konto usunięte
Temat: semantyczne badania marki
Większość współczesnych badań prowadzonych w internecie (społecznych, marketingowych, itp) opiera się przede wszystkim na danych deklaratywnych lub związanych z ruchem internautów na stronach branżowych. Badania marek w internecie nie uwzględniają jej zasięgu (widoczności na różnych stronach internetowych) i obrazu, jaki tworzy. Badacze są zdani na ogólnodostępne i selektywne źródła największych graczy internetowych. Na polskim rynku badawczym nie występują ilościowe badania wizerunku marki, zwłaszcza w kontekście naszej blogosfery.Wraz ze znajomymi w ramach wspólnie realizowanego projektu udało nam się przygotować raport dotyczący marek medialnych w Internecie. Korzystaliśmy z autorskich narzędzi (jesteśmy maniakami crawlerów ;) i wydaje nam się że udało nam się ociągnąć dobre rezultaty. Zobrazowaliśmy siłę, kontekst, przestrzeń i wymiary marek.
Przykładowy raport umieściliśmy tu Media w Internecie
Zachęcamy do lektury i do wyrażenia swojej opinii. Czy tak przeprowadzone badania mogą zainteresować osoby odpowiedzialne za kreowanie wizerunku i strategii obecności marki w Internecie?