konto usunięte

Temat: Coraz mniej fanów na oficjalnym fanpage'u firmy! Jaka...

Jeżeli to kwestia utraty fanów w ciągu jednego dnia, to rzeczywiście przyczyną może być "wykupienie" takich kontaktów. Prowadzenie fan page'a nie jest prostą sprawą (wiem z doświadczenia!) i większość rad, które tutaj padły, są faktycznie cenne.
- nie przesadzaj z ilością postów
- staraj się zachęcać ludzi do dyskusji i aktywnego działania na FB, ale radziłabym unikanie kontrowersyjnych tematów, które mogą np. obrazić czyjeś uczucia religijne, polityczne, itd.
- przemyśl dokładnie, kto jest adresatem twojego fan page'a i firmy, dla której pracujesz (możesz sobie zrobić profil swojego fana) i zastanów się, co go interesuje - zajmie to może chwilkę czasu, ale dzięki temu będziesz wiedzieć, jakiego typu posty zamieszczać, aby miały najlepsze działanie "wirusowe"
- nie zniechęcaj się i ciągle poszukuj - wiem, jak frustrujące może być tracenie fanów albo brak odzewu na posty, jednak wszystko może być kwestią przypadku (dzień tygodnia, pora roku ;), godzina)
- czytaj jak najwięcej poradników :)

Powodzenia!

----
biuro rachunkowe wrocław

Temat: Coraz mniej fanów na oficjalnym fanpage'u firmy! Jaka...

Moim zdaniem Facebook staje się trochę bezwartościowym portalem ( o ile nie powiedzieć śmieciowym ). Z każdej strony bombardują nas reklamy, co chwile jesteśmy do czegoś zapraszani, a niektóre treści są po prostu ...głupie.
Konrad Górak

Konrad Górak CEO RedsouL Media /
Twórca FASCYNUJ -
Brand
Konsulting&So...

Temat: Coraz mniej fanów na oficjalnym fanpage'u firmy! Jaka...

Piotrek S.:
Moim zdaniem Facebook staje się trochę bezwartościowym portalem ( o ile nie powiedzieć śmieciowym ). Z każdej strony bombardują nas reklamy, co chwile jesteśmy do czegoś zapraszani, a niektóre treści są po prostu ...głupie.

Dokładnie!!! Muszę się z tobą zgodzić Piotrze. Facebook traci masę odbiorców i staje się jak
to Piotr świetnie ujął produktem śmieciowym. Niestety jest takim miejscem które promuje
bardzo typ reklamowania "in your face". Jesteśmy atakowani na każdym kroku no i powoli
słychać o facebook'owej frustracji.

Oczywiście page firmowy należy mieć ale też prowadzić
go z głową i nie zarzucać treściami typu "lubię małe kociaki" - czyli to co firmy praktykują na
co dzień: "dziś zwiększyliśmy ofertę", "nowe produkty w ofercie, zapraszamy", "czy uważacie że....
jest ok?" itd, itd. Przykłady można mnożyć. Gdzie nie popatrzeć tam widać brak ludzkiej komunikacji,
między firmą a potencjalnymi konsumentami.

Jeśli są tu jacyś właściciele firm i dotrwaliście do tego miejsca to dobrze radzę, inwestujcie więcej w
twitter'a i google+ bo to najbliższa przyszłość.

Temat: Coraz mniej fanów na oficjalnym fanpage'u firmy! Jaka...

Kupowanie polubień, boty, spam to zdecydowanie marny pomysł. O wiele lepiej zainwestować w profesjonalny marketing (zwłaszcza, jeśli się nie ma doświadczenia). To trochę pieniędzy, ale w przypadku firmy - opłacalne rozwiązanie. Jeśli mam polecić jakąś firmę, to Green Parrot:
http://greenparrot.pl/oferta/marketing-w-social-media
Michał Waleriańczyk

Michał Waleriańczyk Specjalista ds.
Marketingu
Internetowego,
Fabryki Mebli F...

Temat: Coraz mniej fanów na oficjalnym fanpage'u firmy! Jaka...

Polubień ubywa kiedy polubienia są kupione na różnych programach wymiany polubień likeplus itd
Jeżeli nie to, to druga opcja jest taka, ze ludzie sami cofają polubienia, ponieważ są wrzucane zbyt często posty lub są zbyt męczące, np ciągle tylko sprzedażowe posty.
Michał Bąk

Michał Bąk Content Specjalist,
mediamass.

Temat: Coraz mniej fanów na oficjalnym fanpage'u firmy! Jaka...

Myślę, że dzisiejszy FB jest już przesycony ofertami sprzedażowymi i ludzie to widzą, ba starają się od tego uciec. Ile jeszcze można czytać o kolejnym rabacie, promocji etc. Firmy niestety zajęły się za bardzo sprzedażą w social media, że zatraciły główny cel jaki ma fb, czyli budowanie aktywnej społeczności.

Spróbuj wyjśc do odbiorców, konkurs, ankieta, infografika, ktora pobudzi dyskusję.

Do tego proponuję trochę zamieszać z harmonogramem publikacji.
Waldemar Jezierski

Waldemar Jezierski Profesionnal
Internet Marketer,
Dom

Temat: Coraz mniej fanów na oficjalnym fanpage'u firmy! Jaka...

Witam wszystkich serdecznie.
Budowanie sklepu, czy to na www, czy na FB.
Wymaga tego by byc konsekwentnym w działaniu a to wymaga czasu i zaangazowania.
Dlatego profesjonalisci inwestuja w narzedzia marketingowe, ktore wykonuja dużo cześć pracy za nich. Takie narzedzia przeprowadzaja klientow przez sklep, edukuja ich, doradzaja i pokazuja promocje. Autoresponder odpowiada na pytania i sprzedaje z automatu. Rowniez dzieki temu bedziesz mogla potrzymac kontakt z klientami (nawet jesli jest ich tysiace). Dzieki temu kazdy z nich bedzie wiedzial o twoich promocjach itd.

Warto rowniez, bys prowadzila profesjonalnego bloga w twojej branzy i doradzala tam fachowo. Odpowiadala na pytania i budowala swoj wizerunek jako eksperta. Sa do tego odpowiednie narzedzia.
Nie staraj sie sprzedawac za wszelka cene i nie rob z grup FB tablicy ogloszen. Podziel sie czyms wartościowym, by zwrocic na siebie uwage jako specjalisty z branży.
Staraj sie byc doradca a nie sprzedawca, sprzedawaj bez sprzedawania poniewaz nikt nie lubi jak mu sie cos wciska.
To sa podstawowe sprawy jesli chodzi o budowanie sklepu, otrzymywanie wartościowych komentarzy itd. No i oczywiscie, zamieni sie to w gotowke.
Wiem wiecej na ten temat, jesli chcesz sie dowiedziec, pytaj.
Mam nadzieje, ze pomoglem chociaz troche.

Pozdrawiam wszystkich,
Waldemar
Marta Hycnar

Marta Hycnar Trener biznesu,
szkoleniowiec

Temat: Coraz mniej fanów na oficjalnym fanpage'u firmy! Jaka...

Jedną z przyczyn może być to, że działania, jakie są dotychczas prowadzone nie zachęcają nowych fanów do dołączania do fan page’a (posty bez wezwań call to action, kiepskie grafiki). Ważne jest także to, w jaki sposób targetujemy reklamę, czy trafiamy na odbiorców, których faktycznie zainteresuje tematyka. Jak to zrobić, aby do nich dotrzeć – opracowując strategię komunikacyjną w kanałach social media. Zapraszam na darmowe konsultacje na http://strategie.harmoniquepr.pl/.



Wyślij zaproszenie do