Agata Kornacka

Agata Kornacka Specjalista ds.
sprzedaży szkoleń,
OMEC Sp. z o.o

Temat: Ogłoszenia

Międzynarodowy certyfikat z zarządzania ryzykiem po polsku - Wrocław


Obrazek

Nowość we Wrocławiu!!! Jeśli chcesz zdobyć miedzynarodowy certyfikat z zarządzanie ryzykiem jeszcze przed wakacjami, serdecznie zapraszam na szkolenie akredytowane - M_o_R® Foundation.

Brytyjska metodyka M_o_R promuje proaktywne podejście do ryzyka, tak aby było ono: identyfikowane, ocenione i kontrolowane. Zarządzanie ryzykiem powinno być rygorystycznie stosowane tam, gdzie zapadają kluczowe decyzje o krytycznym charakterze. Metodyka podpowiada jak uwzględniać ryzyko w zależności od tego czy odnosimy się do celów długo, czy krótko-terminowych.

Miejsce, termin, cena*, trener:

•Wrocław
•28-30 maja 2012 r.
•3100 zł netto / os.
Jolanta Łabędzka-Benisz

Uczestnikom zapewniamy:

- akredytowane materiały szkoleniowe
- certyfikat ukończenia szkolenia akredytowanego dla każdego uczestnika,
- egzamin i przeprowadzenie procesu certyfikacji,
- przesłanie certyfikatu (przy zdanym egzaminie na podany przez Zamawiającego adres),
- opiekę merytoryczną trenera przez cały czas trwania szkolenia,
- sale odpowiednie do celów szkoleniowych,
- catering dla uczestników i trenera (min. trzy przerwy kawowe + obiad),

a poza tym:

- możliwość wymiany doświadczeń z pozostałymi uczestnikami szkolenia,
- miłą atmosferę!

Zapraszam do współpracy:
Agata Kornacka
Specjalista ds. sprzedaży szkoleń
506 387 813
agata.kornacka@omec.pl

*cena dotyczy szkolenia M_o_R® Foundation w terminie 28-30 maja 2012 r.

PRINCE2®, MSP®, P3O®, M_o_R®, ITIL® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Kancelarii Premiera Wielkiej Brytanii (UK Cabinet Office). MoP™ jest znakiem handlowym Kancelarii Premiera Wielkiej Brytanii (UK Cabinet Office).

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

mam do sprzedania w sumie 4 bilety lotnicze Warszawa Lizbona Warszawa na portugalskie linie lotnicze TAP (zostaly zakupione w ramach rezerwacji grupowej)
moze ktos z Waszych znajomych bylby zainteresowany
30.04 TP587 WAW LIS 07:40 10:40
5.05 TP582 LIS WAW 09:15 14:10

cena 1450 zl/osoba
Oferta wazna do czwartku 26.04

moze ktos bedzie mial ochote na dlugi weekend majowy w Portugalii ;-))
contact techturka@techturka.com.pl
Weronika Węglewska

Weronika Węglewska Group Paid Search
Manager, Bluerank

Temat: Ogłoszenia

zapraszam na fanpage:

http://www.facebook.com/zalogujsie

projektowanie logo, marketing, ciekawe kreacje, design itp.
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Ogłoszenia

17-18.05.2012

Rozwój Efektywnych Zespołów Pracowniczych 17-18.05.2012
Jak skutecznie motywować pracowników?


Obrazek


Szkolenie przeznaczone głównie dla kadry menedżerskiej, osób zaangażowanych w zarządzanie zasobami ludzkimi, kierujących zespołami projektowymi, pracowników działów personalnych. Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się z metodami ….

więcej informacji

wybierz promocje

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Ogłoszenia


Obrazek




Obrazek


KREACJA SKUTECZNEJ REKLAMY - otwarte warsztaty biznesowe:

- czyli: najpierw MYŚLENIE, dopiero później "wymyślanie"

 UWAGA: wprowadzamy możliwość dostosowania programu w pewnym zakresie do zgłaszanych potrzeb uczestników (nawet w szkolaniu otwartym!). Chcesz przećwiczyć i poznać konkretne, interesujące Cię zagadnienia? Podaj je na formularzu zgłoszenia na to szkolenie. 


Tylko PRAKTYCZNIE! Poznaj i "przećwicz" proces tworzenia efektywnej reklamy. Zdobądź większą samodzielność i zwiększ skuteczność Twoich reklam. Oszczędzaj czas, pieniądze i sam twórz swoją reklamę lub lepiej koordynuj pracę agencji, z którą współpracujesz.

- dowiedz się i przećwicz:

* jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
* brief kreatywny - zawartość i przykłady,
* co i jak obiecywać w reklamie?
* big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje,
* wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy,
* skąd czerpać inspiracje? Produkt, sztuka, kultura, ulica, moodboard...

________________________
PROGRAM
NAJPIERW MYŚLENIE...
Planowanie: strategia komunikacji
Brief kreatywny: przykłady, omówienie elementów i stworzenie własnego briefu wyznaczającego kierunek dla konkretnej reklamy.
Jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
Rozpoznanie: odbiorca i produkt
Co i jak obiecywać w reklamie?

... PÓŹNIEJ „WYMYŚLANIE”...
Skąd czerpać inspirację: moodboard oraz „świat wokół nas” (fotografie, kultura, sztuka, rozrywka, „ulica” i in.)
Magic is in the product...
Posłuchaj konsumenta – czym jest insight i gdzie go szukać?
Big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje
Sesje kreatywne: szkice, skojarzenia, pomysły, selekcja pomysłów, dopracowanie szczegółów, prezentowanie pomysłów.
Wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy
+ Ćwiczenia praktyczne, przykłady (filmy, obrazy, dźwięk, case study), mnóstwo inspirujących przykładów reklam (TV, radio, prasa, outdoor, ambient i in.).

+ Ćwiczenia praktyczne, przykłady (filmy, obrazy, dźwięk, case study), mnóstwo inspirujących przykładów reklam (TV, radio, prasa, outdoor, ambient i in.)
_____________________________________

DLA KOGO TO SZKOLENIE?
* Pracownicy działów marketingu, reklamy i promocji.
* Przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikatu reklamowego swojej firmy.
* Osoby chcące dowiedzieć się jak planować i tworzyć skuteczną reklamę.

_____________________________________

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej... (więcej informacji na stronie szkolenia)
_____________________________________

INFO
Termin: 11-12 czerwca 2012 (pn.-wt.)
Miejsce: 00-538 Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1250 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.
Masz pytanie: zadzwoń: 504 17 90 65 – Adrian Tomaszewski

W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE:
http://szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/kreacja.html


Nie zwlekaj, zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

* Jak przygotować brief kreatywny (30 maja, Warszawa)
* Copywriting – skuteczna sprzedaż za pomocą słów (18-19 czerwca, Warszawa)

- szczegóły na stronie http://SzkoleniaPraktyczne.pl
_________________________________
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Ogłoszenia


Obrazek




Obrazek


KREACJA SKUTECZNEJ REKLAMY - otwarte warsztaty biznesowe:

- czyli: najpierw MYŚLENIE, dopiero później "wymyślanie"

 UWAGA: wprowadzamy możliwość dostosowania programu w pewnym zakresie do zgłaszanych potrzeb uczestników (nawet w szkolaniu otwartym!). Chcesz przećwiczyć i poznać konkretne, interesujące Cię zagadnienia? Podaj je na formularzu zgłoszenia na to szkolenie. 


Tylko PRAKTYCZNIE! Poznaj i "przećwicz" proces tworzenia efektywnej reklamy. Zdobądź większą samodzielność i zwiększ skuteczność Twoich reklam. Oszczędzaj czas, pieniądze i sam twórz swoją reklamę lub lepiej koordynuj pracę agencji, z którą współpracujesz.

- dowiedz się i przećwicz:

* jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
* brief kreatywny - zawartość i przykłady,
* co i jak obiecywać w reklamie?
* big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje,
* wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy,
* skąd czerpać inspiracje? Produkt, sztuka, kultura, ulica, moodboard...

________________________
PROGRAM
NAJPIERW MYŚLENIE...
Planowanie: strategia komunikacji
Brief kreatywny: przykłady, omówienie elementów i stworzenie własnego briefu wyznaczającego kierunek dla konkretnej reklamy.
Jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
Rozpoznanie: odbiorca i produkt
Co i jak obiecywać w reklamie?

... PÓŹNIEJ „WYMYŚLANIE”...
Skąd czerpać inspirację: moodboard oraz „świat wokół nas” (fotografie, kultura, sztuka, rozrywka, „ulica” i in.)
Magic is in the product...
Posłuchaj konsumenta – czym jest insight i gdzie go szukać?
Big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje
Sesje kreatywne: szkice, skojarzenia, pomysły, selekcja pomysłów, dopracowanie szczegółów, prezentowanie pomysłów.
Wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy
+ Ćwiczenia praktyczne, przykłady (filmy, obrazy, dźwięk, case study), mnóstwo inspirujących przykładów reklam (TV, radio, prasa, outdoor, ambient i in.).

+ Ćwiczenia praktyczne, przykłady (filmy, obrazy, dźwięk, case study), mnóstwo inspirujących przykładów reklam (TV, radio, prasa, outdoor, ambient i in.)
_____________________________________

DLA KOGO TO SZKOLENIE?
* Pracownicy działów marketingu, reklamy i promocji.
* Przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikatu reklamowego swojej firmy.
* Osoby chcące dowiedzieć się jak planować i tworzyć skuteczną reklamę.

_____________________________________

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej... (więcej informacji na stronie szkolenia)
_____________________________________

INFO
Termin: 11-12 czerwca 2012 (pn.-wt.)
Miejsce: 00-538 Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1250 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.
Masz pytanie: zadzwoń: 504 17 90 65 – Adrian Tomaszewski

W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE:
http://szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/kreacja.html


Nie zwlekaj, zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

* Jak przygotować brief kreatywny (30 maja, Warszawa)
* Copywriting – skuteczna sprzedaż za pomocą słów (18-19 czerwca, Warszawa)

- szczegóły na stronie http://SzkoleniaPraktyczne.pl
_________________________________

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Tylko do 9 maja 2012 zapraszamy do skorzystania z promocji szkoleń otwartych rozwijających kompetencje coachingowe. Szkolenia już od 549 PLN!!!

Czytaj więcej o promocji na GrupaSET.pl....


Poczuj czym jest coaching, poznaj podstawowe techniki i narzędzia coachingowe...

Czytaj więcej o szkoleniu "Coaching – Podstawy Praktykowania"....


Poznaj jak przeprowadzać zespół przez kolejne etapy procesu coachingowego…

Czytaj więcej o szkoleniu "Techniki Coachingowe w Pracy z Zespołem"... .


Więcej informacji o Szkoleniach Otwartych Grupy SET® znajdziesz tutaj: Strona Szkoleń SET®....


Serdecznie zapraszam

Karolina Koseska
www.GrupaSET.pl

UWAGA! WAŻNE WYDARZENIE!

Obrazek
W maju 2012 roku Akademia SET® rozpocznie działalność już w siódmym mieście w Polsce - w Szczecinie.

Z tej okazji cena udziału w "Edycji XXXIV - Szczecin" Szkoły Trenerów Biznesu spada do 5 999 PLN brutto i dodatkowo "Trening Interpesonalny i Warsztat Pracy z Grupą" dokładamy za 0 PLN.

Więcej informacji o promocji znajdziesz tutaj: Strona Promocji....

Więcej informacji o Akademii SET® znajdziesz tutaj: Strona Szkoły Trenerów Biznesu....

DZIEŃ DOBRY SZCZECIN :)

Serdecznie zapraszam

Karolina Koseska
www.GrupaSET.pl

ZOBACZ JAK WIELE MOŻESZ SIĘ NAUCZYĆ W 41 GODZINI…


Obrazek

Zapraszam na intensywny kurs dla osób, które chcą efektywnie prowadzić szkolenia i prezentacje.

Poznasz najszybsze i najbardziej użyteczne techniki, dzięki którym Twoje szkolenia i prezentacje staną się atrakcyjną i lekkostrawną porcją wiedzy...


Do 30 czerwca 2012 dodatkowe korzyści z udziału w „Edycji III – Warszawa”:

# Ponad 40% rabatu na udział w Kursie.
# Raty 0%.
# Bon Rabatowy 100 PLN na dowolne Szkolenie Otwarte Grupy SET.


Więcej informacji o Promocji znajdziesz tutaj: Strona Promocji….

Więcej informacji o Kursie znajdziesz tutaj: Strona Kursu....


Serdecznie zapraszam

Karolina Koseska
www.GrupaSET.pl
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Ogłoszenia

Zarządzanie Marką. Zapraszamy brand menedżerów. Poznaj sposoby budowania przewagi konkurencyjnej.

http://www.bonavigator.pl/szkolenia_otwarte/zarzadzani...
Michał Orłowski

Michał Orłowski Przedsiębiorca

Temat: Ogłoszenia

Szukam drukarni w celu podjęcia stałej współpracy. Przede wszystkim drukowanie ulotek, bannerów, wizytówek. Małe nakłady, ale częste zamówienia.

Drukarnia najlepiej ze stolicy, ale nie koniecznie. Możecie coś fajnego zaproponować - w szczególności zależy mi na jakości wydruku.
Agata Kornacka

Agata Kornacka Specjalista ds.
sprzedaży szkoleń,
OMEC Sp. z o.o

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

W jaki sposób zarządzać usługami IT, aby ich odbiorcom zapewnić odpowiednią jakość usług, dostosowaną do potrzeb klientów i użytkowników? Kto powinien określać potrzeby dotyczące zakresu oraz jakości usług IT? Czy powinno się inaczej podchodzić do zasad dostarczania usług IT przez działy IT, a inaczej przy dostarczaniu ich przez firmy świadczące tego typu usługi komercyjnie?
Na te i inne pytania odpowiada zbiór najlepszych praktyk zarządzania usługami IT – ITIL®. Dzięki nim możemy optymalne dopasować wartość dostarczanych przez IT usług do oczekiwań biznesu.

Zapraszam do udziału w akredytowanym szkoleniu - ITIL® V3 Foundation .

Miejsce, termin, cena*, trener:

•Wrocław
•4-6.06.2012 r.
•2650 zł netto / os.*
Cezary Krzemiński

Uczestnikom zapewniamy:

- akredytowane materiały szkoleniowe
- międzynarodowy certyfikat ukończenia szkolenia akredytowanego dla każdego uczestnika,
- egzamin i przeprowadzenie procesu certyfikacji,
- przesłanie certyfikatu (przy zdanym egzaminie na podany przez Zamawiającego adres),
- opiekę merytoryczną trenera przez cały czas trwania szkolenia,
- sale odpowiednie do celów szkoleniowych,
- catering dla uczestników i trenera (min. trzy przerwy kawowe + obiad),
- możliwość wymiany doświadczeń z pozostałymi uczestnikami szkolenia,
- miłą atmosferę!

Zapraszam do współpracy:
Agata Kornacka
Specjalista ds. sprzedaży szkoleń
506 387 813
agata.kornacka@omec.pl

*cena dotyczy szkolenia ITIL® Foundation w terminie 4-6.06.2012 r.

PRINCE2®, MSP®, P3O®, M_o_R®, ITIL® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Kancelarii Premiera Wielkiej Brytanii (UK Cabinet Office). MoP™ jest znakiem handlowym Kancelarii Premiera Wielkiej Brytanii (UK Cabinet Office).
Dominika R.

Dominika R. Coach & Trainer,
www.strefasilnychkob
iet.com & 2B
Languag...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam serdecznie na szkolenia językowe 2B Language Consulting.

Specjalizujemy się w szkoleniach z zakresu biznesowego języka angielskiego oraz w indywidualnym language coachingu nastawionym na osiągnięcie w możliwie krótkim czasie zamierzonego przez daną osobę celu (takiego jak np. swobodne prowadzenie rozmów telefonicznych, przygotowanie do wygłoszenia prezentacji, wyjazdu zagranicznego, czy też zdania egzaminu)

Zapraszam także na naszą stronę na Facebooku, gdzie każdego dnia zamieszczamy użyteczne zwroty oraz rozmaite materiały pomocne w codziennej nauce.

http://www.facebook.com/pages/2B-Language-Consulting/1...

Dominika Romańska
2B Language Consulting
http://2b.edu.pl


Obrazek
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


zajrzyj :)

znajdź :)

zapisz się :)

szkolenia dla Ciebie :)

Zapraszamy

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Social media in recruitment & HR

Już 29 maja br. rozpocznie się w Krakowie i Warszawie cykl szkoleń skierowanych do firm rekrutacyjnych, działów HR, konsultantów social media oraz przedstawicieli świata biznesu z wykorzystania social media w rekrutacji i Human Resources. Szkolenia te poprowadzi jeden z najbardziej znanych konsultantów w tej dziedzinie w Wielkiej Brytanii, a mianowicie Jorgen Sundberg. Poniżej zamieszczamy kilka szczegółowych informacji na temat naszych szkoleń.

Jorgen Sundberg

Jorgen Sundberg jest social media trenerem i konsultantem specjalizującym się w LinkedIn, employer branding online i rekrutacji. Jest założycielem i dyrektorem firmy konsultingowej „Link Humans” z siedzibą w Londynie i Paryżu. Jego klientami są takie firmy jak Adecco, Intel, DHL, Tesco, Smurfit-Kappa, Prudential i HSBC.

Jorgen Sundberg wcześniej był Dyrektorem Sprzedaży na całą Europę w firmie Red Commerce – największej na świecie firma rekrutacyjnej SAP-a. Za jego kadencji obroty firmy wzrosły z £ 2 mln do £ 55 mln. Jorgen jest regularnym mówcą wielu konferencji branżowych oraz szkół biznesu w calej Europie. Cytowany w angielskim The Times, The Guardian i The Australian, nazwany „social networking guru” przez Mail on Sunday.

Jorgen jest również blogerem, prowadzi kilka swoich blogów, a między innymi jeden z najbardziej popularnych blogów rekrutacyjnych w Wielkiej Brytanii pod nazwą The Undercover Recruiter, którego miesięcznie czyta 75.000 czytelników.

O szkoleniach

Podczas naszych szkoleń dowiesz się jak:

Wykorzystywać potencjał mediów społecznościowych do rekrutacji i budowania profesjonalnego wizerunku pracodawcy w sieci
Skutecznie wyszukiwać właściwych kandydatów z użyciem następujących portali społecznościowych: Linkedin, Facebook, Google +
Korzystać z zaawansowanych technik wyszukiwania w celu identyfikacji najlepszych kandydatów
Podnieść renomę firmy i konsultantów wykorzystując social media
Zbudować stałe i trwałe społeczności wokół twojej firmy
Utrzymać dobre relacje z klientami i kandydatami
Precyzyjnie określić potrzeby pracodawców
Jak informować kandydatów o ofertach pracy w darmowy i wirusowy sposób
z wykorzystaniem mediów społecznościowych
Nasze szkolenia obejmują:

Profil: Dowiedz się, jak zbudować profesjonalny i przyjazny wyszukiwarkom profil, który przyciąga biznes.

Sieć: Jak połączyć się z klientami i potencjalnymi kandydatami w profesjonalny sposób.

Komunikacja: Jak zbudować swój profesjonalny wizerunek online przy pomocy grup dyskusyjnych na Linkedin, dyskusji, eventów i innych aplikacji oraz na Facebook-u i Google +.

Badania: Jak korzystać z zaawansowanych technik wyszukiwania kandydatów przy użyciu rzeczywistych case studies.

Miejsca szkoleń:

Kraków: Lokalizacja: Hotel Logos, ul. Szujskiego 5, 31-123 Kraków

Terminy: 29 maj 2012, 09:00 – 18:00; 18 wrzesień 2012 09:00 – 18:00

Warszawa: Lokalizacja: Zebra Tower, AIP Business Link

Terminy: 30 maj 2012, 09:00 – 18:00; 19 wrzesień 2012 09:00 – 18:00

Cena: Bilety 1.099 PLN + VAT od osoby (Cena obejmuje szkolenie, certyfikat, materiały drukowane, kawa i herbata, lunch)

Więcej szczegółów: Jeśli chcesz wziąć udział w jednym z naszych szkoleń w Krakowie lub Warszawie to napisz do nas na adres office@smls.pl lub zadzwoń na numer 797-738-658 aby zarezerwować swoje miejsce

Język szkolenia: język angielski

Liczba uczestników: 10 osób na każdym szkoleniu

http://smls.pl

Lech Tkaczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Warszawskie Targi Reklamy dla Firm to unikalne wydarzenie w branży, którego celem jest stworzenie płaszczyzny do nawiązania kontaktu pomiędzy agencjami marketingowymi i przedstawicielami lokalnego biznesu. Targi odbędą się 30 maja 2012 w Warszawie, w Pałacu Prymasowskim. Kameralna atmosfera Targów z pewnością przyczyni się do nawiązania wielu intratnych kontraktów. W trakcie trwania Targów odbędą się wykłady praktyków reklamy.

http://www.targireklamy.com

Tel.: (42) 6380980

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Dofinansowane w 80 procentach szkolenia "Marketing internetowy" to aż 7 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

III. Koszty

Pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw – 643,82 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 20 proc. kosztów szkoleń - 80 proc. dofinansowania ze środków UE).
Pracownicy średnich przedsiębiorstw – 965,72 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 30 proc. kosztów szkoleń - 70 proc. dofinansowania ze środków UE).

Koszt obejmuje 7 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie przy ul. Królewskiej w dniach 24, 25, 29, 30, 31 maja oraz 4 i 5 czerwca 2012 roku.
Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: Ogłoszenia

[NOWE SZKOLENIE KLUBÓW EDDU]: Jak skutecznie się uczyć


Obrazek


Sposób nauki ma ogromne znaczenie w kontekście Twoich ostatecznych efektów. Niektórzy wcale nie zdają sobie sprawy, że mogą podnieść szybkość uczenia się nawet kilkukrotnie. Inni wiedzą, że można ale nic z tym nie robią, a niektórzy są aktywni i szukają rozwiązań. Czy Ty wiesz jak uczyć się szybciej, efektywniej i umieć z tego korzystać każdego dnia?

Najbliższe szkolenie Klubu Eddu jest dla Ciebie. Oto dlaczego:

• Nauczysz się tworzyć mądre i przejrzyste notatki, które będą Ci służyć przez długie lata,
• Uświadomisz sobie nieefektywne nawyki przy uczeniu się i zastąpisz je wydajnymi,
• Zbudujesz swój nowy system motywacyjny oparty na zasobach które już masz, aby proces uczenia stawał się pasjonującą przygodą,
• Dowiesz się, jak organizować sobie odpowiedni kontekst nauki, aby przyswajać większe partie wiedzy,
• Dzięki odpowiednim technikom możesz przyśpieszyć szybkość czytania nawet kilkukrotnie. Dowiesz się w jaki sposób możesz to zrobić i dostaniesz odpowiednie ćwiczenia dzięki którym będziesz kontynuował proces w domu,
• Nauczysz się sprawdzonych strategii zapamiętywania,
• Od tej pory zaangażujesz do nauki poszczególne zmysły, aby stworzyć odpowiednio silny ślad pamięciowy,
• Poznasz naukę poprzez system wielozmysłowy dzięki czemu Twoja efektywność znacznie wzrośnie



Obrazek


Kliknij i dowiedz się więcej:
LINK
Jacek Jagiełło

Jacek Jagiełło Partner All In One
Profits

Temat: Ogłoszenia

Osoby chcące zbudować własny, dochodowy biznes zapraszam na stronę:
http://reklamuj.manifo.com/



Wyślij zaproszenie do