Agnieszka
Górecka
finanse, sprzedaż,
PR
Temat: Badania motywacji korzystania z internetu
Ruder Finn przeprowadziło badania nad tzw. Intent Index – powodami, dla których korzystamy z internetu:Poszerzanie wiedzy 96%
Utrzymywanie kontaktów towarzyskich 92%
Research 89%
Chęć bycia zabawianym 82%
Chęć bycia informowanym 79%
Wyrażanie opinii 76%
Udział w społeczności 72%
Praca, biznes 69%
Wpływanie na innych ludzi 56%
Zabawianie innych ludzi 48%
Kreacja, tworzenie treści 42%
Zakupy 33%
Zarządzanie finansami 30%
Porównywanie ofert sklepów 28%
Sprzedaż 19%
Badacze internetu proponują stworzenie nowej demografii użytkowników internetu. Uwzględniając potrzeby i cele internautów można stworzyć stronę, która nie tylko będzie niosła treści ważne dla firm, ale również będzie ciekawa dla samych odbiorców.
Wyniki badań i wskazówki od agencji Artefakt:
http://www.magazynyinternetowe.pl/aktualnosc/5902,inte...