Kornelia
P.
Polonista szuka
pracy :)
Temat: Utracone reputacje 2010
Rok 2010 z całą pewnością nie należał do Toyoty. Wycofanie wadliwych aut i brak komentarza ku opinii publicznej spowodował, że klienci stracili zaufanie do giganta samochodowego. Koncern, opierający się na rzetelności, nie sprostał oczekiwaniom swoich klientów, dlatego też popyt na samochody japońskiej marki zmalał. Wg badań JD Power 2010 Avoider Study of US car buyers:19% amerykańskich nabywców unika nowych samochodów Toyota ze względu na "złą reputację producenta". (Jest to 17% więcej niż rok wcześniej)
15% badanych stwierdziło, że ma "złe doświadczenia" wynikające z kontaktu z tą marką (o 12% więcej niż w 2009 roku)
12% ankietowanych zastanawia się nad przyszłością tej marki pojazdu. Liczba ta wzrosła z 1% do 12% w ciągu jednego roku!
Czy macie jakieś inne przykłady firm, które zawiodły swoich klientów w 2010 roku?