konto usunięte
Dawid Martynowski Ambitny Manager
Paulina
G.
Harvard Business
Review Polska
Temat: Ogłoszenia
Witam serdecznie,Zapraszam wszystkich zainteresowanych prowadzeniem działań marketingowych na facebooku na szkolenie prowadzone przez osoby, które na ten temat wiedzą najwięcej.
Paweł Karaś - Head of Facebook Sale, ARBOinteractive Polska
Michał Wiśniewski Account Executive, ARBOinteractive Polska
Opis Szkolenia
Facebook – dlaczego dominuje w rzeczywistości Social Media?
Połączenie teorii z praktyką - indywidualne ćwiczenia
Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu pokazanie korzyści wynikających z prowadzenia działań marketingowych na portalach społecznościowych. Prowadzący głównie skupią się na facebooku, gdzie pokażą całą gamę narzędzi, które uczestnicy będą mogli wykorzystać w przyszłości do planowania kampanii, prowadzenia funpage'a, a także analizować statystyki.
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się:
Jak prowadzić udane działania w najpopularniejszych społecznościach?
Jak projektować strategię obecności marki w Social Media?
Jak założyć fanpage i korzystać z Facebooka jako marka?
W jaki sposób założyć kanał marki na YouTube?
Jak działają aplikacje na Facebooku?
Jak budować zasięg działań w mediach społecznościowych?
Jak mierzyć działania w społecznościach?
W jaki sposób uniknąć kryzysów w social media?
Co zrobić, by napisać dobry brief na działania marki w społecznościach?
Program/zakres szkolenia
Media społecznościowe,
Dlaczego warto? Przykłady udanych i nieudanych kampanii.
Co wolno a czego nie wolno w social mediach?
Od czego zacząć? Podstawy działań w społecznościach.
Reklama w serwisach społecznościowych.
Aplikacje i gry społecznościowe.
Kryzysy w social mediach.
Jak napisać bref na social media?
Projektowanie skutecznej kampanii w social mediach.
Pomiar efektywności działań w social media,
Indywidualne ćwiczenia przy komputerach.
Adresaci
Specjaliści ds. marketingu i PR,
Specjaliści od e-marketingu,
Brand managerowie,
Managerowie ds. komunikacji,
Właściciele małych i średnich firm poszukujący nowych środków budowania relacji z konsumentami,
Sympatycy social media,
Koszty/promocje
Cena: 1 600 pln + VAT UWAGA!!!
Uwaga!!! podając podczas rejestracji hasło Goldenline gwarantujemy 20% rabatu - 1280 zł netto.
* dodatkowo dajemy Państwu możliwość negocjacji ceny przy zgłoszeniu kilku osób z firmy
Dodatkowe informacje
Strona www
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/25-26-05-201...
Kontakt do koordynatora szkolenia:
Paulina Groszyk
Specjalista ds. organizacji i promocji szkoleń
tel: 22 3929392
fax: 22 2442537
e-mail: szkolenia@multitrain.pl
Zofia Kopka
Lech Tkaczyk
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia
Polecam PODSTAWY BADAŃ MARKETINGOWYCH - Zbigniewa Mazura... Stopień rozwinięcia problematyki pozwala na korzystanie z publikacji zarówno studentom jak i przedsiębiorcom prowadzącym działalność gospodarczą, którzy chcieliby poszerzyć swoją wiedzę o badaniach rynkowych.
Ewa
Chimiczewska
Epena - fotografia
reklamowa, ślubna,
biznesu
Temat: Ogłoszenia
Studio fotografii "Epena" zaprasza do współpracy.Nasz zespół łączy pasję kreacji z zachwytem nad codziennością. Fotografia (i film) stały się naszym sposobem na życie. W centrum zainteresowania postawiliśmy człowieka w jego wielorakich kontekstach i przestrzeniach. Stąd nasza oferta dotyczy kilku obszarów: reklamy, biznesu i ślubów.
więcej tu --> http://epena.plEwa Chimiczewska edytował(a) ten post dnia 17.05.11 o godzinie 13:20
Marek Ulman e-marketer
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia
Droga Przyjaciółko, Drogi Przyjacieluczy nie byłoby wspaniale, gdybyś przestał martwić się przyszłością, wyciągnął naukę z przeszłości i zaczął wreszcie żyć tu i teraz?
Zapraszamy Cię na wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju warsztat pt.:
„Jak poprawić jakość swojego życia”
w czasie którego:
->dowiesz się, czym tak naprawdę są: indywidualność, akceptacja, odpowiedzialność i spokój oraz jak wpływają na Twoje życie
->poznasz role, jakie grasz w swoim życiu i nauczysz się z nich korzystać
->nauczysz się rozpoznawać i zmieniać mechanizmy rządzące Twoimi zachowaniami przez co poprawisz swoje relacje z samym sobą i otoczeniem
->przekonasz się, jak Twoje myśli kształtują obraz rzeczywistości i kiedy warto zakwestionować swój sposób myślenia
->odkryjesz czym są przekonania, emocje, wartości i jak je interpretować i zmieniać tak, by Ci służyły i pomagały zamiast przeszkadzać
->zobaczysz w jaki sposób środowisko, w którym się aktualnie znajdujesz tworzy Twoją osobowość i jak to wykorzystać w życiu zawodowym i prywatnym
Szczegóły warsztatu:
http://www.sebbardzal.pl/joomla/index.php?option=com_c...
Czekamy na Ciebie
Lech Tkaczyk
Paweł
O.
coach, manager
klubów eddu
Ewelina
S.
Specjalista ds. PR i
organizacji eventów,
Onet.pl
Temat: Ogłoszenia
Zapraszamy serdecznie na bezpłatne spotkania networkingowe połączone ze szkoleniami organizowane w ramach projektu Kalendarz Sukcesu.Podczas najbliższego spotkania weźmiemy udział w szkoleniu przygotowanym przez Clickcommunity (Dywizja Korporacji Art World) pt.: "Social media dla MŚP czyli jak zaistnieć w sieci?"
Na szkoleniu dowiesz się między innymi:
Jak i dlaczego warto promować się w mediach społecznościowych?
Dlaczego warto założyć profil firmowy na Facebooku ?
Jak kreować swój wizerunek internecie żeby przyciągać potencjalnych klientów?
Aplikacje na Facebooku - dlaczego warto w nie inwestować?
Na spotkanie zapisz się tutaj: http://www.kalendarzsukcesu.pl/meetings
Termin: 26 maja (czwartek) godz. 18:00 Kraków, Podgórski Domu Fotografii, ul. Limanowskiego 11
Spotkanie jest bezpłatne.
Ilość miejsc ograniczona!
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia
BUSINESS MIXER & LADIES FASHION EVENINGWarsaw Concierge Group ma przyjemność zaprosić Panie na business mixer oraz wiosenne warsztaty
z zasad stylu i etykiety biznesowej w oparciu o protokół dyplomatyczny.
Spotkanie networkingowe jest zaprojektowane z myślą o kobietach i ich potrzebach. Daje możliwość poszerzenia sieci swoich kontaktów, wymiany doświadczeń i spędzenia miłego wieczoru.
W miłej, kameralnej atmosferze przy lampce wina zostaną poruszone następujące tematy:
• Etykieta garderoby biznesowej
• Rola stroju w życiu zawodowym
• Analiza kolorystyczna oraz dobór fasonów
• Dodatki jako element kreowania spójnego wizerunku
Panie, które weźmą udzial w spotkaniu będą mogły skorzystać z indywidualnych porad stylisty i kreatora wizerunku – Piotra Sałaty
Ekspert przedstawi zasady dobrego stylu, opowie o panujących trendach, a także doradzi jak w życiu codziennym zawsze perfekcyjnie wyglądać.
Warsztaty służą lepszemu samopoznaniu, wyrażeniu siębie po przez odpowiedni dobór stroju i dodatków.
Na zakończenie spotkania każda z Pań otrzyma miły upominek.
Termin: 07.06.2011, godz. 19
Miejsce: Warsaw Concierge Group, Wilcza 22/8
Czas trwania: 3 godziny
Cena: 200 zł
W związku z limiowaną liczbą miejsc prosimy o rezerwację miejsca.
Zgłoszenia prosimy przesyłać do 21.05.2011. Obowiązuje rezerwacja poprzez przedpłatę. Numerkonta bankowego Bank Handlowy 7 9 1 0 3 0 0 0 1 9 0 1 0 9 8 5 3 0 0 0 3 1 0 1 6 8 W tytule przelewu prosimy podać imię oraz nazwisko. Istnieje możliwość wystawienia rachunku dla firmy.
W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt.
Osoba kontaktowa:
Izabela Czarzasta
tel. 694.785.645
i.czarzasta@warsawcg.com
Basia
L.
e-PR, e-marketing,
SM, grafika i www
Temat: Ogłoszenia
Witam,poszukuję pracy w dziale marketingu, komunikacji internetowej, promocji lub PR na terenie Warszawy. Mam doświadczenie w pracy w agencjach marketingowych, samodzielnie prowadziłam kampanie PR dla klientów z różnych branż. Tworzyłam strategie dla klientów potencjalnych oraz prezentacje, które następnie przedstawiałam wraz z ofertą na osobistych spotkaniach z nimi. Mam ukończone studia kierunkowe (dziennikarskie ze specjalnością marketing i internet), znam HTML, prowadziłam stronę i bloga w systemie CMS (Wordpress), do tego mam duże doświadczenie graficzne. Jestem kreatywna, szybko nawiązuję dobre relacje z ludźmi. Mam możliwość podjęcia pracy od zaraz.
Więcej szczegółów na moim profilu, CV chętnie doślę mailem.
Beata Emmer Szukam partnerów
Temat: Ogłoszenia
Poszukuje Liderów sprzedarzy bespośredniej,zainteresowanych prowadzić samodzielnie Firmę.
Możliwoś własnego logo oraz kreacji własnego plany wynagrodzeń.
CV proszę na email b.emmer@el-lux.de
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia
Spedycja międzynarodowa i krajowa, pełna obsługaTransport morski - drobnica od 1m3, kontenery, morsko-lotniczy
Transport lotniczy - każdy port, każde miejsce, przesyłki cargo i przesyłki kurierskie w dowolnych kierunkach również z pominięciem Polski
Transport drogowy - cało-samochodowy od Kazachstanu po Irlandię, drobnicowy - cała Europa, do-ładunki, dostawy paczkowe i paletowe, dystrybucja
Transport kolejowy - Kazachstan, Uzbekistan, Tadżykistan, Iran, Azerbejdżan, Irak
Transport krajowy - pełno-samochodowy,kurierski-paczki
Odprawy celne - własne Gdynia, Gdańsk, Okęcie, Warszawa Utrata, uproszczone, także Hamburg, Bremenhaven, Frankfurt, Rotterdam, Antwerpia
Przeładunki pod kontrolą celną - np. Szwajcaria, Norwegia - Rosja
Przewozy samochodów i motorów z pełna obsługą po obu stronach
Wyszukiwanie towarów w Chinach i Egipcie- polski przedstawiciel
Uprawnienia operatora pocztowego, certyfikat IATA, FIATA, AEO
Zapytania proszę kierować na mail: ocean@makro-service.com.pl
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia
Już za tydzień szkolenie "Narzędzia w Procesie Testowym"!!!W czasie szkolenia podczas omawiania poszczególnych rodzajów narzędzi podawane są konkretne ich przykłady zarówno wiodących komercyjnych dostawców, jak również wiele narzędzi z rodziny Open Source. Wiedza zdobyta podczas szkolenia umożliwia uporządkowane, systematyczne analizowanie własnych potrzeb w zakresie automatyzacji oraz oceny, jakie narzędzia najlepiej potrafią je zaspokoić.
Dodatkowo uczestnicy szkolenia mają możliwość uzyskania certyfikatu SQAM Tool Specialist poświadczającego zdobytą podczas szkolenia wiedzę.
Wszelkie szczegóły na stronie: http://sqam.org/narzedzia-w-procesie-testowym-warszawa
Zapraszam!
Łukasz Mariusz
Bieliński
Trener biznesu i
sprzedaży - Massive
Sales,
Temat: Ogłoszenia
Wejdź na wyższy poziom WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH - UP TIME DAYJuż 2 lipca 2011 w Warszawie
Zacznij przemawiać bez stresu, odczuwając spokój i jasność umysłu.
Zwiększ swoją kreatywność, inteligencję i błyskotliwość podczas wystąpień.
Rozpędź swój umysł - wejdź w stan UP TIME (Flow) i rozpłyń się w przyjemnym procesie, gdzie będziesz miał dostęp do wszystkich swoich zasobów.
A wszystko to poznasz we wspaniałym procesie specjalnych ćwiczeń oraz elementów Teatru Improwizacyjnego.
Na szkoleniu będziesz korzystać z technik:
- Number Game;
- NASA Game;
- ALPHABET Game;
- warsztatu Teatru Improwizacyjnego;
Dodatkowo nauczysz się:
-technologicznie opowiadać historie by porywać tłumy;
-tworzyć metafory, aby przekazywać ludziom swoje idee także na poziomie podświadomym;
-prowadzić lepiej swoje wystąpienia publiczne;
Dzięki wejściu w stan UP TIME:
-zwiększysz stoją kreatywność, inteligencję, błyskotliwość;
-będziesz czuł spokój podczas wystąpień publicznych i innych kontekstach życie gdzie będziesz spotykać ludzi;
-wyostrzysz zmysły - będziesz widział i słyszał więcej, będziesz mógł włpywać na swoje emocje;
-uwolnisz się od niepotrzebnych dialogów wewnętrznych oraz stresu;
-przyśpieszysz swoje myślenie - czas jakby zwolni swój bieg;
Zapisy i szczegółowe informacje dotyczące szkolenia znajdziesz na: http://massivesales.pl/Massive_Sales/Up_Time_Day.html
Julia
M.
Progress Project Sp.
z o.o.
Temat: Ogłoszenia
Serdecznie zapraszamy na szkolenia z zakresu umiejętności interpersonalnych:
Zaawansowane negocjacje
Negocjacje zakupowe i zarządzanie dostawcami
Negocjacje międzynarodowe w biznesie
Zastosowanie Excel w biznesie
Skuteczna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów w zespole
Zarządzanie projektami zadaniowymi w oparciu o metodykę PMI
Kierowanie zespołem pracowniczym
Zarządzanie czasem własnym - organizacja i podnoszenie efektywności pracy
Zarządzanie stresem i kontrolowanie emocji
Efektywne przetwarzanie informacji w biznesie
MS PowerPoint - tworzenie prezentacji biznesowej
Trening dla trenerów - Warsztaty trenerskie
Warsztat kierowniczy dla brygadzisty/mistrza produkcji
Negocjacje handlowe
Trening ekspresji społecznej - doskonalenie ekspresji i charyzmy w warunkach ekspozycji publicznej
Logistyczna obsługa klienta z elementami postępowania w zakresie reklamacji
Sztuka autoprezentacji i prowadzenia spotkań
Techniki negocjacji i wywierania wpływu przez telefon
Warsztat kierowniczy dla brygadzisty/mistrza magazynu
MS Excel - poziom podstawowy
Budowanie i motywowanie zespołów - warsztaty praktyczne
Asertywność w relacjach biznesowych
Tabele przestawne, czyli jak skrócić czas przygotowania i podnieść efektywność analiz. Praktyczne warsztaty z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel
Dlaczego Progress Project, co nas wyróżnia:
- W każdym, kolejnym roku realizujemy coraz więcej szkoleń i projektów, co motywuje nas do ciągłego doskonalenia i wytężonej pracy, aby nadal być dla Państwa solidnym partnerem biznesowym,
- Posiadamy najlepszych specjalistów i ekspertów dedykowanych do projektów szkoleniowo-doradczych,
- Najwyższa jakość obsługi i zadowolenie Klienta są dla nas priorytetem (jesteśmy w trakcie wdrażania ISO 9001),
- Wspieramy wprowadzanie zmian i inspirujemy do zmian, ale tylko wtedy, gdy jest to konieczne,
- Podejmujemy się tylko tych działań szkoleniowych i doradczych, dzięki którym nasi Klienci osiągną mierzalne efekty biznesowe.
ODBIERZ RABAT 5% - 20%
Zapytania/zgłoszenia:
marketing@progressproject.pl
22 829 55 55
http://progressproject.pl
http://www.goldenline.pl/forum/progress-project
Michał
Brennek
Project Manager,
Trener i Coach @
brennek.com
Temat: Ogłoszenia
Zarządzanie projektami metodą PMI - za pół ceny - tylko 1300zł jeśli powołacie się na moje nazwisko. Szkolenie 8 - 10 czerwca w Warszawie. Ja idę, prowadzi mój zaprzyjaźniony trener - warto polecam.http://jsproject.pl/szkolenia/259-zarzadzanie-projekte...