Kornelia
P.
Polonista szuka
pracy :)
Temat: Segmentacja w badaniach
"You can spend £15m on advertising, go bankrupt and your name can still mean nothing to people. Your brand is created out of customer contact and the experience your customers have of you" - tym zdaniem Stelios Haji-Ioannou, prezes easyGroup oraz założyciel easyJet, pokazał, jak ważne, wg niego, jest odpowiednie dopasowanie customer experience do oczekiwań poszczególnych grup klientów.Kreując doświadczenie marki mamy do czynienia z grupami klientów, które mają podobne oczekiwania i wymagania. Badając rynek, firmy coraz częściej starają się przygotować swoje usługi tak, aby zaspokoić potrzeby danego segmentu. W następnym kroku wykorzystują segmentacje w badaniu poziomu satysfakcji klienta, aby dowiedzieć się, czy przyjęte przez nich rozwiązania są skuteczne i w optymalnym stopniu zadowalają odbiorców.
Czy klienci firm badawczych, zamawiając u Was badania, proszą o możliwość analizy informacji według segmentów? Oczywiście, jeśli dysponują odpowiednią segmentacją :)Kornelia Podziemek edytował(a) ten post dnia 20.12.10 o godzinie 17:28