerskich" współfinansowanego z funduszy EFS.
AUTOPREZENTACJA TRENERA. PRACA Z GŁOSEM. WIZERUNEK TRENERA.
6-8.07.2012

Szkolenie 30-godzinne (Piątek: 10-18.30, Sobota: 9-18, Niedziela: 8.30-17.15)

Cel szkolenia: Uczestnicy szkolenia poszerzą swoje kompetencje z zakresu tworzenia interesujących, zapadających w pamięć wystąpień oraz mini-wykładów, z wykorzystaniem potencjału głosu oraz tworząc pozytywny wizerunek. Uczestnicy nauczą się jak tworzyć spójny wizerunek na zajęciach z WIZAŻYSTKĄ oraz uzupełnią wiedzę z zakresu higieny głosu, poprawnej dykcji i pracy z głosem na zajęciach ze SPECJALISTĄ OD EDYCJI GŁOSU

Kto może wziąć udział:
1. osoby zatrudnione na umowę o pracę w mikro, małym lub średnim przedsiębiorstwie
2. osoby prowadzące własną działalność gospodarczą w zakresie szkoleń
3. trenerzy szkolący na podstawie umów cywilno-prawnych

Niestety nie mogą brać udziału osoby, które korzystały już ze szkoleń z priorytetu POKL 2.2.2

Szczegóły: http://www.kkt.labpsych.pl , tel:12 341 04 55, 12 425 09 01
Zgłoszenia: przez stronę http://www.kkt.labpsych.pl lub na mila biuro@kkt.labpsych.pl
Leszek Szczepkowski

Leszek Szczepkowski Buduję biznes.

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie.

Z racji tego, że jeden obraz mówi więcej niż tysiąc słów - po prostu proszę zobaczyć to:


Obrazek


Jest to zrzut ekranu ze strony businessforhome.org, przedstawiający ranking momentum różnych firm network marketingu. Osoby, które robią to, wiedzą o co chodzi. Firma Organo Gold powstała w 2008 roku, a od 22 miesięcy jest numerem jeden pod względem tempa wzrostu i tempa rozwoju.

Żeby za dużo nie mówić o pieniądzach, po prostu pokarzę, o jakich kwotach rozmawiamy:


Obrazek


Zdjęcia pochodzą z jednej z niewielu rzetelnych stron przedstawiająca informacje o network marketingu. W pierwszej 15. najlepiej zarabiających partnerów firmy z kilku tysięcy innych firm są tu 4 osoby z OG, a dane pochodzą z lutego. Ze swoich źródeł wiem, że aktualnie 6 osób jest w pierwszej 15. A, jeżeli mówi Ci coś nazwisko Dexter Yager, to był on przez 21 lat na pierwszym miejscu najlepiej zarabiających dys
trybutorów branży mlm na świecie. W marcu został pobity przez Holtona Buggsa o 300 000 dol./msc. Nie wierz mi na słowo, zweryfikuj to. "Bullshit walks, money talks".

I teraz pojawia się, pierwszy raz w Twoim życiu, niepowtarzalna szansa. Masz dwa wyjścia: albo przejść obok tego obojętnie i za kilka lat żałować (to jak z zakupem akcji Coca Coli kiedy były po kilka centów) albo zainteresować się tym głębiej, sprawdzić, zweryfikować i zaangażować sięw projekt. A dlaczego?

Proszę spojrzeć: http://organogold-globalnet.com/

To oficjalna strona organizacji GLOBALNET, organizacji liderów szkolących przedsiębiorców networkingowych. 20 lat doświadczenia. Brak miejsca na pomyłki. Tylko najlepsza robota z najlepszymi z najlepszych. A dlaczego mogę tak twierdzić? Bo z firmą, której jeszcze nie ma w Polsce, zrobiliśmy Poziom Diamenta w 23 dni, bijąc niekwestionowanie rekord świata.

W Stanach jest ok. 100 organizacji diamentowych, w całej Europie (!) ok. 10. Pustynia. Rynek pusty. Przypada nam otwarcie rynków: Rosyjskiego, Ukraińskiego, Białoruś, Litwa, Łotwa, Estonia, Skandynawia, Belgia.

I teraz dlaczego piszę okazja? Bo firmy NIE MA JESZCZE W POLSCE! Obligatoryjnie ma pojawić się do 15. lipca 2012 roku, dopiero zaczynamy! Jesteśmy na samym początku, a osoby, które znają network wiedzą doskonale, że pierwsi zawsze zarabiają najlepiej. Naturalna kolej rzeczy. Dopiero od kilku tygodniu wprowadzamy produkt, powstaje zalążek systemu pracy i edukacji, pierwsze spotkania info...

Spróbuj przejść obok tego i nie zainteresować się. Możesz być pierwszy w Polsce i jednym z pierwszych w Europie we współpracy z takim gigantem. Takie okazje zdarzają się raz w życiu.

Często ludziom w firmach marketingu sieciowego nie idzie, mimo, że się starają. Dlaczego? Bo istnieje coś takiego jak "Cykl życia produktu" (odsyłam do Wikipedii). Na początku jest formowanie koncepcji, później pełna koncentracja. Kiedy w fazie koncentracji o produkcie wie ok. 1% społeczeństwa, tak kiedy następuje MOMENTUM, pojawiają się prężnie nowe poziomy, ludzie zarabiają ogromne pieniądze i... następuje okres stabilizacji, w którym to okresie, w zależności od firmy, wie o produkcie od 20 do 80% społeczeństwa. Tu trzeba się naprawdę usilnie napracować, żeby coś zarobić. Da się, oczywiście, ale naprawdę sporym nakładem pracy. My jesteśmy w fazie pomiędzy koncepcją a koncentracją. Kiedy za 2 lata ludzie będą robić kolejne diamenty, pomyśl, gdzie Ty wtedy będziesz? W domu przed telewizorem? Czy może w troszeczkę ciekawszym miejscu?

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, proszę o kontakt na mail: leszekszczepkowski@gmail.com lub pod numerem telefonu: 792-842-521

Porozmawiamy, wprowadzę w temat i będziemy mogli się spotkać.

Skorzystaj z szansy już dziś!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

W naszej ofercie znajdą Państwo:

- Wizualizacje architektoniczne

-Wizualizacje produktów i obiektów

- Atrakcyjne logotypy i projekty maieriałow informacyjnych

- Infografiki

- Animacje 2D i 3D

Gwarantujemy profesjonalizm i wysoką jakość, zapraszamy!Łukasz Hein edytował(a) ten post dnia 20.08.12 o godzinie 09:52
Katarzyna Krawczyk-Woźniak

Katarzyna Krawczyk-Woźniak Marketing&PR
Manager,
Dziennikarz, Digital
marketing + E-...

Temat: Ogłoszenia

PICTURA.TV Agencja Kreatywna, http://pictura.tv

Meldujemy gotowość do nawiązania współpracy biznesowej :)
Zajmujemy się szeroko pojętym projektowaniem wizerunkowym i graficznym, w INDYWIDUALNYM i INNOWACYJNYM kierunku. Oferujemy NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI usługi związane z tworzeniem filmów reklamowych i animowanych, prezentacji multimedialnych, grafiki projektowej, identyfikacji wizualnej, portali www...
Motywują nas oryginalne zamówienia, wyzwania jakie przed nami Państwo stawiacie, ale nie stronimy od typowych projektów wykonywanych szybko i rzetelnie.
Nie tworzymy projektów z gotowych szablonów!
Każdy projekt tworzymy od podstaw po wnikliwych konsultacjach z Państwem. Dzięki temu mają Państwo pewność, że projekt będzie posiadał indywidualny charakter...

Chętnie przedstawię naszą firmę i ofertę osobiście :)

Katarzyna Krawczyk - manager ds. marketingu i PR
tel.kom.: 504 046 202
email: k.krawczyk@pictura.tv
http://pictura.tv
Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: Ogłoszenia

[NOWE SZKOLENIE KLUBÓW EDDU]: Inteligencja relacji


Obrazek


W domu, w szkole, w pracy, na ulicy, w Internecie, w sklepie są ludzie, rozmawiają, poznają się, budują relacje. Chłopak, dziewczyna, przyjaciel, przyjaciółka, mąż i żona, dzieci, rodzice, nieznajomi – Każdy z nas codziennie nawiązuje relacje z innymi ludźmi, a ich jakość… no właśnie co z jakością?

Zapraszam Cię na najbliższy klub gdzie dowiesz się jak wznosić swoje relacje na wyższe poziomy a ponad to:

-> doświadczysz jak całym sobą czuć i przeżywać rolę, którą odgrywasz - to absolutna podstawa do wygenerowania silnego stanu, który magnetycznie przyciąga inne osoby,

-> nauczysz się i przećwiczysz z innymi, zasady tworzenia mądrych relacji, opartych na: otwartości i uczciwym rozmawianiu o swoich uczuciach przez co stworzysz solidny fundament do budowania kolejnych istotnych dla Ciebie aspektów dalszej relacji,

-> zrozumiesz różnicę w odbiorze ludzi na poziomie intencji i zachowania przez co łatwiej będziesz się dogadywał,

-> będziemy brali pod lupę najczęściej występujące mechanizmy które funkcjonują w związkach (kłótnie, kat-ofiara, nauczyciel-uczeń, uległy-poddany) oraz poznasz narzędzia jak z nich wychodzić,

-> odkryjesz swoje oczekiwania na poziomie wartości, będziesz mógł świadomie nimi zarządzać przez co łatwiej będziesz komunikował to co jest dla Ciebie istotne w relacjach z innymi

-> okodkryjesz lustro, jakim druga osoba jest dla ciebie i zrozumiesz jak uczyć się od każdej napotkanej osoby

Inwestycja:
39 zł

Logistyka, zapisy i terminy znajdziesz na:
www.eddu.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do zapoznania się za darmo z filmami traktującymi o marketingu hoteli. Również do subskrybowania naszego kanału na YouTube http://www.youtube.com/user/HoteldoradcaTV/featured
A już dzisiaj trwają konsultacje-online w naszym serwisie http://hoteldoradca.pl. Gdzie osoby z którymi wywiady możecie obejrzeć poniżej, są do waszej dyspozycji.

Paweł Tkaczyk Midea - Budowa Marki Hotelu
http://www.youtube.com/watch?v=mMvd4Cd5b54
Link do konsultacji http://hoteldoradca.pl/articles/299

- Co powinno być punktem wyjścia przy kreowaniu wizerunku firm.
- Na czym polega opowiadania strategia marki.
- Czynniki wpływające na poziom oczekiwań klienta.

Budowa wizerunku hotelu w internecie - Tomasz Popów KMP Group
http://www.youtube.com/watch?v=8rFoVLR-uMM
Link do konsultacji http://hoteldoradca.pl/articles/296

- Możliwości Internetu w budowaniu przewagi konkurencyjnej.
- Narzędzia marketingu internetowego.
- Najczęściej popełniane błędy przy kreowaniu wizerunku hotelu.

Video promujące firmę - moda czy najbardziej efektywna forma marketingu? - Grzegorz Zięba Ikona Studio
http://www.youtube.com/watch?v=igdIKyd5wl8&feature=plcp
Link do konsultacji http://hoteldoradca.pl/articles/307

- Co jest najskuteczniejszą formą reklamy firmy?
- Jak kreacja wideo wpływa na rozpoznawalność marki.
- Przyczyny wzrostu oglądalności kampanii wideo w internecie.
Aleksandra Troczewska

Aleksandra Troczewska handlowiec,
specjalista ds.
obsługi klienta

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Osoby zainteresowane szkoleniem z zakresu IT zapraszam do kontaktu ;)
Ofertę chętnie wyślę na adres e-mail.

Pozdrawiam,

Aleksandra Troczewska

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Dodatkowo otrzymujesz

50% rabatu na dowolne Szkolenie Otwarte z naszej oferty oraz…

10% rabatu na udział całej Akademii SET® - Szkoła Trenerów Biznesu + Szkoła Coachów Biznesu oraz…

100% gwarancji zadowolenia - możesz zrezygnować bez żadnych kosztów oraz …

raty 0% - opłaty możesz rozłożyć na ustalane indywidualnie raty bez dodatkowych opłat oraz …



Więcej informacji o promocji znajdziesz tutaj: Strona Promocji....


Serdecznie zapraszam

Karolina Koseska
www.GrupaSET.pl
Maria Wysoczan

Maria Wysoczan były inspektor,
urząd gminy

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszam do programu inwestycyjnego.
Wszystkie wiadomości i materiały szkoleniowe oraz link do rejestracji można znaleźć na stronie

http://jusstbp.manifo.com/

program sprawdzony , wypłaty także.
Małgorzata Książek

Małgorzata Książek doświadczenie i
pasja

Temat: Ogłoszenia

Witajcie,

Szukam mobilnych handlowców i kierowników sprzedaży na łódzkie, warmińsko-mazurskie i podlaskie.
Katarzyna Wolska

Katarzyna Wolska
http://marketingwpig
ulce.pl/

Temat: Ogłoszenia

Jeżeli chcesz w pełni profesjonalnie zaprezentować swoje szkolenie/ ofertę jesteśmy do Twojej dyspozycji.


Obrazek


http://shapelydesign.pl/ - mądre rozwiązanie Twoich dylematów.
Jakub Perkowski

Jakub Perkowski Właściciel,
crmspin.pl

Temat: Ogłoszenia

Szukasz pracy?

Doradcy Public Relations oferują współpracę przy rekrutacji klientów na szkolenia otwarte oraz szkolenia zamknięte (dedykowane dla firm i organizacji). W pierwszym, próbnym okresie (3 miesiące) wynagrodzenie prowizyjne od każdego pozyskanego uczestnika szkolenia. Po okresie próbnym dla najlepszych rekruterów przewidujemy stałą współpracę/pracę na wspólnie określonych zasadach uzależnionych od osiąganych wyników.
Proszę przysłać swoje zgłoszenie na adres e-mail: biuro@doradcypr.pl
Więcej informacji telefonicznie: 22 692 43 04 lub 602 120 467.

Odwiedź nas na:
http://doradcypr.pl
http://facebook.com/DoradcyPublicRelations

Pozdrawiam
Jakub Perkowski

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Elżbieta C.

Elżbieta C. Psycholog, trener
biznesu, coach

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy na BEZPŁATNE szkolenie prowadzone w ramach projektu "Kompendium Kompetencji Trenerskich" współfinansowanego z funduszy EFS.
IDENTYFIKACJA POTRZEB SZKOLENIOWYCH
14-15.07.2012

Szkolenie 20-godzinne (Sobota: 10-18.30, Niedziela: 8.30-17.15)

Cel szkolenia:
Identyfikacja potrzeb szkoleniowych to pierwszy element w procesie szkoleń pracowników. Pełna analiza odbywa się na trzech poziomach: organizacyjnym, zawodowym, indywidualnym. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak skutecznie identyfikować potrzeby uczestników szkoleń. Nauczą się jak patrzeć na organizację w ujęciu systemowym oraz pozna różnorodne narzędzia identyfikowania potrzeb.

Kto może wziąć udział:
1. osoby zatrudnione na umowę o pracę w mikro, małym lub średnim przedsiębiorstwie
2. osoby prowadzące własną działalność gospodarczą w zakresie szkoleń
3. trenerzy szkolący na podstawie umów cywilno-prawnych

Niestety nie mogą brać udziału osoby, które korzystały już ze szkoleń z priorytetu POKL 2.2.2

Szczegóły: http://www.kkt.labpsych.pl , tel:12 341 04 55, 12 425 09 01
Zgłoszenia: przez stronę http://www.kkt.labpsych.pl lub na mila biuro@kkt.labpsych.pl
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zapraszam serdecznie na nasze szkolenia otwarte:


Obrazek


Zarządzanie stresem 12.07.2012 Warszawa

Celem szkolenia jest zmiana w postrzeganiu a także odczuwaniu objawów stresu.
Na treningu antystresowym skupiamy się na zwiększaniu świadomości objawów występujących w ciele,
oraz informacji jakie niosą ze sobą. Uczestnicy przećwiczą szereg technik relaksujących służących
do codziennego relaksu oraz techniki służące do stosowania podczas objawów silnego stresu. Podczas
warsztatu prowadzone będą treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć,
w pozycji leżącej).

Psychologia sprzedaży - warsztat praktyczny 18.07.2012 Warszawa

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży opartych o skuteczną
argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić
im ich zadanie.Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem, sprzedają
produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim lub przez telefon.

Trening umiejętności menedżerskich 20.07.2012 Warszawa

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie wiedzy
jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi
jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory,
kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

JUŻ TERAZ W NASZEJ OFERCIE PAKIET SZKOLEŃ PRINCE2® W TYDZIEŃ !!!

Serdecznie zapraszamy na szkolenie akredytowane z metodyki PRINCE2® łączące oba poziomy zaawansowania: Foundation oraz Practitioner. Kurs trwający 5 dni oferujemy Państwu w promocyjnej cenie 3800 zł netto. Zaledwie w tydzień możecie Państwo zostać posiadaczami międzynarodowych certyfikatów APM Group obu poziomów: PRINCE2® Foundation oraz PRINE2® Practitioner.

Najbliższe szkolenie odbędzie się w Krakowie w terminie 23-27.07.2012r.

Oferujemy również Państwu możliwość wzięcia w jednej części kursu PRINCE2®Foundation lub PRINCE2®Practitioner z 10% rabatem.

Szkolenie PRINCE2®Foundation 2340 PLN netto ( cena standardowa 2600 PLN netto)
Szkolenie PRINE2® Practitioner 1980 PLN netto ( cena standardowa 2200 PLN netto)

Adresaci
Szkolenie skierowane jest do osób, które:
• są kierownikami projektów
• są członkami zespołów projektowych
• są menedżerami zaangażowanymi w proces wsparcia i nadzoru kierownika projektu
• chcą podnieść swoje kwalifikacje w zakresie zarządzania projektami

Korzyści
Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie:
• potrafił wykorzystać techniki i narzędzia stosowane w projektach realizowanych zgodnie z PRINCE2®
• potrafił dobrać odpowiednie elementy metodyki PRINCE2® do określonych sytuacji w projekcie
• efektywniej zarządzał ryzykiem zarówno biznesowym, jak i projektowym
• potrafił kontrolować przebieg projektu

W razie dodatkowych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Kontakt z biurem:
e-mail: biuro@inprogress.pl
tel.: 123 579 579
strona internetowa:
http://inprogress.pl

PRINCE2® jest zarejestrowanym znakiem handlowym Kancelarii Premiera Wielkiej Brytanii (UK Cabinet Office). Swirl logo™ jest znakiem handlowym Kancelarii Premiera Wielkiej Brytanii (UK Cabinet Office).
Piotr B.

Piotr B. Właściciel Firmy
SANEX Hurtownia BHP
Gliwice

Temat: Ogłoszenia

Witamy jesteśmy nowo otwarta hurtownią bhp w Gliwicach .Współpracujemy z największym import__erem artykułów bhp w Polsce .Szukamy które są zainteresowane nawiązaniem z nami współpracy realizujemy wszystkie zamówienia .W razie braku towaru w Hurtowni zamówienia realizowane są do 3 dni roboczych .Sprzedajemy pojedyncze sztuki ,przy pełnych zbiorczych opakowaniach i regularnych co miesięcznych zamówieniach udzielamy rabatów .Sprzedajemy rękawice robocze ,buty robocze ,okulary ochronne ,pasty bhp,ubrania robocze ,ochronniki słuchu ,kaski i wiele innych artykułów bhp.W razie zainteresowania prosimy o napisanie jaki asortyment intercesje państwa a nasza firma sporządzi ofertę .

Przykładowe ceny przy zakupie 1 sztuki /pary CENY SA CENAMI BRUTTO

buty robocze z metalowym podnoskiem od 54 zł

ochronniki słuchu od 6,5 zł

nakolanniki ochronne od 9 zł

rękawice nitrylowe idealne dla mechaników od 1,80 zł

pasty bhp 0,5 kg od 1,30 zł

rękawice spawalnicze od 7 zł

rękawice wzmacniane skórą z jednej strony od 2,99 zł

rękawice całe ze skóry od 5,50 zł

rękawice pokryte gruba warstwa PCV od 1.50 zł

rękawice typu dragon od 1,90 zł

rękawice cienkie nitrylowe od 1,20zł



TO NIE PROMOCJE JESTEŚMY HURTOWNIA NIE TYLKO Z NAZWY ALE I TEZ Z CEN

Kontak

SANEX Hurtownia BHP

ul Snopowa 23

44-141 Gliwice-Bojków

gg 6288550

sanexhurtowniabhp@wp.pl

tel 727-666-889
Łukasz Zegar

Łukasz Zegar Dyplomowany Coach,
Trener Zarządzania
Sprzedażą

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do współpracy firmy, które chcą rozwijać podnosić swoje wyniki sprzedaży, usprawnić zarządzanie, podnieść kompetencje pracowników. Zachęcam do bezpośredniej współpracy z trenerem sprzedaży i zarządzania. Oferuję szkolenia dla handlowców, menedżerów, pracowników biurowych i produkcyjnych, zarządzanie działami call-center, współpracę menedżerską, tworzenie strategii sprzedaży, mentoring, tworzenie systemów franczyzowych, motywacyjnych. Już dziś warto zaplanować przyszłe wyniki. Zapraszam do kontaktu i współpracy.
Łukasz Zegar
tel. 695931276
strona: http://lukasz-zegar.eu
e-mail: l.zegar@lukasz-zegar.eu

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Dofinansowane w 80 procentach szkolenia "Marketing internetowy" to aż 7 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

III. Koszty

Pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw – 643,82 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 20 proc. kosztów szkoleń - 80 proc. dofinansowania ze środków UE).
Pracownicy średnich przedsiębiorstw – 965,72 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 30 proc. kosztów szkoleń - 70 proc. dofinansowania ze środków UE).

Koszt obejmuje 7 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie przy ul. Królewskiej w miesiącach sierpień-wrzesień; dokładne daty zostaną wyznaczone po konsultacjach z Uczestnikami.



Wyślij zaproszenie do