Temat: Sponsoring bloga i komunikacja marki - na przykładzie...
Najwyrazniej zatem mamy odmienne zdanie w tej materii.
Twórcy blogów mają takie samo prawo decydować o sobie, jak inni twórcy/artysci, właściciele stron www czy mediów. Natomiast reklamowadcy mają prawo szukać skutecznych form dotarcia z komunikatem.
Możemy sobie tu w Polsce mówić, że sponsorowanie blogów czy reklama na nich nie ma sensu. Moze jak i przemyslane aktywności na społecznosciach... ale to nie my decydujemy jakie są światowe trendy w tej materii i kiedy, jak do nas przyjdą. Sukces odniosą Ci którzy wczesniej zaistnieją na tym rynku. Przykład mediafun.pl pokazuje że można, jeśli się tylko chce. I nie musi to byc ani nachalne, ani nie musi przekraczać dobrego smaku. Jesli od poczatku do końca jest transparentność.
Jacek Gadzinowski edytował(a) ten post dnia 28.06.09 o godzinie 09:31