Magda
C.
Group Account
Director,
Interactive
Solutions
Temat: sposób na zdobycie klienteli
Niemal wszystkim osobom odpowiadającym za działania komunikacyjne znana jest anegdotka o sposobie na kiepskie notowania w prasie.Prezes wzywa szefa komórki PR w firmie:
- Słuchaj - mówi - mamy kiepskie notowania w prasie, wymyśl coś. Ale ma być tanio, żeby wszystkie media o tym mówiły i żeby pracownicy też byli zadowoleni.
Facet chwilę się zastanawia...
Mam - mówi po chwili - najlepiej by było, gdyby pan się powiesił: sznurek tani, wszystkie media napiszą, a i załoga się ucieszy...
Czytamy tę opowiastkę z przymrużeniem oka, jednak faktem jest, że kiepskie notowania w prasie mogą dotyczyć każdego z nas. A skoro nie piszą o nas i naszych produktach to mniejsze prawdopodobieństwo zdobycia nowych klientów. Co zatem zrobić? Chwycić za sznurek? Redaktorzy nie chcą pisać, bo każdego ranka na ich skrzynki pocztowe spływa od kilkunastu do kilkudziesięciu informacji prasowych. Rozwiązaniem może być pominięcie etapu pośredniczenia dziennikarza w naszych działaniach komunikacyjnych i umieszczenie komunikatu prasowego bezpośrednio w interesującym nas medium, a nie w czyjejś skrzynce mailowej.
Taką możliwość daje nowe narzędzie do dystrybucji materiałów prasowych w internecie udostępnione przez firmę Cafe News.
W tej chwili można publikować na takich serwisach branżowych jak: dachy.org, meble.pl, meblowy.com.pl, mury.pl, okna.pl, superdomek.pl, twojastancja.pl.
Zachęcam do umieszczania informacji lub do udostępnienia swojego serwisu. Szczegóły na stronie http://wire.cafenews.pl
Magda