Krzysztof Borkowski

Krzysztof Borkowski Biznesowe Bazy
Danych

Temat: metody na pozyskanie klientów przez interenet

Witam,

Ciekaw jestem jakie macie doświadcznia w porównaniu rożnych kanałów reklamy pod kątem zwrotu z inwestycji.

Porównajmy

Google Adwords
AdTaily
Mailng relkamowy.

Czy ktos porównał te dwa systemy reklamowa i mailing? Mam na mysli gdzie nastapił szybszy zwrot z iwestycji.

K.
Paweł Mąka

Paweł Mąka Zarządzanie
płynnością
finansową,
ubezpieczenia,
windykac...

Temat: metody na pozyskanie klientów przez interenet

AdTaily zależy od rozmieszczenia reklamy na stronie oraz targetowaniu. Co do mailingów to chodzi o zewnętrzne usługi? Opisałem na blogu skuteczność mailingów allegro http://makapawel.pl/skutecznosc-mailingow-z-allegro-2/

Google adwords według mnie bardzo skuteczne ale trzeba atakować mniej konkurencyjne frazy, długie ogony itp.
Krzysztof Borkowski

Krzysztof Borkowski Biznesowe Bazy
Danych

Temat: metody na pozyskanie klientów przez interenet

Hej,

Co sie tyczy mailingów na allegro to przetestowałem 14 użytkowników i w zasadzi tylko 2 z nich było naprawdę OK. Za te pieniądze nie można oczekiwać zbyt wiele. Celem nie było jak w twoim przypadku zapisanie się na liste mailingowa, ale zeklniecie w reklamy adsens. W większości przypadków odzyskiwałem zainwestowane pieniądze.

Oto cześć raportu skuteczności

user wielkosc bazy ilosc odwiedzin skutecznosc mailingu
Nexus_Media 39000 114 0,29%
krzysbak83 60000 35 0,06%
buli64 104200 253 0,24%
Mazure 27903 62 0,22%
Nexus_Media 54000 63 0,12%
patka1971 71000 246 0,35%
Teleimpact 24000 137 0,57%
patka1971 50000 92 0,18%
surfik_net 50000 611 1,22%

Zaleta jest to, że można od razu wysłać ofertę z reklamą a nie zapytanie o
zgode na przysłanie oferty.

Adaily, znam słabo. Niestety w porównaniu do Adwords widzę same wady. Generalnie. Jakoś to nie jest jasno określone czy kupuje kliknięcia, czy wyświetlenia, brak możliwości zmiany kreacji co jest wada bo jak sie kupi baner na 3 miesiące to sie opatrzy. Z moich statystyk wynika, ze czas opatrzenia się banera wynosi około tygodnia. Wada jest też to, że wydawca
moze odrzucić rekalme. Długa są też one rozpatrywane. Spróbowałem, nie jest to rozwiązanie zachwycające, ale jakiś nie mogę się do niego przekonać.
Paweł Mąka

Paweł Mąka Zarządzanie
płynnością
finansową,
ubezpieczenia,
windykac...

Temat: metody na pozyskanie klientów przez interenet

Szczerze mówiąc też nie przepadam na adtaily. Dlaczego?

1. Wydawcy mogą manipulować ruchem np. programami wymiany ruchu

2. Reklama której nie można zmienić szybko się "przeje"

3. Zazwyczaj klikalność mała

4. No i tak jak wspomniałeś reklamę trzeba zatwierdzić.

Następna dyskusja:

[Darmowe wideo #4] Jak zdob...




Wyślij zaproszenie do