Łukasz P.

Łukasz P. Art Director

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Jako naczelny grupy hamahakki – freelance group, działającej w sektorze usług internetowych, specjalizującej się w projektowaniu stron internetowych, e-marketingu, brandingu oraz wizualizacji 3d, chciałbym zaprosić do zapoznania się z naszą ofertą pod adresem http://hamahakki.com.

Naszym celem jest dostarczanie kompleksowej pomocy klientom indywidualnym jak i biznesowym. Dodatkowo udzielamy outsourcingu agencjom interaktywnym oraz domom produkcyjnym.

Serdecznie zapraszam

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Zapraszamy na szkolenie - praktyczny warsztat prowadzony przez Renatę Turską, eksperta od programów lojalnościowych:
Programy lojalnościowe - tworzenie i wdrażanie

30 maja 2012, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum
Cena netto 790 zł, szkolenie 1-dniowe

Szkolenie przeznaczone dla:

dyrektorów, kierowników i specjalistów ds. marketingu,
dyrektorów i menedżerów sprzedaży
menedżerów i specjalistów ds. programów lojalnościowych
specjalistów odpowiedzialnych za komunikację z klientami
specjalistów z agencji reklamowych, przygotowujących programy lojalnościowe
menadżerów zarządzających CRM oraz odpowiedzialnych za budowanie relacji z klientami.

Korzyści i gwarantowany rozwój umiejętności:
Organizacja i budowa programu lojalnościowego
Analiza marki i przedsiębiorstwa na potrzeby programu lojalnościowego
Segmentacja i budowa profilu klienta kluczowego
Planowanie kampanii informacyjnej, zarządzanie komunikacją
Budowanie schematów atrakcyjnego nagradzania
Zarządzanie zmianą w programie
Raportowanie i analityka

ZOBACZ PROGRAM SZKOLENIA: Programy lojalnościowe – tworzenie i wdrażanie

Polecamy również szkolenie zaawansowane pod kątem prawno-podatkowym z tej kategorii:
Programy lojalnościowe, konkursy, loterie – organizacja i obsługa prawno-podatkowa


Akademia Marketingu ATRIUM ● Firma szkoleniowa Warszawa ● Szkolenia marketing i biznesowe

www.SzkoleniaAtrium.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Akademia Marketingu ATRIUM organizuje otwarte oraz zamknięte dla firm w siedzibie firmy lub w dowolnym miejscu w Polsce (organizujemy również szkolenie wyjazdowe).
Przygotowujemy je na konkretne zamówienie, analizując razem z trenerem potrzeby szkoleniowe firmy w oczekiwanej tematyce. W przygotowaniu dedykowanego programu uwzględniamy specyfikę firmy oraz branży, w której działa.

Nasi to eksperci – praktycy marketingu, konsultanci biznesowi, wykładowcy na studiach magisterskich, podyplomowych i MBA.

ZOBACZ PEŁNĄ OFERTĘ:
Szkolenia zamknięte dla firm

Szkolimy z następujących kategorii tematycznych:
Programy lojalnościowe - tworzenie i funkcjonowanie; konkursy, loterie – organizacja, kwestie prawne i podatkowe
Psychologia marketingu, reklamy i zachowań konsumenckich
Negocjacje w biznesie, wystąpienia publiczne i prezentacje
E-marketing: tworzenie serwisów, usability, e-mail marketing, kampanie reklamowe w internecie
Marketing w social mediach i strategie obecności firm i instytucji – Facebook, Google+, Nasza Klasa
Strategia marketingowa i controlling marketingowy

Zapraszamy serdecznie do kontaktu – doradzimy, wyjaśnimy wątpliwości, pomożemy dobrać szkolenie, z którego będziecie Państwo zadowoleni.

Koordynatorzy szkoleń:
Monika Kwaśnik
monika.kwasnik@szkoleniaatrium.pl, tel. 607 710 797
Beata Skorubska
beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl, tel. 530 502 000

Akademia Marketingu ATRIUM ● Firma szkoleniowa Warszawa ● Szkolenia marketing i biznesowe

www.SzkoleniaAtrium.pl
Łukasz Zamorski

Łukasz Zamorski Doradca Biznesowy,
Play

Temat: Ogłoszenia

Rafał Duda:
Szukam drukarni w celu podjęcia stałej współpracy. Przede wszystkim drukowanie ulotek, bannerów, wizytówek. Małe nakłady, ale częste zamówienia.

Drukarnia najlepiej ze stolicy, ale nie koniecznie. Możecie coś fajnego zaproponować - w szczególności zależy mi na jakości wydruku.
Ostatnio podjąłem współpracę z Cathrin (http://cathrin.pl) - myślę, że spełnią Pana oczekiwania.
Sylwia B.

Sylwia B. Trade marketing

Temat: Ogłoszenia

Imprezy Plenerowe - pikniki, festyny, imprezy integracyjne, śluby i wiele innych okazji.
U nas wypożyczysz nośniki i ozdobisz je swoim logo !
W ofercie :
- air -walle, zamki dmuchane
- riksze
- chodzące billboardy
- maszyna do piany reklamowej
- namioty
- małe sceny
- podłoga i barierki ochronne
- stroje maskotek
- więcej na stronie www

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Skorzystaj z naszej WYPOŻYCZALNI REKLAM !!!!
Działy na terenie całego kraju.

5% rabatu powołując się na mnie :)
http://wypozyczalniareklam.plSylwia B. edytował(a) ten post dnia 18.06.12 o godzinie 14:51

Temat: Ogłoszenia

Babskie Pogaduchy – jedyne w swoim rodzaju Warsztaty dla
Kobiet


Zapraszamy wszystkie Kobiety, które chcą spędzić czas w fajnym
gronie, dowiedzieć się czegoś nowego na temat pielęgnacji
twarzy, stylizacji własnej sylwetki, jak dobrać odpowiedni
biustonosz oraz nauczyć się tańczyć salsę!
To wszystko przy łyku pysznej kawy i słodkim ciastku.

Termin: 19 maja 2012 r. – godz. 10.30 – 18.00

Program Warsztatów:
Jak pielęgnować skórę twarzy?

jak dbać o siebie,
jak poprawić wchłanialność kremów,
jakie są kroki właściwej pielęgnacji,
jak codziennie pielęgnować się szybko a skutecznie.
Warsztat poprowadzą:
Konsultantki MaryKay
– firmy założonej w 1963 roku przez Mary
Kay Ash. Firmy opartej na zasadach, którymi kierowała się w
życiu – na uczciwości, szczerości, Złotej Zasadzie i mocy
odmieniania losów innych. Dziś, te zasady pozostają wciąż żywe
w pasji tworzenia produktów, które ukazują naturalne piękno
każdej kobiety.
Podczas Warsztatów będzie możliwość zakupu kosmetyków MaryKay.

Jakim typem sylwetki jesteś?
analiza sylwetki ciała,
jak za pomocą kilku trików zmienić proporcje sylwetki,
jak dobierać dodatki do stylizacji i sylwetki,
„must have” wiosna/lato 2012.
Warsztat poprowadzi:
Marta Zalega
– właścicielka ZALESHKAVISAGE Pracowni Doskonalenia
Wizerunku. Osobista stylistka, personal shoperka, ekspert
w dziedzinie ubioru i stylizacji, stworzy Twoją nową garderobę
oraz wykreuje Twój własny niepowtarzalny styl, podkreślający
Twój charakter.

Jak dobrać odpowiedni biustonosz?
idea brafittingu – czyli co to jest i dlaczego jest taki ważny,
budowa piersi – jak o nie dbać?
co robimy źle – główne błędy i ich powody,
cechy dobrego biustonosza,
jak kupić dobry biustonosz?
rodzaje biustonoszy i ich przeznaczenie.
Warsztat poprowadzi:
Anna Pamuła
– właścicielka Abrakadabra firmy stworzoną przez
kobietę dla Kobiet. Jest realizacją marzenia o pięknych, dobrze
dopasowanych biustonoszach w każdym rozmiarze. Dlatego powstała
Abrakadabra – miejsce gdzie można odetchnąć, na chwilę
zwolnić, zapomnieć o problemach, porozmawiać, ” zrzucić
ciężar z pleców”. Dobrze dobrany biustonosz działa jak słowo
od Przyjaciółki – poprawia samopoczucie, daje wiarę w swoje
możliwości, pozwala nam iść wyprostowaną przez życie.

Naucz się tańczyć salsę!
Warsztat poprowadzi instruktorka Akademii Tańca i Teatru im.
Isadory Duncan.

Miejsce:
Akademia Tańca i Teatru im. Isadory Duncan - CH LAND ul.
Wałbrzyska 11 lok 218 Warszawa

Koszt udziału w Warsztatach: 100 zł.

Ilość miejsc ograniczona: 20 osób.

Każda uczestniczka Warsztatów otrzyma w prezencie Balsam do
ciała intensywnie ujędrniający Lirene MaXSlim.


Zapisy na: http://www.zaufajblondynce.pl lub
karolina.nadolska@zaufajblondynce.pl.
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Ogłoszenia

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 1 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji
menedżerskich, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu o mediacje i negocjacje,
wystąpieniach publicznych, zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i
angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna za
opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Ogłoszenia

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - warsztat praktyczny


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów
dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 maja 2012, Warszawa ul. Domaniewska 37A, gmach WSZ-POU,
450,00 + 23% VAT= 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

3. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta
• Zamiana cech rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta

4. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

5. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

6. Techniki zamykania sprzedaży - poligon sprzedaży - symulacje

• programowanie zamknięcia:
• zadam ci kilka pytań, będzie mi lepiej doradzić...
• ważne dla mnie jest...
• powiedz mi dokładnie...
• zależy mi na tym, żebyś...
• zamknięcie na założenie odgórne
• zamknięcie na wybór pozorny
• zamknięcie na koszt odwlekania decyzji

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Grzegorz Guździk

Grzegorz Guździk specjalista ds bhp,
instruktor karatrate

Temat: Ogłoszenia

FACHOWE DORADZTWO W ZAKRESIE:
· Wykonywania zadań służby bhp
· Sporządzeniu oceny ryzyka zawodowego
· Prowadzeniu szkoleń bhp
· Sporządzeniu analizy stanu bhp
· Sporządzeniu PLANU BIOZ, NADZÓR BHP NA BUDOWIE
· Sporządzeniu dokumentacji powypadkowej

INFORMACJE
509367349
bhp13@interia.pl
Maria Wysoczan

Maria Wysoczan były inspektor,
urząd gminy

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do bardzo ciekawego i dochodowego programu.

http://adv.justbeenpaid.com/?r=PDakDaqp06
Piotr Kozłowski

Piotr Kozłowski współwłaściciel,
e3Architekci

Temat: Ogłoszenia

Łukasz Zamorski:
Rafał Duda:
Szukam drukarni w celu podjęcia stałej współpracy. Przede wszystkim drukowanie ulotek, bannerów, wizytówek. Małe nakłady, ale częste zamówienia.

Drukarnia najlepiej ze stolicy, ale nie koniecznie. Możecie coś fajnego zaproponować - w szczególności zależy mi na jakości wydruku.
Ostatnio podjąłem współpracę z Cathrin (http://cathrin.pl) - myślę, że spełnią Pana oczekiwania.

ja również z Cathrin współpracuję, podobnie jak poprzednik jestem zadowolony.
Dorota W.

Dorota W. adiunkt, AGH, IOD

Temat: Ogłoszenia

Centrum Studiów Podyplomowych Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego zaprasza na studia podyplomowe z zakresu Eco Biznes i IT Biznes, które zostaną uruchomione z tytułu Projektu „Przedsiębiorstwo 2.0, Studia Podyplomowe dla Biznesu”. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Studia są dofinansowane w 80%.

Rekrutacja na wszystkie kierunki w projekcie trwa do 15 maja 2012. Ze względu na duże zainteresowanie kierunkami E-marketing i Business Intelligence/Controlling zdecydowaliśmy się uruchomić dodatkowe grupy, dla których rekrutacja trwa do 15 lipca 2012.
http://studiapodyplomowe.eu/p2/index.php/kierunki/bizn...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam wszystkich, poszukujemy programisty ze znajomością Yii - mamy niedokończony projekt i zależy nam na sprawnym i szybkim ukończeniu go.
kontakt na iwona@opron.pl

pozdrawiam :)

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Daniel Karolak

Daniel Karolak Specjalista ds.
e-marketingu

Temat: Ogłoszenia

Dowiedz się jak prowadzić tani i skuteczny marketing.

Zobacz czego się dowiesz z darmowego ebooka.

1. STRATEGIA MARKETINGOWA
2. SYSTEM IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ
3. STRONA INTERNETOWA
4. OFERTA HANDLOWA
5. REJESTRACJA W KATALOGACH INTERNETOWYCH
6. REKLAMA W GOOGLE ADWORDS
7. PR
8. BLOG FIRMOWY
9. ISO
Strona WWW – internetowa wizytówka firmy
Jak opakować produkt, żeby dobrze się sprzedawał?
Reklama w Google – skuteczny sposób pozyskiwania klientów

Sprawdź!!!

http://danielkarolak.pl/jak-prowadzic-tani-skuteczny-m...

Zofia Kopka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIE PIERWSZEJ POMOCY PRZEDMEDYCZNEJ KATOWICE, KRAKÓW

W każdej minucie, gdzieś w Polsce lub na świecie, jakaś osoba, która znalazła się w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia potrzebuje sprawnej i natychmiastowej pomocy.
Może to być ktoś obcy lub znajomy, ktoś z Twojej rodziny lub przyjaciel, a możesz to być Ty sam. My pomożemy Ci zdobyć umiejętności i wiedzę, które pozwolą sprawnie i szybko zadziałać w chwili zagrożenia.

Zapraszam na szkolenie wszystkie osoby, które
nie chcą czuć się bezradnie kiedy czyjeś życie jest zagrożone
i uzależnione od naszego działania.

Szkolą wykwalifikowani i doświadczeni Ratownicy medyczni.
Ponad 50% czasu całego szkolenia poświęcona jest na ćwiczenia praktyczne. Na zajęciach panuje bezstresowa i swobodna atmosfera. Oddajemy do dyspozycji najnowocześniejszy sprzęt szkoleniowy.

TERMIN: 31.05.2012
MIEJSCE: KATOWICE
KOSZT SZKOLENIA: 80 zł/osoba
CZAS: 6h
ZGŁOSZENIA DO 29.05.2012


TERMIN: 05.06.2012
MIEJSCE: KRAKÓW
KOSZT SZKOLENIA: 80 zł/osoba
CZAS: 6h
ZGŁOSZENIA DO 03.06.2012


ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA![/b]

KONTAKT:
tel. 784464305
kontakt@reanimed.pl
http://www.reanimed.pl



Obrazek
Daniel Kowalski

Daniel Kowalski Trener Konsultant i
Coach Biznesu -
ProgressPartner.pl -
...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Szkolenie Supersprzedawca - poziom złoty

W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki?

Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.
To szkolenie jest właśnie dla Ciebie! Teraz w wyjątkowej cenie!

Program szkolenia

* Kulturowe znaczenie pytań oraz ich rola, jako narzędzia w sprzedaży;
* Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
* Podejście do klienta w XXI wieku – przejście od sprzedaży transakcyjnej do relacyjnej;
* Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
* Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
* Różnorodne metody radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klientów;
* Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

Korzyści dla uczestników:

* wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
* zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
* zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
* zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

Co otrzymujesz:

* 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży
i szkoleń
* materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
* bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
* dyplom ukończenia szkolenia
* roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
* zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu*
* możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%


Obrazek


Lokalizacja: Warszawa
Termin: 16-17 czerwca 2012, 10:00 – 18:00

Kontakt:
Daniel Kowalski
tel. +48 600 879 753
E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

Zapisy i dodatkowe informacje na http://www.progresspartner.pl/promocje.php
Monika Rutana

Monika Rutana Manager ds. wsparcia
sprzedaży

Temat: Ogłoszenia

ART OF FINANCE Doradztwo Biznesowe zaprasza do udziału w III edycji Projektu „Małopolskie Doradztwo Biznesowe”, która trwa od 21.04.12 do 31.05.12 .

• Udział w projekcie jest bezpłatny – dzięki współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego przedsiębiorstwa uzyskują wsparcie w postaci pomocy de minimis (dofinansowanie 100%).
• Łatwość dostępu – możliwość uzyskania doradztwa w siedzibie firmy lub jednym z 6 Punktów Informacyjno-Doradczych zlokalizowanych na terenie województwa małopolskiego: Krakowie, Bochni, Wieliczce, Nowym Sączu, Olkuszu i Zakopanem.

Oferujemy Państwu usługi doradcze na najwyższym poziomie w 9 najistotniejszych obszarach funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstwa:
• Finanse w przedsiębiorstwie
• Marketing
• Podatki
• Trendy i prognozy branżowe
• Zarządzanie przedsiębiorstwem
• Zarządzanie zasobami ludzkimi
• Doradztwo strategiczne
• Zarządzanie projektami w przedsiębiorstwie
• Doradztwo prawne.

Ścieżka doradztwa dla każdego przedsiębiorstwa złożona jest z 4 logicznie ze sobą powiązanych etapów. Dzięki temu wsparcie udzielane danej firmie jest kompleksowe i zapewnia tym samym najwyższą jakość świadczonych usług doradczych. W zależności od wielkości przedsiębiorstwa każdemu etapowi projektu przyporządkowana jest odpowiednia ilość godzin pozwalająca na precyzyjne i rzetelne świadczenie usługi.

Etap I: DIAGNOZA
Celem tego etapu projektu jest trafne rozpoznanie słabych stron działalności danego przedsiębiorstwa oraz jego głównych problemów. Diagnoza problemów danej firmy zostanie dokonana na podstawie wywiadów i dogłębnej analizy dokumentów firmy. W zależności od wielkości przedsiębiorstwa wywiady będą przeprowadzane z właścicielami, kadrą zarządzającą, kierownikami oraz pracownikami.

Etap II: DORADZTWO BEZPOŚREDNIE
Kolejnym etapem jest świadczenie profesjonalnych usług doradztwa bezpośredniego przez wysoko wykwalifikowanych doradców w odpowiedzi na wcześniej zdiagnozowane i zidentyfikowane problemy w przedsiębiorstwach. Celem doradztwa bezpośredniego dla przedsiębiorstw jest poszukiwanie optymalnych rozwiązań „na miarę potrzeb klienta”.
W ramach tego etapu projektu przedsiębiorstwo może skorzystać z jednego lub więcej obszarów świadczonych przez AOF usług doradczych, jednak łączny wymiar godzin doradztwa bezpośredniego nie może przekroczyć liczby godzin przewidzianej dla danego przedsiębiorstwa w zależności od jego wielkości. Doradztwo dla małopolskich przedsiębiorstw realizowane będzie przez wykwalifikowanych
i doświadczonych doradców, specjalistów w wyżej wymienionych zakresach tematycznych.

ETAP III: STRATEGIA
Po dokonaniu diagnozy oraz udzieleniu wsparcia doradztwa bezpośredniego nastąpi opracowanie strategii. Dokument ten będzie zawierał rozwiązania zidentyfikowanego problemu indywidualnie dla każdego przedsiębiorstwa i wskazówki dotyczące wdrożenia innowacyjnej zmiany.

Etap IV: MONITORING WDROŻENIA
Ostatnim elementem wsparcia udzielanego w ramach projektu „Małopolskie Doradztwo Biznesowe” jest weryfikacja zmian będących efektem usługi doradczej, ewentualnie wdrożenia korekty. Monitoring będzie przeprowadzany od 3 do 6 miesięcy od momentu wdrożenia strategii w danej firmie.

Rekrutacja do projektu:
Osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie zgłoszeń do udziału w projekcie jest Pani Monika Rutana - Specjalista ds. rekrutacji i obsługi beneficjentów. Kontakt: monika.rutana@aof.pl, tel. (12) 410 00 67, http://aof-mdb.pl

Korzyści dla uczestnika projektu:
• Szansa na uzyskanie wiedzy i umiejętności, które mogą przyczynić się do zwiększenia zysków i/lub ograniczenia kosztów, co w konsekwencji podniesie konkurencyjność przedsiębiorstwa.
• Dynamiczny lub skokowy rozwój dzięki stosowaniu wypracowanej w ramach doradztwa strategii rozwoju firmy oraz obszarów objętych doradztwem.
• Szeroki zakres wsparcia – oferujemy doradztwo z 9 różnych obszarów (marketing, zarządzanie zasobami ludzkimi, doradztwo strategiczne, finanse w przedsiębiorstwie, podatki, trendy i prognozy branżowe, zarządzanie przedsiębiorstwem, zarządzanie projektami
w przedsiębiorstwie, doradztwo prawne).
• Zindywidualizowane podejście, wypracowanie skutecznych rozwiązań biznesowych – każde przedsiębiorstwo otrzyma pakiet kompleksowego doradztwa z wybranego zakresu „szyty na miarę potrzeb klienta”.
• Profesjonalna obsługa, wiedza i doświadczenie najlepszych doradców będących specjalistami w swej dziedzinie, posiadających wieloletnie doświadczenie praktyczne oraz szeroki zakres wiedzy.
• Wiarygodność, doświadczenie oraz rzetelność realizatora – firma ART OF FINANCE świadczy usługi doradcze dla ok. 80-100 przedsiębiorstw rocznie, jest wiodącą firmą doradczą w województwie małopolskim.



Wyślij zaproszenie do