Temat: marketing do kobiet

Brief patronuje n.t. marketingu skierowanego do kobiet
Ostatnio przeprowadzaliśmy nawet taką małą ankietę, która.. nie została uznana przede wszystkim za niereprezentatywną, ale za ...taką, w której ludzie odpowiadają impulsowo i machinalnie, ulegając stereotypom. Oto fragment tekstu i wyniki ankiety:

Obrazek

Swoją opinią podzieliła się z nami Pani Katarzyna Pawlikowska z agencji Garden of Words, która zresztą organizuje seminarium Do Kobiet. Można się z dowiedzieć np. że ważna potrzeba uporządkowania, objawia się u kobiet zarówno zainteresowaniem zestawami w stylu "początkujący majster", jak i chęcią... czytania reklam. A zwłaszcza advertoriali. Katarzyna Pawlikowska obala także mit p.t. "wchodzi kobieta do salonu samochodowego i szuka ładnego koloru" oraz kilka innych, które przeszkadzają w skutecznej komunikacji do kobiet.

Pytanie, czy już to wiedzieliśmy, czy jednak... niekoniecznie?
Monika Pryśko

Monika Pryśko Tekstualna bardzo

Temat: marketing do kobiet

http://beautymarketing.pl

;))))))))))Monika Pryśko edytował(a) ten post dnia 25.05.10 o godzinie 12:57
Monika Synoradzka

Monika Synoradzka Marketing & PR
Coordinator

Temat: marketing do kobiet

Myślę, że nie tyle nie wiedzieliśmy, co nie do końca zdajemy sobie sprawę czym komunikacja do kobiet jest, co oznacza i "jak to się je."



Wyślij zaproszenie do