Łukasz K.

Łukasz K. TrendFootball.pl

Temat: Klub sportowy - marketing..

Potrzebne są środki na dofinansowanie budżetu Klubu.
Całkowicie wszystko podporządkowane szkoleniu młodzieży, od strony sportowej pełny profesjonalizm.
Jednak na mecze z udziałem młodzieży chodzą zazwyczaj wyłącznie.. rodzice. A dla potencjalnego sponsora kluczem jest zagadnienie "ile osób zobaczy, że to ja wykładam kasę???".

Oczywiście, można dodać baner na stronie internetowej, ale to ciągle garstka odbiorców. FB? Ok, ale głównie młodzi ludzi klikają - nie będzie z tego klienta..

Jakie inne rozwiązania???

Gdyby nazwę/logo wpleść w nazwę Klubu, to przewijałaby się ona wszędzie, prawda? Mimowolnie przecież.. Gazety czy portale podają wyniki drużyn no to wymienią nazwę sponsora, bo przecież tak nazywa się Klub. Minus jest taki, że RACZEJ da radę wpleść tylko jednego sponsora w nazwę..

Dlatego zastanawiam się jak to zrobić, by w podobny sposób można zareklamować więcej podmiotów..

Pozdrawiam.

konto usunięte

Temat: Klub sportowy - marketing..

W takiej sytuacji proponowałbym "uderzać" sponsora od strony CSR.
Czyli przenieść punkt ciężkości skuteczności takiej formy promocji na niego.

Wiąże się z tym oczywiście kwestia rzeczywistych kosztów, ponieważ sponsor dołożyć musi również do działań promocyjnych, jeśli chce cokolwiek ugrać (z wyjątkiem własnego dobrego samopoczucia) z już zainwestowanych pieniędzy.

Sport na takim poziomie lub niszowy, niestety jest z tym związany. Jest to raczej charytatywne wsparcie podmiotu.

Następna dyskusja:

Marketing i Reklama - GRANICE




Wyślij zaproszenie do