Katarzyna
Pietroń
Specjalista ds.
zarządzania głosem.
Instruktor emisji
gło...
Temat: KTO CHĘTNY NA SZKOLENIE? MOŻNA TYLKO ZYSKAĆ:) ruszają...
Zapraszam serdecznie naSZKOLENIE MEDIALNE
z elementami świadomego zarządzania GŁOSEM
Proponujemy Państwu weekendowy termin, a mianowicie 19-20 lutego, w godzinach od 10 do 18 w sobotę i od 11 do 17 w niedzielę. Koszt to 250 zł od osoby.
Szkolenie odbywa się w Warszawie przy ulicy Esperanto.
OFERTA
Zapraszamy Państwa do zapoznania się z ofertą szkolenia medialnego, dzięki któremu uczestnicy, w przyjemny i przejrzysty sposób, zapoznają się z zasadami współpracy z mediami oraz poznają narzędzia i obszary Public Relations, a także dowiedzą się jak, wykorzystując odpowiednie techniki PR, poradzić sobie z sytuacją kryzysową. Jednocześnie, podczas szkolenia medialnego proponujemy Państwu blok poświęcony świadomemu zarządzaniu głosem, dzięki któremu uczestnicy nauczą się jak sprawić aby ich głos był silny i dźwięczny, wyrażał pewność siebie oraz brzmiał bardziej wiarygodnie.
Szkolenie medialne prowadzone przez ”AMBudzyńska” podzielone jest na dwa bloki tematyczne:
I. PR I WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI
oraz
II. ŚWIADOME ZARZĄDZANIE GŁOSEM.
MATERIAŁY DODATKOWE:
Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych, w tym specjalnie opracowany słowniczek pojęć z zakresu PR i Media Relations.
CZAS TRWANIA:
Szkolenie trwa około 15 godzin. Tematyka szkolenia rozłożona jest na dwa dni i przedstawiona jest w uzupełniających się blokach tematycznych.
INSTRUKTORZY:
Anna Budzyńska – Specjalista ds. Media Relations i PR
Katarzyna Łabuś – Specjalista ds. zarządzania głosem
CENA SZKOLENIA:
250
DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE:
Szkolenie medialne z elementami świadomego zarządzania głosem skierowane jest do osób występujących publicznie, mających częsty kontakt z większą ilością słuchaczy oraz współpracujących z mediami. Z naszego szkolenia skorzystają przede wszystkim rzecznicy prasowi, pracownicy biur prasowych, osoby na stanowiskach kierowniczych: prezesi, dyrektorzy, liderzy, a także wykładowcy i studenci. Szkolenie zainteresuje każdego kto lubi i chce występować publicznie lub też leży to w zakresie jego obowiązków. Jednocześnie szkolenie będzie przydatne dla osób, które chcą nauczyć się przekonywania do swoich racji poprzez odpowiednie zachowanie, wygląd, słowo i głos.
BLOKI TEMATYCZNE:
I. PR I WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI:
Szkolenie poświecone jest zagadnieniom z zakresu Public Relations oraz zasadom współpracy z mediami. Podczas szkolenia uczestnicy poznają narzędzia i obszary PR, a także dowiedzą się jak wykorzystać je w codziennej pracy. Uczestnicy poznają również podstawowe techniki PR wykorzystywane do radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie podczas szkolenia zostanie przeprowadzony warsztat poświęcony pisaniu materiałów prasowych oraz nagrywaniu ‘setki’ telewizyjnej i radiowej; uczestnicy dowiedzą się jak zorganizować konferencję prasową oraz jak dobrze wyglądać przed kamerą.
PROPONOWANE TEMATY:
1. Public Relations / Konferencje prasowe
Warsztat poświęcony podstawowym zagadnieniom z zakresu PR oraz organizacji konferencji prasowych
2. Rzecznikiem być…
Warsztat poświęcony pracy rzecznika prasowego oraz tworzeniu profesjonalnych materiałów prasowych; ćwiczenia praktyczne z pisania informacji prasowych
3. Współpraca z mediami / Zasady współpracy z tabloidami
Warsztat poświęcony zasadom współpracy z mediami; omówienie głównych zasad współpracy z wydawnictwami sensacyjnym
4. Setka
Warsztat poświęcony nagrywaniu tzw. ‘setki’ telewizyjnej i radiowej oraz poprawnemu wyglądowi przed kamerą; ćwiczenia z zakresu nagrywania setki radiowej5. Wygląd / Promocja wydarzenia
Wykład poświęcony zagadnieniom promocji firmy / instytucji publicznej oraz poprawnemu wyglądowi przed kamerą
6. Sztuka przekonywania / Podstawy retoryki i erystyki
Wykład poświęcony zagadnieniom związanym z przekonywaniem do swoich racji oraz podstawowym zagadnieniom związanym z retoryką i erystyką; ćwiczenia z technik erystycznych
7. Podział mediów / Z drugiej strony – praca dziennikarza
Wykład poświęcony podziałowi mediów na lokalne, regionalne, ogólnopolskie oraz na domy wydawnicze; omówienie jak wygląda praca dziennikarza
8. Wystąpienie publiczne
Warsztat poświęcony podstawowym kwestiom związanym z wystąpieniami publicznymi; omówienie zasad występowania przed większą ilością słuchaczy; przeprowadzenie interaktywnego ćwiczenia, podczas którego każdy z uczestników na podstawie wręczonych wskazówek będzie musiał odpowiednio zaprezentować swoje racje
9. Najczęstsze błędy językowe / Podstawowe gatunki dziennikarskie
Warsztat poświęcony zwróceniu uwagi na najczęstsze błędy językowe; omówienie głównych gatunków dziennikarskich w celu usprawnienie współpracy z mediami
II. ŚWIADOME ZARZĄDZANIE GŁOSEM:
Szkolenie poświecone jest zagadnieniom z zakresu świadomego zarządzania głosem w kontekście autoprezentacji. Podczas szkolenia Instruktor przeprowadzi z uczestnikami praktyczne ćwiczenia w zakresie kreowania swojego wizerunku w odniesieniu do modulacji głosu oraz jego barwy. Dzięki przeprowadzonym ćwiczeniom, uczestnicy będą mieli okazję poprawić swoją dykcję oraz zapobiec monotonii mówienia. Jednocześnie uczestnicy dowiedzą się jak zarządzać głosem tak aby wywrzeć wpływ na rozmówcę lub słuchaczy oraz nauczą się jak opanować negatywny wpływ stresu na głos.
PROPONOWANE TEMATY:
1. Świadome zarządzanie głosem w kontekście autoprezentacji
Wykład poświęcony podstawowym zagadnieniom z zakresu świadomego zarządzania głosem, modulacji i zapobieganiu monotonii mówienia.
2. Kultura żywego słowa / Podstawy gry aktorskiej
Warsztat poświęcony sztuce wywierania wpływu na słuchaczy przy użyciu aparatu mowy oraz elementów techniki aktorskiej.
3. Wpływ stresu na głos
Uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności na temat opanowania skutków stresu, które paraliżują nasz organizm, oddech oraz aparat mowy.
4. Dykcja i artykulacja
Omówienie cech fizjologii aparatu mowy oraz ćwiczenia w zakresie świadomości naszego ciała w zakresie opanowania mowy: układ oddechowy, fonacyjny, artykulacyjny. Przełożenie zasad na sprawność i staranność dykcji.
5. Akcent i intonacja
Warsztat poświęcony cechom prawidłowej wymowy, błędom z zakresu intonacji i akcentowania. Uczestnicy dowiedzą się również jak, w interesujący sposób, budować ekspresję naszej wypowiedzi.
6. Higiena głosu
Zagadnienia obejmują problematykę zdrowych nawyków wspierających narządy głosowe. Uczestnicy poznają ćwiczenia rozgrzewające aparat mowy oraz zapoznają się z pozytywnymi i negatywnymi nawykami żywieniowymi mającymi wpływ na narząd mowy.
7. Melo-dynamika głosu
Wykład i ćwiczenia z zakresu przełożenia wszystkich parametrów dźwięku na głos: melodyka, artykulacja, dynamika głosu.
***
O FIRMIE ”AMBudzyńska”
‘AMBudzyńska’ prowadzi kompleksowe działania z zakresu:
– szkoleń medialnych
– obsługi medialnej (Media Relations)
– Public Relations
– organizacji wydarzeń promujących projekt (eventów)
Dotychczasowymi klientami ‘AMBudzyńska’ byli:
1 Szkoła Spadochronowa Skydive.pl – EURO BIG WAY CAMP 2009 i EURO BIG WAY CAMP 2010
2 Instytut Rozwoju i Promocji Kolei
3 Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o.
4 Koleje Mazowieckie Sp. z o.o.
5 Muzeum Bajek, Baśni i Opowieści – MuBaBaO
6 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
7 Straż Ochrony Kolei
Anna Budzyńska – ‘AMBudzyńska’
1 Specjalista ds. Media Relations i PR;
2 Były Rzecznik Prasowy Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Kierownik Oddziału Prasowego Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
3 Organizator m.in. kilkudziesięciu konferencji prasowych, kilku konferencji merytorycznych, ogólnopolskiej kampanii (Kampania „Zatrudnij Niepełnosprawnego”) i współorganizator jednej z największych imprez biznesowych (Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu, Business Centre Club)
4 Edukacja, m.in.: Instytut Anglistyki i Instytut Nauk Politycznych UW; Medioznastwo i Zarządzanie Informacją SGGW; kursy m.in. Kurs Protokołu Dyplomatycznego, Akademia Dyplomatyczna, PISM.
Katarzyna Łabuś
1 Specjalista ds. zarządzania głosem
2 Instruktor emisji głosu współpracuje z Uniwersytetem Kardynała Stefana Wyszyńskiego, realizując swój autorski program w zakresie świadomego zarządzania głosem oraz z Warszawską Operą Kameralną jako pianista-korepetytor
3 Specjalizuje się w szkoleniach z emisji głosu w zakresie autoprezentacji, usprawnienia dykcji oraz kultury żywego słowa w aspekcie kreowania swojego wizerunku.
4 Edukacja: Akademia Muzyczna im. Fryderyka Chopina, specjalizacja: dyrygentury chóralnej, fortepianu oraz teorii muzyki; absolwentka studium pedagogicznego i metodyki emisji głosu