Tomasz G.

Tomasz G. Social Media
Influencer

Temat: Wydarzenia

Proszę umieszczać wyłącznie tutaj wydarzenia.Tomasz G. edytował(a) ten post dnia 28.11.12 o godzinie 16:40
Bartłomiej Filipek

Bartłomiej Filipek knowledge sharing

Temat: Wydarzenia

Jeśli chcieliby się Państwo dowiedzieć jak w pełni wykorzystać potencjał firmy, efektywnie realizować przyjęte strategie i w jaki sposób motywować pracowników, aby osiągali zamierzone cele. To serdecznie zapraszam 30 kwietnia o godzinie 19:00 na seminarium on line prowadzone przez Chrisa McChesney, dyrektora międzynarodowej firmy doradczo-szkoleniowej Franklin Covey, eksperta zarządzania. Prowadził on projekty szkoleniowe i wdrażał biznesowe rozwiązania w takich firmach, jak Coca Cola, Shaw Industries, Home Depot, Frito Lay, Quaker Oats, Lockheed Martin, Northrop Grumman i innych.

"4 dyscypliny skutecznej realizacji Celów" to metoda kształtowania najlepszych praktyk menedżerskich oraz zwiększania efektywności całych zespołów. Pozwoli ona Państwu zadbać o kluczowe czynniki realizacji.

Wszystkie informacje na temat webinarium dostępne są tutaj:http://door.com.pl/4dyscypliny.php?id=sp135

Osoby, które zarejestrują się na webinarium, otrzymają dodatkowo jego zapis wideo oraz slajdy używane przez prelegenta.
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Wydarzenia

AKADEMIA PRODUCT MANAGERA - CZERWIEC


Obrazek


ZAPRASZAMY

12-13 CZERWCA 2010r. Warszawa, Prosta 69

ORGANIZATOR: http:/www.oinpharma.pl

PYTANIA - ZGŁOSZENIA lukasz.szymanczyk@oinpharma.pl

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM MODUŁU: http://www.oinpharma.pl/index/0/pl/0/0/0/17/448

Musicie tam być.
Agnieszka (Prokop) Mirek

Agnieszka (Prokop) Mirek Sprzedaż i obsługa
klienta B2B

Temat: Wydarzenia

Witam,

chciałam Państwa serdecznie zaprosić na Konferencję:

„SHOPPER MARKETING & CATEGORY MANAGEMENT”

Efektywne zarządzanie kategorią i budowanie zaangażowania Shoppera

17-18 CZERWCA 2010

Jest to Konferencja poświęcona w całości tworzeniu synergii pomiędzy category management, komunikacją marketingową w miejscu sprzedaży oraz shopper marketingiem

TYLKO U NAS
• Najnowsze wyniki badań firmy Euro RSCG 4D przeprowadzonego w polskich sieciach handlowych dotyczącego efektywności rozwiązań in-store comunication.
• Przegląd dobrych praktyk w zakresie sposobów budowania silnych, rozpoznawalnych marek oraz jasnej i czytelnej komunikacji skierowanej do Shoppera
• Przykłady skutecznej komunikacji i jej narzędzi oraz strategii ekspozycji w miejscu sprzedaży na podstawie doświadczeń Play, Topex, Torfarm
• 12 prelekcji, w tym 10 case studies liderów polskiego rynku, których projekty shopper marketingu i category management przyniosły dynamiczny wzrost sprzedaży: m.in. Torfarm, Chipita ,Kompania Piwowarska, L'Oréal, Diageo Polska, Bio-Active
Szczegółowe tematy prelekcji, lista Prelegentów i warunki uczestnictwa znajdują się na stronie http://bbm.pl


W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Agnieszka Mirek
agnieszka.mirek@bluebusinessmedia.com
http://bbm.pl
Bartłomiej Filipek

Bartłomiej Filipek knowledge sharing

Temat: Wydarzenia

Dlaczego o tym wydarzeniu mówi się w branży od dłuższego czasu?
Prawdopodobnie dlatego, iż jest to wyjątkowa okazja, aby bezpośrednio zadać wyjątkowe pytanie i w czasie rzeczywistym otrzymać odpowiedź.
Czat dotyczący inteligencji realizacji odbędzie się 17 czerwca o godzinie 12:00:
http://czat.ipo.pl/kalendarium/piotr_zagdanski/intelig...

Zainteresowani z pewnością chętnie zapoznają się z ulepszonym testem xQ, opracowanym przez firmę FranklinCovey
http://www.door.com.pl/xq.php?id=sp211
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Wydarzenia


Obrazek

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
http://www.oinpharma.pl/ma_struktura/docs/form_z_p_w_f...
Jedyny na rynku program autorski cyklu warsztatów w pełni dostosowany do potrzeb branży farmaceutycznej i kategorii projektów kluczowych dla tego biznesu (np. launch nowego produktu innowacyjnego / generycznego)

▪ Uczestnicy zajęć wezmą aktywny udział w kompleksowej symulacji zarządzania projektem w firmie farmaceutycznej

▪ Zajęcia prowadzone przez najlepszych specjalistów z zakresu zarządzani projektami z certyfikatami PMP® (Master’s Certificate In Project Management University).

▪ Ciekawe przykłady z rynku leków (Case studies / Best & worst practices)

▪ Program obejmujący 3 szkolenia i w pełni przygotowujący do zarządzania projektami we wszystkich możliwych aspektach:

PLIK ZE SZCZEGÓŁOWYM PROGRAMEM DO POBRANIA TUTAJ:
http://www.oinpharma.pl/ma_struktura/docs/project_mana...

PROGRAM CYKLU SZKOLEŃ:

Zarządzanie Projektami w Organizacjach (Firma farmaceutyczna)
Czas trwania: 2 dni (14 godzin) – 14 PDU - 9-10 X 2010

Cele:
• Wprowadzenie kierowników projektów w standardy zarządzania projektami PMI®
• Przygotowanie do profesjonalnego zarządzania projektami
• Szczegółowe zaprezentowanie uczestnikom pełnego cyklu życia zarządzania projektami
• Przeprowadzenia symulacji projektu w środowisku firmy farmaceutycznej przy wykorzystaniu standardów PMI®
• Standaryzacja terminologii zarządzania projektami (wersja polskojęzyczna i angielskojęzyczna)

Opis: Uczestnicy podzieleni na zespoły projektowe biorą udział w dwudniowej, interaktywnej symulacji prowadzenia projektu w środowisku firmy farmaceutycznej przy wykorzystaniu standardów PMI®. Szkolenie rozpoczyna się od prezentacji głównych pojęć i ról związanych z zarządzaniem projektami, a następnie przechodzi w symulację poszczególnych procesów zarządzania projektem, przy projekcie wdrożenia nowego produktu farmaceutycznego na rynek. Połączenie teorii z praktyką. Każdy z uczestników przez część szkolenia jest kierownikiem symulowanego projektu.

Zarządzanie Zakresem, Czasem i Kosztami Projektu w firmie farmaceutycznej
Czas trwania: 2 dni (14 godzin) – 14 PDU 16-17 X 2010

Cele:
• Przedstawienie procesu zbierania i analizy wymagań klienta projektu
• Prezentacja procesów zarządzania zakresem projektu
• Prezentacja procesów zarządzania czasem w projekcie
• Prezentacja procesów zarządzania kosztami projektu
• Przedstawienie zależności pomiędzy 3 głównymi ograniczeniami projektu
• Przećwiczenie zastosowania techniki Earned Value do śledzenia statusu projektu

Opis: Uczestnicy zgłębiają tajniki zarządzania 3 głównymi ograniczeniami projektu: zakresem, czasem i kosztami. Umiejętne powiązanie zarządzania tymi 3 obszarami wiedzy jest warunkiem krytycznym powodzenia każdego projektu. W trakcie szkolenia uczestnicy bazując na przykładowym projekcie tworzą: Listę Wymagań Projektu, WBS (struktura podziału pracy), Harmonogram oraz Budżet Projektu. Prezentujemy także podstawy analizy biznesowej i zarządzania wymaganiami, jako element wprowadzający do zarządzania zakresem projektu.

Zarządzanie Zespołem i Komunikacją w Projekcie w firmie farmaceutycznej
Czas trwania: 2 dni (14 godzin) – 14 PDU - 6-7 XI 2010

Cele:
• Prezentacja kluczowych kwestii dotyczących tworzenia, budowania i motywowania zespołu projektowego
• Przedstawienie technik skutecznej komunikacji projektowej
• Zastosowanie w ćwiczeniach technik rozwiązywania problemów projektowych

Opis: Projekty realizowane są przez zespoły ludzkie. Podstawową rolą każdego kierownika projektu jest integracja pracy swojego zespołu, która wymaga skutecznego zarządzania oraz efektywnej komunikacji. Komunikacja według badań PMI® zajmuje aż 90% czasu pracy skutecznego kierownika projektu. Jej efektywność jest też warunkiem koniecznym sukcesu każdego projektu. Zarządzanie projektem to także radzenie sobie z problemami, które pojawiają się, gdy ryzyka projektu się materializują. W trakcie tego warsztatu uczestnicy poznają bardziej „miękką”, ludzką stronę prowadzenia każdego projektu. Dodatkowym elementem zakresu jest omówienie procesów związanych z zarządzaniem dostawcami projektu.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY

ZGŁOSZENIA PROSZĘ WYSYŁAĆ NA ADRES:

[email]: lukasz.szymanczyk@oinpharma.pl [/email]
TEL. 022 578 00 09

[email]: szkolenia@oinpharma.pl [/email]

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
http://www.oinpharma.pl/ma_struktura/docs/form_z_p_w_f...

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

Zapraszamy na premierę event katalogu,
która odbędzie się
w dniach 7-8 październik 2010 w Centrum
Targowo Kongresowym MT Polska, przy
ul. Marsa 56c w Warszawie, podczas
jedynych w Polsce targach związanych
wyłącznie z tematyką event - II Targi
Technologii i Usług dla Koncertów,
Eventów i Kongresów.
http://www.goldenline.pl/spotkanie/premiera-event-kata...
Barbara Horodyska

Barbara Horodyska Koordynator,
Fundacja Wirtualna
Kultura

Temat: Wydarzenia

Fundacja Wirtualna Kultura i MJ Training zapraszają na Ogólnopolską Konferencję „E- Marketing a dane osobowe po nowelizacji – bezpieczeństwo, prywatność i ochrona w sieci".

Warszawa, 12 kwietnia 2011
Hotel "Parkowa"
Cena: 550 zł brutto, studenci 190 zł brutto

Pretekstem do zorganizowania Konferencji jest próba obalenia mitów dotyczących przetwarzania, gromadzenia oraz przede wszystkim zabezpieczania danych osobowych w cyberprzestrzeni. Zagadnienia podejmowane podczas Konferencji dotyczą przede wszystkim obszaru sieci internetowej. Należy bowiem pamiętać, że nikt w sieci nie jest anonimowy, zaś ostatnie doniesienia o wyłudzaniu danych osobowych oraz wyroki nakazujące udostępnianie IP skłaniają do dyskusji na temat prywatności w Internecie. Dodatkowym atutem Konferencji jest próba odpowiedzi na pytanie „Czy prawo gwarantuje nam bezpieczeństwo i prywatność w Internecie"?

Konferencja ma wymiar praktyczny – wszyscy prelegenci, z autopsji, znają problemy związane z zagadnieniami cyber-prawa w kontekście ochrony danych osobowych, odpowiedzialności za naruszenie ustawy a także zagrożeń związanych z e-danymi.

Zagadnienia:
1. e- Marketing a ochrona danych osobowych - reklama usług i produktów w Internecie
2. Cloud computing a dane osobowe – aspekt techniczny i prawny
3. Ochrona danych osobowych w serwisach społecznościowych i serwisach internetowych a e-marketing
4. Programy lojalnościowe a ochrona danych
5. Cyber- zagrożenia – phising (kradzież tożsamości), wyłudzanie danych, spyware, IP spoofing, stealware, wirusy komputerowe i robaki komputerowe
6. Zakończenie działań marketingowych a przetwarzanie danych osobowych
7. Adresy IP i adres e-mail jako dane osobowe – czy są chronione przez prawo?

http://wirtualnakultura.pl

Program:http://www.wirtualnakultura.pl/konferencje/tematy/52.html

O konferencji:http://www.wirtualnakultura.pl/konferencje/50.html

Facebook:
http://www.facebook.com/pages/Fundacja-Wirtualna-Kultu...Barbara Horodyska edytował(a) ten post dnia 05.03.11 o godzinie 16:19

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

Serdecznie zapraszam na warsztaty komputerowe w bardzo konkurencyjnej cenie pt.:

Ilościowe i jakościowe badania zachowań nabywców – od projektu do raportu z badań marketingowych (z zastosowaniem arkusza kalkulacyjnego Excel)

Termin: 6 – 7. 04.2011r.
Miejsce: Poznań
Cena szkolenia: 780 zł/os + 23% VAT
Czas trwania szkolenia: 2 dni - 16 godzin szkoleniowych

Zakres tematyczny:

CZĘŚĆ 1 - ILOŚCIOWE BADANIA ZACHOWAŃ NABYWCÓW

1. Proces badania marketingowego w obszarze zachowań nabywców - wprowadzenie. Projektowanie badania marketingowego.

Przygotowanie projektu badania.

2. Czynniki determinujące zachowania nabywców na rynku - pomiar cech i zachowań nabywców. Typy skal pomiarowych i ich cechy. Kwestionariusz jako narzędzie pomiaru cech i zachowań nabywców.

Przygotowanie projektu kwestionariusza w badaniu zachowań nabywców.

3. Określanie liczebności próby i wybór metody doboru próby w badaniach ilościowych (ankietowych).

Wyznaczanie próby badawczej z zastosowaniem metody doboru kwotowego.

4. Tworzenie bazy danych i przetwarzanie danych z badań ilościowych. Zasady redukcji i kodowania danych. Tworzenie w programie Excel tabel wynikowych (tabel kontyngencji) na podstawie danych z badań ankietowych.

Przygotowanie bazy danych i tabel kontyngencji.

5. Przygotowanie raportu z badań ankietowych. Analiza i interpretacja zależności pomiędzy cechami i zachowaniami nabywców w oparciu o tablice kontyngencji.

Przeprowadzenie segmentacji nabywców w oparciu o tablice kontyngencji.

CZĘŚĆ 2 – JAKOŚCIOWE BADANIA ZACHOWAŃ NABYWCÓW

1. Proces badawczy w badaniach jakościowych.

2. Scenariusz zogniskowanego wywiadu grupowego (badania fokusowego) – rodzaje pytań, kolejność,
zasady budowy i funkcje pytań.

3. Wykorzystanie technik projekcyjnych i wspomagających w badaniach fokusowych.

Przygotowanie scenariusza badania fokusowego.

4. Organizacja zogniskowanego wywiadu grupowego (badania fokusowego) – rekrutacja uczestników, warunki techniczne (sprzętowe) i lokalowe

5. Moderowanie dyskusji grupowej – cechy i kryteria doboru moderatora. Trudne sytuacje i błędy w zakresie moderacji badania fokusowego.

Analiza pracy moderatora na przykładzie wyświetlonego fragmentu badania fokusowego.

6. Analiza wyników i przygotowane raportu z badania fokusowego.

7. Przykłady zastosowań badań fokusowych i technik projekcyjnych w badaniach produktu i reklamy.

Osoba prowadząca:

Dr Mirosława Kaczmarek - Adiunkt w Katedrze Badań Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Doświadczony trener oraz autor wielu publikacji z zakresu badań marketingowych, segmentacji rynku, ilościowych i jakościowych metod badań rynku i pomiaru jego skuteczności. Współpracownik m.in. Instytutu Technik Telekomunikacyjnych i Informatycznych, Centrum Zastosowań i Analiz Marketingowych Norte sp. z o.o. , Centrum Ekspertyz Gospodarczych UE Poznań oraz członek zespołu ekspertów Agencji PR Prelite w Poznaniu.

Szczegółowe informacje i zgłoszenia: http://caditi.pl
e-mail: biuro@caditi.pl
tel. +48 781 020 781

GRUPA WARSZTATOWA LICZYĆ BĘDZIE DO 15 OSÓB. Z UWAGI NA OGRANICZONĄ LICZBĘ MIEJSC DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ.
Łukasz M.

Łukasz M. Szukam dobrej
inwestycji....

Temat: Wydarzenia

Zapraszam serdecznie:

"NOWOCZESNY MARKETING"

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/n...

21 - 22 kwietnia 2011
Kraków

Proponujemy Państwu szkolenie warsztatowe dotyczące nowoczesnych trendów w marketingu. Będziemy pracować porządkując informacje dotyczące marketingu klasycznego i powodów jego zmian, charakterystyki klienta, bodźców, jakie na niego oddziaływają i na jakie reaguje, porozmawiamy o komunikacji i wywieraniu wpływu, a przede wszystkim poszerzymy wiedzę o najnowszych narzędziach marketingowych oraz ich przydatności w branży handlu detalicznego.W czasach marketingu klasycznego było stosunkowo niewiele instrumentów marketingowych: reklama prasowa i TV, Public Relations, sprzedaż promocyjna. Brand manager nadzorował wszystkie aspekty Marketing Mix i kontrolował narzędzia Promotion Mix. Otoczenie oznaczało stosunkowo niewielki „wszechświat” z policzalną liczbą mediów, co umożliwiało osiągnięcie oczekiwanego zakresu wpływu podejmowanych działań.

Porównując to z dzisiejszym obszarem oddziaływania firmy poprzez reklamę w tradycyjnych kanałach, reklamą online (wyszukiwarki, bandery), outdoor, event marketing, marketing bezpośredni, guerilla marketing, dodając do tego Customer Relationship Management, marketing ukryty, szeptany i wirusowy… naprawdę może zakręcić się w głowie.

Korzyści dla uczestników

Szkolenie stanowi przekrój wszystkich technik, zasad i prawidłowości marketingowych. Da Uczestnikom kompleksową wiedzę na temat marketingu.

Szkolenia polecamy dla

Osób pracujących w działach marketingu oraz wszystkich tych, którzy chcą poznać zasady panujące w tym świecie.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

Szkolenie ma charakter warsztatów. Mini wykłady wprowadzają w dany blok tematyczny, który następnie realizowany jest w oparciu o burze mózgów, dyskusje, ćwiczenia praktyczne, gry, symulacje oraz analizy przypadków.

Cena 1480 zł netto.

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu:

Łukasz Michałek
AVENHANSEN Sp. z o.o.

lmichalek@avenhansen.pl
+48 515 212 452
+48 12 399 41 91

http://www.szkolenia.avenhansen.plŁukasz M. edytował(a) ten post dnia 14.03.11 o godzinie 12:05
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Wydarzenia

Trade Marketing w branży farmaceutycznej (metody aktywacji sprzedaży, ceny marże, kalkulacje rabatów i upustów, ograniczenia prawne)

Obrazek

PROGRAM:
1) Przepływ towaru w łańcuchu dystrybucji :
- rola hurtowni i apteki
- model dystrybucji farmaceutycznej w Polsce
- grupy i sieci aptek
- odczytywanie trendów w łańcuchu dystrybucji w oparciu o dane z różnych źródeł.
2) Podstawy biznesowe działania aptek:
- otoczenie biznesowe apteki
- szanse i zagrożenia
- rachunek wyników
- kto jest kim w aptece – obszary odpowiedzialności.
3) Metody aktywacji sprzedaży:
- podział projektów sprzedażowych w oparciu o koszty i zyski z planowanych działań,
- obliczanie efektów finansowych działań promocyjnych.
4) Ceny i marże:
- zasady kalkulacji cen i marż
- kalkulacje poziomów rabatów i upustów.
5) Ograniczenia prawne w sprzedaży i promocji.
Termin:
20 MAJ 2011

Miejsce:
OINPHARMA Sp. z o.o. Al. Jana Pawła II 61/305 - Róg Jana Pawła i Anielewicza, Warszawa

Koszt:
1000 PLN netto


obejmuje: udział w szkoleniu, materiały, przerwy kawowe lunch i napoje.
Czas trwania: 9:00-16:00
Prowadzący:
Krzysztof Bielski - lekarz medycyny, internista. Trener o ponad szesnastoletnim lat doświadczeniu w pracy na rynku farmaceutycznym, w tym na wysokich stanowiskach menedżerskich w marketingu i sprzedaży, w dziale medycznym (produkty oryginalne i generyczne, leki specjalistyczne, w tym szpitalne) oraz jako niezależny ekspert. Posiada duże praktyczne doświadczenie w: prowadzeniu działu marketingu i sprzedaży (działania strategiczne i operacyjne, zarządzanie budżetem), zarządzaniu zespołem ludzkim (organizacja pracy, rekrutacja, szkolenia, itp.) oraz w prowadzeniu działu medycznego (międzynarodowe badania kliniczne, monitorowanie działań niepożądanych, rejestracja leków, szkolenia medyczne, serwis literaturowy). Obecnie prowadzi konferencje, szkolenia oraz projekty w branży farmaceutycznej, w tym w zakresie działań marketingowych i promocyjnych oraz badań klinicznych.

Formularz zgłoszeniowy:
pobierz plik http://www.oinpharma.pl/kontakt/zgloszenie-na-warsztaty/
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Wydarzenia

Dobry budżet w branży farmaceutycznej – Techniki budżetowania

Obrazek

Wysokiej jakość warsztaty – Skuteczny i dobry budżet dla pracowników branży farmaceutycznej – jak stworzyć taki właśnie budżet??? - warsztaty
Zajęcia prowadzone przez praktyka z ogromnym doświadczeniem zdobytym na kluczowych stanowiskach w polskich i międzynarodowych korporacjach farmaceutycznych.
PROGRAM:
Część I Wprowadzenie
◦ Wstęp
◦ Czym jest budżet?
◦ Proces budżetowy
Część II Analiza P&L a
◦ P&L Przykłady
◦ P&L OTC a P&L RX
◦ Poziomy budżetowania
◦ Podstawowe KPI budżetowe
◦ Techniki budżetowania
Popytowa (Bottom – up)
Odgórna (Top – down)
Część III Budżetowanie – aspekty praktyczne
◦ Budżetowanie sprzedaży
Ex factory
IMS (Sell in)
Consumer off take
◦ Budżetowanie kosztów
Główne pozycje kosztowe
Fazowanie kosztów
Profit Protection
◦ Performance review
◦ Zwrot z inwestycji
Termin:
24 MAJ 2011

Miejsce:
OINPHARMA Sp. z o.o. Al. Jana Pawła II 61/305 - Róg Jana Pawła i Anielewicza, Warszawa

Koszt:
1800 PLN netto

Obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe.
Prowadzący:

Artur Schab – ekspert i doradca w obszarze sprzedaży i marketingu na rynku
farmaceutycznym.
Od 12 lat związany z branżą farmaceutyczną przeszedł przez bardzo wiele
szczebli w strukturze organizacyjnej od Reprezentanta Handlowego do Dyrektora Sprzedaży i Dystrybucji w największej firmie farmaceutycznej w Polsce. Pracując 6 lat dla firmy Loreal uczestniczył od początku w budowaniu sukcesu marki Vichy poprzez wprowadzenie jej do aptek, przekonanie farmaceutów do dobrej ekspozycji i profesjonalnego doradztwa. Będąc szefem trade marketingu odpowiadał za działania promocyjne w aptekach jak też i politykę sprzedażową oraz animowanie najlepszych klientów zrzeszonych w Vichy Partner Club.
W firmie US Pharmacia będącej liderem na rynku leków OTC stworzył dział Trade
Marketingu i zapoczątkował pro konsumencką orientację działań w punkcie sprzedaży. Wdrożył wiele funkcjonujących do dziś inicjatyw jak np. czasopismo dla farmaceutów, programy edukacyjne dla farmaceutów, programy ekspozycyjne itp.. W ostatnim czasie pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży i Dystrybucji w firmie Polpharma odpowiadając zarówno za sprzedaż leków OTC jak też i RX.
Usystematyzował politykę handlowo – promocyjną wokół czterech obszarów:
Dystrybucja, Cena ,Rekoemendacja i Merchandising (DCRM) doprowadzając w ten sposób do optymalizacji wielu inwestycji promocyjnych. Wprowadził z sukcesem na rynek wiele nowych produktów i programów promocyjnych dla aptek indywidualnych , sieciowych i hurtowni zarówno na rynku farmaceutycznym jak też i masowym.

Formularz zgłoszeniowy:
pobierz plik http://www.oinpharma.pl/kontakt/zgloszenie-na-warsztaty/

Temat: Wydarzenia

NAJLEPSZE DISPLAY'E ROKU 2011

Konkurs na najlepsze display’e roku, organizowany jest raz w roku przez redakcję OOH magazine. Pierwsza edycja odbyła się w 2009 roku. Wszystkie firmy mają możliwość zgłaszania swoich TOP produktów w 12 kategoriach. Wszystkie zgłoszone display’e walczą o GRAND PRIX.

Realizacje są oceniane przez profesjonalne jury w skład, którego wchodzą przedstawiciele marketingu i PR’u, największych firm, designerzy, graficy oraz przedstawiciele mediów Konkursowi towarzyszy szeroka kampania promocyjna - przed i po konkursowa.

Konkurs POS STARS 2011 odbędzie się podczas Międzynarodowych Dni Wyposażenia, Technologii i Usług Dla Handlu RetailShow 2011, jakie odbędą się w dniach 16-17 listopada w Warszawie - największej imprezie dla sektora handlu detalicznego w Polsce i Europie Środkowej. W 2010 r. swoją ofertę zaprezentowało ponad 100 firm - wiodący dostawcy i usługodawcy dla branży retail. imprezę odwiedziło 3500 gości z Polski i Europy. Największy odsetek stanowili przedstawiciele niezależnych sklepów i sieci handlowych - ok. 55 proc. Ok. 25% wszystkich gości to przedstawiciele firm dostarczających technologie, wyposażenie i usługi dla sieci handlowych, wśród nich wielu niewielkich dealerów, obsługujących rynki lokalne. Producenci i dostawcy FMCG stanowili nieco ponad 10 proc. gości targowych.

Zapraszamy do walki o główne nagrody i wyróżnienia w edycji 2011!!

http://www.oohmagazine.pl/posstars/

Więcej informacji udziela:
m.ziarkowska@oohmagazine.pl

Serdecznie pozdrawiam,
Joanna ŁęczyckaJoanna Łęczycka edytował(a) ten post dnia 11.10.11 o godzinie 13:05

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

Czy już słyszeliście o konferencji Comarch EDI International 2011? W tym roku odbędzie się w Monachium w dniach 1 do 2 grudnia 2011r. I Ty możesz tam być.

Comarch EDI International jest spotkaniem profesjonalistów, którzy zawodowo zajmują się kwestiami EDI (elektronicznej wymiany dokumentów). Konferencja jest skierowana do dyrektorów i menadżerów sprzedaży, logistyki i IT. Zeszłoroczna edycja zgromadziła przedstawicieli czołowych firm działających w Europie Środkowej i Wschodniej, m.in. z Niemiec, Bułgarii, Węgier, Rosji, Polski, Ukrainy i Turcji. W tym roku również będzie można spotkać się z autorytetami z wiodących firm i przez dwa dni dyskutować o interesujących zagadnieniach.

Cykl wystąpień rozpocznie prezes CEN Stefan Engel-Flechsig, który wygłosi prezentację pt. „Electronic invoicing in Germany – Status and way forward”, wśród innych wystąpień warto wymienić Bruno Kocha, CEO Billentis czy Sylwestra Stasiaka z Pekao SA. Pełną listę prelegentów i tematów można zobaczyć jest dostępna tutaj.
Poznaj program konferencji i zobacz, dlaczego warto pojawić się 1-2 grudnia w Monachium.

Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji, rejestracji można dokonać TUTAJ.

Dla osób zaproszonych przez Comarch udział w konferencji jest darmowy.

Kontakt>>

Pozdrawiam
Ewelina

Temat: Wydarzenia

poszukuje firmy, ktora chetnie wystapi na konferencji "Nawigacja i systemy lokalizacyjne GigaCon" w Warszawie dnia 24 listopada 2011. o kontakt prosze na maila : sylwia.sucharska@software.com.pl
Marta Mucha

Marta Mucha Development Junior
Executive, ESOMAR

Temat: Wydarzenia

Europejskie Stowarzyszenie Badaczy Opinii Publicznej i Rynku zaprasza na Forum w Krakowie, 26-27 marca 2012 r.

Forum Centralnej i Środkowej Europy 2012 ma na celu stworzenie platformy wymiany intelektualnej, dzięki której w lokalnych przedsiębiorstwach znajdą zastosowanie najlepsze międzynarodowe praktyki.

Forum CEE zostanie oficjalnie otwarte mową Konrada Mullera, Dyrektora CMI firmy Unilever. Innowacyjna formuła forum zapewnia interaktywne prezentacje, dyskusje panelowe i analizy case studies. Forum zgromadzi delegatów z ponad 20 krajów i stanie się na dwa dni europejskim centrum badań rynku i opinii publicznej. Wsród prelegentów znajdą się przedstawiciele takich firm jak: Nickelodeon, The Futures Company, Kaspersky Lab, British American Tobacco, TNS, BrainJuicer, Ursus Breweries, InSites Consulting, Fresh Intelligence, ING Bank, Millward Brown, Sensory Logic, Heineken International.

Dlaczego warto tam być?

• Analizy case studies prowadzone przez światowych ekspertów
• Prezentacje najnowszych metod prowadzenia badań
• Interaktywna sesja “Online Research in CEE”
• Dowiedz się więcej o Neuromarketingu
• Networking z lokalnymi, regionalnymi i światowymi specjalistami w dziedzinie badań rynku i opinii publicznej

Liczba miejsc jest ograniczona. Więcej informacji pod adresem: http://tinyurl.com/cee-2012

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Jacek Kotarbiński

Jacek Kotarbiński kotarbinski.com

Temat: Wydarzenia

Zapraszam na V jubileuszową wystawę i konkurs POPAI Poland Awards i POPAI Digital Awards, która odbędzie się od 24 do 25 kwietnia 2012r. w Warszawie ( w ramach IV Międzynarodowego Kongresu Shopper Marketingu).

W ramach wystawy, będzie można zobaczyć najciekawsze rozwiązania P.O.S. oraz rozwiązania cyfrowe/digital signage , które zostały zaprojektowane i zrealizowane w przeciągu ostatniego roku. W tym również projekty studyjne czyli te, które zostały wykonane wyłącznie w formie prototypu.

Wystawa to prawdziwa gratka dla wszystkich zajmujących się marketingiem handlowym - okazja do obejrzenia najciekawszych i najbardziej wartościowych rozwiązań POS.

Wstęp bezpłatny. Wymagana jest rejestracja elektroniczna, aby otrzymać zaproszenie.

KLIKNIJ ABY OTRZYMAĆ ZAPROSZENIE

Zapraszam również na stronę http://awards.popai.pl, która dotyczy całego konkursu POPAI Poland Awards oraz POPAI Digital Awards

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do