Temat: Niestandardowo o grzejnikach

Zapraszam wszystkich zainteresowanych nowościami w reklamie on-line w branży budowlanej do obejrzenia niecodziennej kampanii grzejników łazienkowych i dekoracyjnych Purmo:
http://www.meble.pl/aktualnosci

Info na temat kampanii:

Niecodzienna kampania reklamowa PURMO

W marcu rozpoczęła się internetowa kampania reklamowa grzejników marki Purmo pod hasłem „Inspiracje dla Twojego domu”. Niestandardowa forma reklamy pozwalająca zaprezentować bogatą ofertę grzejników łazienkowych i dekoracyjnych nowej grupie potencjalnych klientów - to główne jej cechy.

Głównym celem kampanii jest promocja bogatej oferty Purmo w zakresie grzejników dekoracyjnych i łazienkowych. Akcja znacznie odbiega od wszystkich dotychczasowych działań reklamowych tego producenta. Zastosowano niestandardową formę reklamową, która pozwala użytkownikowi przewijać zdjęcia z pełną gamą grzejników oraz rozwijać ich opisy. Po wybraniu zdjęcia internauta jest przenoszony na specjalną stronę (tzw. landing page), gdzie znajduje się Galeria Inspiracji Purmo - rodzaj interaktywnej prezentacji z wysokiej jakości zdjęciami, możliwością wizualizacji wnętrz oraz szczegółowymi danymi o cenach i punktach sprzedaży.

W kampanii zdecydowano się na niecodzienny dobór mediów – działania reklamowe prowadzone będą tylko w serwisie meble.pl w sekcji aktualności i potrwają kilka miesięcy. Na wybór serwisu wpłynął fakt, że jest on najpopularniejszym i najchętniej odwiedzanym serwisem wnętrzarskim.

Naszym założeniem było pokazanie grzejnika nie tylko jako emitera ciepła, ale przede wszystkim jako istotnej części wyposażenia wnętrza, elementu który odgrywa ważną funkcję dekoracyjną, który podnosi atrakcyjność otoczenia i nadaje mu określony charakter. Stąd też hasło całej kampanii „Inspiracja dla Twojego domu”. Chcemy pokazywać, podpowiadać rozwiązania a także inspirować. - mówi Emilia Dudek, Marketing Manager marki Purmo.

W reklamach grzejników producenci najczęściej eksponują ich walory techniczne, pokazują możliwości grzewcze i cenę. Ta kampania jest całkowicie inna i pokazuje grzejniki jako element dekoracyjny, kładąc nacisk na wzornictwo i estetykę. To wymagało zastosowania zupełnie innych form reklamowych, innego doboru mediów i planowania akcji w czasie. - mówi Agnieszka Klepacka, dyrektor handlowy Cormedia.

Od stycznia trwały testy kampanii, w których skupiono się na optymalizacji samej reklamy jak i strony docelowej (landing page). Sprawdzono różne warianty, rodzaje zdjęć i analizowano ich skuteczność pod kątem liczby wejść i czasu trwania odwiedzin. W ostatecznym kształcie kampania uruchomiona została w marcu i potrwa do końca roku.

Za przygotowanie kreacji, planowanie i zakup mediów, a także za bieżącą optymalizację działań w trakcie trwania kampanii odpowiada dom mediowy Cormedia.

http://purmo.pl, http://meble.pl/aktualnosci, http://cormedia.pl
Informacje o Cormedia:
Cormedia jest wyspecjalizowanym domem mediowym zajmującym się planowaniem i emisją kampanii reklamowych w Internecie. Firma powstała w grudniu 2007 roku, ale jej zespół tworzą ludzie od wielu lat związani z reklamą internetową i posiadający doskonałe przygotowanie merytoryczne.

Cormedia specjalizuje się w planowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych w Internecie oferując swoim klientom pełen zakres usług, począwszy od tworzenia strategii reklamowych, przez planowanie mediów, optymalizację prowadzonych działań, po szczegółową analizę skuteczności zakończonych już kampanii.

W ramach swojej działalności Cormedia tworzy również tematyczne sieci reklamowe. Pierwszym projektem w tym zakresie jest BUDOWNICTWOonline, specjalistyczna sieć realizująca projekty reklamowe dla branży budowlanej.

http://budownictwoonline.pl
http://cormedia.pl