Kornelia
P.
Polonista szuka
pracy :)
Temat: Co z naszą innowacyjnością?
Niektórzy przedsiębiorcy boją się innowacyjności w swojej firmie. Najczęściej czekają za posunięciem konkurencji by zobaczyć, czy ryzyko zmian jej się opłacało. Z założenia organizacje wierzą, że dorównają kroku odważnemu (niższe ceny, podobna usługa); realnie, na przykładzie Nike+, widzimy, że nie do końca jest to możliwe. Połączenie butów do biegania Nike+ z iPodem wywołało w klientach tak duże i satysfakcjonujące doznanie(za HBR: do połowy 2010 roku sprzedano 2,5 miliona zestawów), że konkurencja została daleko w tyle.Komisja Europejska przedstawiła unijną tabelę innowacyjności. Polska znalazła się na 22 miejscu wśród 27 krajów Unii Europejskiej. Dlaczego boimy się zmieniać, ulepszać, poprawiać? Czy klient będzie wierny naszej tradycyjności, skoro sam chętnie nadąża za zmianami technologicznymi?