Kornelia
P.
Polonista szuka
pracy :)
Temat: Klient skarży...
Informacja na jedynym z biznesowych portali:Klient oskarża Getin Bank o zaniedbanie i żąda 10-krotnego odszkodowania za poniesione straty. Sprawa dotyczy skradzionego portfela z dokumentami i kartami. Poszkodowany zgłosił sprawę o zablokowanie kart płatniczych, jednak bank tego nie uczynił, co udostępniło złodziejowi dostęp do nowego źródła finansowego.
Bank przyznaje się do winy i chce wypłacić klientowi sporne 10 tys. złotych. Klient natomiast żąda zadośćuczynienia za poniesione straty nie tylko w finansowym aspekcie, ale także moralnym (został zwolniony z pracy, ponieważ utracił zaufanie pracodawcy).
Istotne jest również to, że banki nie mogą pozwolić sobie na przewinienia, dlatego coraz częściej decydują się na powołanie rzecznika praw konsumenta, który rozpatrzy sprawy szybko i skutecznie.
Jestem ciekawa Waszej opinii na ten temat:)