Leszek Krzysztof Korolkiewicz

Leszek Krzysztof Korolkiewicz Marketing Manager,
publicysta
obywatelski, bloger,
umiar...

Temat: Ogłoszenia

Zaproszenie (i prośba)

do strony http://www.facebook.com/MonetizeYourTime (on Facebook TM)

Dla wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem facebooka do promocji swych biznesów i/lub samego siebie... z myślą o monetyzacji obecności na FB (duży odsetek przedsiębiorców już tam jest, choćby prywatnie).

Strona (dedykowana pierwotnie głównie internautom korzystającym z serwisów anglojęzycznych, po angielsku), prezentuje metody i narzędzia głównie spoza Polski - od praktyków, którzy osiagają tam znaczące wyniki.
Ponieważ strona jest jeszcze mało popularna i rozwinięta, chciałbym ją ożywić i uczynić bardziej interaktywną. Opublikowałem więc parę dni temu ankietkę http://www.facebook.com/MonetizeYourTime?v=questions, by poznać zainteresowania i potrzeby użytkowników.
Przypominam, że nie trzeba być uczestnikiem FB, by tę stronę zobaczyć i polubić :)
Zatem prośba: Jeśli już na tej stronie ew. będziesz, to uprzejmie proszę o poświęcenie CHWILI na jej wypełnienie.
Także byłbym wdzięczny za rekomendowanie strony wśród znajomych.
A jeśli jeszcze nie jesteśmy znajomymi na FB, to zapraszam też do znajomości "profilowej".

>>> http://wwww.facebook.com/leszek.korolkiewicz
(z profilu odesłanie i do innych stron, na które także zapraszam).

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Social Media - skuteczna komunikacja na Facebooku
Psychologia kreatywności w mediach społecznościowych

7-8 listopada 2011r, Warszawa


Wraz z rozwojem technologii coraz większą rolę w świecie biznesu pełnią nowe media a wraz z nimi: portale społecznościowe, blogi, strony www. Znajomość dziedziny social media, umiejętność ich efektywnego wykorzystania to jeden z podstawowych wyznaczników sukcesu.
Uczestnicy zostaną przygotowani do prowadzenia udanych kampanii marketingowych, zarówno od strony procesu konstrukcji treści reklamowych, jak i wykorzystania nowoczesnych narzędzi do ich dystrybucji.

Korzyści z udziału w szkoleniu:
- zdobycie aktualnej wiedzy w zakresie psychologicznego ujęcia kreatywności - do zastosowania w praktyce
- poznanie sprawdzonych narzędzi skutecznej pracy w grupie kreatywnej
- rozwinięcie umiejętności kreatywnego myślenia w odniesieniu do projektowania kampanii reklamowych
- zapoznanie się z najnowszą, praktyczną wiedzą na temat możliwości wykorzystania Facebooka do celów marketingowych której nie sposób szukać w drukach zwartych,
- zdobycie wiedzy na temat zasad i regulacji tworzenia konkursów na Facebooku,


Odbiorcy szkolenia
- Specjaliści ds. Marketingu i PR,
- Specjaliści od e-marketingu,
- Brand managerowie
- Managerowie ds. komunikacji,
- Właściciele małych i średnich firm poszukujących nowych środków budowania relacji z konsumentami,
- Sympatyków Social Media

Czas trwania i forma szkolenia
2 dni (2x8 godzin) – Szkolenie połączone z aktywnymi metodami pracy, analizą case study.

Ilość miejsc ograniczona. Zarejestruj się już dzisiaj!!!!

Więcej informacji na temat szkolenia na stronie:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/psychologia-...

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia wewnętrznego dostosowanego do potrzeb Państwa organizacji.

Kontakt z organizatorem:
Dorota Iwanicka
tel. 22/392 93 91
fax.. 22/244 25 37
dorota.iwanicka@multitrain.pl
Jolanta Ł.

Jolanta Ł. trener, coach,
pedagog,
arteterapeuta,
terapeuta
zajęciow...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na kolejną edycję Praktyk NLP wzbogaconą o Warsztat Rozwoju Osobistego oraz hipnozę

http://fabrykakreatywnosci.pl/36,praktyk___nlp.html

Dla wszystkich którzy chcą poprawić swoje relacje, zaplanować przyszłość, pozbyć się swoich własnych wewnętrznych ograniczeń lub po prostu dowiedzieć się czegoś nowego i dobrze się bawić :o)

zapisy trwają.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Jesteś WŁAŚCICIELEM, MENADŻEREM, PRACOWNIKIEM mikro bądź małego przedsiębiorstwa z Wielkopolski?

Chcesz, by Twoja firma działała sprawnie, przynosząc zyski i zadowolenie Współpracowników oraz Klientów?

Zainwestuj w swoje kompetencje i kompetencje Twojego zespołu, korzystając z BEZPŁATNYCH szkoleń!

DZIŚ RZĄDZI KLIENT to cykl szkoleń, podczas którego trenerzy-praktycy nauczą Cię, jak stać się liderem rynku, zbudować własną silną markę i utrzymać zadowolonych Klientów.

Najbliższe terminy:

1. Skuteczny marketing: 24-25.10.2011
2. Budowanie marki: 17-18.11.2011
3. Komunikacja marketingowa: 8-9.12.2011

Szczegółowy program oraz harmonogram zajęć na: http://www.dzisrzadziklient.pl

Kontakt:
SENSE consulting sp. z o.o.
Ewa Iwańska
tel. 61 843 26 11
e-mail: e.iwanska@senseconsulting.pl

Spotkajmy się na Facebooku!


Obrazek


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Jesteś WŁAŚCICIELEM, MENADŻEREM, PRACOWNIKIEM mikro bądź małego przedsiębiorstwa z Wielkopolski?

Chcesz, by Twoja firma działała sprawnie, przynosząc zyski i zadowolenie Współpracowników oraz Klientów?

Zainwestuj w swoje kompetencje i kompetencje Twojego zespołu, korzystając z BEZPŁATNYCH szkoleń!

Doświadczeni trenerzy biznesu pokażą, że techniki i narzędzia zarządzania przedsiębiorstwem, znane z praktyki światowych korporacji, mogą być stosowane także w Twojej firmie. Udział w grze symulacyjnej LABORATORIUM KODU S
wzmocni i usprawni pracę w zespole.

W skład szkolenia AKADEMIA DOSKONAŁOŚCI wchodzą 2 moduły:
1. Lider zarządzania (3 szkolenia w Poznaniu)
- Wyprzedzamy zmiany 7-8 listopada
- Sprawny mechanizm 29-30 listopada
- Stop marnotrawstwu 6-7 grudnia
2. Laboratorium Kodu S (szkolenie wyjazdowe – okolice Poznania) - 11-13 stycznia

Szczegółowy program, harmonogram zajęć oraz inne terminy na: http://www.akademiadoskonalosci.com.pl

Kontakt:
SENSE consulting sp. z o.o.
Aleksandra Wasak
tel. 61 843 26 11
e-mail: a.wasak@senseconsulting.pl

Spotkajmy się na Facebooku!


Obrazek


Obrazek

Temat: Ogłoszenia

już wkrótce będziemy rozdawać Certyfikaty Stałego Klienta

zapraszam do grupy Systemy Aktywnej Sprzedaży

http://www.goldenline.pl/forum/systemy-aktywnej-sprzed...

chcesz mieć dostęp do szkoleń non profit i szkoleń niskobudżetowych?

zapraszam

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 26 październik 2011, Warszawa
690 + 23% VAT (przy 2 osobach z 1 firmy 10% zniżki na każda osobę, przy 3 15% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi (1 rok). Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003
Agata W.

Agata W. Dyrektor ds.
marketingu i
e-commerce

Temat: Ogłoszenia

Chcesz poznać tajniki skutecznego e-mail marketingu? Interesuje Cię na czym polega PR online? Chcesz efektywnie wykorzystywać reklamę behawioralną w swoich działaniach? Marketing w wyszukiwarkach to dla Ciebie czarna magia? A może potrzebujesz wiedzy i kompetencji jak optymalizować swoje działania w serwisach społecznościowych?

Uczelnia Łazarskiego oraz IAB Polska zapraszają na Studia Podyplomowe E-MARKETING.. Rekrutacja trwa do 31 października 2011 r.!

Sprawdź
http://www.lazarski.pl/emarketingAgata W. edytował(a) ten post dnia 11.10.11 o godzinie 23:06

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Ostatnie wolne miejsca na studiach podyplomowych

Zostały ostatnie wolne miejsca na studia podyplomowe. W WSNHiD można się jeszcze zapisać na kierunek Akademia trenera, a na Wydziale Zamiejscowym SWPS na Psychologię dziecka i na Psychologię w biznesie. Rekrutacja potrwa do 28 października, ale warto się spieszyć, bo liczba miejsc jest ograniczona.

Wielozawodowość czy mobilność zawodowa stała się wzywaniem współczesności. Sytuacja na rynku pracy obliguje nas bowiem do nieustannego doskonalenia umiejętności i aktualizowania posiadanej wiedzy. Tytuł magistra czy licencjata nie jest już obecnie jedyną przepustką na znalezienie pracy. Doskonałą okazją do poszerzania takiej wiedzy, która nie jest wpisana w program studiów I i II stopnia są studia podyplomowe. Dają absolwentom nie tylko szansę na zdobycie dodatkowych kwalifikacji, umożliwiają nawet zmianę dotychczas wykonywanego zawodu. Natomiast dodatkowe wykształcenie nie tylko podnosi atrakcyjność pracownika, ale może go uchronić przed zwolnieniem.

Zajęcia w WSNHiD na studiach podyplomowych są prowadzone w formie wykładów, warsztatów oraz interaktywnych ćwiczeń, które pozwalają uzupełnić wiedzę akademicką o praktyczne umiejętności w konkretnych dziedzinach, a także zdobyć nowe kwalifikacje zawodowe. Nowoczesne programy nauczania, które są efektem współpracy naukowców i praktyków, zapewniają słuchaczom specjalistyczne kompetencje, a tym samym zwiększają możliwości na rynku pracy.

Akademia trenera:
• studia dają możliwość rozwoju osobom, które chciałyby umiejętnie szkolić innych, doskonalić swój warsztat pracy
• zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowanych trenerów firmy szkoleniowo-konsultacyjnej Strefa HR oraz praktyków z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi i pracy z grupą
• przewaga zajęć praktycznych z zakresu procesu szkoleniowego i biznesu oraz warsztatów trenerskich
• dostosowanie programu do potrzeb danej grupy, dzięki przeprowadzonej rozmowie kwalifikacyjnej.

Psychologia w biznesie
• praktyczna, najnowsza wiedza z zakresu psychologii giełdy i behawioralnych finansów
• profesjonalne metody wykorzystywania psychologii w biznesie zarówno w zarządzaniu, kierowaniu zespołami, budowaniu strategii firmy, jak i w marketingu.
• Warsztaty integracyjne budowania zespołu, sztuki autoprezentacji, argumentowania, negocjowania oraz rozwiązywania konfliktów, a także motywowania siebie i innych.

Psychologia dziecka
• Zajęcia prowadzone przez wykwalifikowanych wykładowców akademickich, praktyków pracujących w poradniach psychologicznych i psychoterapeutów
• Teoretyczne i praktyczne przygotowanie do działań związanych z problemem dziecka trudnego: diagnostycznych, interwencyjnych i profilaktycznych
• Całościowe ujęcie rozwoju człowieka w okresie wczesnodziecięcym, przedszkolnym i wczesnoszkolnym

Szczegółowe informacje na http://wsnhid.pl
Elżbieta Kucharska

Elżbieta Kucharska Handel tradycyjny,
MLM, wellness,
reklama

Temat: Ogłoszenia

Biżuteria dla Pań na każdą okazję

Zapraszam do zakupu nowoczesnej i eleganckiej biżuterii wykonanej z wysokiej jakości naturalnych kamieni szlachetnych .
Oferuję wyjątkową kolekcję, gdzie każdy produkt jest piękny i niepowtarzalny ze względu na odpowiedni dobór poszczególnych elementów oraz ręczne i precyzyjne wykonanie.
Biżuteria dla Pań na każdą okazję.
Zapraszam do zakupów i składania zamówień w naszym sklepie:
Link : http://bizuteria-elamo.sklep2.pl

Kontakt : agdela@poczta.onet.pl
gg. 2991686

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Ostatnie wolne miejsca na studiach podyplomowych

Zostały ostatnie wolne miejsca na studia podyplomowe. W WSNHiD można się jeszcze zapisać na kierunek Akademia trenera, a na Wydziale Zamiejscowym SWPS na Psychologię dziecka i na Psychologię w biznesie. Rekrutacja potrwa do 28 października, ale warto się spieszyć, bo liczba miejsc jest ograniczona.

Wielozawodowość czy mobilność zawodowa stała się wzywaniem współczesności. Sytuacja na rynku pracy obliguje nas bowiem do nieustannego doskonalenia umiejętności i aktualizowania posiadanej wiedzy. Tytuł magistra czy licencjata nie jest już obecnie jedyną przepustką na znalezienie pracy. Doskonałą okazją do poszerzania takiej wiedzy, która nie jest wpisana w program studiów I i II stopnia są studia podyplomowe. Dają absolwentom nie tylko szansę na zdobycie dodatkowych kwalifikacji, umożliwiają nawet zmianę dotychczas wykonywanego zawodu. Natomiast dodatkowe wykształcenie nie tylko podnosi atrakcyjność pracownika, ale może go uchronić przed zwolnieniem.

Zajęcia w WSNHiD na studiach podyplomowych są prowadzone w formie wykładów, warsztatów oraz interaktywnych ćwiczeń, które pozwalają uzupełnić wiedzę akademicką o praktyczne umiejętności w konkretnych dziedzinach, a także zdobyć nowe kwalifikacje zawodowe. Nowoczesne programy nauczania, które są efektem współpracy naukowców i praktyków, zapewniają słuchaczom specjalistyczne kompetencje, a tym samym zwiększają możliwości na rynku pracy.

Akademia trenera:
• studia dają możliwość rozwoju osobom, które chciałyby umiejętnie szkolić innych, doskonalić swój warsztat pracy
• zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowanych trenerów firmy szkoleniowo-konsultacyjnej Strefa HR oraz praktyków z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi i pracy z grupą
• przewaga zajęć praktycznych z zakresu procesu szkoleniowego i biznesu oraz warsztatów trenerskich
• dostosowanie programu do potrzeb danej grupy, dzięki przeprowadzonej rozmowie kwalifikacyjnej.

Psychologia w biznesie
• praktyczna, najnowsza wiedza z zakresu psychologii giełdy i behawioralnych finansów
• profesjonalne metody wykorzystywania psychologii w biznesie zarówno w zarządzaniu, kierowaniu zespołami, budowaniu strategii firmy, jak i w marketingu.
• Warsztaty integracyjne budowania zespołu, sztuki autoprezentacji, argumentowania, negocjowania oraz rozwiązywania konfliktów, a także motywowania siebie i innych.

Psychologia dziecka
• Zajęcia prowadzone przez wykwalifikowanych wykładowców akademickich, praktyków pracujących w poradniach psychologicznych i psychoterapeutów
• Teoretyczne i praktyczne przygotowanie do działań związanych z problemem dziecka trudnego: diagnostycznych, interwencyjnych i profilaktycznych
• Całościowe ujęcie rozwoju człowieka w okresie wczesnodziecięcym, przedszkolnym i wczesnoszkolnym

Szczegółowe informacje na http://wsnhid.pl
Mariusz Kowalski

Mariusz Kowalski Zarządzanie,
szkolenia i wsparcie
Sprzedaży

Temat: Ogłoszenia

REKRUTACJA 2011/2012
-------------------------------------
Duża europejska korporacja finansowa,
zatrudni ambitne osoby do obsługi kluczowych klientów na stanowisko:

Doradcy Finansowego
z terenu woj.:
pomorskiego, kujawsko-pomorskiego i warmińsko-mazurskiego.

Wymagania:
• wykształcenie średnie,
• Samodzielność i kreatywność
• Nastawienie na sukces finansowy
Warunki
• bardzo dobre warunki finansowe, najwyższe w okolicy
• wysokiej jakości cykliczne szkolenia
• samodzielne profesjonalne stanowisko pracy
• wykwalifikowana doświadczona kadra menadżerska

Osoby zainteresowane ofertą pracy i spełniające ww. wymagania prosimy o przesyłanie dokumentów (CV i listu motywacyjnego) na e-mail: doradca.ekf@interia.euMariusz Kowalski edytował(a) ten post dnia 13.10.11 o godzinie 15:54
Iga Mirowska

Iga Mirowska specjalistka PR,
POMADERIA

Temat: Ogłoszenia

trzeba sprawdzić...

trzeba wygrywać!:)

kliknij:
http://beta.pomaderia.pl/news/106,uwolnij-wyobraznie-i...

i wygraj komplet 15 profesjonalnych pędzli do makijażu, oraz kosmetyki!

Na Pomaderii nagrody nigdy się nie kończą!


Obrazek
Łukasz Banaszak

Łukasz Banaszak is there something
impossible ? i
don't think so...

Temat: Ogłoszenia

Pracowali dla Google - teraz pracują dla Siebie.
Możliwe że u Siebie dopiero zaczynają, ale temat znają już bardzo głęboko. Jeśli wiesz, że internet potrafi przynieść Tobie korzyści, to wiesz równie dobrze że trzeba sprawić aby ludzie mogli Cię szybko w nim znaleźć. Więc jeśli jesteś świadom tego, że im szybciej Cię znajdą tym szybciej będziesz mógł pozyskać..., tym więcej zarobisz, to masz już wystarczającą świadomość tego, żeby nie przechodzić obok tego tematu obojętnie.

Jeśli chcesz płacić za konkretne wyniki to zobacz koniecznie to
http://www.ad-works.pl/

Jeśli zadzwonisz do Aleksandra i powołasz się na mnie, no właśnie jak powołasz Się to zobaczysz co zyskasz:)
Zapraszam !!
Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: Ogłoszenia

E-MARKETING: SEO, Google AdWords, social media, czyli KNOW HOW SKUTECZNEJ PROMOCJI W SIECI - szkolenie DOFINANSOWANE ze środków UE + DARMOWA WIEDZA - BEZPŁATNA PRÓBKA SZKOLENIA

Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na kolejną edycję szkolenia z obszaru marketingu internetowego: „Jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy?” dla województwa mazowieckiego, współfinansowanego (80% wartości szkolenia) ze środków UE.

Zajmiemy się praktycznym aspektem biznesowej obecności Państwa firmy w Internecie oraz popracujemy nad strategią e-marketingową w kontekście jej tradycyjnej działalności.
Warunek uczestnictwa: prowadzenie mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa z siedzibą na terenie województwa mazowieckiego, bądź bycie jego pracownikiem.

W ramach projektu oferujemy BEZPŁATNĄ WIDEOPREZENTACJĘ - PRÓBKĘ SZKOLENIA – w której przedstawimy jak bardzo tanio lub za darmo pozyskać klientów w Internecie. Prezentacja stanowi stronę powitalną oferty, która przekieruje Państwa do informacji dotyczących szkoleń z możliwością zapisu.
Uzyskacie do niej Państwo dostęp wpisując się na listę adresową Akademii Rozwoju Biznesu pod adresem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html

Z WIDEOPREZENTACJI dowiesz się:
1. Jakie są 3 największe mity dotyczące marketingu internetowego?
2. Co to jest NOA i dlaczego pod żadnym pozorem nie wolno Ci tworzyć "wizytówki firmy" w internecie?
3. Jaka jest najskuteczniejsza strategia pozyskiwania "fanów" na portalu Facebook, którą być może stosuje już Twoja konkurencja?
4. Jakie narzędzie jest internetową "górą złota", która może generować przychody nawet gdy jesteś na wakacjach?

W ramach programu szkolenia między innymi:
• Zastanowimy się nad wyborem form reklamowych optymalnych z punktu widzenia wyznaczonych celów.
• Omówimy na przykładach najczęściej popełniane błędy oraz dobre praktyki, które wykorzystują najlepsze firmy po to, by przekonać do siebie gości odwiedzających ich witryny internetowe.
• Podpowiemy na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony, by skutecznie pozycjonować serwis.
• Pokażemy również, jak promować się w systemie AdWords, dobierać słowa kluczowe, monitorować kampanie.

Co zapewniamy:
• szkolenia dofinansowane od 70 do 80 procent, prowadzone przez najwyższej klasy ekspertów i specjalistów;
• profesjonalne materiały szkoleniowe;
certyfikaty potwierdzające ukończenie kursu;
• obiady i przerwy kawowe;
• noclegi dla osób z poza Warszawy;
• ubezpieczenie na czas szkolenia;
• możliwość nawiązania kontaktów zawodowych podczas szkoleń;
• pomoc przy składaniu aplikacji.

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych – 2 dni
Termin szkolenia: 20-21/10, 27-28/10/2011
Lokalizacja: Warszawa

Profil naszego BENEFICJENTA:
Właściciele firm, dyrektorzy i kierownicy działów marketingu i sprzedaży, pracownicy odpowiedzialni za promocję i budowę wizerunku firmy w internecie.

Szczegółowy program szkolenia, warunki rekrutacyjne oraz koszt znajdziecie Państwo w oknie szkolenia dofinansowanego. Zarejestruj się do obejrzenia darmowej prezentacji pod linkiem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html po czym dokonaj wyboru interesującego Cię szkolenia.

Zachęcam do zgłoszeń – LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!

W razie jakichkolwiek pytań, pozostaję do Państwa dyspozycji.

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.pl
tel. 516 196 995
Dorota Iwanicka

Dorota Iwanicka Kierownik Projektu,
Polski Instytut
Rozwoju Biznesu

Temat: Ogłoszenia

Akademia Jakości- testowanie i jakość projektów IT
17-18 listopada 2011r; Warszawa

Quality Assurance & Quality Control – wspólnie w staraniach o najwyższą jakość projektów!

Zapraszamy do udziału w konferencji:


a) Jeśli zajmujesz się testami na co dzień lub chciałbyś, by Twój zespół efektywniej przeprowadzał testy,

b) Jeśli wdrażasz w swojej organizacji metodyki i dobre praktyki pozwalające procesowo ciągle udoskonalać jakość rozwiązań i potrzebujesz partnerów do dyskusji i wymiany doświadczeń,

c) Jeśli stawiasz dopiero pierwsze kroki w testach lub zapewnianiu jakości i szukasz mentorów oraz osób, które mogą doradzić i wspomóc Cię w trakcie podejmowania decyzji, to nasza konferencja jest właśnie dla Ciebie.

Wszystkich Państwa zapraszamy na PoC (Proof of Concept) konferencję łączącą w sobie tematykę związaną Z zapewnieniem jakości projektów informatycznych oraz testowaniem.

W programie m.in.:

1.„Dylemat Test Managera: zapewniać czy mierzyć jakość?” - Monika Braun – opiekun merytoryczny konferencji (Software Mind )
2.„CBŚ – Centralne Biuro Śledzenia. O śledzeniu w projekcie informatycznym” - Radosław Smilgin (testerzy.pl)
3."Wsparcie procesu decyzyjnego dla metodyk zwinnych w procesie testowania z wykorzystaniem modeli z obszaru teorii niezawodności." - Krzysztof Senczyna ( Tieto )
4.„Jak zarządzanie testami jest widziane na różnych poziomach:1.Testerzy,2.Test Managerowie,3.Project Managerowie,4.Użytkownik końcowy”- Piotr Kałuski ( CGI )
5."Testy Bezpieczeństwa Webaplikacji" - Piotr Konieczny ( Niebezpiecznik.pl )

Tematyka warsztatów do wyboru:
-Miękka strona Test Managera-zarządzanie zespołem testowym
-Dane Testowe
-Testy wydajnościowe przy pomocy JMetera
-Skąd się bierze jakość w Agile?

Konferencję kierujemy do:
-Inżynierów Testów
-Analityków testowych
-Architektów Testów
-Test Leaderów
-Test Managerów
-Programistów
-Quality Managerów
-Scrum Masterów
-Specjalistów QA
-Projektantów wymagań
-osób odpowiedzialnych za wdrażanie i weryfikację systemów informatycznych
-osób zainteresowanych tematyką kontroli i zapewnienia jakości

Więcej na stronie: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/akademia-jak...

Ilość miejsc ograniczona!!!Zarejestruj się już dzisiaj!!!

Kontakt z organizatorem:
Dorota Iwanicka
tel. 22/392 93 91
fax.. 22/244 25 37
dorota.iwanicka@multitrain.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Agencja interaktywna Subeli zaprasza do współpracy, zajmujemy się tworzeniem stron internetowych, identyfikacją wizualną, e-marketingiem, tworzeniem aplikacji dedykowanych, pozycjonowaniem. Projekty "szyjemy na miarę" potrzeb Klienta.

Chcesz zadać dodatkowe pytanie? Zadzwoń lub napisz:

Piotr Strychalski
Account Manager
tel. +48 535 962 192
e-mail: piotr.strychalski@subeli.com

http://www.subeli.com


Obrazek

Lech Tkaczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 26 październik 2011, Warszawa
690 + 23% VAT (przy 2 osobach z 1 firmy 10% zniżki na każda osobę, przy 3 15% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi (1 rok). Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003
Iwona Sorbian

Iwona Sorbian Doradca Zarządów ds.
Zmian/Interim
Manager/Executive
Coac...

Temat: Ogłoszenia

TWÓJ ROZWÓJ OSOBISTY SUKCESEM W BIZNESIE

Jak efektywnie wykorzystywać swoje możliwości dla rozwoju biznesu

* Sześciu doświadczonych trenerów nauczy Cię nowych zintegrowanych metod rozwoju osobistego
* Inwestując 75zł zyskasz nową perspektywę na siebie i swój biznes

Ponadto czekają na Ciebie atrakcyjne nagrody oraz certyfikat podpisany przez autorytety z dziedziny rozwoju osobistego.

Sprawdź program http://vademecumrozwoju.pl/o-konferencji-2/program/ i zapisz się!



Wyślij zaproszenie do