Sebastian Starzyński

Sebastian Starzyński ABR SESTA,
PromoPlan, Khan
Academy

Temat: Gryfikacja działań marketingowych

Od niemal roku zajmuję się tematyką wykorzystania mechaniki gier w marketingu (Gryfikacji lub Grywalizacji). Na świecie pojawiają się liczne przykłady jej stosowania, a w Polsce jakość cicho. To znaczy coraz więcej osób pisze i mówi, że jest ekspertem w tej dziedzinie, ale póki co nic z tego nie wynika.

Jeśli ktoś zna jakieś przykłady będę wdzięczny za taką informację. Chciałbym je opisać na swoim blogu http://www.gryfikacja.pl.

Bardzo chętnie porozmawiam również o Waszych przemyśleniach na ten temat, niebawem wychodzi książka Pawła Tkaczyka, może to ośmieli klientów:).
Jacek Jankowski

Jacek Jankowski social media &
social games

Temat: Gryfikacja działań marketingowych

a ja polecam jednak termin grywalizacja

http://www.grywalizacja.pl/

dodatkowo z jedną z firm wywodzących się z branży gier nad nowym silnikiem grywalizacyjnym do wykorzystania na wielu platformach. IMHO - zabawy z gryfikacją, grywalizacją dopiero się w 2012 na poważnie zaczną)

JJ



Wyślij zaproszenie do