Anna Bujała

Anna Bujała PR & Marketing
manager

Temat: 5 powodów, dla których warto prowadzić blog firmowy

Aby prowadzić #blog #firmowy potrzeba czasu, umiejętności i zwykle nakładów finansowych. Przekonaj się, dlaczego warto to robić – poznaj pięć najważniejszych powodów.
https://trafero.pl/5-powodow-dla-ktorych-warto-prowadzi...
#marketingtresci #contentmarketing #brandawareness #leadgeneration #B2Bmarketing
Psychoterapia Anna Raczkiewicz

Psychoterapia Anna Raczkiewicz Psychoterapeuta,
GAJ- Gabinet
terapeutyczny

Temat: 5 powodów, dla których warto prowadzić blog firmowy

Ciekawy artykuł. Od samego początku prowadzimy bloga, przyznam, że jest to wyzwanie łączyć tak wiele funkcji- autora tekstów, seo etc.
Marysia Sobczak

Marysia Sobczak sprzedawca, Orsay

Temat: 5 powodów, dla których warto prowadzić blog firmowy

To jedno z tych narzędzi, które pozwalaj zwrócić uwagę konsumenta na produkty danej firmy. Jednak samo prowadzenie bloga nie wystarczy. Aby rozszerzyć swój zasięg, warto zainwestować w dodatkowe narzędzia takie jak Google Ads. O jego pozytywnym wpływie na reklamę przedsiębiorstwa można poczytać na tej stronie link. Warto poznać metody, które pomogą firmie zaistnieć i wybić się na tle konkurencji.Ten post został edytowany przez Autora dnia 13.03.20 o godzinie 11:45
Michał K.

Michał K. konsultacje z social
media, szkolenia z
marketingu online

Temat: 5 powodów, dla których warto prowadzić blog firmowy

Blog to jest ZDECYDOWANIE podstawa:

https://konsultacjesocialmedia.pl/jak-pisac-firmowego-b...
Marek W.

Marek W. Doradztwo
logistyczne,
zarządzanie zapasami

Temat: 5 powodów, dla których warto prowadzić blog firmowy

Przyznam, że dziś zaczęliśmy z blogiem, mamy już pierwszą publikację: http://algotiq.pl/blog.php
Na razie głupio trochę wygląda, gdy na liście wpisów mamy jeden wpis a na liście starszych wpisów żadnego, ale ... kiedyś te pierwsze koty za płoty powinny pójść :)

Przy okazji mam pytanie ... czy możliwość komentowania wpisów jest bardzo ważna, czy w przypadku rzadszych publikacji i kontaktu bezpośredniego z klientami można sobie tą funkcjonalność "odpuścić"?



Wyślij zaproszenie do