Tomasz Nguyen Viet

Tomasz Nguyen Viet Trener / Coach

Temat: Innowacyjny portal społecznościowy z programem partnerskim

Czy słyszeliście już o nowym portalu społecznościowym TSU, który stanowi realną konkurencję dla Facebooka. Innowacją, która motywuje ludzi do przechodzenia jest to, że portal dzieli się zyskami z reklam z użytkownikami, którzy publikują wartościową treść, na podobnej zasadzie jak Youtube. Jest też możliwość zarobienia dodatkowych prowizji poprzez polecanie portalu znajomym. Portal promuje m.in. Curtis James Jackson znany jako 50 cent. Serwis działa zaledwie od 2 tygodni, natomiast cieszy się szybko rosnącą popularnością.

Aby nie być gołosłownym oto statystyki na Alexa i Google Trends:
http://www.alexa.com/siteinfo/tsu.co
https://www.google.pl/trends/explore#q=tsu.co&date=toda...

Polecam też wywiad z twórcą portalu na Fox Biznes:
https://www.youtube.com/watch?v=KWXWZSW2PTQ

Jeżeli zainteresowałem was tematem będę wdzięczny za rejestrację z mojego linka partnerskiego:
https://www.tsu.co/wwwjaznpl
Rejestracja i korzystanie z portalu jest całkowicie bezpłatne.Ten post został edytowany przez Autora dnia 16.11.14 o godzinie 01:11
Michał Stachura

Michał Stachura Dedykowane serwisy i
strony www -
http://santri.eu

Temat: Innowacyjny portal społecznościowy z programem partnerskim

To już teraz ludzie ludziom będą reklamy wciskać? ....nie ja się wypisuję.
Tomasz Nguyen Viet

Tomasz Nguyen Viet Trener / Coach

Temat: Innowacyjny portal społecznościowy z programem partnerskim

Nie chodzi o wciskanie reklam. Reklamy są dołączane tak jak wszędzie obok treści podobnie jak w Adwords czy reklamy na Facebooku. Funkcjonowanie portalu prawie nie różni się od Facebooka, można odnajdywać znajomych, publikować dowolne posty, lajkować itp. Jest natomiast więcej wglądu w statystyki swojego osobistego profilu.
Wychodzę z założenia, że skoro i tak korzystam z Facebooka codziennie i coś tam udostępniam i przeglądam, to jeżeli mogę robić to samo i jeszcze dostawać za to pieniążki (nawet jeżeli nie duże, choć możliwości z czasem będą coraz większe), to czemu by się nie przenieść i rozpromować ten projekt. Ten portal już zmienia oblicze mediów społecznościowych, przełamuje monopol Facebooka i wszyscy mogą na tym skorzystać.Ten post został edytowany przez Autora dnia 07.11.14 o godzinie 15:48
Maciej W.

Maciej W. Manpower

Temat: Innowacyjny portal społecznościowy z programem partnerskim

odwieczną bolączką tego typu serwisów jest tworzacy sie balagan w miare postepu
(jak masz 800 znajomych nie przeczytasz nawet 10 % z tego co publikuja)
czasem kilkanascie podobnych grup zeby czegos nie przegapic
podobnie jest z gl-em, linkedin nasza klasa itd
czy serwis zakłada kategoryzowanie informacji w strukturach ?
np taniec > wybor miejsce - tylko warszawa, slask, cała Polska > inny wybor latino klasyczny itp
czy kazdy moze załozyc gdzie chce i co chce ? - czyt bajzel za pol roku

pytanie drugie
w jaki sposob sie rozwijac ?
np jestem w stanie zainteresowac 1000 osob jakims tematem
co z tego bede mial ? (jak i ile)
Tomasz Nguyen Viet

Tomasz Nguyen Viet Trener / Coach

Temat: Innowacyjny portal społecznościowy z programem partnerskim

Portal rozwija się i są dodawane nowe funkcjonalności. Jeżeli masz jakieś własne sugestie jak to uporządkować możesz opublikować je pod hashtagiem #suggestions lub skontaktować się bezpośrednio z działem obsługi support@tsu.co.
Dodam ciekawostkę, że w przeciągu tygodnia serwis wspiął się w rankingu Alexa z ok. 16tys miejsca na 11tys i w czasie 3 tygodni od startu prześcignął sitetalk.com, który działa od 5 lat i ma dość podobne założenia. Wg mojej orientacji obecna odwiedzalność wynosi ok 100tys uu/dziennie. Jeżeli tak dalej pójdzie to w ciągu 3 miesięcy może znaleźć się w światowym top 1000.Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.11.14 o godzinie 15:58
Maciej W.

Maciej W. Manpower

Temat: Innowacyjny portal społecznościowy z programem partnerskim

Tomasz N.:
Portal rozwija się i są dodawane nowe funkcjonalności. Jeżeli masz jakieś własne sugestie jak to uporządkować możesz opublikować je pod hashtagiem #suggestions lub skontaktować się bezpośrednio z działem obsługi support@tsu.co.
nie dzieki :) nie chce tworzyc serwisu, pytalem tylko czy jest cos nowego
Dodam ciekawostkę, że w przeciągu tygodnia serwis wspiął się w rankingu Alexa z ok. 16tys miejsca na 11tys i w czasie 3 tygodni od startu prześcignął sitetalk.com, który działa od 5 lat i ma dość podobne założenia. Wg mojej orientacji obecna odwiedzalność wynosi ok 100tys uu/dziennie. Jeżeli tak dalej pójdzie to w ciągu 3 miesięcy może znaleźć się w światowym top 1000.
to gratuluje :)
i dzieki za info
Nie chce miec dodatkowego konta na kolejnym serwisie nie wiadomo po co :)
Sebastian Sulma

Sebastian Sulma Sulma & Sulma =>
ROZPALAMY MIŁOŚĆ DO
PRODUKTÓW

Temat: Innowacyjny portal społecznościowy z programem partnerskim

Nic dziwnego, że artyści i ich agenci chcą takiego portalu. Sprawa jest banalnie prosta.

Facebook i reszta portali przełamał monopol gigantów mediowych na posiadanie "prawa" do informacji. Oni rządzili światem i mieli z tego ogrom pieniędzy. Przyszedł Facebook Twitter i reszta. Nie dość, że zabrał im to wszystko to jeszcze dał to za darmo użytkownikom. W ten sposób tworząc NOWY RODZAJ BIZNESU, nad którym tamci NIE PANUJĄ.

Teraz liczą kasę która ponoć im przechodzi za plecami, ale tej kasy by nie było wcześniej jakby nie w/w portale.

Teraz pod płaszczykiem podzielenia się zyskiem chcą odzyskać swój monopol i tyle.

Patrząc na to tak poza przytoczonym zarysem historyczno biznesowym.

Ktoś założył firmę w której swoim klientom mówi, że będzie im płacił za bycie jego klientami. To jakieś połączenie MLM z biznesem społecznościowym. Na dzisiaj brzmi to dla mnie jak absurd, ale kto wie.

Mnie osobiście odstrasza to, że nic nowego nie wnosi ten portal, a trzeba by mieć kolejne konto.
Maciej W.

Maciej W. Manpower

Temat: Innowacyjny portal społecznościowy z programem partnerskim

na Śląsku mowia na takich "gyszyfciorze od fligerów z papierdekla" :P
Tomasz Nguyen Viet

Tomasz Nguyen Viet Trener / Coach

Temat: Innowacyjny portal społecznościowy z programem partnerskim

Ok, panowie rozumiem wasz sceptycyzm. Chciałem tylko zwrócić uwagę, że idzie duża zmiana w mediach społecznościowych. Już niedługo inne serwisy tego typu będą się musiały dostosować do nowego modelu współpracy z użytkownikami, albo bezpowrotnie ich stracą. A dla użytkowników to też spora zmiana w podejściu do spędzania czasu na społecznościówkach. Fakt otrzymywania wynagrodzenia za publikowanie wartościowych treści i dzielenia się wiedzą jest jak najbardziej zdrowym kierunkiem. Z konsumentów stajemy się prosumentami.
Sebastian Sulma

Sebastian Sulma Sulma & Sulma =>
ROZPALAMY MIŁOŚĆ DO
PRODUKTÓW

Temat: Innowacyjny portal społecznościowy z programem partnerskim

Panie Tomaszu, czy będą musiały inne portale się dostosować do w/w modelu zależy tylko od rynku. Osobiście nie jestem przekonany czy chciałbym być w portalu w którym nie wiem czy mój znajomy udostępnił jakąś treść za pieniądze, czy też po prostu lubi daną rzecz. W ten sposób taki portal staje się sztuczny.

Oczywiście na portalach społecznościowych są treści w różny sposób sponsorowane, lecz ta "niewiedza" i przekonanie że nasz kolega publikuje to co myśli, daje pewna naturalność tym portalom. A właśnie płacenie za posty i treści wszystkim, budowanie piramidy, może spowodować zniechęcenie normalnych użytkowników którzy chcą po prostu dzielić się informacjami o sobie ze znajomymi.

Poza tym umówmy się żaden portal nie drukuje pieniędzy, dlatego na początek będzie musiał sprzedać nas komuś (naszą treść, posty itp), po to aby potem odpalić nam od tego procent.

Tworzy się z tego istny MLM, który mnie osobiście zniechęca.

Z resztą umówmy się jak to brzmi. "Zamiast po prostu dołącz do mnie na ...", to pisze Pan

"Jeżeli zainteresowałem was tematem będę wdzięczny za rejestrację z mojego linka partnerskiego:"

Czyli traktuje Pan rodzinę, znajomych i obcych jak potencjalny zysk. Nie zaprasza Pan ich bo lubi, bądź chce być w kontakcie tylko, chce mieć Pan od tego kasę. To moim zdaniem zabija ten pomysł.

Z poszanowaniem

Sebastian Sulma
Mikołaj K.

Mikołaj K. Budowanie Relacji,
Sprzedaż, Marketing

Temat: Innowacyjny portal społecznościowy z programem partnerskim

Zamysl ciekawy, ale... jak tak sie reklamuje zamiast pokazac to jako jedynie dodatek to sprzedaje sie swoisty smietnik tresci.

Fajnie jesli mozna sobie "dorobic" publikujac cos. Lubie dana piosenke, a wrzuce, poleca reklamy, cos zarobie.... Tyle ze przyjmujac jak sie na to mlodziez moze rzucic to zrobi sie z portalu smietnik tresci, kazdy bedzie wrzucal wszystko, nawet cos z czym sie nie identyfikuje, co go nie interesuje byle tylko lecialy reklamy a co za tym pieniadz... i majac 10 znajomych bedziemy ieli 10000 razy wiecej smieciowej tresci niz to co wyskakuje na fb...
Michał Stachura

Michał Stachura Dedykowane serwisy i
strony www -
http://santri.eu

Temat: Innowacyjny portal społecznościowy z programem partnerskim

Śmieci jak śmieci, tych nigdy nie zabraknie. Zwróciłeś jednak uwagę Mikołaj na ciekawą rzecz dotyczącą jakości przesyłanych mi przez znajomych treści.

Jak dotąd wszystko czego dotknął swoimi palcami marketing traci na jakości na rzecz bylejakowatości (ktoś jeszcze pamięta taki teleturniej "Wielka gra"?, proszę porównać z obecnymi nasyconymi lokowaniem produktu produkcjami). Marketingowi nie zależy na edukowaniu odbiorcy, marketingowi zależy na pieniądzach... i ja to rozumiem choć się z tym nie identyfikuję.
Nie walczę z tym jednak, niemniej w ramach nieidentyfikowania się, zrezygnowałem z TV, nie szukam pracy w działach marketingu, oraz nie założę tu konta na tym portalu.

Ale pamiętajmy, że wszystko jest dla ludzi. Kto chce niech zakłada i kropka :).
Mikołaj K.

Mikołaj K. Budowanie Relacji,
Sprzedaż, Marketing

Temat: Innowacyjny portal społecznościowy z programem partnerskim

Michał S.:
Śmieci jak śmieci, tych nigdy nie zabraknie. Zwróciłeś jednak uwagę Mikołaj na ciekawą rzecz dotyczącą jakości przesyłanych mi przez znajomych treści.

No jakosc bedzie praktycznie zerowa...
Michał S.:
Jak dotąd wszystko czego dotknął swoimi palcami marketing traci na jakości na rzecz bylejakowatości (ktoś jeszcze pamięta taki teleturniej "Wielka gra"?, proszę porównać z obecnymi nasyconymi lokowaniem produktu produkcjami). Marketingowi nie zależy na edukowaniu odbiorcy, marketingowi zależy na pieniądzach... i ja to rozumiem choć się z tym nie identyfikuję.

Czy traci - tez nie mozna uogolniac, wiadomo w dzisiejszych czasach liczy sie zysk i odchodzi sie od dopieszczenia produktu/uslugi na rzecz minimalizacji kosztu lub kosztownego acz skutecznego uatrakcyjnienia marketingowego. Odnosnie teleturnieju to jedyny przetrwal 1 z 10. Choc i tam wdarla sie UE i conajmniej 2 pytania w tym temacie w kazdym odcinku ;) Slyszalem ostatnio ciekawa wypowiedz, parafrazujac: Marketing to maksymalizacja zysku niezaleznie od sposobu, PR to chec szczerego przekazu i ukazywania prawdy przy danym produkcie. Tylko nie wiem czy mowil to marketingowiec czy PRowiec ;)
Michał S.:
Nie walczę z tym jednak, niemniej w ramach nieidentyfikowania się, zrezygnowałem z TV, nie szukam pracy w działach marketingu, oraz nie założę tu konta na tym portalu.

Ale pamiętajmy, że wszystko jest dla ludzi. Kto chce niech zakłada i kropka :).

Mnie marketing pociaga, choc jestem zwolennikiem PRu, a najbardziej CSRu.
Nie ma co innych zmuszac.
Zgadzam sie, i kropka ;)

Następna dyskusja:

Nowy portal www Zaprasza do...




Wyślij zaproszenie do