Tomasz Buca

Tomasz Buca zapraszam do
współpracy

Temat: Jak sprzedawać by sprzedać.

a w marketingu sieciowym trzeba sprzedać styl życia a nie produkt
Michal Stepel

Michal Stepel Menadżer Logistyki

Temat: Jak sprzedawać by sprzedać.

Tu nie zawsze chodzi o sprzedaż stylu życia. Dużo łatwiej sprzedać produkt pasujący już do stylu aniżeli taki, który musimy sami kreować. Nie wiem czy ktoś był na konferencji Mail Day I, ale teraz 20-21 Maja w Warszawie będzie druga edycja. Ostatnimi czasy jakby nie patrzeć mailing zaczyna znowu zyskiwać na znaczeniu co można zaobserwować patrząc w raporty. wielu błędzie utożsami tą formę promocji i sprzedaży jako spam nie doceniając go, a badania pokazują, że coraz większa ilość przychodów (szczególnie dużych korporacji) pochodzi z mailingu.

Odnośnie samej konferencji to szczegóły na stronie http://mailmyday.pl za dwa dni 900 zł.



Wyślij zaproszenie do