konto usunięte

Temat: 80% prezesów myśli, że....

Według amerykańskich badań 80 % prezesów uważa, że ich firmy oferują swoim klientom najwyższej klasy obsługę. Ale zgadza się z tym jedynie 8% konsumentów :)

Jak myślicie z czego wynika tak drastyczna różnica w postrzeganiu? Czy organizacje nie dbają o doświadczenia swoich klientów ? Czy może to kwestia braku wiedzy zarządzających o tym co się dzieje na "froncie" obsługi?


Obrazek

konto usunięte

Temat: 80% prezesów myśli, że....

...ponieważ w wiekszości wypadków "góra nie wiem co dół robi", właśnie tu jest problem, ja tak uważam, przyglądając się co niektórym firmom.
Zdecydowanie wynika to z braku wiedzy...
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: 80% prezesów myśli, że....

Zjawisko, o którym piszesz, Kamila, jak najbardziej występuje "w przyrodzie" i jest częste. Ale w tym przypadku stawiałabym jednak na to inny dysonans. Organizacja procesów rządzi się swoimi prawami. To łańcuszek zależności. Do tego kwestie prawne i rynkowe, które też wpływają na efektywność organizacji. Może być spory dysonans między możliwościami firmy a oczekiwaniami klientów. Szczególnie w USA, po tej zapaści ekonomicznej.
Zmianę na gorsze odczuwa się z reguły bardziej dotkliwie niż zmianę na lepsze. To jednorazowe badanie, czy można porównać jego wyniki z poprzednimi, Grzegorz?

Następna dyskusja:

Blumind - prosty, darmowy p...




Wyślij zaproszenie do