Ewelina Nowicka

Ewelina Nowicka Sales Director,
Wirtualna Polska
S.A.

Temat: Blogi Marketingowe

W jakim zakresie należałoby wyjaśnić te algorytmy?

konto usunięte

Temat: Blogi Marketingowe

Ewelina N.:
W jakim zakresie należałoby wyjaśnić te algorytmy?
Dlaczego po opisanym w artykule zachowaniu portal (algorytmy rekomendacyjne) proponuje klientowi noclegi we Wrocławiu i Brzecławiu.
Ewelina Nowicka

Ewelina Nowicka Sales Director,
Wirtualna Polska
S.A.

Temat: Blogi Marketingowe

OK. Tak więc przytoczony materiał na temat strategii Inbound Marketing nie odpowie na postawione, pytanie.

Swoją drogą po ciastkach może być targetowana ta forma reklamowa.

Inna kwestia: Czy Inbound Marketing w branży turystycznej cieszy się już dużym zainteresowaniem?

konto usunięte

Temat: Blogi Marketingowe

Jeśli dziś jest wtorek, to czas na email marketing.
Jak zmienia się efektywność mailingu w zależności od dnia wysyłki?
http://121marketing.pl/2014/02/jaki-dniu-tygodnia-wysy...
Marek Broda

Marek Broda Product manager,
Benhauer Sp.z o.o
Sp.k.

Temat: Blogi Marketingowe

Jakich błędów można uniknąć w content marketingu z Marketing Automation ?
http://marketing-automation.pl/5-bledow-w-content-mark...

konto usunięte

Temat: Blogi Marketingowe

Jak Zdobyłem 6 342 Odsłony Na Nowej Stronie Za 0 Zł ?

http://www.akademiagenerowaniaruchu.pl
Ewelina Nowicka

Ewelina Nowicka Sales Director,
Wirtualna Polska
S.A.

Temat: Blogi Marketingowe

http://inboundmarketingnews.pl/inbound-marketing-a-con...

Bardzo fajny, ale mały jeszcze jeśli chodzi o zawartość blog.
Marek Broda

Marek Broda Product manager,
Benhauer Sp.z o.o
Sp.k.

Temat: Blogi Marketingowe

W temacie inbound marketingu, content marketingu i Marketing Automation...

Gdzie leży różnica pomiędzy personalizacją i dynamicznymi treściami? Krótkie porównanie wraz z przykładem.

konto usunięte

Temat: Blogi Marketingowe

Zapraszam serdecznie na http://mariuszopara.pl

Blog o ruchu na blogu ...;)
Katarzyna G.

Katarzyna G. MARKETING I PR I
E-COMMERCE

Temat: Blogi Marketingowe

Jak zniszczyć markę, zaczynając zbyt wcześnie działania promocyjne? http://adnews.pl/jak-zniszczyc-marke-zaczynajac-zbyt-w...
Katarzyna G.

Katarzyna G. MARKETING I PR I
E-COMMERCE

Temat: Blogi Marketingowe

Trendestter czy awatar ekspercki? O tym, jakie narzędzia marketingu szeptanego pasują do Twojego biznesu
http://adnews.pl/marketing-szeptany/
Marek Broda

Marek Broda Product manager,
Benhauer Sp.z o.o
Sp.k.

Temat: Blogi Marketingowe

Czy polscy marketerzy wykorzystują potencjał wiadomości e-mail?

http://bit.ly/OiRdbk
Katarzyna G.

Katarzyna G. MARKETING I PR I
E-COMMERCE

Temat: Blogi Marketingowe

Zanim zaczniesz tworzyć społeczność marki warto poznać kilka zasad komunikacji, które pomogą stworzyć dobre relacje w przestrzeni social media http://adnews.pl/5-najwazniejszych-zasad-komunikacji-w...
Jacek Lipski

Jacek Lipski Ekspert ds.
strategii
marketingowych - B&L
Consulting

Temat: Blogi Marketingowe

„Sztuka perswazji i skuteczne techniki prezentacji. Jak wygrać przetarg” Peter Coughter – recenzja klubowa MKŻ nr 11

http://jaceklipski.pl/2014/02/sztuka-perswazji-i-skute...
Marek Broda

Marek Broda Product manager,
Benhauer Sp.z o.o
Sp.k.

Temat: Blogi Marketingowe

Ewelina N.:

Inna kwestia: Czy Inbound Marketing w branży turystycznej cieszy się już dużym zainteresowaniem?


Ogromnym, tylko jako część Marketing Automation. Przyciąganie klientów wysokiej jakości treściami to dzisiaj jeden z najlepszych sposobów na pozyskiwanie kontaktów. Szczególnie w branży turystycznej, gdzie większość klientów szuka wycieczek online ale umowę woli finalizować w agencji/biurze turystycznym.
Mateusz Glapinski

Mateusz Glapinski Project Manager,
Media4u

Temat: Blogi Marketingowe

wzrost sprzedaży mobilnej w USA w ostatnim kwartale roku 2013

http://blog.media4u.pl/sprzedaz-mobilna-w-4-kwartale-2...
Grzegorz Wiszniowski

Grzegorz Wiszniowski entrepreneur &
desing lover

Temat: Blogi Marketingowe

Zdarza wam się coś czasami poszeptać o markach? Ja ostatnio poszeptałem o marketingu szemranym, tfu szeptanym. http://pixelon.eu/marketing-szeptany - może trochę ogólnie, ale za to z dobitnym przykładem.
Michał Sowiński

Michał Sowiński Partner w
Nowosielski,
Gotkowicz i
Partnerzy - Adwokaci
i...

Temat: Blogi Marketingowe

Polecam mój najnowszy wpis na blogu. http://paragrafowanie.blogspot.com/2014/03/wazna-nowel...
Marek Broda

Marek Broda Product manager,
Benhauer Sp.z o.o
Sp.k.

Temat: Blogi Marketingowe

Jakie błędy najłatwiej i najczęściej popełniamy komunikując się z potencjalnymi klientami?

4 najczęściej popełniane błędy w komunikacji z klientamiTen post został edytowany przez Autora dnia 13.03.14 o godzinie 09:11
Katarzyna G.

Katarzyna G. MARKETING I PR I
E-COMMERCE

Temat: Blogi Marketingowe

Aby zdobyć zaufanie i lojalność klientów powinniśmy się wyróżniać. Prostą drogą, aby uzyskać zaufanie odbiorców, jest kreacja eksperckiego wizerunku. Warto więc zwracać szczególną uwagę na treści, które publikujemy. Powinny być one wartościowe, unikalne, wiarygodne i rzeczowe. Odpowiednio skomponowane, ciekawe informacje rozprzestrzeniają się w sieci wirusowo. Często są one podawane dalej przez kolejnych użytkowników oraz media.
Więcej o content marketingu na naszym blogu http://adnews.pl/content-marketing-zarazaj-tematem-ins...

Następna dyskusja:

DIY - Czy działania Conten...




Wyślij zaproszenie do