Przemysław B. Dziennikarz
Temat: Gwarancja - prawa kupującego
Witam,mam taką sytuację: kupiłem router bezprzewodowy Asusa w hipermarkecie Real. Po jakimś czasie router zaczął przerywać mi internet i strasznie się nagrzewał.
Oddałem go więc w serwisie Reala do naprawy. Kartę zgłoszenia reklamacji mam z dn. 22.03, zaś w niej jest napisane, że termin realizacji zgłoszenia to 19.04. Byłem w tym dniu w Realu i pani powiedziała mi, że sprzętu nadal nie ma, bo jest w serwisie Asusa. A tymczasem termin reklamacji mijał. Gdy powiedziałem, że chcę zwrotu pieniędzy, bądź wymianę sprzętu, pani powiedziała, że mam się dogadywać z Asusem. I nieważne, że router kupiłem w Realu i tam złożyłem reklamację.
Dziś mija dokładny miesiąc od złożenia reklamacji. Jutro chcę tam pojechać i żądać zwrotu pieniędzy. Czy dobrze myślę, że to Real powinien zwrócić mi kasę?
Czy też rację ma pani, która wysłała mnie do Asusa?
Bardzo proszę o pomoc.