Mariusz L.

Mariusz L. Doświadczony Manager
ds. Sprzedaży,
Markeitngu i Rozwoju
...

Temat: Co myślicie o tej nowości na rynku reklamy?

W tytule nowość, w postach czytam niecodzienny i bardzo innowacyjny...
A chodzi o reklamę na kubkach.

A swoja drogą jakiej można się spodziwać reakcji od kontrachenta kiedy postawisz przed nim "kubek" i wypowiesz słowa w stylu: niecodzienna reklama, innowacyjna, nowość na rynku...

Niemniej życzę powodzenia w projekcie.
Tomasz Szebesta

Tomasz Szebesta Prywatny
przedsiębiorca, MSc,
MBA, BMW ;-)

Temat: Co myślicie o tej nowości na rynku reklamy?

Paulina Kozak:
Chcesz szczerej odpowiedzi?
Z punktu widzenia konsumenta mogę jasno stwierdzić! Taki typ reklamy jest tylko stratą pieniędzy! Spróbuj sobie przypomnieć kiedy ostatnio jadłeś batonik. Czy zwróciłeś uwagę na opakowanie? Konsumując tego typu produkt zazwyczaj po kilku sekundach po prostu wyrzucasz opakowanie do kosza! Chyba, że bardzo wnikliwie analizujesz zawartość ;)

Nie wiem czy się dobrze zrozumieliśmy. Bardziej chodzi mi o coś takiego:

Jesteś w pracy, jest p obiedzie. Kupujesz kawę w automacie, barku, lub robisz sobie ją sama w firmie i pijesz sobie, a tu na kubku ciągle ten twój ulubiony batonik, wafelek, słodycz, której teraz nie kupujesz na deser po obiedzie, bo przecież jesteś na diecie ;) ...no a ona tak kusi przy każdym łyku kawy. Ja bym chyba zmiękł i kupił.... :P
Tomasz Szebesta

Tomasz Szebesta Prywatny
przedsiębiorca, MSc,
MBA, BMW ;-)

Temat: Co myślicie o tej nowości na rynku reklamy?

Mariusz L.:
W tytule nowość, w postach czytam niecodzienny i bardzo innowacyjny...
A chodzi o reklamę na kubkach.

A swoja drogą jakiej można się spodziwać reakcji od kontrachenta kiedy postawisz przed nim "kubek" i wypowiesz słowa w stylu: niecodzienna reklama, innowacyjna, nowość na rynku...

Niemniej życzę powodzenia w projekcie.

no co racja to racja.... rzeczywiście
Paulina Kozak

Paulina Kozak Sprzedawca, Solar

Temat: Co myślicie o tej nowości na rynku reklamy?

no to ma sens :)
Tomasz Szebesta:
Paulina Kozak:
Chcesz szczerej odpowiedzi?
Z punktu widzenia konsumenta mogę jasno stwierdzić! Taki typ reklamy jest tylko stratą pieniędzy! Spróbuj sobie przypomnieć kiedy ostatnio jadłeś batonik. Czy zwróciłeś uwagę na opakowanie? Konsumując tego typu produkt zazwyczaj po kilku sekundach po prostu wyrzucasz opakowanie do kosza! Chyba, że bardzo wnikliwie analizujesz zawartość ;)

Nie wiem czy się dobrze zrozumieliśmy. Bardziej chodzi mi o coś takiego:

Jesteś w pracy, jest p obiedzie. Kupujesz kawę w automacie, barku, lub robisz sobie ją sama w firmie i pijesz sobie, a tu na kubku ciągle ten twój ulubiony batonik, wafelek, słodycz, której teraz nie kupujesz na deser po obiedzie, bo przecież jesteś na diecie ;) ...no a ona tak kusi przy każdym łyku kawy. Ja bym chyba zmiękł i kupił.... :P
Janusz Szewczak

Janusz Szewczak Studio filmowe
VisiLab

Temat: Co myślicie o tej nowości na rynku reklamy?

A ja Panie Tomku gratuluję pomysłu na zainteresowanie tym produktem Pana potencjalnych klientów... :D
Anna Balicka

Anna Balicka właściciel- trener
NLP, Centrum Szkoleń
ENTRA, socjolog, ...

Temat: Co myślicie o tej nowości na rynku reklamy?

Witam serdecznie i gratuluję pomysłu:)
Dopiero dziś dołączyłam do hm.."tematu" i moje pierwsze skojarzenia były takie: fajny pomysł na reklamę zwłaszcza małej firmy, być może takiej, której nikt nie zna - dostając taki kubek po pierwsze dowiaduję się o firmie, po drugie, myślę sobie: noo, to musi być ktoś nietuzinkowy, skoro reklamuje się w taki niecodzienny sposób, a poza tym- nie taki "ostatni", skoro go na to stać:)
Gdyby reklama dotyczyła tematu, który mnie interesuje, nie mogłabym się oprzeć, żeby przynajmniej nie sprawdzić, z kim mam do czynienia:) A swoją drogą - to chyba nie jest aż taka droga inwestycja, za to myślę, że dość skuteczna. To zaskakująca innowacja w natłoku długopisów i innych gadżetów. Z pewnością ludzie nie wyrzucaliby tego bez czytania, jak to się często dzieje z ulotkami.
Przemysław D.

Przemysław D. Robię to co lubię /
E-commerce,
Operacje,
Zarządzanie, Do...

Temat: Co myślicie o tej nowości na rynku reklamy?

Witam,
własnie przeprowadziliśmy na forum domowym dyskusje na ten temat...
Rozpatrując ten temat od strony reklamodawcy, nie mamy gwarancji wysokiej jakości dystrybucji kubków, trudno jest określić do jakiej grupy klienta ostatecznego trafią i czy to jest nasza grupa docelowa. Nie chciałbym aby logo mojej firmy / produktu , z automatu było skazane na wędrówkę do kosza lub zaśmiecało otoczenie...
Kolejne pytanie dotyczy zapamiętywalności reklamy czyli jej skuteczności i oczywiście mierzenia efektów, osobiście kiepsko to widzę.
Miałem już okazję spotkać się z podobnymi projektami, każdy z nich od strony teoretycznej wyglądał rzetelnie przy realizacji kończył się klapą...
Piotr Marcinkowski

Piotr Marcinkowski Dyrektor Marketingu

Temat: Co myślicie o tej nowości na rynku reklamy?

Witam,

Branża dóbr szybko zbywalnych jak najbardziej, tylko wtedy jeżeli jest automat z batonikami na terenie firmy - w czasie pracy jest mało okazji na zakup produktu - przekaz będzie działał w czasie kiedy nasza nieodparta chęć konsumpcji będzie skutecznie hamowana przez 8 godzinny dzień pracy. Moim zdaniem pomysł dobry jak każdy inny, czy to baner, reklama w gazecie, tony cukierków itp... Niestety jestem zwolennikiem precyzyjnych strzałów uzupełnianymi szerszym przekazem marketingowym ale także poprzez kanały docierające do określonej grupy odbiorców.

Kubki - idealna reklama dla agencji pracy (trafia do ludzi aktywnych zawodowo) - jednak pracodawca nie byłby zachwycony takimi kubkami na swoich dystrybutorach :)
Anna Balicka

Anna Balicka właściciel- trener
NLP, Centrum Szkoleń
ENTRA, socjolog, ...

Temat: Co myślicie o tej nowości na rynku reklamy?

"jednak pracodawca nie byłby zachwycony takimi kubkami na swoich dystrybutorach :) " - a gdyby w części treści zamieszczonej na kubkach widziałby korzyść również dla swojej firmy? Chodzi mi o słowa - kotwice, będące połączeniem interesu reklamodawcy z interesem firmy, gdzie te kubki są dystrybuowane..?
Bartosz F.

Bartosz F. Marketing &
Development
Specialist of POLAND

Temat: Co myślicie o tej nowości na rynku reklamy?

Jak sprzedawać? Proste!

Tam gdzie są Twoi klienci - nie ludzie, ROBOTY.

Znajdź bazę danych firm Vendingowych i to wszystko :)

Powodzenia!Bartosz F. edytował(a) ten post dnia 16.06.12 o godzinie 01:03
Tomasz Szebesta

Tomasz Szebesta Prywatny
przedsiębiorca, MSc,
MBA, BMW ;-)

Temat: Co myślicie o tej nowości na rynku reklamy?

Gdyby reklama dotyczyła tematu, który mnie interesuje, nie mogłabym się oprzeć, żeby przynajmniej nie sprawdzić, z kim mam do czynienia:) A swoją drogą - to chyba nie jest aż taka droga inwestycja, za to myślę, że dość skuteczna. To zaskakująca innowacja w natłoku długopisów i innych gadżetów. Z pewnością ludzie nie wyrzucaliby tego bez czytania, jak to się często dzieje z ulotkami.

Dzięki, cenna opinia. Tak oczywiście nie chcemy być śmieciem-ulotką, lub czymś dawanym bez sensu tylko po to żeby dać (długopisy dofinansowane i z logo EU) :)
Tomasz Szebesta

Tomasz Szebesta Prywatny
przedsiębiorca, MSc,
MBA, BMW ;-)

Temat: Co myślicie o tej nowości na rynku reklamy?

Przemysław Duliński:
Witam,
własnie przeprowadziliśmy na forum domowym dyskusje na ten temat...
Rozpatrując ten temat od strony reklamodawcy, nie mamy gwarancji wysokiej jakości dystrybucji kubków, trudno jest określić do jakiej grupy klienta ostatecznego trafią i czy to jest nasza grupa docelowa.

Mamy gwarancję. Grupę docelowa możemy dobrać selekcjonując firmy wedle ich wielu cech, miejsca itp. To nie problem.
Nie chciałbym aby logo mojej firmy / produktu , z automatu było skazane na wędrówkę do kosza lub zaśmiecało otoczenie...

Znakomita większość reklamy drukowanej tak kończy wcześneij czy później, a tu przynajmniej jest też druga funkcja takiej reklamy - czysto użytkowa - kubek.
Kolejne pytanie dotyczy zapamiętywalności reklamy czyli jej skuteczności i oczywiście mierzenia efektów, osobiście kiepsko to widzę.

Tu po prostu trzeba się podeprzeć badaniami, które są w toku.
Tomasz Szebesta

Tomasz Szebesta Prywatny
przedsiębiorca, MSc,
MBA, BMW ;-)

Temat: Co myślicie o tej nowości na rynku reklamy?

Miałem już okazję spotkać się z podobnymi projektami, każdy z nich od strony teoretycznej wyglądał rzetelnie przy realizacji kończył się klapą...

Powiedz mi jakie były główne powody tych klap - może uda nam się ich uniknąć?

konto usunięte

Temat: Co myślicie o tej nowości na rynku reklamy?

Jako Specjalista ds.Marketingu firmy która jest producentów tych kubków mogę dodać od siebie że , zawsze mówię klientom na szkoleniach ze opakowanie to najlepsza forma reklamy. Dowolny przekaz - reklama firmy tzn logo lub prosta informacja na imprezach np. o ekologii itp.. Kubek zawsze trafia do naszych rąk.. czy to z kawą , sokiem , wodą lub piwem.. 98% z nas zerknie na to co jest na nim napisane i zapamięta logo producenta lub przekaz jaki zawiera opakowanie

Darmowy kubek , był pomysłem który zaskoczył również i nas.. ale przyznaliśmy że pomysł jest na prawdę świetny chętnie realizujemy takie projekty.
Kamil F.

Kamil F. Projekt Menadżer -
specjalista SEO /
Marketer / Analityk
...

Temat: Co myślicie o tej nowości na rynku reklamy?

A robicie kubki litrowe ? Bo obserwując kolegów i koleżanki w pracy nikt nie korzysta z tych małych :)

A tak serio to mi ostatnio do gustu przypadły piłeczki reklamowe , którymi to można sobie porzucać , pozgniatać i znowu rzucać .

Piłka jest z jakiejś elastycznej gąbki :) Moja ulubiona zabawka którą dostałem od allegro :)))))))))

Fajny gift na Euro 2012 :)

Następna dyskusja:

Kreatywne reklamy




Wyślij zaproszenie do