Temat: marketing do kobiet
Brief patronuje n.t. marketingu skierowanego do kobietOstatnio przeprowadzaliśmy nawet taką małą ankietę, która.. nie została uznana przede wszystkim za niereprezentatywną, ale za ...taką, w której ludzie odpowiadają impulsowo i machinalnie, ulegając stereotypom. Oto fragment tekstu i wyniki ankiety:
Swoją opinią podzieliła się z nami Pani Katarzyna Pawlikowska z agencji Garden of Words, która zresztą organizuje seminarium Do Kobiet. Można się z dowiedzieć np. że ważna potrzeba uporządkowania, objawia się u kobiet zarówno zainteresowaniem zestawami w stylu "początkujący majster", jak i chęcią... czytania reklam. A zwłaszcza advertoriali. Katarzyna Pawlikowska obala także mit p.t. "wchodzi kobieta do salonu samochodowego i szuka ładnego koloru" oraz kilka innych, które przeszkadzają w skutecznej komunikacji do kobiet.
Pytanie, czy już to wiedzieliśmy, czy jednak... niekoniecznie?