Wiesław Pasławski

Wiesław Pasławski W biznesie elemet
ryzyka jest
nieodlacznym
czynikim poszu...

Temat: Jak wypromować książkę?

Hej,

Czy ktoś z Was zna się na promowaniu książek?

Pozdrawiam

Wiesław Pasławski
http://szynkadela.pl
Radosław Zieliński

Radosław Zieliński Z polecenia! Od 2007
roku. / NAZWY DLA
FIRM / NAMING

Temat: Jak wypromować książkę?

Zapraszam na prv. Warto zapytać :)
Wiesław P.:
Hej,

Czy ktoś z Was zna się na promowaniu książek?

Pozdrawiam

Wiesław Pasławski
http://szynkadela.pl
Jacek Pyrzykowski

Jacek Pyrzykowski Kierownik Działu IT,
Crystal Inc

Temat: Jak wypromować książkę?

najlepiej można zacząć nawet na własną rękę - wykorzystując siłę serwisów społecznościowych, szczególnie tematycznych, np. lubimyczytac.pl

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Radosław Zieliński

Radosław Zieliński Z polecenia! Od 2007
roku. / NAZWY DLA
FIRM / NAMING

Temat: Jak wypromować książkę?

Czesławie...wybacz, jesteś bardzo daleki od prawdy. Z literaturą piękną to tak nie działa. Może pomyliło Ci się promowanie garnków darmową książką kucharską?
Czeslaw K.:
Pierwsza ksiazke najlepiej jest zaoferowac "za darmo", tzn. w zamian za pozostawienie mail-adresu, pod ktory mozna zaoferowac dalsze produkty. Bez tego dzisiaj, ani rusz. Taki adres (kogos kto juz cos kupil) jest wart w DE od 1-50 Euro ...

Dodam ze rowniez darmowa ksiazka, musi miec wysoka wartosc dla odbiorcy

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Radosław Zieliński

Radosław Zieliński Z polecenia! Od 2007
roku. / NAZWY DLA
FIRM / NAMING

Temat: Jak wypromować książkę?

Jakby Ci to powiedzieć... takie pomysły marketingowe kojarzą mi się z programami typu Rolnik szuka żony. Książka, literatura to nie serdelki, że można komuś dać próbkę i przyjdzie po kolejne trzy kilogramy.
Czeslaw K.:
Radosław Zieliński

Radosław Zieliński Z polecenia! Od 2007
roku. / NAZWY DLA
FIRM / NAMING

Temat: Jak wypromować książkę?

Znam je lepiej niż myślisz. Ale wiesz reklamować się też należy z klasą. A nie na wszelkie możliwe sposoby. Reklama to nie nalot dywanowy. A metody przez Ciebie zaproponowane kojarzą się dość powszechnie z grafomanią. Tego życzysz autorowi? Korzystając z nich nie unikniesz tego skojarzenia.
Czeslaw K.:
?? chyba ze nie bardzo znasz nowoczesne techniki promocji w sieci

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Radosław Zieliński

Radosław Zieliński Z polecenia! Od 2007
roku. / NAZWY DLA
FIRM / NAMING

Temat: Jak wypromować książkę?

Czeslaw K.:
Nawet "najbardziej geniealny" autor, nie ma dzisiaj szans, zostac chocby zauwazonym (a tym samam coskolwiek sprzedac) jak nie bedzie mial pomyslow typu "Hera, koka, hasz" itp.

Czesławie to jest cover!!! https://www.youtube.com/watch?v=QAFHFH9Xfm0

Za dużo się naczytałeś poradników! A Twoje rady są skuteczne, ale... dla najniższej półki twórczości literackiej. Radosnej twórczości grafomanów. Tam rzeczywiście wciskając kit teensom, że np. paulo coelho to wielki myśliciel możesz parę egzemplarzy sprzedać.

Co więcej, tzw. wydawnictwa self publishingowe nie oferują niczego innego ponad usługi poligraficzne. Nazywają się na wyrost wydawnictwami, bo to słowo sugeruje pewien prestiż.

No to teraz przejdźmy do konkretów. Podasz kilka nazwisk takich autorów, co tą ścieżka zrobili karierę? Ktoś z poważnej prasy literackiej ich dostrzegł? Ilu z nich przeszło do tradycyjnych wydawnictw?

Jaki udział w ogólnym czytelnictwie beletrystyki mają pozycje wydane i promowane tą ścieżką?

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Radosław Zieliński

Radosław Zieliński Z polecenia! Od 2007
roku. / NAZWY DLA
FIRM / NAMING

Temat: Jak wypromować książkę?

Czeslaw K.:
gwizdze na "wyzsza polke", jesli jest godziwa kasa za cos :)
A no to było od razu pisać, że Twoje rady są dla autorów najgorszego chłamu, liczących na szybki zysk za pomocą mimetyzmu: kontrowersji, sensacji, artyzmu, jakości, talentu, oryginalności. Ale to są zjawiska towarzyszące głównemu nurtowi literatury, a nie będące nim. To jest taki nurt "for dummies".

A tych kilku milionerów? Odstępstwo od zasady, którym naiwniacy się ekscytują.

Na koniec powiem Ci, że akurat pisanie książek w takim celu jest mało rozgarniętym sposobem na zarobienie milionów. Lepiej już zagrać w totka, szanse na wygraną większe, kasa większa, a i nie trzeba pisać 200str głupot, wymyślać żałosnych pseudo kampanii
reklamowych.Ten post został edytowany przez Autora dnia 27.08.15 o godzinie 13:37

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Radosław Zieliński

Radosław Zieliński Z polecenia! Od 2007
roku. / NAZWY DLA
FIRM / NAMING

Temat: Jak wypromować książkę?

Czeslaw K.:
Pleciesz bzdury. Każdy musi zarabiać i każdy ma wybór. A bełkot nawet wsparty tandeciarskim, bazarowym marketingiem nadal będzie bełkotem.

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Radosław Zieliński

Radosław Zieliński Z polecenia! Od 2007
roku. / NAZWY DLA
FIRM / NAMING

Temat: Jak wypromować książkę?

Odpowiem Ci tak. Część prestiżu, fame`u, zainteresowania, sukcesu komercyjnego, rezonansu pochodzi od rangi instytucji. Przez analogię, ten sam obraz sprzedawany w komercyjnej galerii i na pchlim targu będzie miał różną cenę, wartość, ba! nawet walory artystyczne zostaną mu inne przypisane, pomimo, że jego fizyczne właściwości będą takie same. To kontekst często nadaje czemuś wartość, czasami słusznie, w dzisiejszych czasach już bardzo często niesłusznie. Podobnie jest z jedzeniem to samo danie podane w wytwornej resto i na stacji metra będzie smakować inaczej. Tak działamy. Powieść wydana własnym sumptem, albo w kiepskim wydawnictwie, promowana za pomocą technik bazarowych siłą rzeczy nie będzie mieć statusu, jaki mają powieści wydawane przez Penguin Books czy Wydawnictwo Literackie. Nawet jeśli niczym nie ustępuje dziełom Davida Fostera Wallacea. Jak tego nie rozumiesz i kierujesz się tandetnymi poradnikami z netu to cóż, masz taką perspektywę jaką masz.

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Krzysztof Borkowski

Krzysztof Borkowski Biznesowe Bazy
Danych

Temat: Jak wypromować książkę?

Trochę ciężko, ale idzie sprzedać. Przez 10 dni poszło 60 egzemplarzy.
Już 4 hurtownie chcą ze mną współpracować.

W sklepie internetowym to co miało się sprzedać w 3 miesiące sprzedało się w 10 dni.

Myślałem, że jest metoda na promowanie książki, a tutaj gość który siedzi w branży 15 lat mówi, że każda metoda jest dobra.

Myślę nad tym, aby wrzucić na stronę http://szynkadela.pl formularz zamówienia.

Następna dyskusja:

Sklep internetowy z zabawka...




Wyślij zaproszenie do