Temat: Ogłoszenia

Świetne szkolenia z wykorzystywania nowych (ale powszechnie w naszej branży używanych) technologii w zarządzaniu czasem, procesami, projektami, ludźmi...nie ja, ale firma, dla której pracuje:) Niemniej polecam się jako wstępny kontakt:)Referencje dostępne na życzenie.
Katarzyna S.

Katarzyna S. kwiaciarnia,
freelance, zlecenia

Temat: Ogłoszenia

Poszukuję menadżera lub menadżerki do współpracy dla studia fotograficznego.
Z Poznania lub Wrocławia.
Będę wdzięczna za wszystkie podpowiedzi.
kontakt priv. katarzynasalinska@gmail.com
Mariusz Gumienny

Mariusz Gumienny CEO, MediaSupport

Temat: Ogłoszenia

Witam,

chciałbym zainteresować nowym i masowym, opatentowanym nośnikiem reklamowym, przygotowanym głównie (choć nie tylko) do promowania produktów przed, w trakcie oraz po nadchodzących EURO2012.

Oferta skierowana przede wszystkim do Brand Managerów firm produkujących i dystrybuujących piwo oraz wszelkiego rodzaju napoje.

Zainteresowanych szczegółami oferty proszę o kontakt: mediasupport@mediasupport.pl

Pozdrawiam
Mariusz Gumienny
MediaSupport - Agencja Marketingu Zintegrowanego
Agata B.

Agata B. Account Manager

Temat: Ogłoszenia

Może zainteresuje to kogoś z Was:

Poszukujemy osoby na stanowisko:
MANAGER WŁOSKIEJ RESTAURACJI
Miejsce pracy: Warszawa - Ursus

Oferujemy:
- ciekawą i samodzielna pracę w młodym zespole
- elastyczne godziny pracy (preferowana osoba dyspozycyjna codziennie w godzinach 10.30-18.00 + w trakcie imprez specjalnych, z możliwością ustalenia dni wolnych, zamian etc.)
- możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji

Zakres obowiązków:
- nadzór nad pracą zespołu pracowników (3-5 os.)
- zadania z zakresu marketingu
- zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta oraz produktu
- rozliczanie utargów, prowadzenie remanentów

Oczekiwania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- znajomość technik sprzedaży i negocjacji
- umiejętność zarządzania zespołem
- język angielski w stopniu komunikatywnym
- prawo jazdy
- umiejętność obsługi komputera (w tym mile widziana znajomość programu xManager)
- odpowiedzialność, uczciwość, dobra organizacja pracy
- ukierunkowanie na osiąganie wyników

Osoby zainteresowane proszone są o składanie CV oraz listu motywacyjnego na adres trapez@trapez.waw.pl (w temacie prosimy wpisać: aplikacja na stanowisko managera restauracji)

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

JUŻ DZIŚ POSTAW NA PROFESJONALIZM W SWOICH EVENTACH!

Pokaz zespołu Soccer ART na Lech Cup U12 (jeden z największych i najsilniej obsadzonych turniejów piłki nożnej chłopców do lat 12 w Europie)
http://www.youtube.com/watch?v=r5R_7Mk52Z8

Zapraszamy również do naszego filmu promocyjnego który po miesiącu osiągnął ponad 100tys. liczbę wyświetleń!!

http://www.youtube.com/watch?v=4U2qz39tqKA Kamil i Mateusz

www.soccerart.pl

Witaj na oficjalnej stronie zespołu Soccer Art!

Obrazek


Czym jest Soccer Art?

Soccer Art - jest to dwuosobowy zespół w którego skład wchodzi Kamil Drzewucki (Edek) i Mateusz Odrzygóź (Lotar). Zespół ten profesjonalnie zajmuje się pokazami żonglerskimi na wszelkiego rodzaju imprezach. Soccer Art charakteryzuje się doskonałym zgraniem z muzyką, niewiarygodną kontrolą nad piłką, niesamowitymi elementami akrobatycznymi oraz wykorzystaniem wielu rekwizytów!

Dlaczego Profesjonaliści?.

Występy zespołu zawsze wywierają ogromną falę podziwu i zdumienia ze strony publiczności, która niejednokrotnie przekraczała 10 tys.! Miało to miejsce m.in. podczas meczu Arka Gdynia – Lech Gdańsk. Poza tym zarówno Kamil jak i Mateusz są jednymi z najlepszych graczy tego typu w Polsce, czego potwierdzeniem są wysokie miejsca na Ogólnopolskich jak i Międzynarodowych zawodach Freestyle Football.

Jakie są korzyści ze współpracy?

Nasze usługi kierujemy do każdego kto chce w oryginalny sposób uatrakcyjnić swoją imprezę eventową lub sportową. Soccer Art może służyć również celom marketingowych, np. reklama produktu lub usługi.

POSTAW NA PROFESJONALNY IMPRESARIAT ARTYSTYCZNY SWOJEJ IMPREZY!

http://www.youtube.com/watch?v=TBf9Vos2pVY
Do ważniejszych występów Soccer ART można zaliczyć:
Reklama banku BPS (Filmpolska)
Top Holet2011 impreza zamknięta, Warszawa (Pepsi Arena)
Pokaz na balu Sylwestrowym pod hasłem EURO 2012. Umiejętności Soccer ART podziwiali m.in. Franciszek Smuda, Jacek Krzynówek, Tomasz Hajto. Impreza odbyła się w hotelu TED w Radomsku.
Lech cup 2011 Poznań (największy europejski turniej pierwszoligowych drużyn u12)
Mecz Polska-Szwajcaria kobiet do lat 17, w ostatnim meczu eliminacyjnym do Mistrzostw Europy
Mecz Ekstraklasy Arka Gdynia- Lechia Gdańsk
Prezentacja drużyny KKS Lech Poznań 2011
Pokaz na meczu Osasuna Pampeluna-Elana Toruń
na imprezach zagranicznych w Berlinie i Wiedniu.
Pokazy połączone z warsztatami sztuczek piłkarskich na turniejach Międzynarodowych:
-Euronadzieje Sopot 2010
-Nidzica Cup 2011 -MOS Cup 2011 Poznań
Międzynarodowy Turniej Piłki Nożnej im. Andrzeja Łeszyka
Otwarcie Parku Gdańsk 2011
Mecz dziennikarzy sportowych Ostróda
Impreza zamknięta Rawa Mazowiecka
II Memoriał im. Tadeusza Szybińskiego
Ponad 30 pokazów na gminnych/powiatowych Festynach/Piknikach rodzinnych
Pokaz na rynku w Bydgoszczy
Impreza zamknięta w Krakowie Czerwiec 2011
Turniej Football is Freedom Strzelno 2009 i 2010.
i wiele innych.

Wywiad i pokaz w programie Poziom 2 zero (TVP2) :)
http://www.youtube.com/watch?v=Rk6rJeP8c94
Współpraca z portalami internetowmi: http://u21.pl oraz http://sportznami.pl - funkcja trenera trików piłkarskich, tworzenie szczegółowych planów treningowych football freestylu.

Zadowoleni klienci (informacje w internecie):

''Dzieciaki były również zachwycone popisami duetu Soccer ART w piłkarskim Freestyle’u. Efektowne sztuczki z piłką obserwowane były z podziwem, a gdy tylko pokazy się skończyły – piłkarscy magicy przeżyli oblężenie młodych adeptów chcących poznać tajniki freestyle’owych tricków. Warsztaty trwały zresztą przez cały czas rozgrywania turnieju, tak by każdy jego uczestnik mógł zasmakować treningu wolnego stylu.'' (http://zpierwszejpilki.com.pl)

Screen z oficjalnej strony Arki Gdynia(http://arka.gdynia.pl/news,7349-w-przerwie-meczu-micha...

Obrazek



''Szczególne wrażenie zrobił akrobatyczny tancerski pokaz piłkami duetu “Soccer art” Kamila Drzewuckiego i Mateusza Odrzygóździa. Chłopaki robili z piłką co chcieli, a później uczyli wszystkich chętnych swoich umiejętności'' (http://wrota.warmia.mazury.pl/nidzica_gmina_miejsko_wi...



''Po biegu Kamil Drzewucki wykonał pokaz żonglerki piłką nożną, było to niezwykłe wydarzenie nie tylko dla dzieci i młodzieży, również starsi świetnie się bawili''

Obrazek





''Tuż przed rozdaniem nagród wszystkie drużyny zobaczyły pokaz Freestyle Football w wykonaniu znanych z internetu freestylerów Lotara i Edka (Soccer ART). Sztuczki piłkarskie spotkały się z ogromnym zainteresowaniem uczestników turnieju, którzy nagrodzili występujących gromkimi brawami (http://oksir.zbaszynek.pl/index.php?option=com_content...

Obrazek


Żeby przybliżyć Państwu nasze umiejętności przesyłamy linki do naszych filmów:

http://www.youtube.com/watch?v=iLgwleNarLg

http://www.youtube.com/watch?v=2rGQeTWh5Rg


Obrazek


Więcej szczegółowych informacji udzielamy mailowo lub telefonicznie.
Serdecznie zapraszam do kontatku z nami:
soccer.art.team@gmail.com
tel. 798 263 663 - Mateusz Odrzygóźdź
tel. 723 081 861 - Kamil Drzewucki
http://soccerart.pl
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

COPYWRITING – SKUTECZNA SPRZEDAŻ ZA POMOCĄ SŁÓW

Warsztaty biznesowe 8-9 marca, KATOWICE.

Dowiedz się jak pisać: krótko, treściwie i skutecznie.

„Dlaczego nasza oferta nie działa? Jak zacząć ten list? Czy teksty na naszej stronie www muszą być tak nudne i długie? Co zrobić, żeby nasz komunikat zachęcał do działania?”

Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I nie będziesz musiał nikogo prosić, aby stworzyć skuteczną ofertę. Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

Szkolenie nastawione na sprzedaż, skuteczność i zwięzłość, a NIE na kolekcjonowanie nagród na festiwalach reklamowych.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, slogan, list biznesowy, e-mail, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas spotkania, prezentacji, rozmowy telefonicznej;
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych.
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi;

______________________________________

KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ W TYM SZKOLENIU

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM W SKRÓCIE

• Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
• Konkret – coraz cenniejszy!
• Wyróżniaj - jak i co wyróżniać?
• Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów?
• Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
• A kiedy i dlaczego te „zasady” „nie działają”?
• Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
• Dialog z odbiorcą – jak go bardziej zaangażować?
• Wewnętrzny PR – teksty na eventy.
• Teksty... o nas samych.
• Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
• Brand story - opowiedz ciekawą historię o produkcie
• Jak skuteczniej komunikować liczby?
• Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
• Zero - szara eminencja
• Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
• Dokładne liczby - kiedy i dlaczego?
• Nagłówek: jak tworzyć? Porównanie: dobry – słabszy (dlaczego?). Wpadki.

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.
______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, reklamowy "frontowiec". Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 8-9 marca 2012 (czw.-pt.)
Miejsce: KATOWICE, ul. 3 Maja 6/8 (sale ośrodka Training Spot).
Cena promocyjna: 1180 zł NETTO (+ 23% VAT) – przy zapisach do 20 lutego.
Cena standard: 1250 zł NETTO (+23% VAT) – przy zapisach po 20 lutego.
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/copywritin...

______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

FACEBOOK DLA FIRM

 Warsztaty 19 marca, Warszawa. 


Dowiedz się jak wykorzystać siłę Facebooka w Twojej firmie.


Jak pozyskać i zaangażować fanów?
Ile kosztuje fan?
Ile możesz dzięki niemu zyskać i zarobić?
Jak budować markę w internecie?


Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I będziesz wiedzieć jak samodzielnie budować Twoją markę w sieci.

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE!
________________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

- Pracownik działu marketingu, reklamy i promocji.
- Przedsiębiorca, chcący we właściwy sposób zaznaczyć obecność marki na Facebooku.
- Osoba odpowiedzialna za współpracę z agencjami reklamowymi i interaktywnymi.
- Osoba odpowiedzialna za corporate PR.
______________________________________

CELE SZKOLENIA
Zwiększenie skuteczności komunikatu w social media.
Zwiększenie skuteczności wykorzystania reklam na Facebooku.
Zwiększenie kompetencji w zakresie współpracy z agencją zewnętrzną/social media managerem.
______________________________________

PROGRAM

FACEBOOK DLA MARKI
• Budowanie marki w serwisie - czy zawsze warto?
• Moja grupa docelowa na Facebooku - czy to ten sam target co w innych mediach?
• Nieszablonowy wygląd FanPage'a i ile osób naprawdę go zobaczy.
• Strategia komunikacyjna - jak uniknąć kryzysowych odpowiedzi na "głupie pytania"
• Aplikacje - czym zaangażujemy fana?
• Statystyki Facebooka - czego możemy się dowiedzieć?
• Reklama kontekstowa - dlaczego Facebook zjadł Google'a?
• Ile kosztuje nas fan? Ile możemy dzięki niemu zyskać i zarobić?

FACEBOOK W STRUKTURZE FIRMY
• Czym jest social media policy i dlaczego jej brak może spowodować kryzys?
• Kto i jak mówi o swojej firmie na Facebooku?
• Potencjał grupy zamkniętej na Facebooku

______________________________________


PROWADZĄCA
Właścicielka agencji PR/social media Leniva Studio. Realizuje projekty m.in. dla Grupy Radiowej Agory, Kamis SA, Wydawnictwa W.A.B., Wittchen, Mastercook.

Doświadczenie zdobywała jako freelancerka w warszawskich agencjach PR oraz w pracy dla klientów agencyjnych.

Absolwentka produkcji mediów cyfrowych na łódzkiej "filmówce" oraz filologii polskiej i germańskiej na Uniwersytecie Warszawskim.

Prywatnie entuzjastka social media i niekonwencjonalnych rozwiązań.
______________________________________

INFO
Termin: 19 marca 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 790 zł NETTO (+ 23% VAT).
Dogodny dojazd z Dworca Centralnego (lokalizacja szkolenia w centrum Warszawy)

[b]SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/facebook.html


Kontakt telefoniczny: 504 17 90 65 Adrian Tomaszewski
...........................
Uczestnicy korzystają z laptopów (zapewnia organizator) ze stałym łączem do internetu.
Jeśli uczestnik chce przyjść z własnym laptopem, prosimy o wcześniejsze zgłoszenie tego na formularzu zgłoszenia (http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/facebook.html )

 _________ Z a p r a s z a m y _______________________ 
Monika Woźniak

Monika Woźniak badania, ewaluacja,
projekty

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Potrzeby klienta i trendy – jak efektywnie budować ofertę w branży meblarskiej

Eksperci Instytutu Wzornictwa Przemysłowego zapraszają na trzydniowe warsztaty dla branży meblarskiej, obejmujące metody i narzędzia tworzenia skutecznej oferty produktowej w oparciu o trendy branżowe oraz badania konsumentów.

-Zdobądź umiejętność budowania oferty odpowiadającej na oczekiwania rynku i odbiorcy.
-Poznaj dobre praktyki tworzenia oferty na podstawie trendów i badań konsumentów.
-Poznaj najważniejsze trendy wzornicze i konsumenckie w branży meblarskiej.
-Dowiedz się, czym kieruje się klient w swoich wyborach.

Termin
28 - 30 marca 2012

Miejsce
Instytut Wzornictwa Przemysłowego, Warszawa, ul. Świętojerska 5/7

Zapisy do 16 marca 2012

Kontakt
Więcej informacji na stronie http://iwp.com.pl/edukacja_potrzeby_klienta_i_trendy

Monika Woźniak
tel. (22) 860 03 69, e-mail: monika_wozniak@iwp.com.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam:
Prowadzę własne biznesy oparte o aktywa:

Moja firma jest akcjonariuszem oraz członkiem najstarszej giełdy diamentowej w Antwerpii. Współpracuje z największymi w świecie szlifierniami oraz przodującymi laboratoriami gemmologicznymi. Firma specjalizuje się w produkcji oryginalnych klejnotów diamentowych oraz w poradnictwie z zakresu diamentów inwestycyjnych. Do zakupionych diamentów automatycznie dołączane są certyfikaty wydawane przez uznane w świecie laboratoria. Firma jest największym sprzedawcą kamieni diamentowych w Europie Środkowej:

1) Oferta dla inwestorów,mniejszych i dużych, podmiotów gospodarczych, instytucji - propozycja do dywersyfikacji własnego portfela inwestycyjnego, zyskownego zainwestowania, lokaty kapitału w diamenty jako kamienie inwestycyjne
2) B.atrakcyjna, jakościowa oferta bizuterii diamentowej po atrakcyjnych cenach
3) W związku z rozwojem międzynardowym firmy szukamy dynaminczych, kreatywnych, z doświadczeniem w marketingu i sprzedaży managerów na terenie Polski i zagranicy.

wszelkie informacje i szczegóły na maila: eterspace@wp.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Branding z ludzką twarzą, czyli jak rozwija się Twoja marka?
http://studioengram.pl/blog/branding_z_ludzka_twarza.html

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Ile dałbyś za to, aby móc rozmawiać w kraju bez ograniczeń?

Abonament od 65 zł+ VAT

Nielimitowane połączenia do wszystkich krajowych operatorów komórkowych i sieci stacjonarnych.
Nielimitowane SMS i MMS w kraju

Wszystko w sieci o największej ilości abonentów- Orange!

Oferta obecnie dostępna u Konsultantów Klienta Biznesowego!

Chętnych zapraszam.

Możliwość przenoszenia numerów oraz aktywowania.
Bezpłatne doradztwo i załatwienie niezbędnych formalności.

Zaufało nam już wielu!

Zapraszam do kontaku:
arkadiusz.chludzinski@sanmar.pl

oraz do grupy:
http://www.goldenline.pl/forum/orange-biznes/

CIESZ SIĘ WOLNOŚCIĄ!


Obrazek
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

E-MARKETING - skuteczne narzędzia pozyskiwania klientów w internecie

ZOBACZ JAKIE TO PROSTE! KLIKNIJ TU
LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

ZAPRASZAMY

Szkolenia z Marketingu

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Hello,
Be cordailly invited to attend:

“Warsaw Entertain 1st Anniversary”:

Date: 18th of April 2012, beginning at 8:00 PM

Place: THE EVE Club (Plac Piłsudskiego 9, Warsaw)

Please remeber to bring your business cards for the raffle hosted by our sponsors.

You can expect special treat prepared for this occasion.
Great tango performance with live accordion&violin music, golf academy and many more...
there is still time for your friends to register so fell free to spread the word!;-)
RSVP by emialing: warsaw.entertain@gmail.com

Hope to see you Wednesday& wish you good luck with the lottery!
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Ogłoszenia


Obrazek




Obrazek


KREACJA SKUTECZNEJ REKLAMY - otwarte warsztaty biznesowe:

- czyli: najpierw MYŚLENIE, dopiero później "wymyślanie"

 UWAGA: wprowadzamy możliwość dostosowania programu w pewnym zakresie do zgłaszanych potrzeb uczestników (nawet w szkolaniu otwartym!). Chcesz przećwiczyć i poznać konkretne, interesujące Cię zagadnienia? Podaj je na formularzu zgłoszenia na to szkolenie. 


Tylko PRAKTYCZNIE! Poznaj i "przećwicz" proces tworzenia efektywnej reklamy. Zdobądź większą samodzielność i zwiększ skuteczność Twoich reklam. Oszczędzaj czas, pieniądze i sam twórz swoją reklamę lub lepiej koordynuj pracę agencji, z którą współpracujesz.

- dowiedz się i przećwicz:

* jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
* brief kreatywny - zawartość i przykłady,
* co i jak obiecywać w reklamie?
* big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje,
* wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy,
* skąd czerpać inspiracje? Produkt, sztuka, kultura, ulica, moodboard...

________________________
PROGRAM
NAJPIERW MYŚLENIE...
Planowanie: strategia komunikacji
Brief kreatywny: przykłady, omówienie elementów i stworzenie własnego briefu wyznaczającego kierunek dla konkretnej reklamy.
Jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
Rozpoznanie: odbiorca i produkt
Co i jak obiecywać w reklamie?

... PÓŹNIEJ „WYMYŚLANIE”...
Skąd czerpać inspirację: moodboard oraz „świat wokół nas” (fotografie, kultura, sztuka, rozrywka, „ulica” i in.)
Magic is in the product...
Posłuchaj konsumenta – czym jest insight i gdzie go szukać?
Big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje
Sesje kreatywne: szkice, skojarzenia, pomysły, selekcja pomysłów, dopracowanie szczegółów, prezentowanie pomysłów.
Wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy
+ Ćwiczenia praktyczne, przykłady (filmy, obrazy, dźwięk, case study), mnóstwo inspirujących przykładów reklam (TV, radio, prasa, outdoor, ambient i in.).

+ Ćwiczenia praktyczne, przykłady (filmy, obrazy, dźwięk, case study), mnóstwo inspirujących przykładów reklam (TV, radio, prasa, outdoor, ambient i in.)
_____________________________________

DLA KOGO TO SZKOLENIE?
* Pracownicy działów marketingu, reklamy i promocji.
* Przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikatu reklamowego swojej firmy.
* Osoby chcące dowiedzieć się jak planować i tworzyć skuteczną reklamę.

_____________________________________

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej... (więcej informacji na stronie szkolenia)
_____________________________________

INFO
Termin: 11-12 czerwca 2012 (pn.-wt.)
Miejsce: 00-538 Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1250 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.
Masz pytanie: zadzwoń: 504 17 90 65 – Adrian Tomaszewski

W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE:
http://szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/kreacja.html


Nie zwlekaj, zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

* Jak przygotować brief kreatywny (30 maja, Warszawa)
* Copywriting – skuteczna sprzedaż za pomocą słów (18-19 czerwca, Warszawa)

- szczegóły na stronie http://SzkoleniaPraktyczne.pl
_________________________________
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Ogłoszenia

Zarządzanie Marką. Zapraszamy brand menedżerów. Poznaj sposoby budowania przewagi konkurencyjnej.

http://www.bonavigator.pl/szkolenia_otwarte/zarzadzani...

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do