Kornelia P.

Kornelia P. Polonista szuka
pracy :)

Temat: Segmentacja w badaniach

"You can spend £15m on advertising, go bankrupt and your name can still mean nothing to people. Your brand is created out of customer contact and the experience your customers have of you" - tym zdaniem Stelios Haji-Ioannou, prezes easyGroup oraz założyciel easyJet, pokazał, jak ważne, wg niego, jest odpowiednie dopasowanie customer experience do oczekiwań poszczególnych grup klientów.

Kreując doświadczenie marki mamy do czynienia z grupami klientów, które mają podobne oczekiwania i wymagania. Badając rynek, firmy coraz częściej starają się przygotować swoje usługi tak, aby zaspokoić potrzeby danego segmentu. W następnym kroku wykorzystują segmentacje w badaniu poziomu satysfakcji klienta, aby dowiedzieć się, czy przyjęte przez nich rozwiązania są skuteczne i w optymalnym stopniu zadowalają odbiorców.

Czy klienci firm badawczych, zamawiając u Was badania, proszą o możliwość analizy informacji według segmentów? Oczywiście, jeśli dysponują odpowiednią segmentacją :)Kornelia Podziemek edytował(a) ten post dnia 20.12.10 o godzinie 17:28

konto usunięte

Temat: Segmentacja w badaniach

z tą segmentacją to bywa różnie, dzielić po to, by znaleźć wspólny mianownik ;)
tutaj przykład segmentacji psychograficznej Polaków, jeszcze świeżej..
http://www.4prm.com/projekty_specjalne/1206155620.html
Kornelia P.

Kornelia P. Polonista szuka
pracy :)

Temat: Segmentacja w badaniach

Pani Małgosiu, bardzo ciekawa i prawdziwie psychologiczna segmentacja :) :)



Wyślij zaproszenie do