Jakub M. Inception Manager
Ostatnio przeprowadziliśmy kilka kampanii dla naszych klientow w kanale marki 36i6 (odsluchy + pytanie sprawdzajace). Skuteczność zabija. Convention rate z przejscia z kamp. mobilnej na serwis www przekroczyl 10%!!!
Dodatkowo w przypadku mobilu w 36i6 mamy lepsze przełożenie na skuteczność działań niż w radiu czy TV. Dlaczego?...
- wiemy do kogo dzwonimy (aby słuchać reklam, trzeba się zalogować)
- nie ma ślepych strzałów (jeśli ktoś, źle odpowie - musi spot wysłuchać jeszcze raz)
- klient defacto nie płaci za ślepe odsłuchy (w standardowym modelu rozliczeń - klienta kosztują tylko te kampanie, które zostały zakończone poprawną odpowiedzią)
- można kapitalnie sterować nacisk na różne elementy kampanii (to co najczęściej unika w reklamie ATL - głównie z uwagi na przekaz peryferyjny - tutaj świetnie się sprawdza poprzez przekaz bezpośredni)
- można kierować - i sprawdzać tego skuteczność - do różcnych akcji! Skierować abonentów na www, na WAP, do nr. SMS itp.
Gdyby standardowe media chciały wprowadzić podobny model prowadzenia kampanii i rozliczeń za nie - najprawdopodobniej groziłoby to załamaniem rynku standardowej reklamy. Przyszłość ATL - jest raczej stabilna - wciąż nie ma lepszej konkurencji dla telewizji. Na dzień dzisiejszy jednak stwierdzam, że ad.mobile to przyszłość jeśli chodzi o indywidualne podejście do klienta. A także o rozliczenia SKUTECZNOŚCI kampanii. Teraz tylko trzeba do tego przekonać firmy, które chcą na tej przyszłości zarabiać.
W razie pytań - 509 48 22 74 lub jakub.marczynski@3connect.pl
Pozdrowienia,
Dodatkowo w przypadku mobilu w 36i6 mamy lepsze przełożenie na skuteczność działań niż w radiu czy TV. Dlaczego?...
- wiemy do kogo dzwonimy (aby słuchać reklam, trzeba się zalogować)
- nie ma ślepych strzałów (jeśli ktoś, źle odpowie - musi spot wysłuchać jeszcze raz)
- klient defacto nie płaci za ślepe odsłuchy (w standardowym modelu rozliczeń - klienta kosztują tylko te kampanie, które zostały zakończone poprawną odpowiedzią)
- można kapitalnie sterować nacisk na różne elementy kampanii (to co najczęściej unika w reklamie ATL - głównie z uwagi na przekaz peryferyjny - tutaj świetnie się sprawdza poprzez przekaz bezpośredni)
- można kierować - i sprawdzać tego skuteczność - do różcnych akcji! Skierować abonentów na www, na WAP, do nr. SMS itp.
Gdyby standardowe media chciały wprowadzić podobny model prowadzenia kampanii i rozliczeń za nie - najprawdopodobniej groziłoby to załamaniem rynku standardowej reklamy. Przyszłość ATL - jest raczej stabilna - wciąż nie ma lepszej konkurencji dla telewizji. Na dzień dzisiejszy jednak stwierdzam, że ad.mobile to przyszłość jeśli chodzi o indywidualne podejście do klienta. A także o rozliczenia SKUTECZNOŚCI kampanii. Teraz tylko trzeba do tego przekonać firmy, które chcą na tej przyszłości zarabiać.
W razie pytań - 509 48 22 74 lub jakub.marczynski@3connect.pl
Pozdrowienia,