Ewelina
Nowicka
Sales Director,
Wirtualna Polska
S.A.
konto usunięte
Temat: Blogi Marketingowe
Ewelina N.:Dlaczego po opisanym w artykule zachowaniu portal (algorytmy rekomendacyjne) proponuje klientowi noclegi we Wrocławiu i Brzecławiu.
W jakim zakresie należałoby wyjaśnić te algorytmy?
Ewelina
Nowicka
Sales Director,
Wirtualna Polska
S.A.
Temat: Blogi Marketingowe
OK. Tak więc przytoczony materiał na temat strategii Inbound Marketing nie odpowie na postawione, pytanie.Swoją drogą po ciastkach może być targetowana ta forma reklamowa.
Inna kwestia: Czy Inbound Marketing w branży turystycznej cieszy się już dużym zainteresowaniem?
konto usunięte
Temat: Blogi Marketingowe
Jeśli dziś jest wtorek, to czas na email marketing.Jak zmienia się efektywność mailingu w zależności od dnia wysyłki?
http://121marketing.pl/2014/02/jaki-dniu-tygodnia-wysy...
Marek
Broda
Product manager,
Benhauer Sp.z o.o
Sp.k.
Temat: Blogi Marketingowe
Jakich błędów można uniknąć w content marketingu z Marketing Automation ?http://marketing-automation.pl/5-bledow-w-content-mark...
konto usunięte
Temat: Blogi Marketingowe
Jak Zdobyłem 6 342 Odsłony Na Nowej Stronie Za 0 Zł ?http://www.akademiagenerowaniaruchu.pl
Ewelina
Nowicka
Sales Director,
Wirtualna Polska
S.A.
Temat: Blogi Marketingowe
http://inboundmarketingnews.pl/inbound-marketing-a-con...Bardzo fajny, ale mały jeszcze jeśli chodzi o zawartość blog.
Marek
Broda
Product manager,
Benhauer Sp.z o.o
Sp.k.
Temat: Blogi Marketingowe
W temacie inbound marketingu, content marketingu i Marketing Automation...Gdzie leży różnica pomiędzy personalizacją i dynamicznymi treściami? Krótkie porównanie wraz z przykładem.
konto usunięte
Temat: Blogi Marketingowe
Zapraszam serdecznie na http://mariuszopara.plBlog o ruchu na blogu ...;)
Katarzyna
G.
MARKETING I PR I
E-COMMERCE
Temat: Blogi Marketingowe
Jak zniszczyć markę, zaczynając zbyt wcześnie działania promocyjne? http://adnews.pl/jak-zniszczyc-marke-zaczynajac-zbyt-w...
Katarzyna
G.
MARKETING I PR I
E-COMMERCE
Temat: Blogi Marketingowe
Trendestter czy awatar ekspercki? O tym, jakie narzędzia marketingu szeptanego pasują do Twojego biznesuhttp://adnews.pl/marketing-szeptany/
Marek
Broda
Product manager,
Benhauer Sp.z o.o
Sp.k.
Temat: Blogi Marketingowe
Czy polscy marketerzy wykorzystują potencjał wiadomości e-mail?http://bit.ly/OiRdbk
Katarzyna
G.
MARKETING I PR I
E-COMMERCE
Temat: Blogi Marketingowe
Zanim zaczniesz tworzyć społeczność marki warto poznać kilka zasad komunikacji, które pomogą stworzyć dobre relacje w przestrzeni social media http://adnews.pl/5-najwazniejszych-zasad-komunikacji-w...
Jacek
Lipski
Ekspert ds.
strategii
marketingowych - B&L
Consulting
Temat: Blogi Marketingowe
„Sztuka perswazji i skuteczne techniki prezentacji. Jak wygrać przetarg” Peter Coughter – recenzja klubowa MKŻ nr 11http://jaceklipski.pl/2014/02/sztuka-perswazji-i-skute...
Marek
Broda
Product manager,
Benhauer Sp.z o.o
Sp.k.
Temat: Blogi Marketingowe
Ewelina N.:
Inna kwestia: Czy Inbound Marketing w branży turystycznej cieszy się już dużym zainteresowaniem?
Ogromnym, tylko jako część Marketing Automation. Przyciąganie klientów wysokiej jakości treściami to dzisiaj jeden z najlepszych sposobów na pozyskiwanie kontaktów. Szczególnie w branży turystycznej, gdzie większość klientów szuka wycieczek online ale umowę woli finalizować w agencji/biurze turystycznym.
Mateusz
Glapinski
Project Manager,
Media4u
Temat: Blogi Marketingowe
wzrost sprzedaży mobilnej w USA w ostatnim kwartale roku 2013http://blog.media4u.pl/sprzedaz-mobilna-w-4-kwartale-2...
Grzegorz
Wiszniowski
entrepreneur &
desing lover
Temat: Blogi Marketingowe
Zdarza wam się coś czasami poszeptać o markach? Ja ostatnio poszeptałem o marketingu szemranym, tfu szeptanym. http://pixelon.eu/marketing-szeptany - może trochę ogólnie, ale za to z dobitnym przykładem.
Michał
Sowiński
Partner w
Nowosielski,
Gotkowicz i
Partnerzy - Adwokaci
i...
Temat: Blogi Marketingowe
Polecam mój najnowszy wpis na blogu. http://paragrafowanie.blogspot.com/2014/03/wazna-nowel...
Marek
Broda
Product manager,
Benhauer Sp.z o.o
Sp.k.
Temat: Blogi Marketingowe
Jakie błędy najłatwiej i najczęściej popełniamy komunikując się z potencjalnymi klientami?4 najczęściej popełniane błędy w komunikacji z klientamiTen post został edytowany przez Autora dnia 13.03.14 o godzinie 09:11
Katarzyna
G.
MARKETING I PR I
E-COMMERCE
Temat: Blogi Marketingowe
Aby zdobyć zaufanie i lojalność klientów powinniśmy się wyróżniać. Prostą drogą, aby uzyskać zaufanie odbiorców, jest kreacja eksperckiego wizerunku. Warto więc zwracać szczególną uwagę na treści, które publikujemy. Powinny być one wartościowe, unikalne, wiarygodne i rzeczowe. Odpowiednio skomponowane, ciekawe informacje rozprzestrzeniają się w sieci wirusowo. Często są one podawane dalej przez kolejnych użytkowników oraz media.Więcej o content marketingu na naszym blogu http://adnews.pl/content-marketing-zarazaj-tematem-ins...
Podobne tematy
-
Business Marketing » DIY - Czy działania Content Marketingowe można prowadzić... -
-
Business Marketing » Materiały marketingowe z drukarki 3d. -
-
Business Marketing » 25 listopada na Stadionie Narodowym w Warszawie odbył się... -
-
Business Marketing » Stawki za czynności marketingowe -
-
Business Marketing » Darmowe wideo-porady marketingowe dla przedsiębiorców -
-
Business Marketing » STUDIA PODYPLOMOWE Zarządzanie marketingowe na rynku B2B -
-
Business Marketing » Wsparcie marketingowe sklepów internetowych na zasadzie... -
-
Business Marketing » Wybieramy wydarzenie marketingowe 2012 -
-
Business Marketing » DAM ZLECENIE (ANALIZY MARKETINGOWE) -
-
Business Marketing » Certyfikaty marketingowe - w które warto zainwestować? -
Następna dyskusja: